ISSN 1336-6491 | Online: 1669 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29890
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17657)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12233)
Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

Siren7 – systém proti zrážke so zverou

 Zdieľať

Pridané: 24.09.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 7103 [Bleskovky - PR bleskovka]

“Predstavte si svet, v ktorom sa už autá, motorky a zver vzájomne neohrozujú a na cestách už nikdy nebudeme riskovať ďalšie straty nevinných životov.”

Tento sen vynálezcu Viktora Koltaia sa dnes stal skutočnosťou.

Systém proti zrážke so zverou Siren7 vznikal najmä preto, aby chránil životy zvierat a ľudí, až potom vozidlá v ktorých je nainštalovaný.

Siren7 – systém proti zrážke so zverou
Siren7 – systém proti zrážke so zverou

Funguje samostatne, bez akéhokoľvek elektrického napájania. Extrémne silný zvuk až 120 decibelov vďaka ktorému upozorňuje zver na blížiace sa auto, dosahuje len prúdením vzduchu. Vo vnútri systému sa totiž ukrýva dobre premyslená a do detailu prepracovaná sieť membrán vďaka ktorým je Siren7 mimoriadne hlučný.

Avšak zvuky o sile až 120 decibelov počuje len ten, komu to patrí – a to je práve ohrozená zver, ktorá často migruje cez naše cesty.

Siren7 – systém proti zrážke so zverou
Siren7 – systém proti zrážke so zverou

Systém Siren7 je vyrobený z karbónu precíznymi dizajnérmi vďaka čomu je ľahký a pevný. Aj preto na jeho inštaláciu postačuje len vysokokvalitná obojstranná lepiaca páska a nie je potrebné žiadne vŕtanie či zasahovanie do vozidla.

Dômyselne prepracovaná píšťalka upozorňuje na zver až v okruhu 300 metrov od vozidla, čo je bezkonkurenčne obrovská vzdialenosť postačujúca na to, aby na 100% zabránila zrážke.

Vynálezca so svojim tímom myslel aj na to, aby Siren7 nebol zdraviu škodlivý. Zariadenie prešlo dôkladnou skúškou a spĺňa všetky potrebné normy.

Video: SIREN7 Slovensko

Nevydáva zvuk permanentne, ako niektoré elektricky napájané plašiče, aj preto nespôsobuje nepríjemný pocit zvieraťu alebo človeku.
Siren7 je vhodný pre akýkoľvek typ automobilu od motocykla cez osobné či nákladné auto. Pre všetkých, ktorí jazdia po cestách.

Uvedomujeme si, že zrážka so zverou je najmä pre jednostopové mimoriadne nebezpečná. Vodiča nechráni kapota ako v aute a pri vyhýbaní sa alebo prudkom brzdení či zmene smeru hrozí obrovské riziko pádu.

Siren7 – systém proti zrážke so zverou
Siren7 – systém proti zrážke so zverou

V neposlednom rade sme mysleli aj na nepríjemnú situáciu, ktorá nastáva po zrážke so zverou. Často krát zostane zviera po náraze ťažko zranené bez možnosti záchrany. Na druhej strane je tu obrovský šok až trauma pre vodiča a posádku.

Siren7 – systém proti zrážke so zverou

Siren7 je inovatívny a bezpečný produkt, ktorý s minimálnymi vstupnými nákladmi a prakticky žiadnymi nákladmi na servis zabezpečuje vodičom a ich posádke pokojnú jazdu a divej zveri dáva na vedomie, že sa blíži niečo nebezpečné.

Chráňte zvieratá aj vlastné životy s jedinečným systémom Siren7.

Viac informácií s možnosťou objednávky nájdete na našej stránke www.siren7.sk.

Pridané: 24.09.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »