Anketa:
Nové moto videá:
Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuNa spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokNa spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Hodnotenie: nehehehe a mate to tu dedulaci "S tým súvisí aj to, že starší motorkári sú čoraz pohodlnejší." nie kvoli mladym co potrebuju vsetko speci ale pre starych pohodlnych dedulakov treba take vychytavky |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Hodnotenie: Aký je rozdiel medzi týmto a automatickou spojkou od Rekluse? |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Nic pre nas mladych duchom... este ze je to len priplatkova vybava |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: Nozdormu: naopak to nie je potrebné pre tých, čo v živote trénovali ruky s kropáčom, keľňou či kladivom, tí zvládnu aj zahrdzavenú lankovú spojku. To je pre tých, čo majú články prstov zdegenerované s ťukania do tlf. Však v článku bolo spomenuté, že aby motorky zaujali soplošov, tak sa musia čo naviac podobať na tablet či tamagoči a časom sa to ešte vylepší a všetko na motorke sa bude ovládať iba počítačovou myšou či jostickom - to je jediná oblasť jemnej motoriky, kde sú mladé generácie lepšie ako ostatné. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: tryskac: slabo snivas...o par rokov uz si len das doma na gauci prilbu s nejakym panoramatickym displayom do ruky snimace ovladace na motorke budu 360 stupnove kamery a ty uz len z pohodlia gauca pomocou tych ovladacov budes na dialku ovladat motorku a jazdit s nou |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Hodnotenie: v žiadnom prípade ...ani vtedy nie keby Honda o rovnakú sumu ako žiada príplatok ponížila cenu motorky |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: raptor: uz som zabudol z predoslych clankov a debat ale aky je tvoj nazor na klasicky automat od hondy ? ten sa ti paci a nepaci sa ti len tato moznost alebo sa ti nepaci ani ten cisty automat s radickou co ma africa? |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
tryskac Vďaka za vysvetlenie. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Nozdormu - DCT mi tiež extra nevonia, ale viem to pochopiť napr. pri GW, lebo pohodlie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.04.2024 13:38) |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: Kamilko: reklus ti nerozopne spojku pri preradeni, ale v kombinacii s qs mi to pride lepsie riesenie ako 2 servomotorceky s ozubenymi kolieskami. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: raptor: CVT ma svoje caro, kym mas auto v zaruke |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
To cvtcko je daco ako variator? Ci? |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
janoval - kupoval som jazdenku, záruka pol roka na skryté vady je už dávnejšie pasé Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.04.2024 8:26) |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: radnate: ano, CVT je variator - Continuous Variable Transmission. Existuje viacero druhov, v autach aj hydraulicky. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Ja viem ze sa to montuje aj do aut co tak sledujem, ale vzdy mi to prislo take divne. Bal by som sa toho. V skutroch to beriem, tam to ma clovek odskusane, ale v dvojtonovom aute no neviem. Ale mozno su to len predsudky sposobene tym, ze som to nikdy nevyskusal. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Hodnotenie: Re: Herghott: Mňa by zaujímalo, ako to funguje pri športovejšej jazde (okruh,...) dá sa to tam rýchlo "nakopať" obojstranne a bez nejakého váhania, alebo treba ešte počkať na E-Clutch plus, kde by už pri elektronickom plyne malo dávať aj medziplyn pre hladšie podraďovanie. Veľmi sa mi to pozdáva, ako hobík sa na motokrosovej trati naspojkujem do nekonečna, viem nemusím a vyriešil by to aj Rekluse, ale toto plne funkčné by som určite na nejaký cestný liter chcel, lebo čo som zatiaľ vykúšal, slušne fungujúci obojstranný quickshifter má len nové S/M1000R. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: radnate: budu to len predsudky lebo lexus/toyota pouziva cvt prevodovku do (takmer) vsetkych hybrid aut a to su miliony a miliony oskusanych kusov |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: radnate: k autam sa vyjadrit neviem, nie som autista Ale teda vo vseobecnosti veci nemusia byt zle len preto, ze som ich nevyskusal (Podobnost s aktualnym politickym dianim cisto nahodna, hahah, polka naroda povazuje za najvacsi problem Ameriku a homosexualov, a pritom vsetci sme vyskusali ake uzasne zdravotnictvo mame, ale nikto ho neriesi, nedokazeme ani len ZACAT STAVAT nemocnicu za miliardy, ktore sme dostali zadarmo.) |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: Herghott: Upresním to, mňa zaujímajú hlavne naháče a sťahovanie sekúnd len pre seba na okruhu, žiadne amatérske závodenie. Nedávno som skúšal novú ZX-10R a len som sa utvrdil, že to už nie je pre mňa (posed-chrbát). Mám toho vyskúšaného dosť, ako som písal hlavne naháče, ale rád si nechám poradiť, ktoré moto majú QS dotiahnuté k absolútnej dokonalosti, lebo v podstate som sa nič nedozvedel z tvojej odpovede o E-Clutch, kde som sa pýtal nielen kvôli okruhu. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: Nozdormu: "slabo snivas ... uz len z pohodlia gauca" atď. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Sak ano ja sa priznavam, ze su to len predsudky z nedostatku skusenosti. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: Pedro77: na beznu sportovu jazdu je E-Clutch viac nez vpoho. Ved vo videu to je na gopro zaberoch pocut, jazdili sme tam tak nejako sviznejsie. Iba som polemizoval, ze preco by som si mal na okruh, co je vlastne extremne prostredie, brat E-Clutch, ked je to vlastne technologia zvysujuca pohodlie pre beznych ludi. Rovnako si nikto na okruh nevezme DCT. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Quickshifter je technologia na okruhoch fungujúca min dve dekády. A áno keď to začínalo tak tie prvé boli len smerom hore.. Tiež si myslím že dnes je kopa výrobcov, ktorí majú sériové quickshiftery na sériových motorkach parádne fungujúce a vyladene. Rozhodne nielen BMW. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.04.2024 11:09) |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Tak ja na motorke s QS radim bez spojky neustale bez ohladu na to kde som. V meste je to paradne, v dobrych zakrutach tiez, je to fakt prakticka vec. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: Herghott: OK dostatočne, mám toho dosť odjazdené aj bez obyčajného ABS, ale teraz by som moto bez QS nekúpil. Pohľad na nebesky dokonalý a parádne fungujúci sériový QS máme diametrálne odlišný, ale to je len o pocite. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
verím tomu že pocity pri používaní QS v bežnej premávke sú pozitívne... |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: raptor: ked sa mi rozpadne sucasny kombik, tak dalsie auto zvazujem tiez Outback. Je to taky vyssi kombik. Za skladovu ‘23 teraz pytaju tolko, co za ochcavku kombi. To CVT sa kamaratovi rozpadlo v A5, ale je tomu uz dobrych par rokov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (18.04.2024 8:15) |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
janoval - v Audi pokiaľ viem nikdy CVT nebola. Resp koncern VW technologiu CVT nepoužíva.. oni majú DCT. Nemýliš si to? A áno, DCT nemá povesť držiaku. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Mozno to nevolali cvt, ale bol to variator. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
volali to multitronic : www.autorubik.sk/clanky/bezstupnova-prevodovka-multitro... |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Fajn clanok. |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Re: radnate: tam je retaz |
Re: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Aha. A ta sa nemeni? Alebo aky servis vyzaduje taka prevodovka? Kolko km vydrzi bez zasahu? |