Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1409 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 32701
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (19028)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13673)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda na EICMA 2025: novinka CB1000GT, Honda WN7, prototyp V3R 900 E-Compressor a E-Clutch do viacerých modelov

 Zdieľať

Pridané: 04.11.2025 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 3002 [Novinky - Predstavujeme]

Honda opäť rozvírila dianie na veľtrhu EICMA 2025 v Miláne. Medzi hlavné hviezdy patrí úplne nový CB1000GT, prvý elektrický motocykel značky Honda WN7, prototyp V3R 900 E-Compressor a rozšírenie systému Honda E-Clutch do ďalších modelov. Japonský gigant zároveň ukázal nový branding pre elektrické motocykle, vylepšený skúter SH125i, nový CB1000F a kolekciu motooblečenia pre rok 2026.

Seriál článkov - Novinky 2026:

| Seriál článkov: Novinky 2026 |

Honda na EICMA 2025: nové modely, elektrická budúcnosť a prekvapenia

Honda opäť rozvírila dianie na veľtrhu EICMA 2025 v Miláne. Medzi hlavné hviezdy patrí úplne nový CB1000GT, prvý elektrický motocykel značky Honda WN7, prototyp V3R 900 E-Compressor a rozšírenie systému Honda E-Clutch do ďalších modelov. Japonský gigant zároveň ukázal nový branding pre elektrické motocykle, vylepšený skúter SH125i, nový CB1000F a kolekciu motooblečenia pre rok 2026.

Honda predstavuje V3R 900 E-Compressor Prototyp s novým motorom V3 s el. kompresorom
Honda predstavuje V3R 900 E-Compressor Prototyp s novým motorom V3 s el. kompresorom

Hlavné novinky Honda na EICMA 2025

  • nový športovo-cestovný model CB1000GT s motorom z Fireblade
  • svetová premiéra prvého elektrického motocykla Honda WN7
  • predstavenie prototypu V3R 900 E-Compressor s motorom V3
  • rozšírenie technológie Honda E-Clutch na ďalších 5 modelov
  • modernizovaný skúter SH125i s novým dizajnom a TFT displejom
  • nový CB1000F s množstvom farieb
  • nový rad oblečenia Honda Apparel 2026
  • špeciálne edície s postavičkou Kuromi

CB1000GT – športovo-cestovný komfort v štýle Fireblade

Nový CB1000GT spája komfort turistického motocykla s výkonom motora z legendárneho Fireblade. Je určený pre jazdcov, ktorí chcú prejsť stovky kilometrov v pohodlí, no zároveň si užiť dynamiku na kľukatých cestách.

26YM Honda CB1000GT
26YM Honda CB1000GT

  • motor prevzatý z modelu CB1000 Hornet
  • elektronicky nastaviteľné odpruženie Showa EERA
  • aerodynamická kapotáž vyvíjaná pomocou CFD
  • bohatá výbava: ABS v zákrutách, IMU, rýchloradenie, vyhrievané rukoväte, tempomat
  • plná konektivita Honda RoadSync

26YM Honda CB1000GT
26YM Honda CB1000GT

Honda WN7 – prvý elektrický motocykel značky

Slogan „Buď vetrom“ sprevádza debut prvého plnohodnotného elektrického motocykla Honda WN7. Vývoj prebiehal s dôrazom na kultivovaný prejav, tichý chod a typickú jazdnú dynamiku značky Honda.

26YM Honda WN7
26YM Honda WN7

  • batéria s kapacitou 9,3 kWh
  • výkon 18 kW (skupina vodičákov A2)
  • dojazd do 140 km
  • rýchle nabíjanie CCS2 – 20 % → 80 % za 30 minút
  • LED osvetlenie, spätný režim, viaceré jazdné režimy
  • nové logo Honda pre elektrické modely

Viac info:

29.09.2025 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 3536 [Novinky - Predstavujeme]

-

Honda potvrdila plán výroby a hlavné parametre modelu Honda WN7 – prvého elektrického motocykla

Začatie výroby modelu Honda WN7 je plánované na koniec roku 2025, objednávať však je možné už teraz. Prvé stroje sa k predajcom dostanú začiatkom roka 2026. Nabíjačka CCS2 znamená, že stroj je možné dobiť už počas 30 minút.

 

V3R 900 E-Compressor – budúcnosť spaľovacieho motora

Prototyp V3R 900 E-Compressor prináša revolučný V3 motor s elektronicky riadeným kompresorom – prvý svojho druhu na svete.

Honda predstavuje V3R 900 E-Compressor Prototyp s novým motorom V3 s el. kompresorom
Honda predstavuje V3R 900 E-Compressor Prototyp s novým motorom V3 s el. kompresorom

  • objem 900 cm³, usporiadanie valcov V3 pod uhlom 75°
  • výkon porovnateľný s motorom 1200 cm³
  • presné riadenie plniaceho tlaku pre okamžitú odozvu
  • asymetrický dizajn karosérie a nové Honda Flagship Wing logo

Honda V3R 900 E-Compressor (koncept EICMA 2025)
Honda V3R 900 E-Compressor (koncept EICMA 2025)

Video: Honda V3R 900 E-Compressor Prototype

Honda E-Clutch – automatická spojka pre viac modelov

Technológia Honda E-Clutch sa v roku 2026 dostáva aj do ďalších piatich modelov – XL750 Transalp, CB750 Hornet, NX500, CBR500R a CB500 Hornet.

26YM Honda XL750 Transalp
26YM Honda XL750 Transalp

  • plnohodnotné radenie bez použitia páčky spojky
  • systém reaguje rýchlejšie než quickshifter
  • možnosť použiť páčku, ak to jazdec preferuje
  • funkcia medziplynu pre plynulé podraďovanie
  • dostupné aj pre modely s vodičským oprávnením A2

26YM Honda NX500
26YM Honda NX500

26YM Honda CB750 Hornet
26YM Honda NX500
26YM Honda CBR500R
26YM Honda CB500 Hornet

SH125i – ostrý vzhľad a nová technika

Najobľúbenejší európsky skúter SH125i prichádza s modernizovaným vzhľadom a technickými vylepšeniami.

  • ostrejší dizajn podľa väčšieho modelu SH350i
  • nové LED svetlomety a denný svetelný podpis
  • 5-palcový TFT displej
  • verzia SH150 dostupná v niektorých krajinách

26YM Honda SH125i
26YM Honda SH125i

CB1000F a nové farby pre rok 2026

26YM Honda CB1000F
26YM Honda CB1000F

Model CB1000F prináša charizmu veľkého naháča s motorom z Fireblade a retro-moderným štýlom.

  • ľahko ovládateľný, výkonný a štýlový
  • nové farby pre NC750X, SH350i a Gold Wing
  • Gold Wing vstupuje do 6. dekády výroby

10.10.2025 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 1999 [Novinky - Predstavujeme]

-

Honda sa rozširuje modelový rad o retro model CB1000F

CB1000F prináša dizajn inšpirovaný retro štýlom typickým pre rad CB a odkazuje na hlavné rysy ikonických modelov z minulosti.

 

Nový rad oblečenia Honda 2026

Honda predstavuje aj novú kolekciu oblečenia pre jazdcov – inšpirovanú ikonickými modelmi a pretekárskou históriou značky.

  • kompletný rad oblečenia od jari 2026
  • dostupné u predajcov Honda aj online

Spolupráca s Kuromi

Zábavné prekvapenie EICMA: spolupráca so spoločnosťou Sanrio prináša špeciálne edície s postavičkou Kuromi – fialovo-ružový CB750 Hornet a čierno-fialový CBR1000RR-R Fireblade.

Foto:
 Honda CB1000GT 2026 Honda CB1000F 2026
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHonda
Model:CB1000GTCB1000F
Rok:20262026
Novinka:NOVINKA 2026NOVINKA 2026
Kategória:Športovo cestovnáKlasika
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)
Objem:1000 ccm1000 ccm
Max. výkon:149.7 k (110.1 kW) / 11000 ot.123.8 k (91.0 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:102 Nm / 8750 ot.103 Nm / 8000 ot.
Kompresný pomer:11.7:111,7 : 1
Vŕtanie x Zdvih:76 x 55.176 x 55,1 mm
Palivový system:Vstrekovanie palivavstrekovanie
Rozvod:DOHCDOHC (4V)
Chladenie:Kapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:130 mm
Zdvih vzadu:140 mm
Brzdy vpredu:radiálne strmene Nissindvojkotúčová radiálna 4 piestiková Nissin
Priemer bŕzd vpredu:310 mm310 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17120/70ZR17M/C (58 W)
Brzdy vzadu:Kotúč Nissinjednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm240 mm
Pneu vzadu:180/55ZR17180/55ZR17M/C (73 W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:229 kg214 kg
Výška sedla:825 mm795 mm
Rázvor:1465 mm1445 mm
Dĺžka:2135 mm2135 mm
Šírka:930 mm835 mm
Výška:1290 mm1125 mm
Svetlá výška:135 mm135 mm
Objem nádrže:21 l16 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:200 km/h230 km/h
Spotreba paliva:6 l/100km5.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 262 kmcca 214 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:áno, v sériiza príplatok
Vyhrievané rukoväte:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:kufre, hlavný stojan, ESS, USB-CShowa SFF-BP
Poznámka:
Poznámka:Manuálne nastaviteľný štítHonda RoadSync
41 mm USD vidlica Showa SFF-BP

Pridané: 04.11.2025 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2026:

| Seriál článkov: Novinky 2026 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria