Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2714 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28398
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16920)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11478)

Horúca jeseň s Yamahou

Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
09.08.2010 12:50

Re: Bezpečnosť jazdry na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

Limod
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

no a cim vypinat motor ? :-D


12.07.2010 17:11

Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

izirajder
 Kávičkár 

Ikona

2,9 ak si plne nalozeny a 2,5 ked ides sam, tak to mam aj ja .........a obaja vyrobcovia maju pravdu.
Prirucka k moto:
0-90kg 2,25 a 2,5
90-180kg 2,5 a 2,9
Vyrobca pneu:
2,5 a 2,9
na okruh 2,1 a 1,9

Ak das medzi 2,5 a 2,9 tak nic nepokazis, tych 0,4 je nechane na Teba, skusaj co je lepsie... ;-)


10.07.2010 13:26

Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

Pyorailija
 Turista 

Ikona

Trochu som googlil a uz som asi nasiel odpoved. Ale pockam este, co povedia tunajsi odbornici ;-) .


10.07.2010 13:23

Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

Pyorailija
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dobry clanok, len mi tam chyba jedna informacia:

V pripade, ze som si kupil inu pneumatiku aku mala motorka od vyroby, koho udaje o husteni maju prednost - vyrobcu motocykla alebo vyrobcu pneumatiky?

Priklad:
Mam BMW F 650 CS Scarver a podla servisnej knizky by som mal obidve fukat na 2,5 bar.
Vyrobca pneu ale pise toto:
Dunlop Roadsmart Sportmax 150/70ZR17 - 42 PSI (po prepocitani 2,89 bar)

Na kolko mam teda fukat?


09.07.2010 14:07

Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

DarkHorse
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

dobry clanok, pre mna ako zaciatocnika su to uzitocne informacie


07.07.2010 10:08

Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

kizuna
 Jogurťák 

Ikona

Asi pre všetkých... Pozri obrázok ;-)


07.07.2010 1:53

Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

julka
 Kávičkár 

Ikona

Nexino ....nestiham,zemrem! :-D
egres2 zase 100%!!! [dobre]


06.07.2010 15:18

Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

hmm.. otocim klucom a prehadzujem nohu cez sedlo.. jasne, ze necham zohriat.. ale kontrolovat brzdovu kvapainu a podobne veci.. na pneu vidim uz v prvej zakrute, ze tlak neni o.k. a tie prve idem pomaaalinky..


06.07.2010 0:37

Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

Peto178
 Jogurťák 

egres :D [dobre] NEXINO zabil 15r odbornik co vie co je podtlak a pretlak :D ;) NEXINO
;) precitaj si ten usek este raz uz to je opravene :-)


05.07.2010 23:25

Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

StuntBiker
 Stuntrajder 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekny clanok [dobre] [dobre] [dobre] ruku na srdce a pravdu kto to dodrzuje ? :D
(ja nie :-( )


05.07.2010 20:59

Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

egres2
 Bahniak 

Ikona

Nexino:
Už som v obraze.
Pri "podtlakových" gumách sa mi styčná plocha zmenší a využívam väčšiu "držnú plochu.
Práve sa mi podarilo nafúkať balónik na podtlak -110 kPa.Je väčší ako pri tlaku 110 kPa.
A už viem z čoho sa robí suchý ľad.Zo suchej vody.


05.07.2010 20:26

Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

Nexino
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ano je to tak ked ides na vecsiu dialku je lepsie nafukat riadne gumy vecsinou pod sedakom na uloznom pristore zvyknes mat napisany presny tlak urceny len ked mas velmi podtlakovane plochy tym ze sa ti stycna plocha zmensi gumy sa ti deru viac vyuzivas vecsiu "držnú" plochu zase ked ich mas velmi meke moto sa stava nestabilnou to proste treba skusat kazda moto ma ine vlastnosti a inak sa sprava za ineho tlaku 8-) :-D


05.07.2010 20:05

Re: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

egres2
 Bahniak 

Ikona

Už Som v obraze:
"Podtlakovane" pneumatiky.Horror vacui.


05.07.2010 19:53

Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou

Peto178
 Jogurťák 

na podtlakovanych pneu sa stycna plocha zvacsuje a na pretlakovanych sa zas zmensuje nie ???



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.