Tie skrutky, by nemali vypadavat, maju byt poistene tmelom. Vid manual.
Pred vyskrutkovanim, ich treba nahriat na 100°C.
V predu su tie skrutky titanove, v zadu su zelezne.
Pokial to nerachotilo za jazdy a po nahodeni tej reakcie, to nerachoti, tak je to ok.
Tie skrutky su dost dolezite, lebo od nich zalezi celkova pevnost paraleveleru, od toho, ako su opotrebene , alebo skor vyjebane loziska, sa odvodzuje celkova tuhost tej konstrukcie. Tie loziska niesu vecne a treba ich kontrolovat, mazat a menit.
Ak ta skrutka vypadla, pravdepodobne bude treba nahodit aj gumovu manzetu, ktora je medzi prevodovkou a ramenom, vnutri toho ramena.
Zaroven by som doporucoval skontrolovat stav tych lozisiek, lebo ta vypadnuta skrutka, moze byt predzvestou toho, ze to lozisko sa kuslo do tej hriadele na konci tej skrutky, alebo styftu.
Ak tam nenahodis tu manzetu, medzi prevodovkou a ramenom, bude sa ti tade do kardanu spina dostavat a nasledne to prospeje rychlej vymene kardanu, pripadne vystupnej hriadeli na prevodovke a tisichranu.
Treba skontrolovat aj protilahlu skrutku, alebo styft, lebo tych "50m" cela paka vahy, bola na protilahlej skrutke. Ak sa omackal ten titanovy sroub, do ihliciek, obvykle sa doporucuje vymena. Nielen toho prstenca loziska, ale aj sroubu.
V obchode zo spojovacim materialom, ten sroub nejde kupit, origo su drahe, treba kuken Cerveneho stranky, ci nema nejake zo zakalacky.
Ta zadna noha a vole lozisiek, sa musia pri skladani nastavit. Srouby na loctite!
Zdar!
Dôvod úpravy: doplnenie
Ak to slo mimo rozsah, je mozne, ze tu manzetu vnutornu pozuvalo, alebo natrhlo.
Dost blbo sa to meni a nasadzuje.
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (27.09.2016 9:20)
|