Anketa:
EICMA 2021: Moto Guzzi a Aprilia: viac detailov o V100 Mandello, Tuono 660 vo verzii Factory a limitka RS 660 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuEICMA 2021: Moto Guzzi a Aprilia: viac detailov o V100 Mandello, Tuono 660 vo verzii Factory a limitka RS 660 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Diskusia k článku: EICMA 2021: Moto Guzzi a Aprilia: viac detailov o V100 Mandello, Tuono 660 vo verzii Factory a limitka RS 660
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokEICMA 2021: Moto Guzzi a Aprilia: viac detailov o V100 Mandello, Tuono 660 vo verzii Factory a limitka RS 660
Moto Guzzi vie určite vyrobiť skvelú motorku, ale vždy je tam také malé ale... Samozrejme môj subjektíny názor. Motor. Určite skvelý pre svoju kategóriu. Prečo "ale" to urobili tak isto ako BMW red rokmi. Sannie výfuk zhora nadol. Veď sa tu priam núkala možnosť pod 45° uhlom. Výfukové potrubie by nešlo záfalo dolu ako teraz, až je treba urobiť oblúk dopredu, aby to získalo nejakú dynamiku. A navyše vystužiť to niečim aby ... nevien prečo. Chladič. Rozpočet asi nepustí, ale ten oblúk k dokonalosti tomu bytostne chýda. Veď takéto ploché chladiče mali od nepamäti traktory značky Zetor. Ale aby som iba nehanil, dyzajn sa mi páči a je v tradícii tejto značky. Iba to celé vidím ako premrhanú príležitosť na posun dopredu. Ale možno sa veľmi mýlim... |
Re: EICMA 2021: Moto Guzzi a Aprilia: viac detailov o V100 Mandello, Tuono 660 vo verzii Factory a limitka RS 660
Konečne podrobnejšia predstavovačka V100: |