Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2797 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28590
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17022)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11568)

Kawasaki ER-6f – Keď vyrastiem, budem Ninja! - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki ER-6f – Keď vyrastiem, budem Ninja! - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: Kawasaki ER-6f – Keď vyrastiem, budem Ninja!

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
09.07.2012 20:20

Kawasaki ER-6f – Keď vyrastiem, budem Ninja!

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekná mašinka ktorú by som ja za Ninju nevymenil.
Jediné väčšie mínus je 211kg pohotovostnej hmotnosti , ktorú u dvojválca naozaj nechápem!


10.07.2012 1:18

Re: Kawasaki ER-6f – Keď vyrastiem, budem Ninja!

Sonja
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

akosi pribrala potvorka ;-) moja má ešte len rovných 200 [dobre]


10.07.2012 23:31

Re: Kawasaki ER-6f – Keď vyrastiem, budem Ninja!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Sonja: myslím, že ER 6F 2011 váži 204kg bez ABS a 208 s ABS

marek750: 211 je hmotnosť biku s ABS. Bez ABS má 209. Je to až tak moc na kapotovanú verziu?


11.07.2012 9:20

Re: Kawasaki ER-6f – Keď vyrastiem, budem Ninja!

Martin Kňaze - matox
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ono jedna vec je papierova hodnota a druha ako je ta hmotnost rozlozena. Tuto tie kila nebolo citit vobec, Zdalo sa mi ze jazdim na mensej kubature. Ma dobre umiestnene tazisko.

Fakt som neni narcis, nechcel som hodnotit, len pouzit palecHore ikonku :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil matox (11.07.2012 9:21)


11.07.2012 11:06

Re: Kawasaki ER-6f – Keď vyrastiem, budem Ninja!

slobo
 Bahniak 

Ikona




Pozri obrázok


Nehodnotim.
palecHore -davam
Matox :-) 9:20; Fakt som neni ..


15.07.2012 21:14

Re: Kawasaki ER-6f – Keď vyrastiem, budem Ninja!

Perno
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tak tato Kawa sa mi fakt velmi paci ako jedna z mala. No,ked budem kupovat novu budem o nej uvazovat.
Fakt super [dobre]


16.07.2012 13:09

Re: Kawasaki ER-6f – Keď vyrastiem, budem Ninja!

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

super všestranná motorka...a hlavne dvojvalec ;-) [dobre]

a čo sa týka tej hmotnosti, jazdil som na prvom modeli a musím povedať, že jej rozloženie bolo fajn, pocitovo motorka tých kg vôbec toľko nemá [dobre]


20.07.2012 8:58

Re: Kawasaki ER-6f – Keď vyrastiem, budem Ninja!

Perno
 Kávičkár 

Ikona

cim viac na nu pozeram tym viac ju chcem :-)


15.05.2013 9:41

Re: Kawasaki ER-6f – Keď vyrastiem, budem Ninja!

Sonja
 Turista 

Ikona

Mikulec Mám model 2009 kúpený na jar 2011 , tam bola váha bez ABS rovných 200 s náplňami , čo u mňa rozhodlo o kúpe , bo ako baba vzpieranie akosi nemusím :-D
a keďže som staršia dáma s krížami dávno po zábehu , sama ju ani nezdvihnem :-~

A moje skúsenosti po dvoch rokoch ?

Od apríla 2011 mám na nej najazdené niečo vyše 18 tisíc bez ujmy, len sa mi pár krát zvalila na mieste . Ale prežila to len s pár škrabančekmi , vymeneným speťákom a smerovkou.
Je to motorečka ozaj ideálna pre baby a mladých , ktorá malé chybičky odpustí keďže nemá až tak veľa zveri pod kapotážou a toľko kritizované brzdy sú výkonu a váhe primerané .
Keď treba, dá sa jej prikúriť a stíha aj za jogurtami. A ak potom už niekto nestíha, som to ja :-)))
Čo sa ABS týka , doteraz mi ani pri fakt veľkých krízovkách nechýbalo .
Síce mi párkrát brutálne zatancovala keď som brzdila aj očami , skoro ako Biaggimu na moto GP :-@ ale dalo sa a nezhodila ma.
Raz to bolo auto v dedine, čo odbočovalo vľavo bez smerovky , raz hňup čo si ma nevšimol a šiel tiež predbiehať , inokedy ma chcel jeden šikovník odstreliť pri prechádzaní z pruhu do pruhu, potom kôň čo ušiel z cirkusu a napokon chalan na bicykli , ktorý si to rezal do protismeru v križovatke za roh medzi domami ( zastali sme až na kontakt guma na gumu jak dvaja barani >:-) ) ........ ale dalo sa zahamať naplno a nepadla som .

Spotreba pri mojej svižnej turistickej jazde bola prvý rok so zábehom do 4,5 l/stovku , druhý rok to bolo do tých 4,8 .
Sériové Battlaxi čo mi tam Japončíci dali vydržali dodnes, no prednú by sa už patrilo vymeniť ......
Doplnila som na ňu vyhrievané Oxfordy , Gipro, vysoké plexi od Giwi, nejaké kozmetické úpravy na kolesá a nádrž, nosič kufríka od Motechu , malý Giwi kufrík , no a keď nahodím tankvak a bočné tašky, odveziem pol domu >:-)
Ešte tam dám zásuvku na nabíjanie komunikácie a nejaké lopúchy na ochranu rúk, keďže mi je na ne stále pri nápore vetra chladno . Raz darmo ..... staré kosti :-D
Zišli by sa ešte padáčiky a centrálny stojan, ten však na túto krásku nerobia , takže asi príde ešte na rad prooiler >:-) a to už ale bude komplet .

Takže záver ....... vrelo odporúčam babám i začínajúcim ......do mesta aj na turistiku
mne dala veľa radosti a dúfam že ešte aj dá :-*

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Sonja (15.05.2013 9:50)


16.05.2013 0:02

Re: Kawasaki ER-6f – Keď vyrastiem, budem Ninja!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Sonja: nechcem ani nejdem podpichovať, len tak diskusne napíšem ;-)

Ak teda bez ABS tak zvládaš pri plnej brzde moto, že sa len rozvlní a udržíš ju, tak to je super. Zvládaš svoju moto lepšie, ako 99% chalanov čo poznám. (ak sa Ti teda nevlní preto, že brzdíš hlavne zadnou) ;-)

Ak skorej meníš prednú ako zadnú, tam je niečo asi nie v poriadku(?) to sa mi moc nezdá. Asi možno len štýl jazdy máš v zátačkách viac váhy na prednom kole a málo plynu v náklone. To som si všimol aj na sebe, keď jazdím motokárové okruhy na mojej Dukne. Viac mám dorasovanú prednú gumu.

neber to prosím v zlom, fakt to je myslené dobre.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.