Anketa:
Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuDo voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokDo voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Hm, tak neviem, ci BMW a KTM su prave konkurencia pre CRF...skor by som tam videl RE Himalayan |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Hodnotenie: Re: KillFrenzy: Dobra pripomienka... Nejako sme na neho pozabudli |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Hodnotenie: ta motorka ma len jednu chybu a tou je cena |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Hodnotenie: Fakt v súčasnosti nevídaný spôsob zvačšenia objemu zdvihom. Ale Honda je vždy troška iná. |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Hodnotenie: mne sa takto od stola tá motorka veľmi páči. Nízka hmotnosť, zdvihy parádne. Cenovo sa asi viac oplatí ísť rovno do rally verzie, lebo šušplech, blastre a väčšia nádrž (tých 12 je bez tak také minimum) |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
... ten motor by mohol mat ozaj vacsi vykon / objem - za tu cenu urcite. |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Caute chlapi! Himalayan som doplnil, to bola moja chyba, sorry. Aj ked porovnavat sa da jedine s verziou Rally. |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
sk.wikipedia.org/wiki/Sib%C3%ADr |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Hodnotenie: Re: raptor: To je sice pravda, ale mne osobne sa viac paci ten Sibir, rovnako ako napriklad ten Plzen, napriek tomu, ze aj Plzen je oficialne baba. Viem, ze je to chybne, ale tak nejak mi to tak pasuje. |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Bjorni - na to že si z Modry maš jazykové návyky jak z Čiernej nad Tisou |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Raptor> bolo by to určite ťažké rozhodovanie - aj keď predsa len každá motorka je trochu na niečo iné. |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
matus - co ti ja viem. Podla mna ta jazdena KTM 690 dokaze uplne vsetko co dokaze aj ta CRF 300 a asi aj lepsie. Popravde nevidim ten rozdiel o ktorom pises. |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
na olej aj na ventily je tam dvojnásobný interval oproti 690 no a samozrejme cca 3500€ rozdiel v nákupnej cene. |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
matus kludne, potom ja zas pripadne mozem pozvat do diskusie Veku ktory ju v podstate zanovnu (APJ) predava. |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Hodnotenie: Podla mojho skromneho nazoru ,keby som sa vybral naprieč Sibirou z urcitostou si vyberiem skor jemne podkoňovanu moto,nez prekonovany stroj co ide na hrane lebo s nim je velka sanca ze ostanem s nim visiet niekde v tajge a mozem tocit dalsiu Sibiriadu mensi litrovy vykon je v tomto pripade vyhoda...motor nejde na doraz... ide si svoje... trosku slabsie ale z vacsou istotou.... |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Re: tryskac: cau..to zvacsenie objemu zvacsenim zdvihu nieje nejaka ojedinela vec....aprilia dorsoduro 750 a 900 tiez tak ... a videl som aj pri inych..... Robia to vtedy ked potrebuju posunut vykon do nizsich otacok a to posilnenim krutaku tam dole.vysledkom je trosku vacsi vykon ale pri nizsich otackach....Pri tej aprilii dokonca po zvyseni objemu vykon ani nevzrastol..ostal 70 kw Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (16.07.2021 15:23) |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Hodnotenie: Boh vie, preco zmizli take moto, ako bola cagiva elefant. |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Re: cruelbody: "Robia to vtedy ked potrebuju posunut vykon do nizsich otacok a to posilnenim krutaku tam dole. vysledkom je trosku vacsi vykon ale pri nizsich otackach" ved práve, ak sú tieto motorky zacielené na mladších jazdcov, tak postpubertiaci nie sú kategóriou čo by ocenila "čoprácky" ťah motora, ale stále je to podštvorec, takže traktor z toho aj tak nebude. No asi to takto vyšlo lacnejšie - len prevŕtať zotrváky kúsok inde a zmenou prevodu doladiť akceleráciu. |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Re: raptor: zavolaj ho. Nech má diskusia úroveň. |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Re: tryskac: no copracky tah je ovela nizsie Ja len pisem po tech. Stranke.. Ze ako sa to robi ked chcu dosiahnut to ci ono... Ked to ma mat cestovnejsi charakter... Tak to musi byt pouzitelnejsie prri nizsich otackach... |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Možno som to v článku nepostrehol, ale ako je na tom sedadlo? Hlavne čo sa týka pohodlia, čo na to povie zadok po 100, 200, 300 ... km? |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Re: Ifk0: Záleži koho zadok |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
cruelbody - ak ma motorka vykon tak to predsa neznamena ze ho musis vyuzivat nutne naplno Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (19.07.2021 8:49) |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Hodnotenie: Re: raptor: asi tak , objem a vykon treba , halvne ked chces cestovat rychlejsie nalozeny daleko . Ano urobi to aj Hondicka ked si povies ze bude ok , no cesi ju testovali v terene a 76 kg chlapik bol na dorazoch , co taky ja 100 kg s batozkom ked sa vjebkam na polnacku |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
picaso tak urcite, ak ides okolo sveta tak nemozes ist furt len po polnych / horskych cestach lebo ta to prestane bavit skor ako opustis svetadiel a to nemam nic proti takymto cestam. |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Re: raptor: jasne to chapem....rezerva vykonu by mala byt ,hlavne pre dalekonosnych cstovatelov..uz len z titulu nadmorskej vysky....z nadmorskou vyskou klesa vykon...Skor som to myslel vseobecne ..kazdy by mal zvazit pri tripe x tisic km ked uz je tu spomenuta ta Sibir ze ci ist cestou vykonu na ukor spolahlivosti... nechodi Erbe na tej 250tke? A co sa tyka vykonu mal som na mysli litrovy vykon...takze napr.pri objeme 1200 cm skor by som preferoval vykon GSa ako multistrady... ale to len moj nazor...tento segment nemam vobec preskumany Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (19.07.2021 10:28) |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
no cesi ju testovali v terene a 76 kg chlapik bol na dorazoch |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
Re: matus: aha tak je podvozok iba maksi a ziadalo by sa pritvrdit , dorazy teda vynechal , poukazuje na pruziny |
Re: Do voza aj do koča či naprieč Sibírom - Honda CRF300L 2021
on v tom teste kritizuje príliš mäkký podvozok ale ja to po prečítaní chápem tak, tak vlastne na tom podvozku nič negatívne nie je. |