Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3684 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Ninja H2 2019 bude mať 231 koní. Bude to dosť?!

 Zdieľať

Pridané: 14.08.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5520 [Novinky - Predstavujeme]

Na Bonnevillskom týždni rýchlosti sa ukázala ostatná vývojová verzia Ninje H2 pre rok 2019.

Plne kompatibilný s Euro4 má nový modelový rok Ninja H2 značný nárast výkonu z 200 koní na neuveriteľných 231 koní. Spoločnosť Kawasaki je priekopníkom súčasného používania technológie preplňovania, no pre rok 2019 výkon nebude jediným významným prvkom. Kawasaki sa venovala aj zachovaniu spotreby napriek zvýšenému výkonu.

Kawasaki Ninja H2 2019 - bude vám 231 koní dosť!?
Kawasaki Ninja H2 2019 - bude vám 231 koní dosť!?

Video: Kawasaki H2 na Bonneville 2018

Táto impozantná kombinácia sily a rozumnej spotreby je výsledkom mnohých nápadov z Ninje H2SX. Položky zahrnuté v novej špecifikácii Ninja H2 zahŕňajú vzduchový filter, nasávaciu komoru, zapaľovacie sviečky a ECU.

Pozri tiež:

29.04.2018 - Matej Mularčík Čitatelia: 10379 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

-

Prvá jazda na brutálnej kompresorovej Kawasaki H2 SX + testy ďalších noviniek na Kawasaki track day 2018

V utorok 24. 4. 2018 patril okruh Slovakiaring priaznivcom značky Kawasaki, ale nielen im. Voľné jazdy pre motocykle všetkých značiek, testovacie jazdy noviniek Kawasaki, vložené preteky, pečený býk a fantastické občerstvenie pre účastníkov. K tomu fajnové počasie, čo viac si môžeš priať? Asi len testovaciu jazdu na kompresorom hnanej H2 SX, že!

 

Spolu s novými vysoko výkonnými pneumatikami Bridgestone RS11 obsahuje nová špecifikácia aj najnovšie Brembo "Stylema" predné brzdové strmene. Stylema má zvýšenú schopnosť chladenia, rýchlejšie a predvídateľnejšie ovládanie a lepšie teplotné charakteristiky samotnej brzdovej kvapaliny.

Kawasaki Ninja H2 2019 - bude vám 231 koní dosť!?
Kawasaki Ninja H2 2019 - bude vám 231 koní dosť!?

Vizuálne sú tu aj aktualizácie vrátane nového znaku Supercharged a vysoko odolnej farby a po prvýkrát sa stroj objaví s farebným TFT farebným displejom.

Kawasaki Ninja H2 2019 - bude vám 231 koní dosť!?
Kawasaki Ninja H2 2019 - bude vám 231 koní dosť!?

Vysoko trvanlivá farba má pozoruhodnú vlastnosť, ktorá umožňuje pri správnej teplote samoopravu drobných škrabancov v pôsobivo krátkom čase. Čas na "zahojenie" je v úplne inej lige ako podobné automobilové systémy, pri ktorých to môže trvať celé týždne. TFT má rovnaký moderný vzhľad ako pri Ninja H2 SX SE, ale s dodatočnou inováciou pripojenia smartphonu pomocou novej aplikácie "Rideology". Po spárovaní môže inteligentný telefón zobraziť množstvo položiek vrátane informácií o vozidle, ako je stav paliva a stav batérie, ako aj denník jazdy a aktualizácie servisných intervalov.

Kawasaki Ninja H2 2019 - bude vám 231 koní dosť!?
Kawasaki Ninja H2 2019 - bude vám 231 koní dosť!?

"Vďaka tejto dôležitej aktualizácii sa rozhodne zvýši vizuálny dojem Ninje H2" povedal Kenji Nagahara, výkonný riaditeľ spoločnosti Kawasaki Motors Europe. "Tento stroj Supercharged je fyzickým stvárnením našej sily. Pridaním výkonu, inteligentnej technológie "Rideology" a inými špecifikáciami pre rok 2019 sa ukazuje, že ako spoločnosť neustále presadzujeme hranice toho, čo je možné, a neustále dodávame na trh špičkové motocykle."

Foto:
 Kawasaki Ninja H2 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:Kawasaki
Model:Ninja H2
Rok:2019
Novinka:NOVINKA 2019
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec s kompresorom (4T)
Objem:998 ccm
Max. výkon:231.2 k (170.0 kW) / 11500 ot.
Max. krútiaci moment:141.7 Nm / 11000 ot.
Kompresný pomer:8.5:1
Vŕtanie x Zdvih:76.0 x 55.0 mm
Palivový system:vstrekovanie hrdlo 50 mm
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:135 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:330 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:250 mm
Pneu vzadu:200/55ZR17M/C (78W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:238 kg
Výška sedla:825 mm
Rázvor:1455 mm
Dĺžka:2085 mm
Šírka:770 mm
Výška:1125 mm
Svetlá výška:130 mm
Objem nádrže:17 l

Pridané: 14.08.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria