Anketa:
Pan European ST1300 r.v. 2003 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPan European ST1300 r.v. 2003 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (3 hodnotení)
Diskusia k článku: Pan European ST1300 r.v. 2003
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Kua jjaro, dostat sa od ST, cez nocny spanok az k druhohornym vtakom, to chce ineho dabla bla bla... |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
"...hmmm, hulvati... Nema to vyznam, naozaj treba kaslat na to" |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Vadim urcite ani nevies ze najvacsi tvor ktory kedy poletoval po tejto zemi bol Pteranodon a mal rozpatie kridel 16 metrov a ze na mladatach pteranodona ktore boli tak odvazne ze poletovali nad vrchnokriedovym morom ked sa ihrali, si obcas pochutnali elasmosaury ci tyranosaury, a urcite si ani netusil ze to suvisi s bolestami chrbtice a s tym ci sa koli nim ma alebo nema prestat motorkovat |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
mishko tebe netreba vysvetlovat podla mna nic, ty si das 5 piv a uz ti je jasne uplne vsetko, ani vysvetlovanie netreba, taky si vtedy mudry, ze ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Vadim a to by si neveril kolko toho este nevies, ty nas nevzdelanec. U teba sa dokonca ani neda hovorit o medzerach vo vzelani, lebo medzera je vzdy medzi "niecim" a "niecim". Este ze mas jjara, inak by si bol strateny. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: Skusal som to ale ani po 5tom Clausthaleri mi nebolo vsetko jasne. Takze prosim ta nevykrucaj sa a pomoz mi, mam depresie z mnozstva nezodpovedanych otazok, si moja jedina nadej. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Mishko: |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs aj si pri "sledovani schuze parlamentu" honis vtaka ? alebo co ta na tom tak pobavi ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro, Pteranodon bol vtakojaster telesnej stavby dnesneho moriaka , vysoky 1,8m s rozpätim kridel cca 8,5metrov, vazil 15kg. Nemali v zobaku zuby, tkaze sa zivili hltanim a nie trhanim mäsa. Daleko nebol najväcsim lietajucim Pterosaurusom. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
SKAPEM Z VAS !! |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro bez se oplachnout studenou vodou, zacinas byt bezduvodne vulgarni. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Maco rozpatie bolo v priemere 8,5-10 m ale nasiel sa aj jedinec s rozpatim 16 m kdesi v USA sa nasiel masovy hrob pteranodonov, a bol to zivocich s najvacsim rozpatim kridel schopny letu aky kedy zil, link napriklad www.enchantedlearning.com/subjects/dinosaurs... citacia Pteranodons were flying reptiles (pterosaurs) that were about 6 feet (1.8 m) long, had a 25-33 foot (7.8-10 m) wingspread, and weighed about 35 pounds; its standing height was about 6 feet (1.8 m). This wing-span is longer than any known bird. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro se s tim maxiptakem o rozpeti 16 metru osobne setkal, takze to vi hundertprozentlich Ale Varadero je pry zivejsi ve startu, toz to je jasne. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
r.gs a co je na masturbacii vulgarne ? Myslis ze masturbacia je asocialny akt ? Velmi sa mylis. Masturbuju aj zvierata, niektore si suchaju penis napr. o konar az kym nedojde k ejakulacii. Masturbacia samcov je dolezity biologicky jav. Ak totiz samec nema dlhsie pohlavny styk, den pred prerpokladanym stykom masturbuje, tak sa odplavia prestarle scasti nepohyblive spermie, a do druheho dna sa vyprodukuju nove, cerstve spermia a oplodnenie samice je potom pravdepodobnejsie. U ludi to funguje rovnako. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
No my vsetci motorkari stanujeme len tam, kde su nejake konare po zemi... |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs inak si fakt vtipny ako hovado, skoro ako suchanek s genzerom, clovek sa tej zaplave inteligentneho a napaditeho humoru nestaci divit |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Baso a nevadi vam ze sa vam potom zapichuju do konecnikov ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Ja neviem, zvieratam sa to nestava ? A ved mozno je to aj dobre, nie ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro, ked nieco vygooglis, tak to prosim poprecitaj poriadne a dokonca. Najvacsim pterosaurom bol Quetzalcoatlus. Ak neveris (a chces sa dalej hadat) tak prosim citaj www.enchantedlearning.com/subjects/dinosaurs... |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Maco dakujem za link, naozaj som to nevedel, to ze je pteranodon najvacsi som cital v nejakej starsej ceskej knihe vydanej mozno okolo roku 1970 kedy este nebol Quetzalcoatlus objaveny. Nie som paleontolog a ani nic ani vzdialene podobne, ale su to zaujimave veci a rad si to precitam. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Baso no ja neviem mozno ze sa to niektorym motorkarom fakt paci, mozno ze preto su mishko s drtiplastom tak velki kamarati a nemaju radi analne panny ako sme my, nemyslis ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Brenda, ja ti normalne zavidim. Takehoto cloveka mat vedla seba to musi byt pasia. Aj tebe vecer vysvetluje dolezitost masturbacie na pohyblivost spermii v suvislosti s pomalou 5kou na Pane a vo svetle novych archeologickych vykopavok? Sa mas. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: a presne o tom to je. Ty si nekde prectes nejakou starou (navic ceskou tss, tss) hovadinu a pak to tu vydavas za naprosto legitimni a jediny spravny nazor. Kdyz ti konecne nekdo dokaze, ze to tak neni, tak jen tak mimochodem poznamenas, ze teda ne, no. A hned zacnes ultimativne predkladat zase nejakou jinou picovinu o ktere jsi presvedceny, ze to tak proste je. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
mishko vy mate s drtiplastom aky vztah ? uvazujete aj o registrovanom partnerstve a adopcii deti ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: i kdyz, ta tvoje teori zdravotniho honeni o koren (v tvem pripade jiste overeny praxi), to fakt neni spatny cteni |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs no a ? ved ked niekto dokaze ze ma lepsie info tak co je na tom zleho ? to berem, ty si mi ovsem o tej prevodovke dokazal akurat tak prd, akurat si stale dokola meles zasa tie svoje ceske picoviny. Okrem toho si humusak. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
nuz este staci zopar prispievatelov vytocit a dostat ich kam chcem, a zachvilu je to najcitanejsi clanok na celom motoride, lebo budu na neho stale klikat ako posadnuti ! )))) |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: asi toho fakt nechame. Puvodne jsem si myslel, ze jsi skoro neporazitelny souper, bo s fanatikem se souperit neda. Ale zmylil jsem se. Uz kolem sebe jen nenavistne plives a klepes se vzteky nad svou klabosnici. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs ale to sa mylis, vobec nie som nastvany, je to presne naopak, prave sa usmievam, a nie som ani fanatik a ani s tebou nesuperim a nemam snahu zvitazit (ved nemame stanovene pravidla)) |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
nooo ved uz prestavam, nevidis ako sa tempo zvolnuje, zmiernuje, a smeruje k ustrnutiu diskusie na mrtvom bode ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
h.stx Neregistrovaný |
No pekne se nam to tu rozjelo . Obvzlaste primocare jjarovi nadavky do husakov ap. nemaji chybu . |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
hstx ano ale ja som si to precital az vcera doma v starom casopise, nepisal som to preto do clanku ze by som preberal nazor niekoho ineho |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Dalsi.Cech Neregistrovaný |
Huaaa...ctu to a rvu smichy. Jjaro, vim ze te nepresvedcim tak jenom pro ostatni nezaujate a objektivni informace o STX 1300 hledajici ctenare: |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
GGG Neregistrovaný |
Dalsi cechu : Asi si si nevsimol ze tu je forum o Pane a nie o Kawe, a ani si si nevsimol ze o reakciach klukovky a kardanu som sa uz na inom mieste vyjadroval. Samozrejme ze existuju reakcie klukovky (pridany plyn na neutrale a nahnutie motorky doprava) ale existuju aj reakcie kardanu, na plnom zabere bez vymacknutej spojky pri pomalej rychlosti pridat plyn na jednicke a motorka sa nakloni. O reakciach kardanu pri BMW boxeroch sa toho popisalo v zahranicnych casopisoch uz vela, skus si to dostudovat experte ! Mimochodom Pan ma ulozenu klukovku presne tak ako BMW boxery, ale reakcie ani na kardan ani na klukovku nema spozorovatelne tak ako BMW. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
a vobec, ake ty mas problemy s prijmami slovakov ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
a este jedna vec. Vysvetli mi ked sa tak vystatujes s tym ze ake drahe motorky maju cesi, ze preco napriklad na takej velkej cesko slovenskej akcii ako je CZ&SK HET je vzdy viac novych varader zo Slovenska ako z Ciech, napriek tomu ze slovakov je len polovica ako cechov ? Maju cesi nizsie prijmy alebo su drzgrosi ? Alebo to ma nejaku inu, mne neznamu pricinu preco cesi vzdy pridu na modeloch 2000 - 2002 ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Kurven müssen von Anfang an richtig genommen werden, denn plötzliches Gaswegnehmen quittiert die Guzzi mit heftigen Lastwechselreaktionen des Kardanantriebs. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Dalsi.Cech Neregistrovaný |
GGG: Jujky. Ted asi nechapu, jestli mi patri cely Tvuj prispevek, ale predpokladam ze ty posledni 3/4 patri na JJARU. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Dalsi.Cech Neregistrovaný |
JJARO: Jak jsem uz psal...je to mozne, ale u BMW, ktere jsi ve svem clanku zminil JE TO NECIM JINYM !!! |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
DC ja som na R1150RT jazdil, ale len 2 hodiny a reakcie na klukovku boli evidentne, a je pravda ze reakcie kardanu som nejak nezaregistroval, ale napriklad v jednom teste nahaca BMW v casopise Motorrad, myslim ze to bolo z minuleho roka - porovnavaci test 2valcovych nahacov, sa tam doslova vyjadrili ze "kardan BMW je sice bezudrzbovy ale nie celkom bez reakcii", takze pri urcitom rezime jazdy sa tam zrejme tiez nieco spozorovat da, aj ked osobnu skusenost s tym nemam. Problematika reakcie kardanov uz bola rozoberana v diskusii o kawasaki, preto ta poznamka. Inak je naozaj pravda ze karavaning ale napriklad aj nudizmus je podstatne viac rozsireny na uzemi byvalej NDR. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
h.stx Neregistrovaný |
GGG alias jjaro: |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
1. stx mas smolu lebo dnes pracujem aj v noci a tak mozem odpovedat. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Doc.Ing.DRSc. Jjaro GGG Truhlik, CSc: Skusim viac "po lopate", nepriamo to nefunguje: |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
mishko ty hovado a co ty robis v noci na internete ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
ahaaa, a teba co do toho ty vagina co ja pisem ? co keby si sa staral o seba ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Sak prave ze sa staram o seba...Inac ta vagina, to bolo dobreee :o))) |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
preco sa zastavas toho cecha ked evidentne nemal s tym kardanom pravdu ? Rektoskopujes mu penisom konecnik alebo si do neho inym sposobom zamilovany ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Ty si fakt tazky pripad, jjaro. V podstate som ti chcel pomoct ale zacina mi byt jasne ze to nema cenu. V nasom veku sa uz ludia nemenia, len sa vyfarbuju. In nomine patris, asi fakt umres ako uplny blbec.Amen :o) |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jaaaaj, takze ty v podstate ludom na internete pomahas, ty si vlastne taka internetova Matka Tereza s Kalkaty (az na to ze s vtakom a gulami), mas same cestne a dobre umysly, si dobrotivost cestnost a dobromyselnost sama, cloveku sa z toho az slzy hrnu do ocu aky svatec si ! Skoda ze si dost jebnuty, myslim ze to kazi celkovy kladny dojem z tvojej osobnosti, ale myslim ze to je uz len taka drobna chybicka krasy... |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
...ale moja CB-cka nema 6 prevodovych stupnov a na patku toci 5000 ot/min. pri 100 km/h. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Dalsi.Cech Neregistrovaný |
jjaro - jake ze nemel pravdu ten cech ? KURVA !!! Zadna masina se nepoklada nabok kvuli kardanu tak vyrazne, jako kvuli motoru !!!!!!! |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
dobre rano DC !!! Dnes len bleskove, lebo mam frmol v robote. Ak mas zaradeny neutral tak je bocny naklon sposobeny iba klukovkou lebo kardan sa nepohybuje. Ale pocas jazdy v zabere na mnohych masinach sposobuje bocne sily vyraznejsie praveze kardan ako klukovka, napriklad u spominanej Guzzi. Zalezi to od konstrukcie kardanu ale nechcem zachadzat do podrobnosti, v principe kardan tlaci vpredu pri motore motorku na jeden bok a vzadu na kolese na druhy bok, avsak inym prevodom, sklonom ozubenia atd, takze zmiernit sa tato sila konstrukciou kardanu da ale uplne eliminovat sa neda. Ak ale na motorke pocitis pocas jazdy bocnu silu pri pridani plynu, tak si mozes byt takmer isty ze ju sposobuje viac kardan a ovela menej klukovka, ktora v zabere nema take zmeny otacok a gyroskopickeho momentu ako na neutrale. Ak mas dobry kardan tak nepocitis za jazdy ziadne bocne reakcie kardana, aspon vo vacsine situacii. Otestovat to mozes jednoducho. Pustis sa do zatacky dole kopcom na neutrali a v bocnom naklone pridas plyn. Bocna sila ktoru pocitis je sposobena klukovkou. Potom sa pustis tou istou cestou, tou istou rychlostou, ale so zaberom motora bez zrychlovania, a pridas v tom istom mieste rovnako plyn. Na motorke so zlym kardanom napriklad guzzi (pozor, nemam na mysli novu Brevu 1100 ktora uz ma system na potlacanie reakcii z kardanu) pocitis ovela vacsie bocne sily pri druhom pokuse na plny zaber motora. Takze asi tak. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Richie Varadero mi ide na 5ke na 5000 otackach 130 kmh a na 6tke na 5000 otackach 150 kmh. Asi mas CB 500, ze ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
..žeby som sa už aj ja ozval ?.. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
h.stx Neregistrovaný |
jjaro: |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
..maco: priečne uložený radový štvorvalec, 12 ventil.. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Vojticek kazdy kardan taha do strany, niektore ovsem menej, tkaze sa to ani neda spozorovat, ine viac, ako napriklad na tej Guzzi co som dal link na test. BMW ma napriklad dobry kardan ale udajne na nahacovi "bocne reakcie kardanu je mozne v urcitych situaciach spozorovat", tak to bolo aspon napisane v tom nemeckom teste, ja som na tomto nahacovi nikdy nejazdil takze neviem ake su to situacie. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
stx uz sa spamataj s tym kardanom, naozaj je to tak ako hovorim a nie je to iba teoria, normalne sa to hodnoti v nemeckych testoch, v kazdom kvalitnejsom su popisovane reakcie na zmeny zatazenia kardana, ci su alebo nie su u testovanej motorky postrehnutelne a ci su zadopredne alebo bocne. Mozem ti takych testov ukazat v Motorrade alebo v MO_Motorrade aj 10, kde boli taketo reakcie kardanu kritizovane. Uz sa nehadaj, vazne nemas pravdu. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
ehm, jenom otazecka. Jak vypada ten system na potlacovani bocnich reakci kardanu v Breve 1100? Nejaky druhy kardan, co se toci opacnym smerem? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
h.stx Neregistrovaný |
jjaro: naozaj to tak neni . Najdi uz konecne nejaky ten test na MO, ve kterem se tohle hodnoti, a hod sem odkaz. Aby to nakonec nedopadlo jak s TCS, kdy jsi si sice neco precital, ale blbe jsi to pochopil a pak to vydaval za pravdivu informaciu. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Jjaro ten clanok si napidsal velice pekne ale nechapem ako mozes byt taky samonasieraci typ ze ked ti niekto nieco napise okamzite mu vzdy musis odporovat a presvidcat vsetkych o svojej pravde mal by si sa nad sebou zamyslet ci dobre robis aby si niekde nedostal poriadne na hubu od niekoho koho tu sustavne urazas az ta spozna.Tymto sa nechcem vyhrazat lebo ta nepoznam a nic proti tebe nemam len to tu tak konstatujem podla priebehu diskusie. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
duggoxt Neregistrovaný |
akoze na zaciatku som nemohol citat kôli slzam , je to fakt na zasmiatie . A zasa je to tu porovnavanie kempu a hotela s virtualnym golfom ... to nechapem . A ked niekto povie ze nema rad stanovanie tak nema rad stanovanie a nepletiem medzi to ,ze ako sa dobre spi v hotely . To ma fakt dokaze nasrat . Tak napr. ja mam dost spania v cudzich perinach na sluzobnych cestach .., radcej si postavim stan kde chcem lahnem do mojho podla mna uplne pohodlneho spacaku pod ktorym mam nafukovacku a vobec niesom rano dolamany ani priatelka . A sa mi zda ze som sa vtych kempoch aj sprchoval a uplne pohodlne samozrejme v slapkach co ma vobec ale vobec nenapadlo ze kur.a sak ja mam slapky na nohe take ponizenie si dat slapky na nohy pri sprchovanii . A ist zo sprchy vecer krizom cez kemp je upna pohoda a lahnut si vedla stanu a pozerat na vodu alebo na oblohu alebo na motorku ! ... namiesto cumenia cez zaclony na druhy dom oproti lezat na postely to je uplne ine ako v kempe !! Uplne ina atmosfera . Naco to porovnavate , kemp je kemp a hotel je hotel , a neveim ako moze niekto zhadzovat ludi co stanuju ,ze spia v spine . |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs neviem ako vyzera ten system na breve, iba som kdesi cital ze je Breva ma novy patentovany system na potlacanie reakcii kardanu. (urcite to ale nie je nic co popisujes ty) Podla mna to vyvinuli preto lebo starsie modely Moto Guzzi boli koli reakciam kardanu dost kritizovane. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
stx nemam info o tom ze by na internete boli kompletne dlhe testy z casopisov ako Motorrad, aspon teda ja osobne som obsah casopisu na internete nike nenasiel (to by im potom prestali asi ludia tie casopisy kupovat keby si to kazdy mohol zadarmo stiahnut z internetu, ze). Zatial som na nete nasiel iba kratke strucne testy motocyklov ako tie na ktore som dal odkazy, ale to je nic, nie je tam ani 1000 bodove hodnotenie ani podrobny popis. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
brutus ja nikoho nezacinam urazat ako prvy, ak niekomu nieco neslusne napisem tak je to vzdy iba reakcia na urazky ktore prisli ako prve (bezdovodne) z jeho strany. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
dugo lenze ty si to zrejme necital cele ako ta diskusia hotel-stan vznikla. Proste som normalne napisal ze ja ked jazdim motorkou spavam v hoteli a nemam rad stany, a okamzite ma nejaky zaryty priaznivec stanov bezdovodne urazil, myslim ze napisal ze som chuj alebo debil ked spim v hoteli. No a potom sa to rozbehlo.Mimochodom asi tak pred rokom som napisal nieco podobne na jedno ceske motorkove forum, dokonca som ani nenapisal porovnanie stan-hotel iba som napisal ze som spal v hoteli, a hned mi jeden cech napisal ze to asi nemyslim vazne, ze asi nie som normalny, ze slovaci su snobi, ze predsa staci kemp alebo spacak a najst nejaky sennik, atd atd... odvtedy tam uz ani nechodim, na to forum. Takze takato reakcia ludi co kempuju je uplne normalna a bezna. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
l.gs Neregistrovaný |
moc pekna a hodnotna diskuze. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
l.gs ano cestujem aj za hranicami aj ked doteraz vacsinou autom a nie motorkou, a spime vzdy systemom hotel-hotel, bol som napriklad Taliansko Nemecko Svajciarsko Dansko Rakusko atd atd... Motorkou som bol v zahranici zatial len minimalne, Rakusko Polsko Cechy, ale planujeme tento rok Dolomity a mozno Svajciarsko, systemom hotel-hotel. Myslim ze uroven hotelov na Slovensku je v poslednych rokoch velmi dobra (cistota, vybavenost, cena), podla mojho nazoru 3 hviezdickovy hotel na Slovensku ma vyssiu uroven ako 3hviezdickovy hotel napr. v Taliansku a pritom je lacnejsi. V zahranici sa ti niekedy stane ze das za hotel v prepocte 3,5 tis korun a je tam zima spina smrad a vo vani chrobaky, nakolko si este v prilis lacnom hoteli (jedine v nemecku a rakusku sa to nestava). Napriklad na Slovensku sa mi naposledy pacila Jasna dolina co sa novych hotelov a penzionov tyka, aj ked ta teda nie je lacna. Ked chces pozri sa mas tam aj 3D pohladywww.jasna.sk |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
l.gs Neregistrovaný |
no mne prave zajimalo jestli jsi byl s motorkou za hranicema, takze tva odpoved zni ze vesmes ne e, to staci. jinak ti rozhodne drzim palce pri ceste na moto do dolomit a svycarska, oboji jsem letos projel, ale se stanem, stoji to za to a preji ti jen abys vybiral hotely jen s bazenem a billiarem a nasel tam kvalitny spolulezniky. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Takmer vsetci motorkari v dolomitoch a v svajciarsku chodia do hotelov, pozri naprikladwww.100ps.de existuje cela siet motocyklovych hotelov. Je to uplne normalne, nemozem za to ze cesi spia povacsine v stanoch a varia si na plynovom varici. Samozrejme ze zaplavat si v bazene po mototure je skvela vec, biliard mam rad (aj ked radsej ten bez dier a ten skoro nikde nie je), take zastrielanie si z luku, tenis, squash, perlickova kupel, golf, solarium, sauna, tiez nie su veci na zahodenie. Teda pre mna osobne je to urcite lepsie travenie volneho casu ako varit si veceru vonku na plynovom varici, ale to je uz vec vkusu ako sa komu paci.))) |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
l.gs Neregistrovaný |
a jak to muzes vedet, ze tam takmer vsichni spi v hotelich, kdyz jsi tam nikdy nebyl???? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
l.gs viem to z rakuskeho a nemeckeho fora a chatu, z mnohymi nemcami a rakusakmi som o tom debatoval, drtiva vacsina z nich by v stane nikdy nespala, okrem toho niektorych rakusanov poznam osobne chodievam s nimi jazdit po slovensku a oni mi tiez nieco o tom povedali nakolko do dolomitov chodia pravidelne aj s partiou. Vsetci spia v hoteloch. Okrem toho motorkove hotely si najdes na internete. V Dolomitoch stoji 2 postelova izba s WC kupelnou a ranajkami od cca 35 Euro, okrem Augusta vtedy je to cca. 2x drahsie lebo je sezona. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
l.gs a okrem toho som si kupil cez internet DVD Routenplaner kde je 555 tur po Alpach, ku kazdej mas videozaznam snimany z motorky a z vrtulnika, mozes si vytlacit mapu vo formate tankruksaku alebo nahrat vybranu trasu do navigacneho systemu, okrem toho tam mas aj hotely aj s video 3D prehliadkou interieru, cenniky, kontakty, atrakcie, atd... Stoji to cca 2800 SK aj postovnym ak mas zaujem to kupit tak mozem najst link... Ale kempy tam nie su, len hotely, a je to robene ciste pre motorkarov. Inak len tak pre zaujimavost ti mozem povedat ze rakusanom sa slovenske cesty aj hotely mimoriadne lubia, ale samozrejme hlavne tie biele a to treba poznat ktore su dobre... napriklad mi vraveli ze boli motorkami vo francuzskuch alpach a ten hotel kde spali bol spinavy ako svina, tam kde sme spali v Myte pod Dumbierom zevraj to bolo 5x lepsie ako ubytovanie v tom Francuzsku. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
l.gs Neregistrovaný |
ok no comment, jen bych snad poznamenal, ze ne vse co se pise na netu jest dogma a mineni vetsiny! toz tak, tak ti preju prijemny hotely a treba jednou dospejes. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
hahaha lgs teraz si ma pobavil !!! Akoze raz dospejem a zasa budem spavat v stanoch ? Ty si srandista, ja mam 40 rokov nepotrebujem uz dospievat a ani zasa zacinat stanovat. A ja by som este poznamenal ze je rozdiel v mienke vacsiny 20 rocnej, ina je mienka vacsiny v strednom veku, ina je mienka vacsiny motorkarov z Ciech, ina je mienka vacsiny (majetnejsich) motorkarov z Rakuska, atd atd... |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
duggo mas pravdu slovensko ma super trasy na ktorych si mozes super zajazdit zakruty hoci aj 600 km v kuse, ked sa vyznas. A ciest je strasne vela, ja jazdim motorkou uz dost dlho a stale su este cesty ktore som este nejazdil, minule som napr. na Orave absolvoval jednu skvelu, na mape bielu cestu na Habovku, super, doporucujem !!! kvalitny povrch, klukata, ziadne dediny, ziadne auta... |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
l.gs v podstate sa bavis o nicom, niekomu vyhovuje to inemu ono.Kazdeho vec ako si ustelie. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: ty jsi takovy pomateny dite internetovy doby. Jen me prekvapuje, ze je ti 40. Me totiz taky a takhle jasno jako ty jsem ve vsem mel naposlede tak pred dvaceti lety. Ted uz vim, ze je svet a zivot podstatne slozitejsi a barevnejsi. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: ty tu prezentujes nazor ktorej vacsiny....???? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Jeste k tem prusmykum. Precti si treba tohle, at to zase nevypada, ze si tu jen honim triko. Ten test STX jsem totiz na motoride poslal, kde to uvazlo ale netusim. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
hahaha majo vacsiny ludi ktora ma podobny nazor ako ja |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: predtym si to krajsie zadefinoval.... |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs to ze vacsina rakuskych motorkarov by do stanu nevliezla mam z internetu, bola tam taka diskusia a podla mna pomer je asi tak 9 rakusanov hotel : 1 rakusan kemp. Okrem toho ani 1 z rakusanov ktorych poznam a s ktorymi som sa bol jazdit (ich vyber bol uplne nahodny) by do stanu nevliezol (pytal som sa ich na to) mimochodom boli vo vekovej kategorii 28 - 42 rokov. Okrem toho poznam aj dost slovenskych motorkarov ktori chodia len do hotelov, je to ale kategoria ludi tiez v strednom veku, s novymi drahsimi strojmi. Samozrejme ze toto je vec ktora zalezi od penazi. Ked je narod chudobnejsi (cesi, slovaci) no tak bude mozno 90% motorkarov spat v stanoch a 10% v hoteloch, ked je narod bohatsi (rakusaci) tak to percento moze byt presne naopak, ale je jasne ze aj tam sa najde nejake percento ludi ktory povazuju stan za romantiku, dobrodruzstvo, a zvolia radsej stan a plynovy varic pred hotelom s vyhliadkovymi letmi vrtulnikom lukostreleckym arealom ci prenajmom paraglideingu. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs skus si dat do google vyhladavat nemecky pojem motorradhotel (cize specialny hotel pre motorkarov), uvidis kolko ti ich vyhlada. Ja nemozem za to ze na slovensku ci v cechach nie je ziaden hotel specializovany pre motorkarov (teda aspon o nom neviem), asi by sa ani neuzivil. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
majo takze to skusim zadefinovat : skusenejsi motorkari v strednom veku ktori jazdia na novych, stredne drahych alebo drahych strojoch, vacsinou s partnerkami, a nenachadzaju zmysel jazdenia v piti alkoholu vecer po jazde, ale skor v samotnej jazde a spoznavani krajiny, atrakcii, prirody, atd... a myslim ze takych ludi je dost. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
majou: ja ju pomenujem: diagnoza jjaro |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
apropo: skúsenejší motorkári v strednom veku , ktorí jazdia na nových, stredne drahých alebo drahých strojoch na teba z vysoka kašlú a nepridávajú sa k tebe - resp. k tvojej väčšine!!! |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
natalka nebud drza a ked nieco pises tak napis konkretne a k veci a nie takuto nicnehovoriacu kravinu |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Mno, treba si to DVD kupuji lidi na vozickach, kteri se tam sami nikdy nepodivaji, nebo si to kupuji lidi, co uz tam byli a chteji si to pripomenout, nebo si to holt kupuji lidi jako ty. Ja jen rekl, ze by me to asi nebavilo, vedet presne dopredu, co me tam ceka. Ne vsechno co je komercne uspesny musim mit zrovna doma. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
v diskusii sa nepridavaju lebo tu asi nie su, alebo ich to nebavi pisat ale jazdia so mnou alebo jazdia sami a viem aki su a co maju radi |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs no a co tym chces povedat ? vsimni si ze ja nieco tvrdim alebo vysvetlujem zasadne pri diskusii pri mojom clanku, pri inych clankoch sa s nikym nehadam, si to precitam, aky ma na vec nazor a neberiem mu to. A je mi uplne jedno ze si spal pod mostom a nenadavam ti za to, len proste ja by som pod mostom v spacaku nespal a kebyze ty (alebo niekto iny) chcel so mnou ist jazdit a povedal ze budeme spat pod mostom no tak s nim jazdit nejdem, to je vsetko. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: nova definicia motorkara...:o)))) |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce