Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: | |
Odstráň z porovnania | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Jawa |
Model: | 50 Pionier typ 20 |
Rok: | 1974 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (2T) |
Objem: | 49.8 ccm |
Max. výkon: | 3.54 k (2.60 kW) / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 9,2 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 38.0 x 44.0 mm |
Palivový system: | karburátor |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 3-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 90 mm |
Zdvih vzadu: | 85 mm |
Brzdy vpredu: | bubnová |
Priemer bŕzd vpredu: | 125 mm |
Pneu vpredu: | 2,50×16 |
Brzdy vzadu: | bubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 125 mm |
Pneu vzadu: | 2,50×16 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 65 kg |
Rázvor: | 1165 mm |
Dĺžka: | 1780 mm |
Šírka: | 600 mm |
Výška: | 930 mm |
Svetlá výška: | 120 mm |
Objem nádrže: | 5.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 60 km/h |
Spotreba paliva: | 3.3 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 125 km |
Poznámka: | |
Poznámka: | Typ 20 mal normálne riadidka, rovnú podlahu a tzv. "revmaplechy". Výroba Typ 20: 1967 – 1980 Typ 21 Sport: 1968 – 1977 |
Najnovšie videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal: Toman
"Soudruhu plukovníku, během mé služby se nic zvláštního nestalo. Teda...zlomili jsme násadu od rýče, když jsme zakopávali služeního psa."
"Co se mu stalo?"
"Přejelo ho hasičský auto."
"Co tady dělalalo hasičský auto?"
"Jak bouchnul ten muničák..."