Anketa:
Moto Katalóg - Suzuki AN 650 Burgman Executive 2012
Akékoľvek chyby, alebo nezrovnalosti môžete hlásiť na emailovej adrese motodb@motoride.sk
Ďakujeme
Suzuki AN 650 Burgman Executive 2012:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | AN 650 Burgman Executive |
Rok: | 2012 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 638 ccm |
Max. výkon: | 55.8 k (41.0 kW) / 7000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 62 Nm / 5000 ot. |
Kompresný pomer: | 11,2 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 75,5 x 71,3 |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | automatická 6 stupňová (+ manuál) |
Zdvih vpredu: | 110 mm |
Zdvih vzadu: | 100 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 260 mm |
Pneu vpredu: | 120/70R15 56H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
Pneu vzadu: | 160/60R14 65H |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 277 kg |
Výška sedla: | 750 mm |
Rázvor: | 1595 mm |
Dĺžka: | 2260 mm |
Šírka: | 810 mm |
Výška: | 1435 mm |
Objem nádrže: | 15 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 160 km/h |
Poznámka: | |
ABS v sérii Cena 08/2011: 9 990.- EUR |
- NOVÉ Porovnaj 'Suzuki AN 650 Burgman Executive' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Suzuki AN 650 Burgman Executive' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Suzuki AN 650 Burgman Executive 2012' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Suzuki AN 650 Burgman Executive' na www.google.com

Suzuki AN 650 Burgman Executive vlastnia členovia:
Porovnanie motocyklov:
Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!