Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3374 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28538
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16997)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11541)

Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (12 hodnotení)

Diskusia k článku: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
16.08.2017 7:52

Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Budem sa opakovať, ale opäť fajné čítanie takto na ráno popri robote. [dobre]

RS-ku v čiernej som obzeral včera v predajni (popri čakaní na kosačku :-D) ale táto tmavočervená jej naozaj sedí viac. :-) Štvorvalce síce nie sú moja parketa, ale keby som si mal v sekunde vybrať medzi RS a EX, tak by som sa veru nevedel rozhodnúť ani za hodinu. :-~


16.08.2017 8:46

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

spalenyslick
 Jogurťák 

Hodnotenie: Dobré

S tým hľadaním vyššieho kvaltu je to svatá pravda. večne sa snažím v 100vke zaradiť vyššiu rýchlosť a zistím, že už je tam 5-ka :-) Inak neviem čo robím zle, ale do mechaniky motora a zvuku výfukov sa započúvať neviem, lebo počujem iba vietor :D Tešil som sa na tento test :-)


17.08.2017 12:41

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Deluxa
 Edvenčr 

s vypletanym kolesom to vyzera asi o 10000x lepsie...heh furt ma dokaze pobavit cennikova cena R nineT. Ako napisal nejaky cech na nemenovanej stranke. Neopodstatnene vysoka cena...ked som si to obzeral a cital specifikaciu nie je tam nic co by malo stat take peniaze, pre mna je totalny hlupak ten co za to tolko vysoli. To si radsej zozeniem original restaurovany retro bike ako hentu sracku...


21.08.2017 0:27

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

DDD452
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pri mnozstve moto co by som chcel vs. moja penazenka sa asi s touto slecnou nestretneme... ale pekne, velmi pekne ;-)


22.08.2017 12:39

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Express
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Doplatis 2 litre a mas neporovnatelne lepsi stoj....Thruxton R


22.08.2017 13:56

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Ridgeback
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Expres: absolútny súhlas!!! 1. Thruxton R, o kusisko ďalej 2. CB1100RS, dlho dlho nič a potom kdesi v diaľke NineT... [dobre] [dobre] Jazdil som na všetkých a to som Honda pozitív...


24.08.2017 13:16

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekna motorka - suhlas, ze zadne svetlo mohlo byt led, lebo inak to vyzera byt do detailu prepracovana masina....
A skoda, ze to nema USD. Dizajnu by to nevadilo a za tie peniaze by to tam malo byt.


24.08.2017 18:17

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

BoxerKardan
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Thruxton R od Triumph-u som mal rok a suhlasim, je to fajn motorka na kochacku. Zvuk motora, zatah, brzdy a podvozok boli skvele. Ale ako hlavna je moto je trochu primala, po dvoch hodinach stravenych na nej sa tesis na pauzu. Pri pauze si ju zase vyobzeras a tesis sa spat na nu.
Verim, ze Honda je trochu vacsia a jazdecka pozicia na nej uvolnenejsia, t.j. moto vhodnejsia aj ako moto pre kazdodenne pouzivanie.


24.08.2017 21:12

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

sparatko
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tYPICKY JAPONEC , ISTE KAVALITNY , .......,, rad by som ho mal ....


24.09.2017 22:14

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Čoooooooooo? Toto už je čo za hlod??

"Honda každopádne mala z čoho čerpať, veď to bola práve ona, kto na svet priviedol prvý sériový radový štvorvalec"

Chápem,že motoritiam asi prispieva na prevádzku kadekto aj Honda najsamlepšia najkrajšia a najmilovanejšia, ale toto už je moc. To akože autor mieni prepísať históriu, relatívne zas až nie tak dávnu?

Honda nevyrobila prvý radový štvorvalec, ani prvý sériový, ani prvý v motocykli. CB 750 môžno v r. 1969 bola prvý japonský štvorvalec v sériovej motorke a to je asi tak všetko.

Nepotrebujete vy tam nejaký dohľad, šéfa alebo kouča? Som ponáchádzal kadečo v tých vašich prdeliach ehm pardon prdielach.


24.09.2017 22:30

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: panbosko: za chybu sa ospravedlnujem, opravil som ju.

Herghott


25.09.2017 11:15

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Hodnotenie: Dobré

asi som prehliadol, ale ake to ma predne svetlo? klasika halogen, ci?


25.09.2017 11:20

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: boombastic: je to napisane v Awiovej casti:

"... ale bližší pohľad zvedavcovi ukáže veci ako LED svetlomet, smerovky..."

Herghott


26.09.2017 18:09

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

aha, preto taka palka.


11.10.2017 21:05

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Kibo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Z Hondy CB 1100 RS som bol veľmi milo prekvapený, po návale sterilných motoriek všemožných značiek (česť výnimkám) bez duše zrazu niečo, čo má gule, dušu, štýl, ale... CB 1100 EX nie je zlá motorka, je dobrá a pekná, ale niečo mi na nej vadilo, akoby sa hrala na niečo, čím v skutočnosti nie je. RS-ke nemám čo vytknúť, aj keď... :-}
RS-ka v červenej farbe je magnetom na oko, všetko krásne ladí a zároveň kontrastuje. Hneď po prvom sadnutí konštatujem, že sedlo je dostatočne veľké a pohodlné aj pre moju náročnú riť. Nádrž pekne tvarovaná a aj keď mám skoro 2 metre, pohodlne sa na mašinu poskladám a kolenami držím nádrž tam, kde mám. Nenajazdil som na nej veľa kilometrov, takže nechcem posudzovať cestovateľský komfort. Som na turistiku na naháči zvyknutý a ani vysoké rýchlosti mi nevadia, takže aj tu to bude asi pohoda.
Po letmom obzretí oceňujem kvalitu spracovania a detaily, je to poctivý japonec ako zo starej školy, ale šmahnutý novými technológiami, ktoré sú pekne maskované a zapracované.
Po prvom naštartovaní mi kútiky úst vyletia do strán a ten blbý úškrn mi ostane aj po vrátení motorky. Zvuk je na voľnobehu neskutočne návykový, na križovatne som sa neraz pristihol, že brnkám po plyne, lebo krásne motorka vibruje do sedačky a robí tak dobre nielen ušiam. :-D :-D :-D V otáčkach už potom ničím neprekvapí, štvorvalec...
Trochu ma zarazil ukazovateľ zaradenej rýchlosti, nečakal by som ho na takej motorke, ale zákazník tak diktuje... Je na môj vkus tak obrovský, že som v podstate nevnímal nič iné, ale na druhú stranu je vkusne zapracovaný. Čo sa týka dynamiky a podvozku, pocitovo ide rýchlejšie ako v skutočnosti. Rýchlosti idú krásne aj bez spojky, dievča sa berie za plynom, ale pri 130 stráca akoby dych. OK, vlastním CB1300 (Arabela) a som tým asi dosť poznačený, ale čakal som trochu viac. 90 poníkov nie je málo, ale vadilo mi trochu sprevodovanie, taká ani ryba ani rak. Ale je to vec zvyku, nie všetko musí vyťahať zápästia a krk a mať ťah lokomotívy. :-)))
Milo ma prekvapila váha, motorka je ľahučka a obratná, aj keď čítam v diskusiách, že je ťažká. Opäť vec subjektívna, zvyknutý som na ťažšie motorky. Moja CB1300 s doplnkami má cez 280 kg, Varadero ani nehovorím, takže áno, zdala sa mi RS-ka ľahká… :-D :-D :-D
Celú dobu som si nemohol pomôcť a porovnával som ju so svojou Arabelou. Je tam skoro 20 rokov vývoja či v technológiách alebo materiáloch, ale okrem bŕzd a predného svetla sa nikam novinka neposunula. Dokonca mala horšie jazdné vlastnosti ako CB1300. Brzdila síce lepšie (hold radiálky), ale vlnila sa, nechcelo sa jej moc do zákrut, nešla tak za plynom,… Keď som ju pekne poprosil, tak si tie zákruty so mnou užila, ale nebola veľmi šťastná, pritom koncepciu podvozka majú obe motorky rovnaké. Od prírody som nekonfekčný a jasne mi to dala najavo aj XSR900, ktorá sa ma snažila vyhodiť zo sedla a musel som pritvrdzovať podvozok. Motorka je to ale výsostne pohodlná a imidžová, takže si ju nekúpi strelec, ktorý s ňou bude chcieť lámať rekordy. Nemal som čas laborovať s nastavením podvozku, to by veľmi pomohlo, ale štandardné nastavenie je nedostatočné, problém všetkých nových moto…
Vadili mi ovládače, tlačítko klaksónu je veľké ako keby to bola najdôležitejšia súčiastka, vždy keď som išiel vyhodiť smerovku, tak som si zatrúbil a následne zanadával do prilby. Ako chalani spomínali v teste, zbytočne v Honde laborovali s niečím, čo bolo rokmi vychytané. Pripomínalo mi to dizajnom BMW z roku 2010. Inak jej nemám veľmi čo vytknúť, je to podarená motorka, ale. Za CB1300 by som ju nemenil, ten ťah lokomotívy by mi chýbal, ale do obývačky by som si ju postavil rád. ;-)

[ciel]


11.10.2017 21:19

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

matobaf
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kibo [dobre] :-D super mini test...
tiež by som sa rád povozil, ale ak by som si mal vybrať, tak skôr tú Arabelu ;-)


11.10.2017 21:30

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Re: Kibo: nevadili ti náhodou kontrolky smeroviek?


12.10.2017 13:34

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Toman
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

je krasna, ale ties by som momentalne siel do Triumph-u


12.10.2017 17:44

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Kibo
 Kávičkár 

Ikona

Re: panbosko: nevadili, na tie som nepozeral. :-)))


12.10.2017 18:36

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Kibo , to má radiálne pumpy ?


12.10.2017 21:25

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Prečo to je dôležité?


12.10.2017 22:31

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Preto... , alebo len tak (lebo vraj lepšie brzdí vďaka radiálkam , tak , či pumpe , lebo to by mohlo len tým , určite nie kvôli radiálnym strmeňom) .


13.10.2017 6:45

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

otyc
 Geriatrik 

tak je, brazel. radialna pumpa je velmi vyborna vec! radialne strmene su uz prezitok. [dobre]


13.10.2017 16:01

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

mne stačilo že 250 kg brzdí dobre a čím to je nech si láme hlavu konkurencia :-D
Ale jedno významné mínus RS zostalo: polacnili to asi o 1000 evri a furt je to ešte moc na mój vkus.

Dôvod úpravy: "-"

Upravené 1 krát. Naposledy upravil panbosko (13.10.2017 16:03)


26.10.2017 21:46

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

"Honda každopádne mala z čoho čerpať, veď to bola práve ona, kto vyrobil prvý japonský sériový radový štvorvalec, a to v prapraotcovi našej dnešnej testovačky, v modeli CB750."

A toto už je pravda? Pochybujem, že Japonci nemali pred CB750 auto s radovým 4valcom.


27.10.2017 7:41

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

panbosko: Chýba tam slovo motocyklový. [dobre]


28.10.2017 7:29

Re: Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou

adventure
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Re: Kibo: Kto chce klasický 4-válec asi nemá veľa iných možností ... pekne urobená motorka 8-)

Pre lepšiu ovládateľnosť v zákrutách by možno pomohlo prezuť na iné pneu .



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.