Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3091 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28538
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16997)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11541)

XT?, DR?, XL?, KLR? - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuXT?, DR?, XL?, KLR? - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
08.04.2006 19:07

XT?, DR?, XL?, KLR?

DargoR
 Edvenčr 

Ikona

Zdravim!
Chcel by som poprosit o pomoc ludi ktori maju s tymito motorkami osobne skusenosti.
-Nemožem nikde najsť napriklad ake su vysoke tieto motorky(výška sedla)?
-A ako je to s tvrdosťou ich tlmičov (či sa daju popripade dofuknut)?
-Alebo ak to niekto z vas dal robit tak kolko stoji vybrus, piest, kružky?
-Ktoru z tychto štyroch by ste si vybrali??? viem že su to všetko stare motorky ale na novšiu važne nemam a vraj toho dost vydržia tak momentalne si vyberam z tychto
a ešte som zabudol rok vyroby od 87-89
Budem vdačny za každu normalnu odpoveď dik.


08.04.2006 21:38

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

johny99
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Nazdar ak budeš mať na vyber tak DR má kamoš všetko je OK ale keˇdlhšie stoji tak má problem nakopnuť ,nemá štarter,Kawasaki KLR je ina káva alebo XT ale zaleží ako to chceš využiť ,kamoš kupil XT a bol spokojný na cestách a polných cestách v drsnejšom terene bolo ťažké.
Dostupnosť dielov je v pohode a dostaneš diely v pohode len s Alriliou je trocha problem s dilelmi ale zaleží od predajcu ,prajem štastnu ruku ;-)


08.04.2006 22:13

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

soson
 Bahniak 

Ikona

fuha a na co to chces?poznam co maju XT,TT,DR,ale vymienaju vecinou za 250 2T,podla toho ako to chces vyuzit,ked 4t enduro tak by som asi husku TE,husara FE,alebo ktm,


08.04.2006 22:28

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

DargoR
 Edvenčr 

Ikona

Dik za rady lenže ja som pevne rozhodnuty že to bude niektora z tychto, len by som o nich potreboval zistit to čo som popisal tam hore.


08.04.2006 22:48

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

Johny091
 Jogurťák 

Ikona

Vraj s tychto je najlepsia DR :-)))


08.04.2006 23:03

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

marekon
 Bahniak 

no ja si myslím, že najspolahlivjšie je xt, ten motor je fakt nezmar, vyška sedla sa u týchto strojov pohybuje okolo 90cm, tlmiče sa dajú dofúkať, ale na nejaké krosové skákanie hned zabudni, náhradné diely sú ako na japoncov, ak presedlávaš z jawky tak to sa pár krát chytíš za hlavu, všetko ide na tisíce, žiadne stováky, až na detaily, moji známi mali DR a KLR, nič poruchovejšie ako DR som dovtedy nevidel, ale to mal len on možno smolu, raz motor potom elektrika, vymenil riadiacu jednotku a čím skôr to predal, teraz má domina a šlape dobre, inak mala dve sviečky aj to sa mu stále sraloa je z nich asi najťažšia, takže ma odradil, druhý mal kawu ale 250, po roku ju predal a povedal mi že klr už nikdy, ale to bola taká zlá možno práve tá jeho, kúpil XL tá vydržala snád všetko, ale ked už som zhánal vsade v inzerátoch XL s chybou v elektrike, vraj tam odchádzajú cievky, alebo s chybou v hlave- tak ma to nakoniec tiež odradilo, kúpil som 550 namiesto 600, je o niečo lahšia no a mal som už s nou nejaké skúsenosti, toľko k mojej kúpe motorky a starostiach z výberom, ber to ako subjektívny názor, nikdy som osobne iné typy a značky nesedlal.
ešte moje poradie: XT XL KLR DR

Upravené 2 krát. Naposledy upravil marekon (09.04.2006 9:37)


09.04.2006 0:12

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

Flesh
Darca Krvi 

Ikona

Predovsetkym by si mal napisat na co tu motorku chces. Pri rocniku 87-89 sa tu bude je.. aj tak kazda, jedine ze by si chytil zachovalku, co je pri tychto rocnikoch raritka. Ked uvazime ze za ten dlhy zivot zazila uz mnohych majitelov a rozne zaobchadzanie.

Vsetky tebou menovane motorky su zhruba rovnaka kategoria. Tzn. cestne endura, casto pouzivane na jazdu v terene taky offroadik pripadne enduro pre silnejsie povahy. Spolocne maju:
-vykon cca 46 koni
-hmotnost sucha cca 155kg
-objem 600 resp. 650 ccm
-rozmery razvor (dufam ze velmi neprestrelim) okolo 1500mm, vyska, sirka

Rozdiely:
-sposob startovania kick, elektrika, kombinovane
-spotreba
-sposob mazania (sucha vana, klasika)
-sposob chladenia
-brzdy
-podvozok

XT:
dobra univerzalna motorka (pozri google najdes vela clankov) do terenu v pohode (beriem len tieti styri modely) podvozok to este znasa je vsak maksi. Nevyhoda vzduchac, vyhoda sucha vana. Mensi obsah, mensi vykon. Nemala ziadne vazne poruchy. U novsich modelov nizsie sedlo 855mm. Na cestu lepsia pre pohodovu jazdu, slaba ochrana pred vetrom. Startovanie u starsich modelov kombinovane, alebo aspon do r94 mala pripravu na kick.

DR:
Taka, dovolim si legenda (ale to su vsetky styri) dobra motorka, dobry motor mazanie klasicke vela vydrzi, ale zerie viac oleja aj benzinu je to vzduchac. Ma aj svoje choroby (chronicke poruchy) suziny v endurach mali slabsie brzdy. Podvozky boli myslim do terenu troska lepsie ako u XT hlavne novsie rocniky, tie boli aj viac tocivejsie. Nevyhoda tie dve sviecky, ked sa ti serie jedna fajka nejde to vobec, ale ked sa serie jedna z dvoch kolisaju otacky a ine psie kusy a nevies co to je.

XL:
Podla mna asi najlepsia z tychto moto. Problem chronicke choroby starych motoriek. Ma vsak asi najlepsi podvozok aj motor do terenu zo vsetkych styroch myslim ze je vodnik, na dlhe cestovanie asi vobec nie. Ide najlepsie za plynom, myslim ze ma aj najvacsi vykon a je najostrejsia.

KLR:
Najmaksi podvozok, vodnik, o tejto moto viem najmenej. Nezaznamenal som na nu nijake vyrazne ponosy, neznamena ze nema chyby. Do terenu moc nie.


Ja by som zuzil vyber na XT a XL pripadne by som tam zaradil aj TT600 ak chces jazdit v terene. Asi som ti velmi nepomohol, pretoze si chcel bezprostredne skusenosti a ja som na tychto moto vela nepojazdil KLR som nesedel vobec. Jazdim na NX650 je to dost podobna moto, ale do terenu by som s takou kacenou urcite nesiel. Nejake polne cesty budis. Samozrejme drapak robi divy, ale 170kg neprosim. Este chcem doplnit ze vsetko su to subjektivne dojmy, sposobene mojimi skusenostami a dalsimi poznatkami.

Cav Palo.


09.04.2006 7:38

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

DargoR
 Edvenčr 

Ikona

THX chlapci, take niečo som potreboval ;-)

to marekon: Ja tu motorku nechcem na skakanie ja si jazdim len tak po okoli nejake tie polne cestičky a lesik s lahšim terenom a myslim že to by mali vydržat v pohode.

to Flash: Ozaj dik, nema to chybu takto by to malo v motoporadni vyzerať vždy.


09.04.2006 8:29

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

tomoiq
 Edvenčr 

Ikona

nedá mi aby som nereagoval, nakoľko tu píšu ľudia,ktorí tomu vôbec nerozumejú - zrejme nejakí cestáci čo sedeli raz v živote na XTčku...
takže pre flash aj iných:
-xl je vodník??? asi ťažko, nie je vhodná na cestovanie-prečo-a XT je vhodná?
XT-má menší obsah- všetky uvedené majú šesto ccm
XT-nevyhoda-je vzducháč-všetky okrem KLR sú vzducháče...
DR-žere viac oleja? to kde si vyčital? dve sviečky=nevýhoda...och!!!!!atd atd
och och...no nič
chudák dargoR...

aby som rozumne poradil, tu máš poradie:
XL, XT, DR, KLR s prihladnutím na terénne využitie


09.04.2006 9:24

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

savladik
 Bahniak 

dargoR klr by som ti neodporucal!!!!!je to stary vodnik ktory klepe jak ty kokso.ver mi mal som uz 2klr.kamarat ma dr ale do terenu mi pripada negramotna tazka.ani ten vykon nieje boh vie co:inak je to vzduchom a olejom chladena masina. nalepsie s tychto su vzduchom chladene xt a xl!!!!!!!!!!!!!!!!!moje poradie sa trosku lisi od tomoiq:XT,XL,DR,KLR.xl je nizsia xt takze preto je pred xl


09.04.2006 9:47

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

matko600
 Bahniak 

Ikona

Je to presne tak ako napisal tomoiq. Ja mám XT 87´ asi rok a zatial ešte žiadna zavada na nej nebola okrem utrhnuteho lanka na dekompresor. Ja som s nou spokojný a zvlada aj ťažši teren aj ked nie tak hravo ako cross. moje poradie: XL, XT, DR, KLR


09.04.2006 10:07

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

panky23
 Bahniak 

Ja ma KLR rok,mala posahane zapalovanie, to som spravil a od vtedy slape bez problemov cely rok,nic okrem zasadnych veci ako vymena platniciek a podobne.myslim ze aj v terene sa s nou da,momentalne mam aj v garazi DR.viac sa mi pozdava asi to klr ako dr.original veci na motorky su urcite drahe,ale viem ze kamarat dal odliat novy piest dostal nove kruzky spravili mu vybrus a platil okolo 3300 co si myslim ze je v pohode cena len neviem kolko to vydrzi.


09.04.2006 10:08

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

Janko
 Jogurťák 

Ikona

Ahojte! Ja sa tiez rozhodujem mediz yamahou xt 125 r alebo x. Nemohli by ste mi poradit ze ktora je lepsia?Dik :-D


09.04.2006 10:31

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

prezi
 Turista 

Ikona

...já mám XT600E r.v.2002 ...jsem max. spokojený ...je to spolehlivá a na údržbu a provoz nenáročná motka ...jezdím silnici, polňačky, šotolinu, lehčí brody ...paráda!

...a předevčírem jsem koupil výfuk LASER PRO DURO
Pozri obrázok


09.04.2006 10:35

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

Flesh
Darca Krvi 

Ikona

Tomoiq:

takže pre flash aj iných:
-xl je vodník??? asi ťažko - (pisal som) myslim ze je vodnik
, nie je vhodná na cestovanie - ide viac do otacok mozno ma kratsiu prevodovku, tym padom aj vacsie vybracie podla mna preto. Ma vacsi potencial stat sa ostrejsou moto (myslim ako zaklad na prerabku)
-prečo-a XT je vhodná? - XT je pohodlnejsia na cestu posedom aj jazdnymi vlastnostami, podla mna je kludnejsia.
XT-má menší obsah- všetky uvedené majú šesto ccm - mas pravdu, DR sa sice robilo aj 650 a KLR tiez, ale novsie modely.
XT-nevyhoda-je vzducháč-všetky okrem KLR sú vzducháče... - myslene pre jazdu v terene. Od koncepcie vzduchoveho chladenia vyrobcovia pri terennych motorkach upustili koncom 80tych rokov (presne neviem a hladat to nebudem).
DR-žere viac oleja? to kde si vyčital? - neviem ako ty ale ja to beriem ako realitu a vlastnu skusenost (rovnako ako tie dve sviecky). Pridavam este ze kazda motorka starsia ako 15r. z tu menovanych bude z najvacsou prevdepodobnostou zrat olej.
dve sviečky=nevýhoda...och!!!!!atd atd - beriem spat moze to byt aj vyhoda. Nevyhoda je to urcite ked sa ti zacnu kaslat fajky a sviecky. Spominane v predchadzajucom clanku.

Nemam v umysle nikoho zavadzat preto som napisal:
Este chcem doplnit ze vsetko su to subjektivne dojmy, sposobene mojimi skusenostami a dalsimi poznatkami.


Ked to zhrniem tak to poradie nam zhruba sedi:
aby som rozumne poradil, tu máš poradie:
XL, XT, DR, KLR s prihladnutím na terénne využitie

Za vsetky mnou uvedene nepravdy sa ospravedlnujem, ale od toho je predsa tato diskusia.

P.S. Nie som cestak som turista a nezalezi mi ako cestujem (MTB, moto, auto, peso), ale preco a kam. Savana Palo.


09.04.2006 10:44

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

prezi
 Turista 

Ikona

...tož chlapi ...klídek ...motorky jsou pro radost!

...a tady najdete něco o cestování na XT-čku www.anuch.com/
...tady něco o TT a XT tt600r.wz.cz/Yamaha.htm
...tady něco o XT tt600r.wz.cz/Yamaha.htm


09.04.2006 10:54

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

savladik
 Bahniak 

cau PREZI.uz sa neviem dockat mojej yamahy.stvrtok mi ju donesie kamarat.je to rocnik 92.este ju nemam a uz chcem vediet co stoji taky vyfuk????????????


09.04.2006 13:08

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

XL som mal 3 roky okrem spojkového lanka som nič iné neopravoval . Je chladená kombináciou olej-vzduch nevýhoda veľkého množstva oleja do motora . Prevodovka je sprevodovaná ako u ostatných maximálka 166 v ľahu výkon je 44 koní . Podvozok je vcelku dobrý ale predná vidla je dosť mäkká dá sa dofukovať zadný centrál je vpohode . Spotreba od 4,5 do 6 záleží ako jazdíš . Štartovanie je kombinované nakopávačka + štartér . Do ťažšieho terénu by som ju neodporúčal (príliš vysoká váha) . Osobne som počul od majiťeľov že motor je nezničiteľný a že s týchto štyroch je najlepšia jazdil som aj na DR a KLR jediné čo môžem potvrdiť že KLR je dosť mäkká .

Ale výber je vždy len na tebe ;-)


09.04.2006 13:25

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

janso
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

DR-mal som ju rok a nevybabrala ma ani raz. A uvazujem o tom, ze ju znova kupim 8-)


09.04.2006 19:25

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

SOLBERG
 Jogurťák 

Ikona

kazdemu sedi ina moto...ja osobne sa priklanam k TOMOIQ pretoze mal 2 roky XL,doma mal 2 mesiace DR a na XT a KLR sedel tiez---nezabudaj ze vsetko su to tazke kravy do terenu..najlahsia je asi XL...jasne ze su to starsie moto ale ak trafis na nejaku zachovalejsiu nemaj strach.su to 600 vzduchace cize najtrvacnejsie motory...moje poradie XL,XT,DT,KLR


09.04.2006 21:14

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

prezi
 Turista 

Ikona

savladiku ...nový stojí cca 10tis.Kč - já ho sehnal náhodou (kamarád mne upozornil na inzerát na www.mxbazar.cz ) ...a stál mne polovic :-)))

...teď jsem s ním najel cca 330km za dva dny a je to paráda ...náádhernýýý zvuk a pocitově cca + 10 až 15% výkonu (motka úplně ožila)


10.04.2006 8:16

XT?, DR?, XL?, KLR?

Faust
 Bahniak 

Ikona

Ja mam DR uz triti rok a som s nou nadmieru spokojny,,,


10.04.2006 8:50

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

miros139
 Ľadvinka 

Ikona

osobne mam DR 650 RSE, cize aj starter,..kapotaz,..po prezuti do drapakov sa slusne zajazdit aj v lese, avsak je vysoka a tazka...to iste plati aj pre DR600, avsak je krasne ovladatelna...a vcelku podvozok stiha vela hovadin z mojej strany,....avsak,.... na co by si mal podla mna pozerat je TECHNICKY STAV,....pretoze radsej motorku ktora je v dobrom stave hoc ti celkom podla rad nemusi pasnut,..ako sa srat s niecim pol roka a vrazat do toho peniaze,..KLR mali problemy s napinakom rozvodaku,..u DRka pozor na vacku a vahadla-ciltlive na pridretie,..XT-aj pokial klepe piestny cap ide furt,...nezmar,..XLko taktiez pozor na hlavu,...DRko je asi najvyssie,..XTcko je ovela obratnejsie v lese..
u vsetkych rataj ze budu zrat olej-vzdy drz hladinu oleja na max., alebo sa pozri na nieco novsie okolo cca 50.000- bez SPZ,....radsej kup masinu cerstvo dovezenu,...ako po 2-3 slovakoch,...osobna skusenost,...pocuvaj motor - nesmie to vyrazne hrkotat ani ziadne debilne zvuky,.....a na reci ze to je suzuki a to yamaha a to musi klepat,..nedaj,..pokial nechces investovat hned do generalky...drzim palce

Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (10.04.2006 8:53)


10.04.2006 9:11

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

xpass
 Bahniak 

Ikona

Caf,

mal som chvílu KLRu, už by som ju nechcel..
Dával som dnes článok Honda XL 600 RM do rubriky "Vaše stroje",
skús pozrieť, možno tam niečo vhodné nájdeš.

Asi takto: XL, XT, DR, KLR.

Šťastnú ruku pri výbere a veľa spokojných kilometrov (daj vedieť,
ako si dopadol s kúpou) ;-)


10.04.2006 10:20

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

JOSE
 Edvenčr 

Ikona

Ja som mal KLR 650 a teraz mám KLR 600.
Ty vole :-O zdá sa, že mám riadny črep :-O :-D , ale aj tak nedám na ňu dopustiť :-D :-D lebo môj špeciál :-D :-D je iný :-D >:-)

DargoR: všetko zavisí od šťastia pri kúpe takejto mašiny, lebo ak majiteľ zanedbával úržbu tak potom ktorákoľvek z menovaných bude robiť také problémy, že sa z toho scvokavieš

- tiež by som sa radšej orientoval na dovoz lebo väčšina z dovozu je jazdená na cestách takže podvozok by mal byť v pohode a motor nedostával také kapke.

KLR
- výkonovo najslabšia 42 HP - laďák a zmena pomeru zubov rozeta koliečko- iná dimenzia :-D
- štart - nakopávačka/aut. dekopresor - chytá aj s úplne vybitou baterkou :-D (sú aj s el. štartérom) aj za tepla, aj za studena
- brzdy - kotúč/bubon-no problem,
- podvozok- nižší posed to je pravda aj mäkší podvozok, ale pri jazde nepociťujem nejaký nedostatok a to si to zvyknem valiť po poli aj 80-tkou :-D :-D
ovládateľnosť :-O :-O ide viac o umenia jazdca ;-) lebo všetko sú to ťažké kravičky

Podľa mňa je KLR veľmi vhodná na enduro výjazdy po poľných cestách, lúkach a lesoch takže aj keď ju väčšina zaradila na posledné miesto mne slúži pre moje účely (****zajazdiť a vyblázniť sa v ľahkom teréne****) veľmi dobre a absolutne bez problémov ;-) 8-)

P.s. kúp tú ktorá je v lepšom stave tie rozdiely medzi jenotlivími modelmy nie su až také priepastné
r e s p e c t 8-)


10.04.2006 19:33

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

DargoR
 Edvenčr 

Ikona

Takže zatial to vyzera tak že najlepšia je jednoznačne Honda XL ( no darmo honda sa nezaprie ) :-)
A nezdaju sa vam XL-ky trochu nízke??? oproti takej XT alebo DR mi pripada ozaj taka utla možno sa mi to len zda ked hej tak ma vyvedte z omylu.


10.04.2006 20:39

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

uomo
 Bahniak 

Ikona

Dargo čo tak skusit YAMAHA XT typ.2KF ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil uomo (10.04.2006 21:10)


10.04.2006 22:57

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

o ostatnyx vela neviem,ale na XL nemozem kriveho slovka.a jazdil som snou aj off road aj som pocestoval slovensko.tlmice mozes pritvrdit hustejsim olejom a pumpou/len predne./a po trampotax s jawkou som XL-ku vdacny asi za to,ze nikdy nesklamala a stale chitla na supu.ked nebudes mat smolu na vrak,budes len dolievat benzin.je to dobra volba.


10.04.2006 23:00

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

dargor;mam 180 cm a mam co robit aby som sa z nej na cervenej nezjebal.tak,tak,na spickach.mozno ta co sa ti zdala utla,mala vytecene tlmice./alebo ty oci/ :-P


13.04.2006 13:01

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

Angus
 Bahniak 

Ikona

Neviem preco davate KLR na posledne miesto.Ja ju mam 3 roky a no problem,jazdil som aj na inych.Mam r.1990.Vyska sedla 88cm,tlmice sa daju dofukat,central pritvrdit.Pokial nechces robit 15m skoky,vhodna aj do terenu.


14.04.2006 20:59

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

turbo007
 Edvenčr 

Ikona

mal som všetky endura a teraz mam XTZ660.keby som si mal znova vybrat tak 1.XT ,XL a DR a KLR nikdy.ešte rada-XT sa vyrábala v troch výkonoch , ale aj ten najslabší sa dá pomerne jednoducho zvýšit.


18.04.2006 14:21

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

Ja osobne mam KLR a uprednostnil som ju uz len kvoli tomu,ze je to vodnik a jediny ma rozvod DOHC.A podla mojich skusenosti je s XL najlahsia.Nemam ziadne problemy s nou,vrelo odporucam.XT neviem,ale DRky velmi nemusim,velmi trasu na nizke otacky...

A Flash nak nabuduce ked nevie nak netrepe...v terene sa s nou jazdi velmi dobre.A k tomu podvozku,predok sa da dofukovat...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dusifuk001 (18.04.2006 14:23)


07.05.2006 11:59

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

duchna
 Bahniak 

Ja som mal KLR 2roky a je super- jediný problem CDI inak bez poblémov.Je aj ovela silnejšia ako XL tu som mal predtím,XL je lepšia na ovladanie, lebo je ľahšia a nižšia tak je vhodnejšia pre začiatočníkov, ale keď si zvykneš na KLR, tak už nebudeš hľadať inú, je to rozumná voľba, je to jediný vodník z ponuky japonských starých endúr.



07.05.2006 22:50

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

prezi
 Turista 

Ikona

to Dargo R: tak co jsi vybral?


08.05.2006 21:50

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

DargoR
 Edvenčr 

Ikona

Vybral som si SUZUKI DR 600 šiel som za hlasom srdca :-) a už ju aj mam doma a je super až na menši problem myslim že to nebude nič važne ale založim novu temu do poradne


05.09.2006 11:00

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

rmz450
 Kávičkár 

Ikona

Síce reagujem veľmi neskoro, ale. Flesh (Palo) si kamoš, ale prosím ťa netrep sa do diskusie o endurách. Dominátor, ktorého máš je tvoje prvé kvázi "enduro". Ja som mal DR 800 a jazdil som dosť často na DR 600. Olej ? Spotreba zanedbateľná. Jediný problém na DR 600 bolo štarovanie. Dve sviečky sú zlé ? Opak, je to výhoda a za celý čas som nemal problém.
XL a vodník ? ale chod mi do r..i. XL/XR/NX sú skoro totožné motory. Jedine novšia XR 650 má vodníka.
Všetky spomínané moto sú myslím si na rovnakej úrovni. Také staré babički. :-)))


05.09.2006 11:07

Re: XT?, DR?, XL?, KLR?

rmz450: >:-) super



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.