Anketa:
Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuBezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokRe: Bezpečnosť jazdry na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
Hodnotenie: no a cim vypinat motor ? |
Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
2,9 ak si plne nalozeny a 2,5 ked ides sam, tak to mam aj ja .........a obaja vyrobcovia maju pravdu. |
Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
Trochu som googlil a uz som asi nasiel odpoved. Ale pockam este, co povedia tunajsi odbornici . |
Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
Hodnotenie: Dobry clanok, len mi tam chyba jedna informacia: |
Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
Hodnotenie: dobry clanok, pre mna ako zaciatocnika su to uzitocne informacie |
Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
Asi pre všetkých... Pozri obrázok |
Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
Nexino ....nestiham,zemrem! |
Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
hmm.. otocim klucom a prehadzujem nohu cez sedlo.. jasne, ze necham zohriat.. ale kontrolovat brzdovu kvapainu a podobne veci.. na pneu vidim uz v prvej zakrute, ze tlak neni o.k. a tie prve idem pomaaalinky.. |
Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
egres :D NEXINO zabil 15r odbornik co vie co je podtlak a pretlak :D ;) NEXINO |
Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
Hodnotenie: pekny clanok ruku na srdce a pravdu kto to dodrzuje ? :D |
Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
Nexino: |
Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
Hodnotenie: Ano je to tak ked ides na vecsiu dialku je lepsie nafukat riadne gumy vecsinou pod sedakom na uloznom pristore zvyknes mat napisany presny tlak urceny len ked mas velmi podtlakovane plochy tym ze sa ti stycna plocha zmensi gumy sa ti deru viac vyuzivas vecsiu "držnú" plochu zase ked ich mas velmi meke moto sa stava nestabilnou to proste treba skusat kazda moto ma ine vlastnosti a inak sa sprava za ineho tlaku |
Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
Už Som v obraze: |
Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
na podtlakovanych pneu sa stycna plocha zvacsuje a na pretlakovanych sa zas zmensuje nie ??? |