Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: | |||
Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | Odstráň z porovnania | |
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Honda | BMW | Triumph |
Model: | CRF1000L Africa Twin | F 800 GS | Tiger 800 XCx |
Rok: | 2015 | 2015 | 2015 |
Novinka: | NOVINKA 2015 | NOVINKA 2015 | |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | |||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | radový trojvalec (4T) |
Objem: | 998 ccm | 798 ccm | 799 ccm |
Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot. | 85.7 k (63.0 kW) / 7500 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 9300 ot. |
Max. krútiaci moment: | 98 Nm / 6000 ot. | 83 Nm / 5750 ot. | 79 Nm / 7850 ot. |
Kompresný pomer: | 12:1 | 12.0:1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 x 75.1 mm | 82 x 75.6 mm | 74 x 61.9 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 230 mm | 220 mm |
Zdvih vzadu: | 220 mm | 215 mm | 215 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvoj kotúčová (ABS) | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 300 mm | 308 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-R21 | 90/90-21 54 V | 90/90-21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 265 mm | 255 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R18 | 150/70-R17 69 V | 150/70-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 208 kg | 191 kg | 190 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 228 kg | 214 kg | 221 kg |
Výška sedla: | 870 mm | 880 mm | 840 mm |
Rázvor: | 1575 mm | 1578 mm | 1545 mm |
Dĺžka: | 2335 mm | 2320 mm | 2215 mm |
Šírka: | 875 mm | 945 mm | 865 mm |
Výška: | 1475 mm | 1350 mm | 1390 mm |
Svetlá výška: | 250 mm | ||
Objem nádrže: | 18.8 l | 16 l | 19 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Max. rýchlosť: | 200 km/h | ||
Spotreba paliva: | 5.5 l/100km | 4.5 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 256 km | cca 266 km | |
Servisný interval: | 12000 km | ||
Doplnková výbava: | |||
ABS: | v sérii modelu s ABS | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | v sérii modelu s ABS | áno, v sérii | |
Trakčná kontrola: | v sérii modelu s ABS | áno, v sérii | |
Palivové mapy: | áno, v sérii | ||
Palubný počítač: | áno, v sérii | ||
Tempomat: | nie | áno, v sérii | |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | ||
El. Podvozok: | nie | ||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | ||
Iná výbava: | Voliteľná automatická prevodovka DCT | V sérii: podvozok WP, padacie rámy, ochr. motora, centrálny stojan, automaticky vypínateľné smerovky | |
Poznámka: | |||
Poznámka: | Predbežné ceny: CRF1000G bez ABS/ bez HSTC: 11 790,- EUR CRF1000AG ABS/HSTC: 12 590,- EUR CRF1000DG ABS/HSTC/DCT: 13 590,- EUR Očakávaný príchod prvých kusov modelu pre zákazníkov je koniec novembra 2015. | ABS v sérii | Cena 02/2015 11 700,00 € |
Redakčné videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Pridze Jean Claude Van Damme do Prešova nakrucac film a po calim dňu je lačni jak taki pes.Ta idze hladni do večerki sebe daco pod zub kupic. Predavačka na ňeho kukne a hvari mu: „Ta co vam dam?“