Anketa:
Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKeď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokKeď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Hodnotenie: pekne vozitko aj dobra spotreba 3,2 tipoval som viac a na nejake dlhsie vylety ako pises by som siel aj ja inak zakrutu asi skor prejde klasicka moto oproti trojkole ci |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Hodnotenie: Brano paradny clanok a 100 bodov mas aj za fotky, uz som na MP3 videl vela testov ale tento prekvapil |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Hodnotenie: Veľmi pekne spísané skúsenosti majiteľa. A samozrejme chválim aj fotky |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Hodnotenie: Paradny clanok. Je z neho citit, ze mas Emku naozaj rad a zaroven obsahuje vsetko to, co by clovek potreboval vediet o tomto skutri. Velmi sa mi paci, ze si nepotreboval pouzivat marketingove chvalospevy od vyrobcu a nebal si sa aj kritizovat. Celkovo je to pre mna jednym z najlepsich testov na tejto stranke za minimalne posledny rok. A ako tvoja prvotina je to o to cennejsie. |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
No dikes zatial za same kladne hodnotenie a som rad ze ma povzbudzujete ist niekam aj na dlhsi vylet resp. dovolenku ...uz nech sa nam oteplieva cim skor |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Medzi motorom 300 a 350 je obrovsky rozdiel. Ked som poskuloval po MP3 odradil ma test brzd na ceskom webe, nebola to ziadna slava, dodnes neviem ako to je s abs.... |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Majo tak rozdiel v motore je... davam za pravdu sice ten objem nieje az tak vyrazne väcsi,ale citit to najmä kvoli vahe a kolesu navyse...pametam si ze ked som siel z x10 s 350-kou nabrala 120 bez problemov ...mne s takou razanciou plynulo zrychluje zhruba do 100-ky.Ale vies co zvykol som si a jazdim bez probelmov aj s 300-kou ...aspon idem pekne predpisovo 90 |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Hodnotenie: fakt pekna farba |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Hodnotenie: Pekne napísaný článok, zaujímavý stroj. Nech slúži a mnoho šťastných km. |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
POZOR! |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Fiha no precital som si ten test brzd ...snad bol robeny objektivne ...ale tak ja ani nahodou netvrdim ze mp3 brzdi najlepsie na svete ... ono zas ked som zabrzdil na vode tak sa snazim robit si "vlastne" ABS a nedrzim brdzu stale aby som sa nevykotil na bok ...no samozrejme ta vyhoda abs tam asi je najme pri brzdeni v zatacke to je jasne ...ale tak mp3 je lepsie ako jednostopa bez abs ...povedal by som ze je to nieco medzi tym ...ja MP3 porovnavam s mojim predoslim skutrom ktory abs nemal a jednoznacne mozem povedat ze tie dve kolesa v predu zabrdzia lepsie ako moja stara aprilia bez ABS . No viem vsak ze za tu cena sa da kupit skuter aj s abs ... napr. piaggio x10 Upravené 1 krát. Naposledy upravil brano1368 (16.01.2014 21:11) |
DK19 |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Reklama a komercia. |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Hodnotenie: brano: V casti "Preco som sa rozhodol pre MP3" pises v zasade 3dovody: Moznost pouzit vodicak B, chcel si silnejsi motor a fascinovalo ta odpruzenie prednej vidly. |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
2 mishko |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Mishko: Odporúčam MP3 niekedy vyskúšať. Can-am nieje moto, je to široké ako auto a nenaklápa... Na MP3 ani nezistíš že nesedíš na moto, náklony veľké s istotou. Je to úzke takže to má stále výhody motorky... Niečo neporovnateľné... |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Nepochopili sme sa. |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Ovela lepsia prilnavost. To jest ze to drzi lepsie na ceste v zatackach, pri brzdeni ... |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Mishko: Bezpečnosť jazdy, stabilita, v meste na nerovnostiach, na mačacích hlavách, riziko pádu v náklone je oveľa nižšie, šmyk predných kolies nemusí znamenať pád. Krízové brzdenie neporovnateľne stabilnejšie. Je to neporovnateľné. Pre ľudí, ktorý dochádzajú každý deň do práce a nie sú motorkári je to na nezaplatenie. |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
OK, ak cielovka nie su motorkari tak chapem. |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Mishko: a to znamena, ze sa tam v ramci evolucie raz dopracujeme mozno aj my ja uz som nad tym silno rozmyslal... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (27.01.2014 13:18) |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Menton: To vies, ty uz mas svoje roky, ale co my - mladici |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Podla mna to vobec neni o tom aky je kto motorkar. |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Ja by som si Mp3 hneď kúpil keby nebola taká drahá. Vozenie to to suprové... Nemyslím že je to pre nemotorkárov tak som to nemyslel. Snažil som sa len objasniť tie výhody ktoré má, teda to načo sa Mishko pýtal. |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Mishko snad ti to vysvetlili aka je ta vyhoda ... na MP3ke sa jadzi ako na obycajnej moto, klopis ako ty na svojom skutri nic viac nic menej ..,ked nezablokujes pruzenie pri parkovani (pri jadze sa ani neda)si na zemi,takze ako invalidny vozik ti to neposluzi aj keby si mal zdravotne problemy ...ked raz budes mat moznost vyskusat pochoppis vyhodu pri niektorych situaciach , ale samozrejme netvrdim ze to ma len vyhody ... Kedze jazdim najme v meste kde sa casto brzdi a cesty su rozbite tak tie dve kola v predu ocenim ...a co sa tyka motorkarov myslim ze som taky isty motrorkar ako hoc ktory z vas...ako pise Awia je to dobra masinka do mesta s lepsou bezpecnostou...jedine ze je cenovka vyssie oproti klasickemu skutru... |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Hodnotenie: Zdravím! Pekný článok,pekný skútrik... Ak budeš vediet kedy pojdeš tie alpy hod to sem ked bude vyhovovat termin siel by som rád .Moto máme výkonovo rovnaké moja má menej kíl ale zato ja to dohánam za nu... |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Tak ked ze by som siel do Alp tak neviem ako ty,ale ja budem moct len v auguste,lebo vtedy mam dovolenku z prace ...tak ked to bude aktualne ozvem sa a ak budes moct ist aj ty ta budem rad ..snad mas tu bude viac ... |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
V krizovke ti v podstate takmer vzdy skor ustreli zadok ako predok ??? |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
No neviem, mne fyzika hovori, ze presmykujuce zadne koleso je daleko mensi problem ako predne ( aj ked na terennej moto na blate sa rata aj s tym). |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Hodnotenie: Brano: za článok a objektívne pocity dávam |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Hodnotenie: já jsem jednou zkusila mp3. Líbit se mi líbila, no víc o svezení nemohu říct protože to trvalo jenom pár minut. Tuhle sezonu si chci i tak přičichnout k více tříkolkám. tak uvidím. možná i ten CanAm. ale to spíš pro manžela... |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Hodnotenie: osobne som vlastnil a jazdil Vstrom, potom BMW R850R, nasledne BMW F650GS Dakar, na vsetkych som pojazdil Alpy (Rakuske, Slovinske, Svajciarske....), vzdy to bola zabava, vzdy to bol iny zazitok nakolko islo vzdy o iny stroj. |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Podľa všetkého tam chýba štvrté koleso a potom to len bude bezpečné pojazdeníčko na motorke. |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Čítam si , čítam , usmievkám sa , to vtedy keď majiteľ MP3 Mishkovi vysvetľuje , že : |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
řadí totiž oba modely do kategorie LE, což v praxi znamená, že k jejich řízení stačí vlastnit řidičský průkaz skupiny B, tedy na osobní automobil. |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
egres2 a čo je kategória L5e ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (06.05.2014 12:50) |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
brazel: |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Už som aj pridal nájdené členenie . |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
To kde si našiel? Upravené 1 krát. Naposledy upravil egres2 (06.05.2014 13:05) |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Veď som tam napísal ... A ak tu nie je chyba ... tak oprav ten pohľad www.preukaz.sk - internet toho zdrží . |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
brazel: |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
No vidíš , internet zdrží . |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Ja len že to oficiálne ponúkajú predajcovia na B čko. |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
No a čo , však motorové vozidlo nevie , že sa na ňom nemôže jazdiť s B ... (že by sa nemalo ) |
Re: Keď dve sú málo a štyri veľa - PIAGGIO MP3 300 LT Tourning
Zabudlo sa tam dopísať že na to stačí B čko vodičák . |