Anketa:
Nové oficiálne videá:
Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuRada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (13 hodnotení)
Diskusia k článku: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: SO545: no tak si poriadne precitaj co som napisal. U nas je klasicka na auto, a na motorke sedi technik, comu nerozumies? |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: NIDECKER93: a akej stolici tocis ??? Myslis brzdovu pre jednostope vozidla ??? |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: egres2: ..ale hento je pre nakladaky. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: Nozdormu: ano, takto sa to nema robit, ani technik by nemal len tak sediet na motorke, su na to specialne stolice. Tam kde chodim ja, maju len obycajne na auto, ale na valce ide mechanik. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
K tomu zablokovania kolies VSB: |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: MaAT: OK, ten príklad beriem, len mi prišlo ako príliš veľké zjednodušenie |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: MaAT: ja ked chodim na STK s motorkou tak som skoro cely proces na nej...aj na zaciatku aj na valcoch len mi technik povie kedy s cim zabrzdit a tak na nej prejdem cely proces az von... je na tom nieco zle? |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: Tibco: podla toho co pises, tak zrejme nerobis technika na STK. A ak si sedel na moto, ked sa na valcoch testovali brzdy, tak sa s tym radsej nikde nechval, lebo ako laik si tam nemal co hladat. Na vacoch sa testuje brzna sila, a nie ci sa ti a kedy zablokuje koleso! |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: janoval: môžem to porovnávať a vlastne aj musím .. .veď STK má predsa napodobňovať reálne podmienky a posudzovať vhodnosť vozidla do premávky (jasné, že sa to nedá napodobniť dokonale) |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: Tibco: mne je v podstate jedno kolko kotucov ma cb 500, ale nemozes porovnavat zablokovanie kolesa na valcoch STK a v realnej prevadzke, ked sa na to predne koleso zvazi 300kg (ja plus moto). Mam v predu na ktm1190 dva velke kotuce a stalo sa mi, ze predomnou dialnica zastala. Ja som zatiahol za prednu brzdu co to da a uz som si len hladal miesto medzi autami, kam by sme sa vosli. Nastastie nebolo treba. Sedeli sme na moto dvaja aj s batozinou a abs nezabralo. Pritom ta motorka nebrzdi vobec zle. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: MaAT: raketovú vedu nie, ale je to dosť komplexný proces a zjednodušiť to na úroveň ohrevu vody v kalorimetri je tiež extrém |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: KAJL: Aha tak, ze stlacis prednu brzdu a urobis salto vpred. Tak taketo nieco urcite dobre nebrzdi a ako som pisal, v takom pripade problem treba hladat bud v tlmicoch, celkovej konstrukcii, pripadne niekde medzi riaditkami a sedadlom. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: MaAT: myslel som zablokovat koleso tak, ze postavis motorku/bicykel na predne koleso. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Hodnotenie: Ta kapotaz na malom cebre vyzera super rovnako ako pri 650. Konecne ziadne bicykloidne tvary, verim ze pre cast zacinajucich jazdcov prave toto zohra rolu zacat zlahsia, nie na silnom stroji. Myslim ze zo spolocenskeho hladiska prinosny tah. A niezeby malo zmysel sa zapojit do tej vzrusujucej debaty a niezeby som niekedey nieco meral ohladom toho, ale mal som pocit ze na takej panigale po stlaceni packy stojim takmer okamzite oproti inym moto s menej premiovymi brzdami, holt to nuti zamysliet sa nad fabiou s porsche brzdami Upravené 1 krát. Naposledy upravil randomlogin (14.10.2021 16:51) |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: Tibco: netreba za vsetkym hladat raketovu vedu. Prirovnanie k litru vody a kilu zeleza som nepouzil nahodne. Je to kvoli jednoduchsej predstave pre laikov. Tepelna kapacita zeleza je cca 10x mensia ako vody. Kolko vazi taky kotuc, asi bezni ludia vedia, aj kolko sa vari liter vody. Diery/nediery v kotuci maju upne iny dovod tepelna kapacita pritom nehra rolu. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
matus: |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: KAJL: termin "spravne/dobre nadimenzovane brzdy" sem zaviedol matus. Ani ja neviem co si pod tym mam predstavit. Aj som sa ho pytal co tym ma na mysli, ale nikdy neodpovedal. Pre mna je to len prazdna fraza, lebo dobre nadimenzovana brzda moze pre niekoho znamenat max brzdny ucinok, pre ineho minimalnu vyrobnu cenu, pre dalsieho minimalne prevadzkove naklady a max zivotnost... |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: matus: ..pochybujem ze ta uprimne zaujima moj nazor. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: Nozdormu: Indiani rubu drevo,bude dlha zima... |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: RS955i: nemam rad ani becherovku ani tonic a ten katalyzator mi nenapadol no...ten este nemam dostudovane jak presne funguje...dostudujem v zime... |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: Nozdormu: Keďže zachranujeme to tu planétu katalizator nesmie vychladnut lebo čo? Lebo stráca účinnosť!! |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
možno sa vyjadrujem trochu naprd - skúsim to na príklade - ako servo v obyčajnom aute kde mám napr. 3 otáčky od stredu na kraj jednej strany v porovnaní so servom pri športovom aute kde mám len 1,5 otáčky od stredu na kraj - účinnosť (alebo to môžem nazvať tlak na hrebeň riadenia) môže byť úplne rovnaká, ale to športové mi dá subjektívny pocit, že je presnejšie a s lepším nástupom |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: egres2: to nepopieram, určite bude lepšie dávkovanie, a mal by teda stačiť menší tlak na páčku, na dosiahnutie rovnakého efektu - a preto si myslím, že to bude skôr pocitová zmena k lepšiemu pre jazdca, ale nie nejaké dramatické zvýšenie brzdného účinku v časti platničky-kotúč |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Tibco: |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: MaAT: "...pripadne, pasik oceloveho kotuca rovnakej hmotnosti v pohode rozpali na 500-600 stupnov C. Ak si niekto mysli ze jeden kotuc toto zvladne rovnako dobre, pripadne lepsie ako kotuce dva, no tak no ..." |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: MaAT: v dnesnej dobe uz aj lankove kotucove brzdy na bicykli dokazu do urcitej rychlosti zablokovat predne koleso. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: raptor: je mozne ze by to fungovalo takto pri nejakych rovinkach v zmysle ze ides sice dole/hor ekopcom ale v priamom smere...ale ked tam rs spomenul ze ides dole stelviom tak aj tak pri kazdom vracaku musis zabrzdit na ja neviem 20kmh alebo kolko...cize to ze sa viac rozgulas na N ti asi nepomoze :D chapem pointu ze keby sme sa bavili o priamke a sa kolises hore dole tak ma zmysel nechat N lebo kusocek benzinu zere ale zaroven ta to nebrzdi a do dalsieho kopecka lahsie vybehnes..ale dole stelviom mi to nedava ziadny zmysel :D |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Nozdormu Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (14.10.2021 11:37) |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: MaAT: čiže tvoj názor je, že honda CB500 je od svojho vzniku od roku 1993 až po rok 2020 nebezpečná, lebo má poddimenzovanú prednú brzdu a nie je schopná maximálne brzdiť? |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: Nozdormu: ano to mas pravdu, ale na neutral sa da ist aj s vypnutym motorom |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
|
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Hodnotenie: Len tak na okraj, je to sice samozrejme, ale asi nie kazdemu: motorku nezastavia zablokovane kotuce, ale trenie medzi pneumatikou a cestou. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: RS955i: technicka otazka... "Ak by sa vsak nejaký sutaziaci o Darwinovu cenu rozhodol zachranit planetu tym ze cestou zo Stelvia nebude používať spalovaci motor na fosilne palivo a dá to na neutral," |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Presne tak! |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: raptor: Načo by som to robil? |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
v podstate máte pravdu obaja, akurát každý hovorí o niečom inom ... na ovplyvnenie trenia je plocha irelevantná Trecia sila je súčin koeficientu trenia a kolmej tlakovej sily pôsobiacej na telesá Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tibco (13.10.2021 10:53) |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: egres2: prosim ta ujasni si rozdiel medzi silou F, a tlakom P. Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIDECKER93 (13.10.2021 9:41) |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: egres2: vsak s tym suhlasim, ale aky je tlak na podklad pod kockou a pod plechom? Ten je vyrazne odlisny. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
matus - co presne ti brani odvesit jeden predny brzdovy strmen a vyskusat si to sam? |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Kovová kocka o váhe 10kg s plochou 100cm2 bude mať taký istý trecí odpor proti pohybu ako 10kg kovový plech o ploche 10 000 cm2. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: Tibco: to ze bude trecia sila rovnaka nerozporujem. Ja hovorim, ze zmenou trecej plochy a zachovani brzdnej sily na pieste v stremeni sa meni brzdny tlak. On povedal, ze trecia plocha nie je dolezita a pri tom je to pointa celych brzd. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (12.10.2021 23:16) |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: egres2: (samozrejme že som ani len nepomyslel na to, že tam ponechali pôvodnú pumpu a brzdiče) súčet tlakov z dvoch brzdičov má väčší účinok ako jeden. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: raptor: naozaj si myslíš, že keď rozgúľaš túto motorku na maximálku a núdzovo zastavíš, že na konci brzdenia bude brzdia prehriata, tzn bude mäknúť páčka a a ABS nebude zaberať, pretože brzda nebude schopná vyvinúť tak silnú brzdiacu silu, že by zablokovala koleso? |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: NIDECKER93: má ale pravdu, z hľadiska fyziky je veľkosť trecej plochy nepodstatná - dôležitý je len koeficient trenia (drsnosť povrchov) a tlak pôsobiaci na trecie plochy (väčšia plocha ti len umožní rozložiť viac menších piestikov, ktoré v konečnom dôsledku vytvoria väčší tlak pri súčasne kompaktnejších rozmeroch ako by mal jeden veľký s rovnakou silou/vyvíjaným tlakom) |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: egres2: lenze trecia sila vznika medzi kotucom a platnickou. A sila ktora na tuto plochu posobi, vznika posobenim tlaku kvapaliny na piest v strmeni. Takze sila ktora posobi na treciu plochu sa meni na zaklade tlaku kvapaliny ktory vytvoris v packe. A potom sa zas mozme bavit o tom, ze sila piestu posobacia na plochu platnicky a nasledne na kotuc, vznika brzdny tlak (F piestu / Plocha platnicky) Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIDECKER93 (12.10.2021 15:10) |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Zmenou trecej plochy pri tom istom "tlaku" sa trecia sila nemení. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: egres2: vsak cely princip brzd je zalozeny na treni a ty povies, ze je dolezity tlak a nie trecia plocha? To nemozes mysliet vazne. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Možno som vedľa ale trecia plocha nie je dôležitá, je dôležitý tlak a myslím si , že (samozrejme že som ani len nepomyslel na to, že tam ponechali pôvodnú pumpu a brzdiče) súčet tlakov z dvoch brzdičov má väčší účinok ako jeden. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
matus - nemyslím si že zrovna egreš potrebuje niečo ohýbať aby dosiahol svoju pravdu. To že je za ňu pripravený argumentovať je úplne ok. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: raptor: |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: egres2: sak zato im to tu pisem |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
A o tomto japonci nemajú ani páru. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
pomer suctov obsahov priemerov vsetych brzdovych valcekov / obsahu prierezu hlavneho valca ..tento pomer by mal udavat ostrost brz.... neplati ple plavajuce strmene ale pre radialne uchytene pevne bloky a pravdepodobne to takto presne plati len pre radialne pumpy(vypocet pre axialne sa podla mna velmi podoba) Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (11.10.2021 11:06) |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
pridaním 2.třmenu musíte vytlačiť dvojnásobok kvapaliny = dlhší chod páčky. Preto sa musí zmeniť ešte priemer pumpy alebo piestov |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Pri najbližšej výmene kotúčov a doštičiek si dám namontovať len na jedno predné koleso. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
čiže nástup bŕzd bude rovnaký bez ohľadu na počet kotúčov. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
matus: |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
JoeKTM - tomu motoru fakt nic nechyba a Honda by bola sprostá (čo neni) keby pre každý model vyvýjala iný motor. Mne napriklad pri tej 500X chyba len možnosť si doplatiť vypletané kolesá v nejakej "adventure" verzii. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: JoeKTM: lenze vdaka tomu moze byt nizka cena. Mas na vyber aj z exkluzivnych znaciek. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšeni
By som to zhrnul takto. Skarada plastova motorka. Nema ziadny sexeapil. Vsetko je tam dobre, ale vysledok je obycajna komercia. Vsetkym s nikomu vyhovujuci dizajn. Proste ja neviem tejto dobe prist na chut. Spravi sa jeden standard a okolo toho vznikne vsetko od supersportu az po cestne enduro. Vymenime blatnik, plexy a ajha. Novy model je na svete. A brzdi urcite dobre. To sa stavim. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Podla fotiek tuna ....CB 500X nema radialne uchytene brzdy ale standartne axialne..na obidvoch fotkach ma normalny plavajuci strmen.... |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Dnešné brzdy majú taký výkon, že koleso dokážeš zablokovať ihneď bez ohľadu na počet kotúčov. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Lebo inak tu boli len teórie, že dva kotúče sú iste lepšie, ale žiaľ bez argumentu. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: cruelbody: Asi si ma zle pochopil. Ja som chcel len napisat, ze na ten typ a styl jazdy by to malo stacit a ze ja som jej limity zatial nenasiel. Mozno som sa zle vyjadril, ale nechcel som naznacit, ze by boli slabe. Skor si myslim, ze najslabsi clanok na mojej motorke je jazdec, ale na to co jazdi to staci |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: Bjorni: mozes si byt isty ze pri nudzovke Ti ten jeden kotuc bude stacit....Jak Ta moze vobec napadnut ze honda vypusti vonku motorku ktorej brzdy sice budu stacit v normalnej premavke ale v nudzovke nie.....Ved si to vyskusaj..nemusi to byt realna nudzova situacia |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: Bjorni: asi kazda znacka je cely vesmir pred peugeotom |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Hodnotenie: Tak tiez si myslim, ze pri dvoch kotucoch je ako : |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Hodnotenie: Re: barlac: za príspevok z 30.9. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: raptor: o čo mi ide? |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Ale ak si tu moto niekto kúpi ako okruhove kladivo dva kotuce urcite ocení . |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: egres2: ako hovoril Silard: kto brzdi, prehrava |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Tak niečo k veci: |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
matus - nejak sa stracam o co ti ide . Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.10.2021 12:30) |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Raffyno písal: na mojej cb500x s brzdami nemam problem aj ked mam nabehane len nieco malo cez 3.000km , pred nou som mal tracera 700 s dvoma kotucmi a pri normalnom jazdeni necitim ziaden rozdiel a to maju obe motorky takmer identicku vahu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (05.10.2021 12:12) |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
matus podla mna brzdenie s vykonom nema nic spolocne pretoze ako som uz tiez viac krat napisal |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: raptor: presviedčaš ma o niečom, čo som sa nepýtal. Ani to nerozporujem, stačí pozrieť môj prvý príspevok v tejto téme. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
matus uz som to pisal, keby to tak nebolo tak ver tomu ze kazdy supersport by mal tipujem jeden brzdovy strmen s jednym velkym kotucom a la Erik Buell. Uz len koli uspore hmotnosti a mozno aj jemne mensim neodpruzenym hmotam a vlastne by usetrili aj naklady na druhe brzdove prasa, druhy kotuc, brzdovu hadicu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.10.2021 9:07) |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: tryskac: o tom je pluralita nazorov |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: cruelbody: nesúhlasím |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Ak myslíš nárast brzdného momentu po začiatku trenia tak áno. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: tryskac: ale ked sa bavime o tom ci jednobuch brzdi viac tak musime ist podla toho co som pisal.....potom sa bavme o tom ci motorka z jednovalcovym motorom brzdi lepsie....lebo to uz je system motor prevodovka.... |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: egres2: |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
tým myslíš čas od stlačenia páčky po zasiahnutie ABS pred zablokovaním? |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Tak. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
bavíme sa o dvoch kotúčoch na jednom kolese, vs jednom kotúči na jednom kolese? |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
egres dik ale ja uz som na to hodil bobek... a to matusa mam za intelegntu ludsku bytost |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: raptor: Dva kotuce budu brzdia lepsie ako jeden. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: cruelbody: Ale však nikto neporovnáva brzdenie z rovnakých otáčok, ale z rovnakej rýchlosti. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
cruelbody - kludne sa smej dalej, nie si sám |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: tryskac: samozrejme.....neda sa nastavit napr rovnaky prevodovy pomer.....nie len v prevodovke ale dalej ...mala velka rozeta..vysledny pomer az na asfalt.....preto sa smejem ked niekto napise ze jednovalce brzdia viac...lebo on to tak subjektivne citi....velmi vela premennych je tam.... v principe by mali ist vedla seba motorky rovnakou rychlostou pri rovnakych otackach.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (04.10.2021 8:32) |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
To sa nedá zrealizovať inak ako naraz a na jednom mieste, lebo sklon cesty, tachometre, teplota, tlak či rosný bod ... |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: tryskac: mas yamahu xt 600? Ak ano tak to zmerajme kazdy doma... Co ty na to? |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Ano ano ja som myslel len cisto brzdenie motorom bez brzd. A este treba pocitat s mnozstvom oleja v motore,prevodovke viskozitou a teplotou oleja. |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: tryskac:... to pisem od zaciatku . |
Re: Rada CB500 dostáva do sezóny 2022 kopec vylepšení
Re: raptor: Dva kotuce budu brzdia lepsie ako jeden. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce