Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3488 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

Oprava prednej vidlice Jawa typ 634 – zase tá „triapúla“ - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuOprava prednej vidlice Jawa typ 634 – zase tá „triapúla“ - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (1 hodnotení)

Diskusia k článku: Oprava prednej vidlice Jawa typ 634 – zase tá „triapúla“

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
01.03.2016 21:33

Oprava prednej vidlice Jawa typ 634 – zase tá „triapúla“

Ridgeback
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ahoj, vdaka za poucny clanok. Chcel som sa opytat na to finalne dolestovanie trubiek, vzdy som si myslel, ze zachovanie urcitej drsnosti ma dodatocnu tesniacu funkciu, v principe olej zacne tiect cez najviac zalestene miesto, tak preco mu to ulahcovat. Mierne finalne zdrsnenie by pomohlo udrzat olej po celom obvode a nedovolilo by mu tak rychlo stiect. Mozno by bolo zaujmave vidiet povodne fabricke vykresy s uvedenim drsnosti.
Zdar. [dobre]



03.03.2016 14:50

Re: Oprava prednej vidlice Jawa typ 634 – zase tá „triapúla“

Abbath
 Kávičkár 

Ikona

Ahoj , v princípe určite áno , nie sú zase vyleštené ako zrkadlo. Mne išlo hlavne o to aby sa nové gufero zbytočne nedralo a hlavne aby to chodilo ako má. Podmienkou pre správnu funkciu je samozrejme absolútne rovná trubka. Aj mňa by zaujímalo , koľko to vydržalo nové z fabriky. Ja len viem že pri demontáži som si všimol stopy po sústružení , takže s nejakým leštením si určite hlavu nelámali. každopádne tvrdochróm by určite bol len plusom.
Nazdar :-)))



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.