Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2659 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28535
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16995)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

Honda CBF 600 SA 2008 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda CBF 600 SA 2008 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (6 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda CBF 600 SA 2008

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
12.06.2020 18:04

Honda CBF 600 SA 2008

MajoKE
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dobrá práca, nech ti slúži.

5 a 6tka sú veľmi tesné.

Údaj "Zrýchlenie 80-120kmh 6st. za 4,9s" sa mi zdá optimistický, vtedy točí motor len 4000ot. Ale kto vie...a nie je to dôležité.

Nerezový výfuk je pekný, ale malé decká, spolujazdci sa oň môžu popáliť.


12.06.2020 19:38

Re: Honda CBF 600 SA 2008

Raffyno
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

dobre citanie, ja sa tiez odhodlavam napisat o tej svojej no zatial prevlada lenivost.
vela stastnych km prajem


12.06.2020 20:07

Re: Honda CBF 600 SA 2008

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

super recenzia :-) vela stastnych km prajem :-) ak sa nemylim na rovnakej jazdi aj cruelbody :-) tak moze dat svoje postrehy v čom suhlasi nesuhlasi :-)


12.06.2020 21:28

Re: Honda CBF 600 SA 2008

mendo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tiež som si bol pre ňu na vozíku, cez 200 km. Od origo laufu mám doteraz pamiatku na gatiach :-) Dobry článok [dobre]


13.06.2020 17:29

Re: Honda CBF 600 SA 2008

Hodnotenie: Dobré

Z tej predpotopnej prístrojovky nebuď smutný.
Ja mám teraz ako farebný tablet,
ale na slniečku tam toho beľa nevidím.
Buď rád, že vidíš biele ručičky na čiernom pozadí !


13.06.2020 22:44

Re: Honda CBF 600 SA 2008

matax
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Re: MajoKE: sú to nejaké tabuľkové hodnoty čo sa mi podarilo vygooglit...keď sa tak zamyslím, tiež je to optimistické...dal si mi chrobáka...skúsim to bajocko zmerať niekedy na výjazde


10.11.2022 19:51

Re: Honda CBF 600 SA 2008

matax
 Turista 

Ahojte, akosi je tu mŕtvo tak sem ešte dopíšem zopár skúseností. Na motorke pribudlo od tejto recenzie ca.+10.000km. Nejazdím často ale každý rok sme spravili taký alpský trip. Vždy vo dvojici ja a manželka a plná batožina...povedal by som, že mašina mohla byť tak na maxime svojej nosnosti ak nie aj ca. 10kg naviac.
2021 sme si spravili sami 5dňový výlet do álp na Grossglockner. Do Álp do Bischofshofenu presun po diaľnici ca. 500km a potom odtiaľ výjazdy po alpách. Dialničné tempo 140kmh tacho zvládala bez pocitu trápenia. Keď sa to rozbehne tak tá hmotnosť tomu motoru nevadí...okresky sú do pohody...pri obiehaní ak je to ozaj nutné a nie je moc príležitostí tak treba podradiť a v extréme začať obiehať aj pri 8000ot...vtedy ide ako z praku aj v plnom zaťažení. Je to trápenie??? Tých pár sekúnd, ale kdeže. No a Glockner? Do kopcov eufória z vytáčania a plynulého zrýchľovania. Na litri by si si musel asi dávať pozor na pravú ruku ale tuto môžeš dať full bez obáv o stratu trakcie...motor krásne letí do 11000 a mne sa ježia chlby...brzdy, vracačka o 180° a zasa plný...a potom zjazd. Brzdy to zvládajú s gráciou a aj tak full nabalený so spolujazdcom....tam sa nedá brzdiť na poslednú chvíľu...spolujazdec má z toho troška iný pocit....takže dolu kopcom nás na motardoch obiehali na brzdách pred zákrutami...ale oni boli hovada, oni tučili plynom aj dolu kopcom. To plné zaťaženie bolo na brzdách cítiť hlavne vo vzduchu...troška smrdeli pri zastavení ale brzdili.


10.11.2022 20:05

Re: Honda CBF 600 SA 2008

matax
 Turista 

Hore som popisoval trip z 2021. Ale tento rok 2022 sme dali Talianske alpy. Celý týždeň. Išli sme 5 motoriek a ja som viedol konvoj celým výletom. Zasa full nabalený s manželkou. S tempom nebol vôbec problém, pri 5 motorkách sa ani nedá valiť lebo by sme sa potrhali v premávke. Ale čo chcem povedať...na tento trip som mal obuté úplne nové pneu Pirelli Angel ST. A to bol dobrý ťah...v kombinácii s tými kilami na zadnom kolese (3kufre a manželka( tam bola neskutočná istota v priľnavosti. Nikdy v živote som nezažil takú istotu gripu na zadnom ako teraz. Tie náklony čo som strúhal aj na vlhkom aj suchom asfalte boli neskutočné a chalani za mnou len krútili hlavou čoho sme boli schopní. Fakt nová guma to je 100 a 1. Jedine kolega na Tracer 900 so mnou vedel držať krok, resp. možno by ma aj dal ale určite sa nesťažoval, že by som ho brzdil. Zasa ako som už písal, prišli kopce a zákruty a tam som ju nekompromisne točil...a išla statočne. Inak ostatná posádka boli Tracer 900, TDM 900 a 2 Strom 650. Všetko sólo jazdci. Tracer skúsený vyjazdený a ostatní ešte menej vyjazdení. Za tento týždeň sme dali niečo okolo 3000km. Bez nehody, bez poruchy. No a na záver...po dialniciach domov a raz som zmeral spotrebu pri tankovaní a vyšlo mi 4,8 litra. Dialnica v maximálnom zaťažení s tempami 130-140kmh. Rakúsky benzín.


10.11.2022 20:25

Re: Honda CBF 600 SA 2008

matax
 Turista 

Takže tu je príklad, že to ide aj s menšou kubatúrou...áno niektoré manévre si treba viac premyslieť ale je to len o tom nebáť sa využívať celé otáčkové spektrum a kvaltovať. Ľavá ruka a noha majú viac práce ale ide to. Ten motor je na to postavený a tie krátkodobé vypalovačky mu nijako neuškodia. Včasné výmeny oleja, všetko v super technickom stave a nie je o čom.
Jediné čo je handikap...tie litre predsalen lepšie zvládajú dialničné tempá. 140kmh nie je problém ani pre tú moju ale na litriku si to vieš prášiť po dialnici cez 160kmh bez známok trápenia sa. Tá moja 600 dlhodobo 140 OK krátkodobo pri obiehaní aj 170kmh.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.