Anketa:
Moto Katalóg - Honda XL 600 RM 1986
Akékoľvek chyby, alebo nezrovnalosti môžete hlásiť na emailovej adrese motodb@motoride.sk
Ďakujeme
Honda XL 600 RM 1986:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | XL 600 RM |
Rok: | 1986 |
Kategória: | Enduro |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 591 ccm |
Max. výkon: | 44.6 k (32.8 kW) / 6500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 51 Nm / 5000 ot. |
Kompresný pomer: | 8.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 97.0 x 80.0 mm |
Palivový system: | karburátor 2c typ PH68C |
Rozvod: | OHC RFVC technológia (4V) |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 220 mm |
Zdvih vzadu: | 203 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová 2piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 240 mm |
Pneu vpredu: | 3.00-21 |
Brzdy vzadu: | bubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 140 mm |
Pneu vzadu: | 5.10-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 134 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 169 kg |
Výška sedla: | 860 mm |
Rázvor: | 1420 mm |
Svetlá výška: | 274 mm |
Objem nádrže: | 13 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 162 km/h |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 5.8 s |
Zrýchlenie na štvrť míle: | 14 s |
Spotreba paliva: | 6.11 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 159 km |
Poznámka: | |
Ventilová vôľa 0,05 / 0,10 mm Množstvo motor. oleja cca. 2,0 Liter Typ oleja SAE 10W40 API SE-SF Karburátor schéma karburátora Typ 2x PH68C Hlavná/vedlajšia tryska 122/100 # Voľnobežná tryska 42 # Voľnobežné otáčky cca 1300 +- 100 ot/min1 Množstvo tlmičového oleja-pravý tlmič 290/195 cm3 / mm Množstvo tlmičového oleja-ľavý tlmič 290/195 cm3 / mm Typ tlmičového oleja ATF (SAE 7,5) Tlak teleskop. vidlice 0-0,4 bar Výkon alternátora 14V – 230 W Akumulátor / Typ 12, 3 (voliteľné) V/Ah Zap. sviečka NGK DPR8EA / 0,8-0,9 mm Zap. sviečka DENSO X24EPR-U9 / 0,8-0,9 mm Sekundárny prevod-pastorok 14 Zubov Sekundárny prevod-rozeta 41 Zubov Vôľa sekundar. reťaze 30-40 mm |
- NOVÉ Porovnaj 'Honda XL 600 RM' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Honda XL 600 RM' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Honda XL 600 RM 1986' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Honda XL 600 RM' na www.google.com

Honda XL 600 RM vlastnia členovia:
Porovnanie motocyklov:
Nové oficiálne videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!