Anketa:
Nové moto videá:
Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuEmisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokEmisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Hodnotenie: choré mozgy z EU |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Hodnotenie: presne tak, chore mozgy. A ono je to tak, ze teraz zakazali nejake 125tky do terenu. 99% motorkarov si povie "to sa ma netyka, ved po terenoch mozu jazdit aj bez znaciek" |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Hodnotenie: Správne. Prírodu treba chrániť a pripraviť sa na to mohli už dávno. Neviem prečo by mali mať výnimku... |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
|
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Hodnotenie: Čert nám bol dlžný celej EU aj s jej normami. Pre nás motorkárov je je tu v EU stále horšie a horšie...... od ekologických predpisov po zákazy-príkazy -obmedzenia!!! Veru,som enduro pamätník už,a zažil som tu veru na Slovensku lepšie motorkárske časy, ako toto, čo tu je ! |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- a kolko sa unas predalo minuli rok takych dvojtaktnych 125 z SPZ? |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Toman, ano presne o tom to je - vysereme sa na bahniakov, ved ajtak to skoro nikto nejazdi, nic sa nepredava. |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
tam nech riesia ze sa kamionmi prevazaju jablka zo spanielska na slovensko a podobne nezmysli...a vselijake smradlave tdicka ktore ma kazdy sedlak 2 pred domom....a nie motorky co ma kazdy 100ty slovak |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- prestavaju to vyrabat najme preto ze to nik nekupuje Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (29.02.2016 13:58) |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
no ja v tom vidím iný problém. a vôbec sa netýka blatostrojov. čo tak dvojtaktné menšie skútre? či tam to nejako vedia uškrtiť, aby cez emisnú prešli? |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Hodnotenie: Ze nam tu jazdi nespocetne tisice hnusnych smradlavych dizlov v osobakoch s vykuchanymi filtrami, to netrapi nikoho, ale obmedzime par cvajtakt moto , to je najvacsia zataz pre planetu! hnusne hrdzave tankery derave, detto. zakazal bych dizel v osobaku, stiplavy smrad a hluk jedine tak do kombajnu, kamionu a traktoru |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Ktovie či na Slovensku vôbec kupil niekto novu EXC 125 a dal ju na ŠPZ . Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (29.02.2016 22:47) |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
prave som sa vratil z garaze, urobil som si radost a prevetral som pioniera po dvore..... a kukam ze cela dolina je zaviata hustym dimom..... |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Hodnotenie: Inac tymto konci aj KTM 200. Kedze sa vyrabala len v EXC verzii. |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Nezmyselne normy a obmedzenia. Kazde dva roky pride mudry a rozhladeny clovek a znizi mnozstvo emisii na uz existujucom papieri - smernici a hned mame lepsiu prirodu. V cine nevedia v mestach dychat a my tu znizujeme emisie na par ks motoriek. Coskoro tu budeme mat uz len elektricke auta, ktore pojdu same do roboty a potom rovno domov so zastavkou v nakupnom centre |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Hodnotenie: chceli ste EU, alebo ste neboli voliť, tam máte |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Pre vsetkych ktory len pindaju,kam to nase Slovensko ide.Maju jedinecnu moznost v sobotu 5teho |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Neviem čo pindáte na tie normy. Planéta je zaje***ná ale to vás netrápi, však vy tu už nebudete keď bude najhoršie... Niekde sa musí začať. Zakázať ľuďom používať už existujúce autá nie je také jednoduché a to, že si z nich niekto vymontuje filter a pod. je chyba EU? Nadávate furt na ňu, ale bez nej by sme boli 100 rokov za opicami. Teraz sme len 50... Netvrdím, že všetko je OK, len nebuďme extrémisti, to nikdy ničomu neprospelo. A ako už tu písali viacerí, tak tieto mašiny si moc ľudí skutočne nekupuje na jazdenie po bežných komunikáciach. A výkon motorky nikto neobmedzuje, to by museli začať u áut, tak kľud. |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Pepe keby tim hore skutocne zalezalo na zivotnom prostredi tak spalovacie motory uz tu davno nie su. |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
pepe77, praveze vykon motorky obmedzuju. Vid Francuzsko. Co je koho do toho, kolko koni ma moja motorka? Emisie upravovat treba, ale v suvislosti s technologiami, ake mama. A nema zmysel davat obmedzujuce emisie, kym napr. USA, Cina, Rusko atd. nedodrziavaju emisne kvoty. Tam je predovsetkym problem znecistenia. Lenze.... politika |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Vcera som bol na jednej konferencii a preberali sme aj otazku toho, ze Apple nechce vytvorit backdoor do iOS. |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Re: budik1: presne tak, voda + elektrolýza = vodík jazda zdarma, ale to by im nešli vymyslené čísla na ich účty ako budúce platidlá... ROPA a spaľovacie motory sú ziskové |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
... voda + elektrolýza = vodík A keď už si taký jednoduchý , tá elektrolýza je odkiaľ , napr. príde poštou ??? |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Re: brazel: brazel, rozmýšlaj, veď sa spáli ten vodík. |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
s energiou si treba uvedomit jednu dolezitu suvislost - cim je drahsia, tym efektivnejsie s nou narabame. |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Dvojtakty by mali byt zakazene uz davno, tak isto aj vzduchom chladene motory. Sa pozrite ako ropa znicila pocasie, a vacsina z vas tu pise ze je to hovadina. Za 100 rokov tu bude afrika a same choroby. V dnesnej dobe uz davno mali byt eletromotory alebo nejaky zdroj energie co neznecistuje ovzdusie ako ropa. Ved je rok 2016. |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Re: brazel: jeden starec si to spravil v aute asi pred 16 rokmi mám ešte kúpený aj časopis k tomu dal do toho 1oo.ooo Sk aj s výmenou sviečokprincíp je jednoduchý ako keď sme ako decká do kindervajca zachytávali výpary z Na vody, dvoch káblov a BAT... zavrieš kinderko, hodíš do ohňa a utekáš čo najďalej lepšie ako Travex na rastlinstvo alebo poniektorý náboje do ohniska a schovať sa za strom a potom boli o 2 dni v správach |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Hodnotenie: Tak by ma zaujímalo aké emisie má 125ccm dvojtakt vs. bežný 2000ccm benzín alebo naftový motor... Možno by sme boli prekvapený... |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Re: Awia: prchave organicke uhlovodiky (VOC) 11x vyssie, CO 2,4x vyssie oproti beznym vozidlam... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (03.03.2016 10:56) |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Hodnotenie: Vladko v Ázii a Afrike ani len netušia čo je to emisná norma Euro4 a ani ich to nezaujíma....a dlho nebude. To sú len európske výmysly pre niekoho dobrý biznis. |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Re: bacaono: Ondrik, dlhe roky to tak bolo, ale uz to neplati. Zamorene mesta zacinaju byt obrovsky problem... |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Re: Menton: Dík za zaujímavé čísla ale stále neviem čo je 11x vyššie ako čo. teda 1252T vs čo... |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- v cine su vo velkych mestach zakazane skutre, 2T aj 4t |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Re: Awia: porovnavaju 2T skutre vs priemer 4T vozidiel. Aj na webe je k tomu dostupnych kopec vedeckych vyskumov a merani. Ja som uviedol data z jednej z nich... |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
A to som prave zacal uvazovat nad Stelviom. |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
XJR tak to už nestihnem |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Menton: To je pekné, ale Euro4 nemá so znečistením vzduchu vôbec nič. "Euro" emisie sú výlučne o €€€, len to treba podať bežným ľuďom tak, aby sa to chápalo ako menšie znečistenie ovzdušia. |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
IvanB , ty sa ničoho neboj , ojebú ich Tageszulassung-om tak , ako to spomínajú aj v článku , takže zopár Stelvií si ľudia kúpiť ešte budú môcť , akurát , že už budeš až druhý majiteľ , lebo ako prvého majiteľa bude mať zapísaného už v roku 2016 predajcu (dealera) , to je stará dojčlandská finta . |
Re: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Hodnotenie: za chvilu si aj za dychanie budeme musiet platit... |