Anketa:
Intermot 2018: KTM invouje beštiu 1290 SuperDuke R a šport turistu GT + 790 Adv R koncept
ZdieľaťPridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 4525 [Novinky - Predstavujeme]
Posledná generácia 1301-kubíkového véčka LC8 dostáva titánové nasávacie ventily, upravené rezonančné komory a nové mapy, a produkuje 175 koní a 141 Nm vo verzii GT!
Seriál článkov - Intermot Kolín 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2018 | Nasledujúci
Samozrejme, dnes vo vlajkovej lodi nemôže chýbať ani Quickshifter+ a plnohodnotná sada elektronických pomocníkov citlivých na náklon motorky.
KTM 1290 SUPER DUKE GT
GT-čko dostáva aj nové kapoty a predné plexi, ktoré má viacero polôh ľahko nastaviteľných jednou rukou. Nová je aj prístrojovka, teraz plnefarebná - 6,5 palcový TFT displej. Nechýba tradičný ovládač menu na ľavej rukoväti, kde nájdeme aj tempomat. Konektivitu s mobilom zabezpečuje KTM MY RIDE. V kapotáži sú po bokoch aj praktické malé skrinky na drobnosti, jedna aj s USB koncovkou.
Osvetlenie je v klasickom DUKE štýle plnohodnoté LED a to vrátane svetiel do zákrut. O pruženie sa stará posledná generácia semiaktívneho podvozku WP.
KTM 1290 SUPER DUKE R
SuperDuke R dostáva dizajnové osvieženie, aby bolo rovnako ostré ako jeho 177-koňový motor. V ponuke je aj obojsmerný Quickshifter+, ale za príplatok. Zostávajú kompletné LED svetlá, plná elektronika, športový podvozok od WP či monbloky Brembo.
Za príplatok je aj Track Pack: launch control (asistent štartu), nastaviteľný preklz, tri režimy odozvy plynu a vypínateľný anti-wheelie systém.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | KTM | KTM |
Model: | 1290 SuperDuke R | 1290 SuperDuke GT |
Rok: | 2019 | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 |
Kategória: | Naháč | Športovo cestovná |
Motor: | ||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec V75° (4T) | vidlicový dvojvalec V75° (4T) |
Objem: | 1301 ccm | 1301 ccm |
Max. výkon: | 176.8 k (130.0 kW) / 8870 ot. | 175.0 k (128.7 kW) / 9500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 144 Nm / ot. | 141 Nm / 6750 ot. |
Kompresný pomer: | 13.2 : 1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 108 x 71 mm | 108 x 71 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 125 mm | 125 mm |
Zdvih vzadu: | 156 mm | 156 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 4 piestiková radiálna | dvoj kotúčová 4 piestiková radiálna |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR 17 | |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová, 2 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 240 mm |
Pneu vzadu: | 190/55 ZR 17 | |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 195 kg | 205 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 228 kg | |
Výška sedla: | 835 mm | 835 mm |
Rázvor: | 1482 mm | 1482 mm |
Svetlá výška: | 140 mm | 140 mm |
Objem nádrže: | 18 l | 23 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 5.57 l/100km | 6.2 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 242 km | cca 278 km |
Servisný interval: | 15 000 km | 15 000km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | áno, v sérii | |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | radiálne M50 monobloky Brembo, 4-piestiky | radiálne M50 monobloky Brembo, 4-piestiky |
Pridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Intermot Kolín 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2018 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Príšera 2.0 - znovuzrodená KTM Super Duke R 1390 (2024) - kam až môže ísť objem? - Redakcia
- Beštia vypustená – KTM 1290 Super Duke R 2014 - zeON
- Honda na Intermote a v Paríži 2018: Koncept Mondial, nový Super Cub a nové farby pre modely Africa Twin - Redakcia
- KTM 1290 Super Duke GT 2016 - predprodukčné fotografie - zeON
- Doplnené: Oficiálne údaje a foto - Špionážne fotografie produkčnej verzie KTM 1290 Super Duke R - zeON
- Intermot 2018: Kawasaki vylepšuje H2, ZX-10R a predstavuje nové Ninja 125 a Z125 - Awia
- Intermot 2018: Ducati predstavuje modelovú líniu Scrambler 2019 - Awia
- Intermot 2018: Indian priniesol nádherný FTR 1200 a FTR 1200 S - Awia
- Intermot 2018: Suzuki vybalila horúcu pecku - novú Katanu - Awia
- Intermot 2018: Triumph Street Scrambler a Street Twin 2019 - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora