Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3031 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (9)  [Verzia pre tlač] Tlač

Najnovší hooligan - Triumph Speed Triple S a RS

 Zdieľať

Pridané: 06.02.2018 Autor: Krakatau
Čitatelia: 3833 [Bleskovky - Novinky]

Priaznivci Triumphu sa dočkali. Po prvom „namotávacom" videu spred dvoch týždňov, na ktoré nadväzovalo ďalšie video spred týždňa fabrika na tradičnej prezentácii konečne ukázala svetu nový Speed Triple, už klasicky v dvoch verziách, základnej S a vyšperkovanej, ktorá si požičala skratku od menšieho brata a po novom sa označuje RS.

Najnovší hooligan - Triumph Speed Triple S a RS

Ale povedzme si rovno, stále ide skôr o evolúciu predchádzajúceho modelu, no Triumph evidentne vie, čo robí. Inovácie sa týkajú ako motorickej, tak i podvozkovej oblasti. Motor je v obidvoch verziách totožný, so zachovaným objemom 1050 ccm. 105 nových dielov, ako napríklad nové piesty, hlava valcov, ľahšie vložky, menší štartér a ľahší alternátor spolu s menším akumulátorom zabezpečilo okrem iného očakávanú nižšiu hmotnosť a vyšší výkon spolu s krútiacim momentom. Konkrétne sedempercentný nárast výkonu na 150 koní pri 10 500 ot./min. a krútiaci moment stúpol o štyri percentá na 117 Nm pri 7150 ot./min. K zlepšeniu týchto atribútov sa pripája aj nový komplet výfukový systém, u verzie RS s koncovkami Arrow.

Najnovší hooligan - Triumph Speed Triple S a RS

Čo sa týka elektroniky, pribudol v obidvoch verziách nový 5-palcový TFT displej, opäť po vzore menšieho súrodenca spolu s novými podsvietenými ovládačmi, ktoré obsahujú okrem dnes už samozrejmého prepínania jazdných módov (u S štyri a u RS päť), aj ovládanie tempomatu, ktorý je štandardnou výbavou. Nechýba povinné nastaviteľné ABS a kontrola trakcie. Pribudlo aj čím ďalej tým viac rozšírené bezkľúčové štartovanie.

Najnovší hooligan - Triumph Speed Triple S a RS
Najnovší hooligan - Triumph Speed Triple S a RS
Najnovší hooligan - Triumph Speed Triple S a RS
Najnovší hooligan - Triumph Speed Triple S a RS

Podvozkovo sú obidve verzie samozrejme rozdielne. Základné S-ko jazdí na komponentoch od Showy, zatiaľ čo RS disponuje podvozkom od Öhlins a to konkrétne NIX30 vpredu a TTX36 vzadu.

Najnovší hooligan - Triumph Speed Triple S a RS
Najnovší hooligan - Triumph Speed Triple S a RS
Najnovší hooligan - Triumph Speed Triple S a RS
Najnovší hooligan - Triumph Speed Triple S a RS

U vyšperkovanej verzie RS nájdeme pár karbónových dielov ako predný blatník, bočné kryty chladiča a tepelné štíty výfukových koncoviek. Oproti verzii S je tu navyše klin pod motorom, kryt spolujazdcovho sedadla a pár detailov v červenej farbe. Netreba zabudnúť ani na tri kilá do mínusu oproti štandardnému S-ku, t.j. 189 vs. 192 kg.

Najnovší hooligan - Triumph Speed Triple S a RS

Ceny obidvoch modelov by mali byť známe v priebehu najbližších týždňov.

Video: Predstavenie nových Speed Triple S & RS

Video: Fogarty vs Johnson - Triumph láka na nového Speed Tripla

Foto: triumphmotorcycles.co.uk

Pridané: 06.02.2018 Autor: Krakatau Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (9)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria