Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2849 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28609
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17033)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11576)
Hodnotenie: (28 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (45)  [Verzia pre tlač] Tlač

Ducati Monster S2R, rande na celý život

 Zdieľať

Pridané: 29.10.2009 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 10450 [Vaše stroje - Moja motorka]

Perfektný deň. Vonku hreje slniečko a práve dnes sa začína škola. Čo viac by si človek mohol priať? Pospím si doobeda a potom vyrazím von poobzerať si školopovinné dievčatá.

Každému chutí niečo iné. Niekto počúva pesničky o uletených včelách iný o diaľnici do pekla. Tak je to aj s motorkami. Konkrétne Ducati, tú buď miluješ, alebo iba registruješ ako značku. Porovnať čísielka v katalógoch dokáže každý. Pozrieť fotky, porovnať ceny a podľa toho si vybrať motorku. Čo však motorku robí motorkou je pocit, ktorý z nej máte. Ten sa nedá porovnať len tak, to sa musí zažiť. Ťuk do štartéra, DUC DUC DUC .....

Oranžová guľa sa pomaly chystá zaliezť spať. Občas sa snaží vypáliť mi oči. Akoby mi chcela pripomenúť, ktorou farbou som primárne posadnutý. Dnes večer ale moje srdce bije v rytme eLkového dvojvalca. Jedna séria DUC DUC mnou vibruje od asfaltu, druhá priamo z hrude.

 Ťažká pohoda
Ťažká pohoda

Top holky pri bare sú pekné. Chudučké telo, veľké prsia, milý úsmev. Slintá po nich každý chlap, ktorý vie na čo má tú vec medzi nohami. Poskytnú vám skvelý zážitok. Zážitok, ktorý časom omrzí. Slečna s iniciálami S2R takáto nie je. Je to kus mašiny, ktorá má v občianskom napísané diablova dcéra. Telo neskrýva pod šatičky, všetko svojmu nápadníkovi ukáže. Nie je top modelka, zato však má veľké cecky, zadok ktorý je za čo chytiť, neprikývne na všetko. Je presne ten typ, do ktorej keď sa zamiluješ, nepustíš. Malo by k nej byť varovanie: Pozor hrozí svadba!

 proste DUCATI
proste DUCATI

Kilometre dnes večer ubiehajú pomaly. Nikam sa netreba ponáhľať. Toto rande je iba o nás dvoch. Brzdím pred prechodom. Čerstvé školáčky sa usmievajú od ucha k uchu. Ja tiež. Vidím, že ten zvuk vie vykúzliť úsmev na tvári každému. Alebo ma hentie chceli zbaliť? Červená konkurenciu nestrpí. Za mestom vystrelí ako raketa. Nehrá sa na pani domu, iba dáva najavo, komu treba venovať pozornosť. Barbarov nestrpí. Vyžaduje pozornosť, ktorú potom veľkoryso odmení.

Na prechádzke je pokojná, nikam nesúri. Najradšej je ale v posteli. Tam naznačí svoje chúťky a necháva ma rozhodnúť sa. Kto by jej ale odolal? Veď stačí povedať áno. Ona to už rozbehne presne podľa chuti. Keď sa však niečo preženieš, dokáže odpúšťať, brzdy má perfektné. No s titulom "ešte panic" by som ju radšej nechal skúsenejším. V zákrutách si na ňu treba zvyknúť. Akosi divne ju láme. Najprv som vinu hádzal na prostredie. Nerovnosti na ceste to neboli, je to len o súhre.

 ideme domov
ideme domov

Oskar už vytŕča iba spoza kopca. Je čas odprevadiť krásku domov. Dnes večer tak skoro nezaspím. Ponorený v posteli ešte dlho zízam na strop. Obrazy na strope sa mihajú, akoby som bol stále na nej. Zaspávam so širokým úsmevom, bolo to krásne rande, raz takú budem mať!

Ďakujem Ďoďovi za požičanie motorky aj za fotky ktoré mi spravil.

Pridané: 29.10.2009 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Ducati Monster S2R 2005:

Foto:
Ducati Monster S2R 2005
Všeobecné informácie:
Výrobca:Ducati
Model:Monster S2R
Rok:2005
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:803 ccm
Max. výkon:77.1 k (56.7 kW) / 9500 ot.
Max. krútiaci moment:74 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:10.5:1
Vŕtanie x Zdvih:88.0 x 66.0 mm
Palivový system:vstrekovanie
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:
Zdvih vpredu:130 mm
Zdvih vzadu:148 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:300 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:245 mm
Pneu vzadu:180/55-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:173 kg
Výška sedla:800 mm
Rázvor:1 mm
Objem nádrže:14 l

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (28 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (45)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria