Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1575 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28775
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17125)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11650)
Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku

 Zdieľať

Pridané: 12.12.2021 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 6852 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Tiger Sport 660 Je malá kompaktná motorečka veľmi dobre padne do ruky má však široké riadidlá ako na cestovnom endure a vďaka tomu sa veľmi dobré ovláda. Samotný prejazd mestom je veľmi komfortný aj vďaka vyšším zdvihom a tomu podvozku a ľahkej ovládateľnosti na 17 palcových kolesách. Video: Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku #shorts Motor má veľmi lineárny...

Text a foto: Tomáš Hajduch - Awia

Pozri si celý test:

07.04.2022 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 9606 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Test]

-

Svižný Triumph Tiger Sport 660 (2022) v portugalských zákrutách

Naháča Trident 660 sme otestovali ešte na jeseň, a cez zimu som odbehol do Portugalska, kde som na miestnych okreskách vyskúšal šikovné a toľko očakávané cestné enduro na rovnakom základe, Tiger Sport 660.

 

Video: Prvé dojmy zo sedla Triumph Tiger Sport 660 (2022) December 2021, Portugalsko - motoride.sk

Triumph Tiger Sport 660 2022
Triumph Tiger Sport 660 2022

27.08.2021 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 5711 [Bleskovky - Predstavujeme]

-

Triumph čoskoro predstaví Tiger 660

Tisícdvestovka môže byť niekomu príliš veľká, deväťstovka a osemstopäťdesiatka tiež, a tak Triumph prichádza s menším cestovným endurom, Tiger 660.

 

Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - 13.12.2021 19:00

Tiger Sport 660 Je malá kompaktná motorečka veľmi dobre padne do ruky má však široké riadidlá ako na cestovnom endure a vďaka tomu sa veľmi dobré ovláda. Samotný prejazd mestom je veľmi komfortný aj vďaka vyšším zdvihom a tomu podvozku a ľahkej ovládateľnosti na 17 palcových kolesách.

Video: Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku #shorts

Motor má veľmi lineárny prejav, dobrú dávkovačeľnosť výkonu a typický točivý športový charakter. V spodných otáčkach turista a nad 6000 začína športovec.

Svižná jazda Tigru veľmi svedčí ale treba sa zmieriť s tým že na ostrejšiu jazdu je potrebné naozaj často kvaltovať. Prvé dojmy z portugalských zákrut teda veľmi dobré, poobede skúsim ešte čo to viac napísať.

Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku

Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Tiger Sport 660 na Portugalských okreskách - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku

Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - 12.12.2021 21:08

Pozdravujeme vás zo slnečného Portugalska, kde zajtra budeme testovať absolútnu novinku tiger sport 660 nový športovo a na cestu zameraný Tiger s bohatou výbavou ale aj zaujimavou cenou.

Tiger šport vychádza z minulý rok predstaveného naháča Trident 660 a predstavuje typický športový dizajn modelov Tigee sport ktoré využívali v minulosti. Aj teraz si spomínam ako som Tiger sport 1050 pred niekoľkými rokmi testoval tiež niekde na pyrenejskom polostrove ak sa nemýlim v okolí Barcelony (Prvé dojmy - Triumph Tiger Sport 2013 - prekrstená šelma v okolí Barcelony) a bola to vtedy neskutočne zábavná športová jazda s točivým trojvalcom.

Tiger Sport 660 je však niečo iné. Prvý kontakt s modelom ktorý má zaujať aj lákavou cenou je veľmi pozitívny, kvalita spracovania, pekné detaily, ostrý športový dizajn, plná moderná výbava dávajú tušiť že zajtra si zajazdíme veľmi dobre. V tejto kubatúre by to mal byť jeden z najostrejších a najšportovejších bikov tak sa už teším na zajtrajšie portugalské horské cestičky a čo Tiger Sport dokáže...

Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku

Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku
Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku - Testujeme Triumph Tiger Sport 660 v Portugalsku

Cena Tiger Sport 660 je zatiaľ nastavená na 8850,- Euro a 225 000,- CZK s DPH.

Video: Triumph Tiger Sport 660 2022

Triumph Tiger Sport 660 2022
Triumph Tiger Sport 660 2022

Video: Triumph Tiger Sport 660 Vlastnosti a výhody

Triumph Tiger Sport 660 2022
Triumph Tiger Sport 660 2022
Triumph Tiger Sport 660 2022
Triumph Tiger Sport 660 2022

Foto:
 Triumph Tiger Sport 660 2022
Všeobecné informácie:
Výrobca:Triumph
Model:Tiger Sport 660
Rok:2022
Novinka:NOVINKA 2022
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)
Objem:660 ccm
Max. výkon:81.1 k (59.6 kW) / 10250 ot.
Max. krútiaci moment:64 Nm / 6250 ot.
Kompresný pomer:11.95:1
Vŕtanie x Zdvih:74.0 x 51.1 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:150 mm
Zdvih vzadu:150 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová 2 piestik
Priemer bŕzd vpredu:310 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR 17 (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 1 piestik
Priemer bŕzd vzadu:255 mm
Pneu vzadu:180/55 ZR 17 (73W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:206 kg
Výška sedla:835 mm
Rázvor:1418 mm
Dĺžka:2071 mm
Šírka:834 mm
Výška:1398 mm
Objem nádrže:17.2 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 286 km
Servisný interval:16000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:Showa USD a tlmič s nastaviteľným predpäim pruziny
Poznámka:
Poznámka:Cena: 8 850 eur (3/2022)

Pridané: 12.12.2021 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: