Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Moto Katalóg - Jawa 250 typ 11 (Pérák) 1952
Akékoľvek chyby, alebo nezrovnalosti môžete hlásiť na emailovej adrese motodb@motoride.sk
Ďakujeme
Jawa 250 typ 11 (Pérák) 1952:
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Jawa |
Model: | 250 typ 11 (Pérák) |
Rok: | 1952 |
Kategória: | Klasika |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (2T) |
Objem: | 248 ccm |
Max. výkon: | 8.98 k (6.60 kW) / 4000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 16 Nm / 2750 ot. |
Kompresný pomer: | 6.25:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 65.0 x 75.0 mm |
Palivový system: | karburátor |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 4-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | bubnová |
Priemer bŕzd vpredu: | 160 mm |
Pneu vpredu: | 3.00-19 |
Brzdy vzadu: | bubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 160 mm |
Pneu vzadu: | 3.00-19 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 115 kg |
Výška sedla: | 702 mm |
Rázvor: | 1297 mm |
Dĺžka: | 2010 mm |
Výška: | 954 mm |
Objem nádrže: | 13 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 100 km/h |
Spotreba paliva: | 3 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 325 km |
Poznámka: | |
Pérák je stroj, ktorý Jawu snáď najviac preslávil. V čase II. svetovej vojny mala továreň vojenský výrobný program a nesmela vyvíjať motocykle. Aj napriek tomu skupina vývojárov navrhovala nový výrobný program. Prototypov vzniklo počas okupácie veľa, dvoch aj štvortaktných, s rôznymi objemami motorov. Zakláňa vývoja bol opravárenský závod Jawa, tzv "Chytrovna". Neskôr bolo pokračovanie prác v Prahe ťažké, preto sa pokračovalo u Antonína Vitvara v Novej Pake. Po konci vojny začala produkcia montážou predvojnových modelov zo skladovaných dielov. |
Jawa 250 typ 11 (Pérák) vlastnia členovia:
Porovnanie motocyklov:
Nová funkcia:
Moto videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!