Anketa:
Zazimujte si motorku u nás v Motoshope Žubor!
ZdieľaťPridané: 16.10.2019 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3408 [Bleskovky - PR bleskovka]
Máte radi svoju motorku tak ako Vašu drahú, resp. aj viac? Doprajte jej počas zimy komfort a teplučko priestorov Motoshop Žubor!
Vašu lásku nielen uskladníme, ale môžeme ju pred uložením na zimný spánok poumývať, premazať, dotankovať. Keď sa na jar zobudí, môže dostať predsezónnu kontrolu, či prípadný servis, aby Vám počas letných mesiacov robila radosť.
Vy sami, sa môžete rozhodnúť akú dávku komfortu a wellness procedúr svojej láske doprajete.
USKLADNENIE/ZAZIMOVANIE
- umytie motocykla
- uskladnenie motocykla vo vykurovaných priestoroch firmy MOTOSHOP ŽUBOR
- dobíjanie batérie
- kontrola a dofúkanie pneumatík
USKLADNENIE / ZAZIMOVANIE S PROCEDÚRAMI
- posezónna prehliadka: (zakonzervovanie)
- umytie motocykla detaine s úpravou od Vucanetu
- uskladnenie motocykla vo vykurovaných priestoroch firmy MOTOSHOP ŽUBOR
- zapojenie batérie na stále dobíjanie
- zakrytie motocykla krycou plachtou
- plná nádrž * + Fuell Stabilizer (*palivo je účtované zvlášť podľa skutočného stavu potreby dotankovania)
- očistenie a ošetrenie hnacej reťaze
- kontrola a dofúkanie pneumatík
- predsezónna prehliadka (odkonverzovanie)
- opätovná kontrola pneumatík
- kontrola prevádzkových kvapalín
- kontrola funkčnosti ovládačov
- nastavenie a namazanie hnacej reťaze
- kontrola palivového, brzdového, elektrického, chladiaceho systému
- diagnostika Vášho motocykla
V prípadne diagnostikovania porúch a nedostatkov na Vašom motocykli – budete o nich informovaní a po dohode s Vami budú vykonané potrebné servisné úkony so zľavou:
20% na servisné práce
10% na náhradné diely
VAŠU MOTORKU K NÁM DOVEZIEME Z CELEJ SR za 0,20 € / km !!!! s Dph
VÝHODY PRE VÁS:
- NEMUSÍTE ČAKAŤ NA TERMÍN DO SERVISU
- NEMÁTE ŽIADNE STAROSTI S PRÍPRAVOU NA SEZÓNU
- PREDCHÁDZATE STARNUTIU KOMPONENTOV HÁKLIVÝCH NA VÝKYVY TEPLOT
- PO SEZÓNE IBA ŠTARTUJETE A JAZDÍTE
- ŠETRÍTE MIESTO
Bližšie informácie o cenách a výhodách zazimovania nájdete na www.motoshopzubor.sk
Kontakt:
BMW,KTM:
Emil Blaho
emil.blaho@motoshopzubor.sk
+421 905 611 372
Harley Davidson:
Juraj Brečka
juraj@harley-davidson-bb.sk
+421918800545
Triumph a ostatné
Mgr.Art. Mário Merčiak
príjem@motoshopzubor.sk
+421918801605
Kde nás nájdete:
Motoshop Žubor Banská Bystrica
Kostiviarska cesta 10
97401 Banská Bystrica
www.motoshopzubor.sk/
Mapa:
Pridané: 16.10.2019 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Body a Trasy v tomto článku:
Galéria ku článku:
Najsledovanejšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!