Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2498 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28565
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17009)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11556)

Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (14 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
30.07.2009 12:05

Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

Varan
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

krásna motorka [dobre] to C-ABS musí byť zaujímavé :-) len som nepochopil Tinové mínus: pre menšie postavy s výhradami :-~ nie pre vyššie? :-} ...ako bolo pisane,ja mam 182cm a ked som na nej sedel, plexi mi zavadzalo a na otackomeri som videl iba po 7mičku, možno by to vyriešilo aeromax plexi ;-) [dobre] super napísaný článok [dobre] , len mi tam chýba po kolkatich km odchádza riť a ruky (teda kolko km je znesitelnych) :-} :-))) fotky tiež super, Cacao to proste vie [dobre] Awia, čože nova komboška? ale na GSku ju asi nosiť nebudeš :-D :-D, ale tinova je krajšia :-P ale to by vyzeralo čudne rovnake kombošky :-D dostanete na test aj VTR 250?


30.07.2009 12:08

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

S CBR sme boli až v KE, riť a ruky no problem, na SS veľmi pohodlná... Cacao je dal prívlastok touring ;-) Treba brať samozrejme s rezervou.

VTR 250 na test máme, snáď bude čoskoro test hotový...

Awia


30.07.2009 12:22

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

banditak
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre] pekny test...ale aj tak je 6 ninja lepsia ;-) ... co je to za hudbicku v pozadi?


30.07.2009 12:23

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

Tomcat
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ja som dal na mojej F Sport

BB na jeden zatah bez prestavky

na SS je dobra poloha jednou rukou pridavat a druhu mat opretu laktom o nadrz
Inak je pravda ze tato 09 RR nie je az tak pekna ako 08


30.07.2009 12:27

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

komi
 Kávičkár 

Ikona

banditak preco si myslis je ninja lepsie?


30.07.2009 12:36

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

Varan
 Jogurťák 

Ikona

joj a ešte som zabudol pochvalit video [dobre] :-)

hmm, uz sa tesim na test VTRky..

mne sa paci aj takato zakapotovana a stale sa nemozem vynadivat ako od roku 2003 ci 2004 co sa tyka dizajnu je skoro rovnaka, no zaroven uuuplne ina, hlavne spredu..


30.07.2009 12:46

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

zer0
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

V duchu ďakujem japončíkom, že sa vykašľali na úpravu výfuku a v zmysle trendu ho nepchali niekam dole. Ja viem, centralizácia hmotnosti, bla bla. Ale RR-ka má stále koncovku výfuku v strede pod podsedlovkou, vyzerá to skvele a zvuk to má ešte krajší. MUUUUUUUUUUUUUUUUDROOOOOOOOO !


30.07.2009 14:49

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

MaChr
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekny test,fajn ....CBRka krasna...ale najviac sa mi paci aj tak 1000RR model 07 :-*

Awia,vsetko fajn...len dako mi stale vadi kvalita mikrofonu,ci co...a keby si si tak "nesomral" (bez urazky) pre seba a rozpraval tak doraznejsie a tak nejak "moderatorsky" :-)))
podvedome to porovnavam s automagazinmi v telke,kde to maju uz zmaknute
tot moj nazor :-}


30.07.2009 18:10

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

video mohlo byť dlhšie, z tých 2 minút sa človek nič nedozvedel, iba to, že je viac oplastovaná... ale inak fayn [dobre]


30.07.2009 21:46

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

catar84
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

clanok super, motorka pekna, ale mne proste ucarovala zelena :-D btw: som pred kupou kombinezy a zaujimal by ma vas nazor na 4sr kombosky


30.07.2009 22:02

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

milan3232
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekny clanok a este krajsie fotky! Honda je Honda.


30.07.2009 22:35

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

pre redakciu :-) Tomas Svitok jazdi supersporty a nie stocky ;-)
jeho CBR jazdila este minuly rok majstrovstva sveta supersportov v time KL intermoto


31.07.2009 11:27

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

matvej
 Ľadvinka 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tino, ja sam by som to lepsie nenapisal a to som isiel naposledy s 07minou.. >:-) A ty nevies kde ja byvam boha ti? :-(((((( ERERA je proste suprovica 8-)


31.07.2009 11:39

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

fazer1
 Jogurťák 

Ikona

vzhladovo určite krajši starši model... C-ABS určite suprova vecička ale 11kg hore to je dost...


31.07.2009 11:57

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

neviem preco, ale lepsie sa mi jazdilo na tej bez ABS... je to dokonca lepsie povozenicko ako fireblade.. moj subjektivny pocit


31.07.2009 23:19

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Naskytla sa mi príležitosť zajazdiť si na najnovšej Honde CBR 600RR C-ABS. Síce len na jedno krátke nedeľné popoludnie, ale aj tak sa takáto ponuka neodmieta.

Najprv som sa išiel ukázať kamarátovi doktorovi. Nikdy nie je zlé, ak má motorkár kamaráta doktora a aj on sa príde ukázať ak má niečo nové. “Je to o dve čísla menšie ako ty,“ skonštatoval po prvom pohľade. Asi mal pravdu, 190 cm nemôže na tak kompaktnej motorke vyzerať dobre. Ale keď som sa viezol k nemu, nepripadala mi Honda až tak malá. Poskladal som sa na ňu a hotovo.

Už po prvom naštartovaní som mal rešpekt pred stádom koní, ktoré sa snažila utlmiť koncovka výfuku umiestnená pod sedadlom. Po nasadnutí je všetko „hondovsky“ dobré. Sedenie, prehľad budíkov, chod všetkých páčiek. Menší problém nastal, keď som sa dostal za dedinu a snažil som sa dodržiavať povolený rýchlostný limit. CBR nemá indikátor zaradenej rýchlosti, a tak , keď som nepočítal kvalty, pri deväťdesiatke som podľa otáčkomera iba ťažko odhadoval zaradenú rýchlosť.

Ale kto by už na takomto stroji jazdil deväťdesiatkou? Tak som tomu trocha pridal – „civilizovane“ . Pri týchto rýchlostiach nie je CBR zvyknutá dokazovať svoje schopnosti. Podvozok stabilný ako pretekársky bike. Tuhý a presný. Asi naozaj vhodný aj – alebo hlavne na okruh. Ale priečne slovenské roletky a nerovnosti dali podvozku, alebo najmä jazdcovi, viacej zabrať ako okruhový asfalt. Chvíľami sa mi zdalo, že je pruženie zamknuté ...

Skúsil som nájsť ako tak dobrý asfalt a pár zákrut. Napríklad Havran. Je to od Trnavy relatívne blízko a asfalt ...no veď viete.

Na požičanej motorke človek predsa len pociťuje nejaký rešpekt, takže nebudem písať o nejakom veľkom jazdení. A rešpekt vzbudzujú aj jazdné výkony. Na dvojke pri 13 000 tisíc otáčkach to ide cez 140, v zákrutách medzi 120 a 160 km som mal dilemu čo zaradiť, brzdil som vždy oveľa skorej ako ABS dovoľovalo.
A vtedy mi to prišlo: užívam si tú jazdu ešte vôbec? Ja viem, že je tú pár jazdcov, nechcem tvrdiť, že ich je málo, ktorí si to môžu užiť. Zrýchlenie, brzdenie, naklopenie, koleno na zem, rýchly výjazd, dobrzdenie, naklopenie, koleno na zem, zrýchlenie atď a vždy ten správny zaradený kvalt. Toto je svet CBR-ky a odvážneho jazdca na nej. Toto nie je svet 45-ročného otca rodiny. Vedel by som si predstaviť stráviť v sedle 600-stovky aj pár hodín turistiky, zdá sa, že neunavuje. Ale na to sú predsa určené iné stroje...

CBR-ku som odovzdával s pocitom, že som mohol ochutnať niečo technicky a dizajnovo mimoriadne. Ale aj s pocitom, že to nie je stroj pre „každého“. Týmto nechcem nikoho zhadzovať . Skorej si myslím, že kone, otáčky , maximálka /a peňaženka / by nemali byť hlavnými argumentmi pri výbere a kúpe či už novšej alebo aj staršej motorky. Hlavným by mala byť radosť z jazdy.


01.08.2009 1:29

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

Maximus10
 Jogurťák 

Hodnotenie: Dobré

nádherná motorka [dobre] takúto mať doma v garáži tak som najšťastnejší človek na svete :-D mimochodom to celo okapotovanie je super a o výfuku sa ani baviť nebudem je perfektný [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] asi som sa zaľúbil :-* ja ju musím mať 8-)


01.08.2009 2:11

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

Rogid
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

mne sa nepaci... ale vobec... farebna kombinacia nic moc.... a celkovo kapotaze su take :-! subjekt. nazor


03.08.2009 23:22

Re: Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň

Hodnotenie: Dobré

v roku 2006 som skusal cbr 600rr 2005, mal som vtedy sv 1000. vtedy som si povedal, ze urcite to chce 4 valec. a taky upistany, 600vkovy. Bola mi trocha mala, trebalo sa na to nejako skladat, na mojej gsr je to lepsie. Odkedy ju mam, som strasne spokojny a proste aj ked sa venujem offroadu, 1 x za tyzden niekedy aj dva musi byt to pistanie po ceste, ked ides po okreskach...proste rychlo/ziadne cisla/ Kapotaz by mi vadila, lebo vzduch cloveka neupozorni, ze uz to troska prehana. 4V forever/na cesty/



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.