Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4197 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28535
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16995)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

Test KTM LC4 690 Duke III - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest KTM LC4 690 Duke III - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (22 hodnotení)

Diskusia k článku: Test KTM LC4 690 Duke III

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
25.08.2008 11:06

Test KTM LC4 690 Duke III

bezdooo
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ja som KTM positive, a na takuto vec by ma nemuseli ukecavat,

len tie ceny, ach jaj :-~


25.08.2008 11:30

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

danopanci
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Hmmmm, dobrý test. Po vyskúšaní SM 950 by som sa dal veľmi rád prekvapiť a zajazdiť si na DUKE III, ale možné to je asi len v mojej hlave pri čítaní vášho testu.
Super motorka, výkon, váha a hlavne ma dostalo uloženie výfuku, ktoré má určite aj zmysel. KTM [dobre]


25.08.2008 11:35

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

Jura
 Motarďák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

...jednoznačne jak další moto do garáže by byla ideal 8-) ,,,,


25.08.2008 12:48

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

DevilSC
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

fakt moc pekne vizera clanok dokonali a proste [dobre]


25.08.2008 13:01

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

Declen
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Výborne napísaný test. Ibaže takúto mašinku by som nevyužil. Ja hľadám v kľudnejších vodách. Inak motorka je po dizajnovej stránke takmer dokonalá.


25.08.2008 13:47

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

dzuri510
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

u ma dizajn nic moc, ale inac celkom [dobre] motorecka ....


25.08.2008 15:20

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

kto iny ako bandita Tino by mohol testovat tuto KTM... >:-)


25.08.2008 16:24

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

gaboo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ked budem velky tak si ju kupim [dobre] [dobre] [dobre]


25.08.2008 18:31

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

GetHeavy
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Super článok o mojej srdcovke 8-) už ''len" financie mať :-((( [dobre]


25.08.2008 21:06

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

Hodnotenie: Dobré

super motorecka! [dobre] [dobre] [dobre]
ale daj uz konecne aj test velkeho duka, viem ze ho mas! videl som ta na havrane 8-) :-D


25.08.2008 21:25

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

Hodnotenie: Dobré

jaj Tino, tak si to popisal ,az som tu zadnu gumu citil fprdeli ako sa sunie driftom. Toto mi nerob, vies, ze som labilny, aby som ju po najblizsej chlastacke nemal v garazi. [dobre]


25.08.2008 22:43

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

a z takejto masiny nie je video? :-(

inac ja uz serem cele motorky, lebo cim som starsi, tym som si istejsi, ze motorkovanie nema cenu pokial nemas v garazi:
1. supersporta
2. krosku
3. enduro
4. supermotard
5. daco na lestenie


25.08.2008 23:07

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

Express
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

moto super, aj ked nie podla mojho gusta, Tino sa cudujem ze si sa "nestrepal"


26.08.2008 7:31

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

dusifuk
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

...vyborny clanok,radost citat.Tak isto ako bezdak KTMky mozem,vzhladovo velmi vydarena,motor urcite skvely,ale ten vyfuk ako nan pozeram,tak nan pozeram je otrasny a mozno kupu tejto motorky by som neschvalil prave kvoli nemu.Proste otras... :-~


26.08.2008 9:35

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

misobiker
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

skoda toho vyfuku, to ho zvarali u mna v garazi? :-)))


26.08.2008 19:06

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

dodovnik
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Brutal motorka len škoda že ju nemám v garáži by som na nej asi aj spaval :-D


27.08.2008 16:46

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

ggxx
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

...dobry clanok, dobre fotky

...jazdil som maleho "djuka" a paradicka, vobec sa cloveku nechce verit, ako lahko ide do zakrut, ale je to previt ;-) tiez som si fsimol ten zazvarany vyfuk, hm hm


28.08.2008 16:42

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

Hodnotenie: Dobré

Fajn článok, dobrá motka, "ťašká pohodička" 8-)


29.08.2008 18:04

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

maTooB:
SuperDuke bude uz coskoro, to je iste.


02.09.2008 13:45

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

chrene
Darca Krvi  Turista 

Ikona

no, zvaranie im este nejde. za 300K by to mohlo byt bezchybne. ale raz sa to ti rakusaci urcite naucia...


08.09.2008 0:36

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

RHplusB
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Skoda tej prevodovky, ale aspon som usetril, lebo inac je to tazko odolatelna motorka
Tino- dobry clanok


22.09.2008 15:21

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

andrej
 Jogurťák 

Hodnotenie: Dobré

Tino, tino, ty das na koleno aj moju kiu :o) Fest dobrý test. len nabudúce sa ozvi, keď budeš mat moto na testík, rad by som ju otestoval len tak s cigaretkou v ruke na Cerenec a spät. Kapríka máš istého :o)


25.09.2008 8:57

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

Andrej H.:
Zenatym motorky nepoziciavame. A ked maju na dvore Kiu, to uz vobec nie. :-)))


13.02.2009 12:55

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

caute Pani. viem, ze tato tema uz nie je aktualna.. ale ma tu nietko tuto masinku?? vozi tu niekto noveho djuuka?? ked ano, ake mate z toho pocity, mozno prihody atd...
;-)


22.02.2009 18:12

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

Jones55
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Cau ChesterTT....mna by zaujimali tvoje zážitky s Duke III! Ja som dlho váhal medzi DUKE III a medzi 950 sm. Rozhodla cena novej motorky po zľave , aj keď model 2007 ! si s touto mašinkou spokojný? pevne verím, lebo KTM je proste READY TO RACE [dobre]


23.02.2009 9:06

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

hmmm.. mam na stroji iba 1500 km.. jazdim akurat tak po veceroch, ked pridem z BA z prace.. je to moj prvy stroj, takze nejake objektivne to nebude. chystam sa napisat nejaky clanok so zazitkami.. len mi treba leto a viac casu na tuto krasavicu.. co mozem zatial povedat >> ten stroj je super.. nasiel som zatial iba jednu chybicku, ktora je mu casto vytykana.. falosny neutral.. chce to poriadne radenie.. ;-)
cez leto urcite napisem moje zazitky.. no ako vidim vonku 15 cm snehu.. este si pockam :'( :'( :'(


23.02.2009 17:33

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

Jones55
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

S počtom kilometrov sme približne natom rovnako 8-) . Už sa neviem dočkať sezóny :'( ....a leto istí 12 dní dovolenky v Rakusku! Samozrejme s motorkou....Minulí rok som tam bol autom a bicyklom, tento rok tam pribudne aj motorka na vozíku 8-) . Dúfam , že mi môj zámer niečo súrne neprekazí :'( !!!! Minulí rok som s manželkou absolvoval cestu na bicykloch : www.villacher-alpenstrasse.at/ ....a tam som stretol tvoju mašinku...hneď 2ks.... [dobre] .Prajem veľa šťastných kilometrov !!!


23.02.2009 17:44

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

sak aj ja planujem na jar a leto dlhsie vylety niekam daaaaleko :-D
dufam, ze bude dost baksisu.. je to krasny stroj.. a vela ludi by nepovedalo, ze je to 650-tka.. neznalci typuju tak 125-250 ccm.. :-))) ale to len dovtedy az masinku nevytocim na cca 5000 otacok.. 8-) to je potom dost velka rana a kopanec do hrude..
dajukem za prianie.. aj Tebe vela stastnych km prajem [dobre]


26.11.2009 15:43

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

motofan
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Chester TT: vyzera to tak, ze buduci tyzden by som mohol byt maitelom Duka 690 III, tak sa chcem spytat, ake mas s nim za tu jednu sezonu skusenosti, predpokladam, ze si tento rok uz nieco na tom nalietal :-) ja som na nom dal zatial len kratku testovaciu jazdu, prekvapilo ma trochu, ako pri pomalych rychlostiach pada riadenie do zatacky a ze sa mu nechcelo az tak ochotne zase do zatacok pri vyssich rychlostiach, bolo ho treba do nich trochu tlacit. A potom ten zvuk, co produkuje ten seriovy vyfuk, to bude asi chciet urychlene vymenit za Remus alebo mas nejake doporucenie? Diky!


26.11.2009 15:48

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ktm spolupracuje s akrapovicom, takze ak chces aj vykon, tak urcite by som siel do akrapu. Na exc akrapovic dost pomoze spodku, takze je mozne ze aj tu tak bude.


26.11.2009 15:57

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

motofan
 Turista 

Ikona

To je pravda, akrapy su vidiet na ktmkach takmer vsade, akurat je asi takmer dvakrat drahsi ako Remus alebo ine znacky. Remus by mal zvysit vykon len minimalne, asi o 1,8 k, u Akrapovica by som predpokladal asi vacsi rozdiel vykonu, ale bude ho potreba? 8-) A asi iba koncovka nebude stacit. Primarne som chcel poriesit ten zvuk


26.11.2009 16:02

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

na zvuk staci hociaky aftermarket vyrobca, ale pokial beries masinu v zaruke, tak si to odkonzultuj s predajcom, lebo napr na LC8 ak davas ladaky, tak sa musia instalovat s prisluchajucou mapou. Osobitnu mapu ma iba akrap = mozes dat iba akrapy.


26.11.2009 16:30

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

motofan
 Turista 

Ikona

Matus: Tu mapu spominaju aj pri tom Remusovi

www.ktmtwins.com/690duke/4882655108-0105655108.html

predpokladam, ze u dealera KTM by mi vedeli doporucit nejaky osvedceny kit a aj ho namontovat s prislusnou mapou. Duke nie je novy, ma 500 km, tak by este v zaruke snad mohol byt ;-)

P.S. V profile pises, ze by si rad brazdil na GSe Alpy, mozem Ti potvrdit, ze je to naozaj vyborna kombinacia [dobre] ! Tak nech sa Ti to splni!

Upravené 2 krát. Naposledy upravil motofan (26.11.2009 16:32)


26.11.2009 16:36

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

masina je uuplne super.. ale nechaj si aj GS.. toto je tak okolo komina na vyblaznenie sa..
v nizsich otackach to pada... pri vyssich rychlostiach /nad 130/ sa to trosku vlece.. hold.. nema to 180 koni..
Akra je cislo 1 pri ktm.. no stoji tusim vyse 1000 ewri.. to tam nedam.. to je moc.. ked chces silnejsiu moto, tak ho nekupuj.. zdvihnes to o 2 kone na vrchu.. treba kupit mapping - zvody, vyfuk a nahrat aj software..

inac na nu nemozem zleho slova povedat.. na to, na co bola robena, tak tam je to super.. neni to na daleke vyjazdy. tiez by som to nevidel na SS okruhy..
ta moja je spolahliva, dobra, nezere olej, nikde nic nehrka, nevrzga a je lahka na udrzbu.. [dobre] [dobre] [dobre] [dobre]


26.11.2009 16:42

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

e este jedna vec.. na Remus sa dost nadavalo.. zevraj nekvalitne.. urobi len zvuk, vykon tazko zdvihne.. je to len koncovka.. a zevraj aj dost podcenili vibracie motora.. trha sa im to z eskapasiek.. praskaju zvody, ktorymi je telo vyfuku upevnene o motor.. skus kuknut este APEX.. tiez to ma celkom pekny zvuk.. ;-)


26.11.2009 16:51

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

motofan
 Turista 

Ikona

Diky, ChesterTT! Praveze aj mna odradza trochu ta cena Akrapa, videl som okrem Remusa aj ine znacky, slo mi ale o nejaky model, co sa da relativne dobre zohnat (lebo ak mi u dealera povedia, ze jedine Akrap, tak asi podakujem) a viacmenej nic nepokazi a tomu zvuku trochu pomoze ale mozno je to aj o zvyku a nakoniec ho nebudem riesit, to sa este uvidi. Som rad, ze Ti masina sluzi, tak by som to nejak aj ja ocakaval, ze bude dostavat len pravidelny servis a to by malo stacit.
Jasne ze GS nepredam, to je uplne nieco ineho a Duka planujem tak do mesta a pre blizke okolie, mozno aj supermoto okruh, ved ked sa tam da paradne zajazdit na GSe tak dufam, ze na Dukovi to bude este lepsie :-)


26.11.2009 17:19

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

no v autorizovanom servise ti povedia jedine akrap, lebo ked tam das hocico ine, pada Ti zaruka.. skus vykuchat ten origos.. za cenu za akrapa radsej kup nejake power parts, ci benzin na pol roka ;-) ;-) ;-)
GS a djuuk mozu byt idealna kombinacia, ako mat moto na dlhe a kratke vylety.. djuuk ma najradsej kvalitnu klukatu okresku.. ale to je sublektivny - moj - nazor. ked vies po nemecky, tak urcite odporucam ktmforum.eu
ked bude nepadnuty a nebude sa kazit, podla mna neolutujes ani jeden jediny cent, co si za neho dal..
potom posli foto.. a samozrejme ocakavam, ze sa na jar ozves a dame spolu jazdu ;-) [dobre] [dobre] [dobre] [dobre]


26.11.2009 18:45

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

motofan> diky, nech sa aj tebe dari!


26.11.2009 21:11

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

motofan
 Turista 

Ikona

Jasne, poslem fotku, je to bielocierna varianta, ze chce kvalitny povrch ciest, som zistil dost rychlo, neda sa ten podvozok trochu zmakcit? Uz sa "tesim" ako na nej pojdem z Prahy po dialnici, to bude asi peklo, asi tie najhorsie offroadove useky prejdem radsej po okreskach a tu jazdu potom dame!


27.11.2009 8:59

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

hmmm.. sak to ma WP plne nastavitelne.. aj v predu aj v zadu.. nastavis.. staci na to srobovak ;-) na ktm.at mozes stiahnut cely manual.. tam to je..


27.11.2009 23:32

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

motofan
 Turista 

Ikona

Ja len dufam, ze sa budu dat nastavit podstatne maksie nez ako boli nastavene, lebo na nekvalitnej ceste ta motka skakala a bola dost nervozna, hlavne to nebola velmi prijemna jazda, taky kostitras ale viem si predstavit, ze takto nastavene by mi to vyhovovalo na okruh (alebo na alpskych cestach :-) )


30.11.2009 7:58

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

dufam ale, ze si to nevytacal.. po 500km je to este v zabehu. a tiez by sa mal zabeh robit na soft mode (1) kde nemas plnych 64 koni, ale iba nieco cez 40.. aj toto si over.. ci je s nou tak zaobchadzane ;-) v zabehu by som akrapovica a podobne doplnky neriesil.. :-)


11.05.2010 13:23

Re: Test KTM LC4 690 Duke III

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

len tak pre info, ze kto by nejako vahal o maximalke tejto masiny a vykone jednovalca.. vcera som na nej dal /samozrejme na uzavretej testovacej trati/ rovnych 200 km/h 8-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.