Anketa:
Nové oficiálne videá:
Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuBestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokBestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Ten display vyzera strasne a ten bubon vzadu uz mohli vymenit za kotuc.Forza stoji o 1800eur viac nie o 800Eur.Osobne by som si kupil radsej N-maxa s vacsim plexi.Cena je uz rovnaka. |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Nedavno som mal v rukach pcx aj forzu. forza je dospelejsia a pri mojich telesnych parametrov aj vyhovojucejsia. avsak cenovy rozdiel skoro 2k ;( |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Ešte raz sa vrátim k maximálke. Jazdil som na bráchovom pcx-ku, model 2014, a ten má maximálku v techničáku 94km/h. V tabuľke máte 110 (konkurenti nič), v texte 113 boldom, tak by bolo slušné napísať, že je to len číslo na tachometri, nie skutočná nameraná rýchlosť. Tá asi bude niekde inde... Za mňa ten bubon vzadu je naozaj slabý. Test žoviálny na pohodu, ale opis konkurencie a záver, je viac menej reklamný Áno, je ďaleko napredávanejší, ale nie bezkonkurenčný. A pri moje výške 184 som mal trochu problém, čo s nohami. |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Hodnotenie: Bývať v jednej z krajnejších bratislavských MČ alebo satelite, tak si PCX-ko okamžite kúpim. Vážne sa čudujem, že ich u nás nevidím ešte viac. Mňa samého čaká sťahovanie sa mimo BA, a normálne uvažujem či nepresedlám z moto na skúter...A tak sa chalanov z redakcie chcem opýtať - neplánujete test novej Forzy 300? |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Re: JakubJ: Forzicke sme nalozili peknych 1100 km, testik pustime hadam do mesiaca |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
ja som teraz na dovolenke najazdil na skutri zhruba 250km a mal som velky pocit nebezpecia. Male kolesa, zle perovanie, slaby motor, slabe brzdy. Skuter Piaggio 125i, najazdene 22tis. |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Hodnotenie: Re: matus: vec zvyku... Vsetko platí čo si napísal, i tak sa da na tom jazdiť... |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Hodnotenie: mam 195cm, nie uplne kratke nohy, mal som prvu generaciu a aktualne jazdim druhu... nemam absolutne ziaden problem ako si ulozit nohy |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Re: raptor: v tretej generacii je to prekryvanie take iste. Je to trochen nestastne, to je pravda. |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Hodnotenie: zase trochu krajsie, aj trochu vylepsene |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
No ked tam daju kotuc aj na zadne koleso, bude to ako Nmax. |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Este stale to ma servisny interval 4000 km, vratane predpisanej kontroly ventilov, ktora znamena aj kompletne odstrojenie plastov z celeho skutra? Nic ine ako voda na mlyn pre servisnu dealersku siet to nemoze byt, ked talianske skutre s rovnakou technikou maju ventily kazdych 20000 km. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (19.09.2018 19:03) |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Re: dreamer: je to uvedene pri konci, interval je 6000 km. |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
dreamer - kontrolu ventilov po kazdych 4tkm som riesil s Jokerom pri prvom PCX. Povedal ze uplne staci popocuvat fonendoskopom ze je to picovina kazdych 4tkm otvarat. A s odstupom casu si myslim ze povedal velku pravdu. |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
to s tym zatvaranim je vskutku blbost, tiez mi to liezlo na nervy, ked som sem tam na PCX jazdil |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
@raptor: Absolutne suhlasim. Neviem kolko Honda pyta za taky servis, ale odhliadnuc od financnej stranky, ked uz na tom vyrobca trva, mohol aspon pristup k deklu nejako ulahcit, lebo odstrojenie vsetkych plastov kazdych 4000 km (OK, posledny model 6000 km) zanecha stopy a po 3 takych servisoch neverim, ze nieco nebude dolamane, alebo vrzgajuce. Este aj cinania zvyknu mat na to servisny otvor pre lepsi pristup na dve skrutky. |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
ten servisny interval 4000km na kontrolu ventilov je podla mna tah koli tomu ze na novom PCX ma dealer ledva tolko co zaplati toho mechanika ktory musi poskladat a spravit predpredajny servis a dobru kavu pre zakaznika |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
raptak, nepoznam, len rozmyslam na hlas |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
ako to funguje s tym fonendoskopom a ventilmi. Ma to byt nejaky specificky zvuk? |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
akurat ze ak majitel Hondy zacne nacuvat napr novu KTM alebo novy vodnik od BMW tak mu to skratka musi prist od nova pokazene |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
KTM ma asi rozvody ovladane strkom. Alebo je tam retiazka z nejakeho dunca. |
Re: Bestseller vylepšený: test tretej generácie Honda PCX
Re: Herghott: Som rad,ze testujete 125ky Upravené 2 krát. Naposledy upravil mikroskop (20.09.2018 22:49) |