Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2072 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28570
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17013)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11557)

Pan European ST1300 r.v. 2003 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPan European ST1300 r.v. 2003 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (3 hodnotení)

Diskusia k článku: Pan European ST1300 r.v. 2003

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 3 |

29.06.2004 14:38

Pan European ST1300 r.v. 2003

Andre
 Edvenčr 

Ikona

Mas flek na tvari sa bojis ci co? Inac pjekna masina.


29.06.2004 14:43

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

moj ksicht je vzhladom na obsah clanku ci hodnotenie Pan Europeanu absolutne nepodstatny


29.06.2004 14:56

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Dempsey
 Turista 

Ikona

Aktualne "sedlam" Deauvilla, ale tato motorka je moj sen a verim, ze max. o rok-dva mi bude hovorit pane.


29.06.2004 15:50

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

šrác
Neregistrovaný

dempsey zdielam tvoje pocity :o)


29.06.2004 18:42

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

redwax
 Čoprák 

Ikona

No pekne si to popisal . To zryclenie je sila vzhladom na vahu motorky.Velmi pekna je. Vela stastnych kilometrov.


30.06.2004 6:53

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

zeze
 Turista 

Ikona

aka cesta spaja harmanec s rajeckymi teplicami?


30.06.2004 8:03

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

zeze je to kvalitna klukata cesta podobna ako ide cez certovicu alebo donovaly ale zakruty su ostrejsie a maximalny bocny naklon dosahujes uz v 60 - 80 kmh, nieco ako cez pezinsku babu ale dlhsie


30.06.2004 8:35

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

zeze ak tu cestu nepoznas a teda nevies aky charakter cesty som myslel tak podobne cesty, rovnako skvele ako keby stavane na motorku su napriklad : Vernarsky priesmyk Hranovnica - Dobsina, alebo Besenova - Tvrdosin alebo Brezno - Cierny Balog - Detva, alebo Spisska Nova Ves - Roznava, alebo Roznava - Telgart


30.06.2004 8:39

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

čabrej
Neregistrovaný

zeze skor naraza na preklep, ze ide o Turcianske teplice


30.06.2004 8:43

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

cabrej aaaa doslaka samozrejme ze som mal na mysli turcianske teplice, tu chybu som zistil az teraz ked si ma upozornil


30.06.2004 9:17

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

čabrej
Neregistrovaný

kašli nato, vieme čo si myslel a tí čo ťa majú v zuboch si nájdu milión ďalších vecí v tvojom článku, na ktoré sa dá výborne ironicky reagovať.


30.06.2004 11:43

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

šrác
Neregistrovaný

ok chyba opravena


30.06.2004 19:24

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Richie
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

šrác - a ty odkedy robis aj take opravy?


30.06.2004 20:45

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

srac si dobry :-)))
Macher


30.06.2004 22:00

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

riči to je tajne hehe

awia no že vahaš, šak študujem to cely den hehe


01.07.2004 6:50

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

GaST
 Kávičkár 

Ikona

ST je jedna z najcharizmatickeších mašín na svete, treba si na ňu ale zvyknúť a potom si ju človek začne ceniť, ako ozajstnú partnerku na cestách životom. Ja mám ST1100 a verím, že 1300ka je ešte vymakanejšia a lepšia.
Pekný článok, bez pripomienok. Zaujalo ma to porovnávanie s Varanom, istý čas som zvažoval prejsť na toto veľké enduro.


01.07.2004 9:17

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

No, nezaprel si sa, ze nemas rad chopre a jogurty, cudujem, sa ,ze ta za to este nikdo tunak neskritizoval :-) V casti Design si ich maximalne odsudil...
Kamarat ma Europana a je spokojny. Akurat spominal, ze ked prsi, vpredu na motorke je nejaky vetraci otvor, kde sa akumuluje voda a v jednom okamihu vystriekne von, rovno do tvare :-)))


01.07.2004 9:38

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

šrác
Neregistrovaný

GAbo a este chces predata toho Pana?


01.07.2004 10:30

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

Vidicon, si nejaky moc mudry.


01.07.2004 11:37

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Malvin
 Jogurťák 

Ikona

JJaro opat jeden z velmi dobrych clankov.


01.07.2004 12:37

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Celkom slušný článok až na tie hlúpe prirovnania v časti Design. To si si mohol odpustiť. Ži a nechaj žiť. PS: Máš peknú prilbu.


01.07.2004 15:55

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

vidicon isli sme na pane aj jeden cely den v riadnom dazdi a nic mi do ksichtu nevystreklo. Ten otvor pod kapotazou je na to aby sa za kapotazou netvorili turbulencie


01.07.2004 16:40

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Jjaro, ja som na tom nejazdil, len reprodukujem, a tusim to nazval "otvorom na chadenie predneho reflektora", ale uz za to ruku do ohna nedam. A myslim ze nema tento novy model, ale starsi. A este mi spominal, ze pri 100km/h mu tam zacne piskat vietor, potom to zase prejde.


02.07.2004 8:43

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

vidicon no to je mozne ze ten starsi model mal nejake nedostatky. Inak novy model by mal byt v roku 2006


07.07.2004 10:42

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

Me se moc libi ta poznamka o prevodovce. Vzhledem k tomu, ze jsem na STX 1300 taky jezdil a protoze mam ST 1100 v garazi (jehoz motor se chova podobne, prestoze neni tak silny a odstupnovatni prevodovky je prakticky stejne), musim rict, ze te nechapu. Tedy nechapu te ve vice vecech. Ale s celkovym zaverem souhlasim, STX je velice vydarena motorka. Snad bude mit i tu legendarni vytrvalost staryho ST.


07.07.2004 14:59

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs odstupnovanie prevodovy ST1100 a ST1300 nie je rovnake ale podobne, ale charakteristika motora je uplne ina. Podla mojho nazoru je 4. a 5. prevodovy stupen od seba prilis vzdialeny, to je vsetko co som chcel povedat, a poznam este minimalne jedneho cloveka co ma na vec rovnaky nazor, a na ST 1300 nabehal vyse 15.000 km. Moznoze si na ST1300 nabehal primalo km, alebo moznoze ti to nevadi pretoze mas sportovejsi sposob jazdy, a nie plynuly turisticky, vtedy to odstupnovanie samozrejme nevadi ked masinu viac vytacas do otacok.


07.07.2004 15:50

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

:-))) No, najel jsem na tom jen 2400 km behem sesti dnu. To je asi fakt malo. Ve dvou lidech. A vim naprosto presne, ze na petku se da stovkou nejen jezdit, ale i predjizdet. Proste si myslim, ze pises hovadiny. Ostatne, kde jsi vzal tu informaci, ze to ma TCS? To mely za priplatek jen jedenactky.


07.07.2004 16:36

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Hmm... mne sa teda na patku s dvoma ludmi a s kuframi jazdit a predbiehat nedalo, to je moc malo otacok na moj vkus, taka jazda uz nie je ani plynula ani pravidelna ani nema tah a do kopca je to nemyslitelna. Proste na 100 kmh sa mi zdala 5ka prilis male otacky a 4ka zasa prilis ziva, preto som napisal ze vzdialenost tychto prevodov je moc velka. Urcite sa mi lepsie paci sprevodovanie na Varadere, kde je 5ka rychlobeznejsia ale je tam pridana este pomalobezna 6ka.
Mal som masinu bez ABS a bez elektricky nastavitelneho plexi, a to ci ma TCS si ma sice teraz zneistil, ta moja ho teda urcite nemala, a docital som sa to v teste na stranke www.motorcyclistonline.com/roadtests/sep02...
Pripustam ze som mohol nespravne pochopit anglicku vetu "in the last ST, Honda fitted ABS, linked brakes and traction control." a ze sa TCS uz v baliku s ABS nedodava.


07.07.2004 16:54

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs mimochodom ani na mojom Varadere nemozem jazdit na sestke dlhodobe menej ako 150 kmh. Sestku proste zaradim az pri 150 kmh - vtedy toci 5.000 otacok, isteze na dialnici ide zaradit aj skor, ale ved to je hovadina jazdit na nejakych malych otackach napriklad 3.000/min, ked ides plynule po dialnici a nefuka narazovy vietor tak to moznoze ide, ale v beznej premavke musis niekedy spomalit par kmh koli autu pred tebou, alebo mas mierny stupak, alebo ti zafuka protivietor, cize je totalna hovadina jazdit na nejakych 3000 otackach trvale, lebo to by si musel kazdu chvilu zaradovat nizsi prevodovy stupen, cize je pre mna ovela pohodlnejsie ist Varaderom na 5ke ked chcem ist cestovnou rychlostou 130 kmh, a potom nemusim preradovat vobec pri miernych zakolisaniach rychlosti alebo zatazenia (protivietor, stupak). Na ST1300 sa mne osobne javilo vhodne hodit pomalobeznu 5ku az v rychlosti 130 kmh, nie skor.


07.07.2004 17:14

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

Asi kazdy jezdime jinak. Varadero neznam, nemuzu srovnavat, ale PanEuropeany jsou prave delany tak, aby se moc tocit nemusely. Kdyz nechces. Kolik ti to pri tomhle zpusobu zralo?


07.07.2004 17:17

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

zralo mi to asi tak rovnako ako mi zere Varadero, cize v priemere 7l/100km


07.07.2004 18:19

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

h.stx
Neregistrovaný

jjaro: Jelikoz sem uz nejaky ten patek vlastnikem vyse zmineneho stroje, akorat v ABS verzi, musim se k nekterym tvym znacne "čudným" nazorum vyjadrit.
Tak predne. TCS se dodavalo pouze pro ST1100 spolecne s ABS (ST1100 ABS-TCS) nebo pozdeji spolecne s ABS a CBS (ST1100 ABS-CBS-TCS), na ST1300 jej uz ale nenajdes, ani u ABS verze.
Ted k desti. Ja se za kapoty STXa schovam bez problemu aniz bych mel mokre boty nebo gate, bezne stredoevropske deste projizdim bez nepromoku, ty si nasazuje jen spolujezdkyne a ja az v pripade, ritime-li se do naruce nejake letni bourkove prehance. A to podotykam nemam pridavne deflektory na zrcatkach a bocich kapotaze z orig. prislusenstvi Hondy. Stejne by mne zajimalo jak to delas, ze na okapotovanem cestaku moknes a na enduru ne? :-)
Ted k motoru a prevodovce. STX tahne hodne slusne a bez jakychkoliv projevu nevole nebo podtaceni uz v otackach tesne za volnobehem, napr. na 5tku ve 2000ot. je na tachecu 60km/h, ve 3000ot. jedes 90km/h, ve 4000ot. 120km/h atd. atd. Proc bys proboha nemohl tocit ten motor pod ty 4000ot. kdyz v ten okamzik mas na zadnim kole 90Nm a vic??? Proste a jednoduse to ze nejde na Panovi jezdit na 5tku pod 120km/h je "bohovska somarina"!!
Ja osobne i s plne nalozenym STXem jezdim na 5tku co to jen jde, klidne i pri predjizdeni, akceleraci do tahlych kopcu ap. Na 4ku podrazuji snad jen v obcich nebo kdyz chci bleskove predjizdet. Motor STXa je totiz na tohle zachazeni konstruovany, tam kde ty mas nizke otacky u Varadera ma STXo stredni a tam kde ma Varadero volnobeh, ma STX otacky nizke. Navic nejake problemy s davkovanim rukojeti plynu taky nepozoruju a bez problemu si podle aktualni situace volim, jakym ze to jizdnim stylem pojedu, jestli vyhlidkove, turisticky, svizne nebo sportovne.
Jo a jen tak mimochodem, moje dlouhodoba spotreba je 5.2l a to vetsinou jezdim ve dvou a svizne. Na 7l sem se nikdy za tech skoro 15000km co sem na nem od "letosneho januara" najel nedostal, ani pri dalnicnim presunu rychlostmi 180 - 200.
Toz a vcil mne rekni kdo z nas dvou dela co spatne, kdyz ty jezdis s STXem v prumeru za 7 litru?? Aha??


07.07.2004 20:19

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

stx : 1. to ze TCS sa uz na ST 1300 nemontuje som nevedel, ale je mozne ze vo verzii pre USA sa to montuje a preto to bolo v tamtom teste napisane (?)
2. mokre a blatove nohy sme mali na Pane okamzite, ani nemuselo prsat, stacilo prejst cez kaluz na ceste. Na Varadere mokre nohy za rovnakej situacie nemame lebo dolny spic Varadera naozaj funguje.
3. Neviem preco si myslis ze Varadero nema kompletnu kapotaz ? Ma ju kompletnu, aj v dolnej casti, je dokonca v hodnej casti podstatne lepsia ako kapotaz Pana, hlavne co sa ochrany pred hmyzom a ochrany spolujazdca tyka. Kapotaz na Varadere je mimoriadne aerodynamicky vydarena, a je urcite lepsia ako kapotaz Pana, ale je mozne ze nizsi ludia tento rozdiel nezaregistruju...
4. Tie tvoje nizke otacky... no neviem co na to povedat, akurat to nemecke "jedem das seine", ja by som na takych otackach s panom jazdit nevedel, nevyhovovalo by mi to. Moznoze je to sposobene narocnejsim kopcovitejsim terenom na slovensku ako v cechach, mozno sposobom jazdy ktora je v mojom pripade dost svizna, ale plynula... Ani to nezalezi na tom ako rychlo ides, ci ides po dialnici 200 alebo 180, ale skor od akceleracii, sposobu jazdy, zivosti, sviznosti... Som proste iny jazdec ako si ty a na otackach ktore popisujes ty by som nejazdil ani na choppri, nieto na pane. Pan mal na moje naroky v 100 kmh na 5ke slaby vykon na predbiehanie, bol malo zivy, rozhodne by som tak nejazdil. Varaderom zo 100 kmh predbieham tiez na 4ke a niekedy aj na 3ke. Zalezi to od narokov na zrychlenie, sviznost predbiehacieho manevra. Pre mna osobne je 5ka na pane pri 100 kmh prilis leniva a preto totalne nevyhovujuca, absolutne by som neuvazoval o tom jazdit na tejto motorke sposobom aky popisujes ty. Pan je predsa motorka, a ziva motorka, a nie auto.
5. Spotreba - no to je to posledne co ma na motorke zaujima. Ja sa zaujimam len o to kedy je nadrz prazdna a kedy mam tankovat. Spotrebu mam na Varadere pri umiernenom sposobe jazdy 7l, ale ked idem po ceste 1 triedy (nemam na mysli dialnicu) priemerom 180 kmh a kluckujem medzi autami slalom, tak sa vysplha aj na 8 litrov, a tolko isto mi to robilo aj s Panom. Je uplne jasne ze ty mas mensiu spotrebu ked jazdis sposobom malych otacok ktory popisujes, ale podla mojej predstavy motorka nie je o spotrebe ale o zivosti, vrtkosti, radosti z jazdy. Viem ze Cesi maju narodnu vlastnost ze su dost sporovlivi (netvrdim ze vsetci, ale vacsina), preto je pre mna osobne aj dost takzo najst ceskeho motorkara na nejaky ten vikendovy vylet po slovensku (hoci som sa o to pokusal), lebo kazdy jeden chce vzdy spat len v kempe, v stane alebo v spacaku, co je pre mna osobne absolutne nevyhovujuce aby som sa nemohol poriadne osprchovat, pozriet telku, kulturne sa navecerat, zahrat si vecer biliard, virtualny golf trenazer, bowling, ci zaplavat si v hotelovom bazene... Uz ma to minule tak nastvalo, ze som normalne z internetu radsej zobral jazdit po fantastickych klukatych slovenskych (na mape bielych) cestach radsej rakusanov, 99% ktorych by zasa pre zmenu ani nenapadlo ist spat do stanu... )))) Mimochodom zajazdil som si s nimi skvele, boli obaja skveli skuseni jazdci a bocne naklony boli mimoriadne "na doraz", bolo to super !!!


07.07.2004 20:29

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

stx a este jedna poznamka : skus si prenajat na nejakych tych 1000 km varadero, a uvidis ze mam fakt pravdu a ze sa s nim da ovela lahsie dosiahnut pravidelna jazda ako s Panom, nakolko ma 6 prevodovych stupnov a motor nie je tak zivy v strednych otackach a dvojvalec ma rovnomernejsi narast vykonu. Varadero ide pravidelne ako keby samo a na Pane musis davat pozor aby siel plynule a nevyrazal kupredu. Mne sa pacia obe motorky, kazda ma nieco do seba.


07.07.2004 21:41

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

HAHAHA a aku spotrebu maju na Pane nemci ? pozrite si link, tusim ze ten moj udaj 7 litrov bol realny, a aj ten moj sposob jazdy bude asi "normalka", v tomto fore udavaju vsetci spotrebu okolo 6.5 - 8 litrov u svojich panov, presvedcte sa :
www.pan-european-forum.de/phpBB2/viewtopic.php...


07.07.2004 23:51

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

h.stx
Neregistrovaný

jjaro: No co uz s tebou nadelam, vezmeme to postupne:
1. Ani v americe NEMA ST1300 TCS. Stacilo by, kdy by jsi si precetl i vetu nasledujici za tou, kterou si citoval. Vlozim to sem komplet jak to melo byt, aby to nebylo vytrzene z kontextu jak se to povedlo tobe: In the last ST, Honda fitted ABS, linked brakes and traction control. Two of the three are still with us--TCS left town on the squishy end of the accountant's pencil--and in the 1300 the linked brakes get an overhaul.
2. Na to uz nemam jak reagovat, ja proste nemoknu.
3. V tomhle bohuzel nemuzu srovnavat, na Varaderu sem nejel, navic mam vysku prumerneho evropana :-), takze i horni cast kapotaze mne chrani dostatecne na to, aby na mne nefoukalo, nedej boze aby na mne sel hmyz :-). FYI: Sedlo mam ve stredni poloze.
4. No je to vec nazoru, ja to proste dokazu a co je dulezitejsi, motor STXa taky, dokonce s prehledem a i na petku je dostatecne zivy, IMHO.
5. Ted sis ale pekne nasral do hnizda :-). Nemecky moc neumim, ale vetsina tech nemeckych STckaru tam uvadi spotrebu kterou jim hlasi palubni pocitac, vetsina z nich tam ale taky dodava, ze realna spotreba je nizsi. Navic se tam casto hovori o spotrebe kolem 4,5l. Odkad to ti nemcouri vzali, ze by byli vetsi drzgresle nez cesi? :-) Mam tytez zkusenosti jako tihle nemci, palubni pocitac spotreby keca do plusu minimalne o 0,6litru. Mam to empiricky overene a zaznamy o spotrebe si vedu s velkou peclivosti, na to vem jed. Jo a spotreba mne zajima predevsim proto, ze za rok toho najedu mnohem vice nez ty a to uz potom leze opravdu hodne do penez.
6. Varadero si asi jen tak nepujcim ani nepronajmu, je to pro mne proste ne zrovna zajimava motorka, ktera mne navic odpuzuje tim, ze i vylozenym setrilkum zere jak prokopnuta a navic ma retez.


08.07.2004 0:51

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

h.stx: Robis zasadnu chybu ze sa hadas s jjarom, lebo:

1) jjaro vie vsetko najlepsie (ale naozaj uplne vsetko!)

2) ak nahodou nieco nevie tak...ale blbost, to sa mu este nestalo a urcite sa ani nikdy nestane

3) Varadero je najlepsia motorka na svete, nech ju porovnas s cimkolvek, vratane stihaciek, rychlovlakov a raketoplanov

4) Ak sa ktokolvek opovazi tvrdit nieco co by bolo v rozpore s horeuvedenym tak riskuje minimalne uder pazbou nabiteho revolveru.

Tak si to dobre rozmysli co budes pisat a radsej ho pochval za pekny clanok.


08.07.2004 6:24

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Vojticek
 Turista 

Ikona

:-)


08.07.2004 8:22

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Aiwa prosim ta vymaz tu mishkovu tradicnu picovinu, lebo diskusia sa celkom zaujimavo a vecne rozvija.


08.07.2004 8:22

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

Mishko, osobne si o tebe myslim, ze si dost idiot.


08.07.2004 8:36

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

stx
1. Ano berem, neprecital som si ten anglicky clanok poriadne.
2. No vies, vsetko je relativne. Ked si neskusil lepsiu ochranu proti vode od predneho kolesa tak sa ti zda na Pane fajn, mne sa zda zasa relativne horsia ako ma mnou popisovana ina kapotaz. Ale to je jedno, tento bod nestoji za dalsie rozvadzanie.
3. ano, kazdu kapotaz uplne inak hodnoti clovek vysoky a clovek stredne vysoky, to je jasne
4. Este raz to upresnim co som touto mojou malou kritikou odstupnovania prevodovky pana myslel. Proste sa mi zdalo ze medzi 1-2-3-4 je taky priblizne rovnaky skok, a potom medzi 4-5 je taky 1,5 nasobny skok v prevode. Pri mojom sposobe jazdy mi to vadilo v rychlostiach 100-120 kmh, kedy mi nevyhovovala ani zaradena 5ka, lebo mala vtedy na moj sposob jazdy nedostatocny vykon, a 4ka bola zasa v tomto rozsahu rychlosti prilis vykonna, ak som isiel pravidelne a chcel som zrychlit, proste prilis ziva. Zober si konkurenta Pana BMW K1200GT. Motor ma priblizne rovnaky vykon 130 koni, priebeh tociveho momentu aj vykonu je skoro identicky s panom, BMW je lahsie o 30 kg ako pan, a napriek tomu ma 6 prevodovych stupnov. Cize nemecki konstrukteri mali asi na tuto vec rovnaky nazor ako ja, a sice ze 6 prevodovych stupnov by sa takejto motorke zislo.
5. no vidno ze nemecky moc nevies, lebo ten co tam napisal ze ma spotrebu 4,5 litra tak naneho hned dalsi reagoval ze ci to ma z compu alebo ci to pocital sam, lebo on nedostane spotrebu pod 6 litrov jedine keby ho tlacil. A este nejaki tam potom pridali nerealnu spotrebu. Musis si vsimat seriozne prispevky, jeden dokonca udaval nad 10 litrov ked ide agresivne.
6. No ta retaz to s tebou suhlasim ze je to naprd. Ja som prave teraz musel menit totalne vythanu retaz ktora mi uz 3x preskocila cez zuby a to mam este nabehane len 16.000 km. Okrem toho ked som sa ju na 14.000 snazil nasponovat tak som nechal posunut zadne koleso asi tak o 1cm dozadu a citelne sa zmenili jazdne vlastnosti v ostrych zatackach.


08.07.2004 8:39

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

No, ked mozem pridat moj skromny nazor, tiez neverim, ze by mal pan take problemy pri jazde. Mam CBR1000F a to starsiu, ale co sa mi na nej najviac paci je vykonny motor a vacsi krutiak (87Nm co je menej ako ma pan) Na 6-tke na CBR nemam provlem jazdit od 60km/h po 250km/h. Motorka aj na tej sestke zrychluje perfektne a bezproblemov si poradi s beznym autom. Krutiak je dobra vec.

Na Varadere som nikdy nesiel, ale zato som mal moznost sa previest na otcovej VTR. Je to ten isty motor, len trosku sportovejsie vyladeny. No a co som zistil? Dvojvalec (do V) jednoducho nema rad nizke otacky, tak sa s podtocenym motorom ist neda, jednoducho kope a je nutne podradit. Toto stvorvalec nerurobi, resp urobi az pri velkom podtoceni...

Takze ked ja vypadnem z mesta, kopnem tam 6-tku a jazdim si. V dedine staci ubrat plyn, Kym dvojvalce podraduju (asi na 4-ku) (na prvom motride stretku sme jazdili v partii s Varaderom, VTR, XX, CBR1000F, ZZR1100 tak som to mal moznost odsledovat) Pri vyjazde z dediny mali samozrejme trosku vacsie zrychlenie, ze si nadbehli cca 30m, ktore som ale hned dohnal, takze mi to nestalo zato, aby som podradoval...

No a predpokladam, ze pan, ktory ma vidlicovy stvorvalec a vynikajuci kturiak sa musi hadam na tej 5-tke aj rozbehnut :-)))
Awia


08.07.2004 8:40

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

stx celkom rad by som s tebou prediskutoval este jednu vec, ale odpoviem asi az poobede lebo mam robotu. Preco sa podla teba udava krivka tociveho momentu ? Ved tocivy moment je vlastne vykon deleno momentalne otacky. Cize ak ma motorka v urcitych otackach vyssi vykon, tak musi mat v tychto otackach aj vyssi tocivy moment. Podla mna ma skor vyznam hodnota maximalneho tociveho momentu, lebo ta ti zhruba povie aka je vykonova krivka plocha. Co ti ale povie to ze je krivka tociveho momentu plocha ? Nic... Ved keby to bola hoci aj horizontalna ciara tak to znamena jedine tolko ze krivka priebehu vykonu je vtedy presna hyberbola, nic viac. Nezda sa ti ? Ak sa mylim oprav ma, fyziku som mal naposledy na gymnaziu.


08.07.2004 8:45

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Aiwa ano, samozrejme, dvojvalec ma minimalne pouzitelne otacky cca dvojnasobne ako styrvalec. Cize ak mozes ist na styrvalci uz pri 1500 otackach, dvojvalec ide pravidelne bez kopania az od 3000. Ale zasa nad tych 3000 otacok ma dvojvalec linearnejsi narast vykonu ako styrvalec a preto su zaciatky zrychlovania bez prudkeho kopnutia ci vyrazania, proste pravidelne, preto si dvojvalcove znacky ako Ducati ci Aprilia nachadzaju stale tolko priaznovcov, proste pre ten pravidelny pocit z jazdy pri strednych otackach. Osobne celkom nechapem snahu jazdit vo velmi malych otackach. Ved ak sa snazis jazdit v otackach 2-3 tis tak musis predsa stale prehadzovat, aby si neklesol pod kriticke otacky, rovnako ako ked sa snazis jazdit sportove, stale vo vysokych otackach pri cervenom poli, tak musis stale prehadzovat aby si nevhupol do cerveneho pola, preto sa mi zda najpohodlnejsie jazdit v otackach okolo 5000 a potom nemusis prehadzovat skoro vobec ked je treba trosku spomalit alebo zrychlit. Tak jazdim na varadere a tak som jazdil aj Panom.


08.07.2004 8:48

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Cau jjaro,
Co sa tyko toho miskhovho prispevku, aj ked narusa dobru diskusiu (do ktorej som sa aj ja zapojil), nevymazem ho ak sa neurazis. Nedavno som zmazal jeden prispevok a vhrhla sa na mna velikanska vlna kritiky, takze to uz robit nebudem...

Ak by prispevok obsahoval vulgarne slova, akekolvek nadvky namierene proti hocikomu, taky prispevok bude okamzite vymazany...

Dakujem za pochopenie
Awia


08.07.2004 8:53

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Aiwa urazat mozes niekoho nielen vulgarnymi slovami. Niekedy pouzijes vulgarne slovno v zmysle citosloviec alebo v urcitom kontexte a nemusi to byt vobec urazlive, a niekedy mozes niekoho urazat a aj s pouzitim len slusnych slov sa spravat ako hulvat. Chcel som aby si to vymazal lebo je to od temy a je to len primitivna urazka namierena voci mojej osobe nic viac.


08.07.2004 9:10

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

:-))) Boha jeho, to jsem si zase neco precetl :-)))
jjaro: jak pises o tom, ze jsme narod setrilku, to je fakt dobry. Nekdy bych ti pral, aby ses s h.sts svezl, mozna bys zjistil, ze rychle se da jezdit i s nizkou spotrebou. Hodne rychle. Motorka neni jen o tom, ze jíi tocis jako silenec a klickujes mezi auty ale i treba o tom, ze na PanEuro dokazes odrit boky kapotazi v zatacce. No ale to je jedno. A k te poznamce, ze jsi zatim ke spolecne vyzizdce nepremluvil zadneho Cecha.... :-))) Jestli ono to nebude spis tim, ze te maji za debila. Ciste muj nazor, treba to tak neni. Ale nez bych s tebou jel nekde po hotelich, sledoval telku, cachal se v perlickovych koupeli a hlavne poslouchal tvoje premoudrele a z vetsiny vyctene kydy, to si fakt radsi ustelu pod hvezdama a budu dokovat bohu, ze takovy grafomansky lumeni spi po hotelích :-)


08.07.2004 9:15

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

jjaro,

Asi mi rozumies, ze som medzi dvoma mlynskymi kameni, nieje tu vychodisko, ked to zmazem, zlyncuje ma (slovne myslim) misko, ze tu nieje sloboda a ze nemoze povedat svoj sujektivny nazor. Ak to nevymazem budes nespokojny ty...

Myslim, ze co napisal je jeho subjektivny nazor a koho zaujala dobra diskusia si to precita dalej...
Awia


08.07.2004 9:21

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

Doufam, ze muj posledni prispevek nikdo zbabele nevymaze. Cenzura je svinstvo a je silnou zbrani prave pro takove demagogy, jako je jjaro


08.07.2004 9:27

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs a pekne by si si neosprchovany posmrdkaval a setril by si na benzine a mal by si pocit ze cesi vobec, ale vobec nie su ako skoti ))))


08.07.2004 9:27

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

rgs ty mas nieco osobne proti jjarovi?


08.07.2004 9:38

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

no je fakt, ze ty vase slovenske kempy zvetsiny moc luxusem neoplyvaji, takze nejake sprchovani studenou vodou v tech hlinikovych boxech spolecnych i pro zachody neni zrovna labuz. Ale v civilizovanem svete je hygienicke zarizeni v kempech na tak slusne urovni, ze i k drsnemu zivotnimu stylu inklinujici motorkar nema problem prolezt vecer sprchou a usnout po mirnem poziti ohnive vody s kamarady bez virutalniho golfu. Tak nejak to patri k atmosfere jezdeni na motorce. Kdyz budu chtit spat po hotelich, nechat se obskakovat v luxusnich restauracich, chodit se cachtat s hotelovejma stetkama do perlicek a predvadet se u virtualnich trenazeru pred ostatnima snobama, co jsem to za frajera, bude asi lepsi, kdyz to budu obrazet v nejakem luxusnim aute a ne oblepenej mouchama z motorky.
Brenda: ani ne, ja ho neznam, jen je mi divny, jak pise. Jestli je i v realu takovej jako na netu, musi byt na zabiti.


08.07.2004 9:43

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs vies aky je rozdiel v povahe slovaka a cecha ? Slovaci ked nemaju peniaze lebo su napr este mladi tak tiez setria peniaze ako sa da, ale ked ich uz maju tak si chcu uzit a nechovaju sa ako skoti. Uz som od vas cechov pocul ze slovaci su snobi, ale to nie je snobstvo snaha si nieco uzit ked na to mam, snaha mat pekny dom alebo upravenu zahradu a mat cisto. Skus prehovorit rakusanov aby sli motorkou a potom spali v stane, uvidis ze vacsina bude mat za debila teba a kazdy ti povie ze ked cely den jazdi tak potom potrebuje sprchu a cistu izbu


08.07.2004 9:44

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

rgs a v tych spolocnych sprchach dostanes mykozu medzi prsty na nohach ale budes rad ze ako si usetril a ako si sa paril v stane a nevyspal sa na nafukovacke a rano bol ako polamany


08.07.2004 9:47

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

brenda nie on sa asi urazil ze narazam na cesku povahu ale sama vies ze ja proti cechom nemam v podstate nic ze aj moj stary otec bol z ciech, ale ta skrblikovost vacsiny cechov je uplne zrejma, ze si nechaju za korunu koleno vrtat, a ked vidia niekoho kto nema problem pustit nejake peniaze tak je pre nich hned debil, tato cast ceskej povahy "hlavne ze to je levny a ze je toho hodne" je uz znama aj v rakusku a nemecku, ako som sa od niektorych ludi dozvedel, nie je to teda len nieco o com vedia iba slovaci


08.07.2004 9:51

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

r.gs aha som myslela, ze ti nejako ublizil alebo take daco? a inak o com to meles ? perlickovy kupel hotelove stetky, golf? inak si v pohode?


08.07.2004 10:12

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

jjaro: ty tve rozdily, to je jak z jednoho vtipu: Vis, jaky je rozdil mezi americanem, cechem a slovakem? Kdyz americanovi reknes, ze je typickej amik, je na to hrdej, kdyz reknes cechovi, ze je typickej cech, je mu to jedno a kdyz slovakovi, ze je typickej slovak, strasne se nasere :-)
Proste trocha nepohodli k motorkam patri. Aspon pro vetsinu lidi, ktere znam. Je to zase neco jineho, nez domaci pohodli, bo ani sporivi cehuni nebydli po jeskynich.
Branda: jsi uplne mimo (jako ostatne vetsina zenskycho), precti si co napsal jjaro o virtualnim golfu a hotelovem bazenu a pak si to zkus nejak dat dohromady. Kdyz to nepujde, popros nejakeho chlapa v okoli, at ti to vysvetli, ze se mu budes vecer revanzovat. :-)


08.07.2004 10:13

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs: neznizuj sa k porovnavaniu slovenskych kempov.
Jjaro: chces od awiu aby vymazal mishkov prispevok, ze ta uraza. Co takto precitat si svoj, kde sa navazas do ceskej sporivosti..???
Brenda: ty budes asi Jjarov tandem...


08.07.2004 10:21

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

r.gs mas pravdu necitala som to vsetko, to posledne co si napisla si vyprosim, to pis niekomu koho poznas a myslim to vazne bez srandy.Ja ta tiez neurazam.
Majo ano je to tak, mas este nejake otazky?


08.07.2004 10:23

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

Brenda: no vy budete asi parecek k pohledani :-) To neni urazka, to je ciste konstatovani


08.07.2004 10:24

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

majou
 Kávičkár 

Brenda: to bolo iba konstatovanie, podla tvojich reakcii.... vobec na nic som sa nepytal... vsjo jasno...


08.07.2004 10:26

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

majou
 Kávičkár 

Brenda: a predsa ma iba jedna otazka napadla..... Preco si IBA tandem, a nejazdis sama..?????


08.07.2004 10:33

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

rgs ked mi povies ze som typicky slovak tak sa urcite neurazim, akurat poviem ze to nie je pravda nakolko ani jeden z mojich predkov slovak nebol (ani madar), ale ja sa za slovaka povazujem a nevidim na tom vobec nic urazlive ked mi povies ze som typicky slovak.
To co som pisal o tom hoteli to je fakt, nuz proste boli sme s tymi rakusakmi v hoteli myto, a tam je naozaj aj bazen, aj tenisove kurty, aj solarium, aj virtualny golf trenazer, aj biliard, aj bowling, takze sme tam dorazili asi o 18.00 a takmer do polnoci sme hrali bowling golf biliard a bola to sranda. Hotelove stetky tam ale neboli, to si trafil uplne vedla. Ked si myslis ze to bolo nejake extra drahe tak sa mylis, lebo ak sa dobre pamatam tak som platil nejakych 1200 za 2 osoby a v tom uz bola aj plavaren na hodinu a tenis a tak... Trufam si povedat ze niekto iny kto by isiel do kempu by to co by usetril moznoze prechlastal na alkohole, a bol by v spine a my sme boli v cistom novom hoteli. Mimochodom to co sme tolke hodiny hrali za nas zaplatili ti rakusania, ale mne to bolo blbe tak som im zasa na druhy den z vlastnej iniciativy zaplatil obed vratane flambovanych palaciniek. Takze asi tak.


08.07.2004 10:35

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

r.gs
no ja ti neviem parecek k pohledani hmm, teda chlape kam na toto chodis :-))) no vic len sa usmievam.


08.07.2004 10:36

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

majou ona vodicak na velku motorku ma ale vlastnu motorku zatial nechce lebo ma problem kde ju parkovat.


08.07.2004 10:38

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

no uz radsej nebudem pisat nic lebo sa z toho stane najcitanejsi clanok a to nepravom. Skoda ze sa tymito hovadinami od veci uplne utlmila celkom fajn odborna diskusia o tocivom momente, dvojvalcoch a tak. Presne toto som predpokladal, ze sa tak stane, a preto som ziadal aiwu aby prispevky od temy vymazal. Skoda, diskusia k veci je uz zrejme v prdeli.


08.07.2004 10:39

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

majou
 Kávičkár 

problem s parkovanim..???? to co je..???


08.07.2004 10:41

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

nema garaz ani pivnicu, na ulici parkovat masinu v bratislave je riziko, je tu plno debilov ozranov fetakov ktori ti masinu v noci len tak zo srandy poskodia alebo ukradnu. Alebo mas ine skusenosti s parkovanim vonku ?


08.07.2004 10:47

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

jjaro: ja ti nerikam, ty demagogu, ze jsi typicky slovak. Ja jen rek, ze to tvoje prirovnavani mi propomnelo tenhle vtip. To je vsechno. Ja te totiz za slovaka nepovazuju, popravde, mam problem te vubec povazovat za cloveka. Prijdes mi spis jak pocitacovy program. Bez smyslu pro humor, sam presvedceny o sve dokonalosti, bez schopnosti pochopit jiny nazor, bez alternativ.
BTW, kdyz uz jsme u toho spani v cistem hotelu, ve stanu spis ve svem spacaku a na sve nafukovacce. V hotelu se mohli na tve posteli, ktera se tvari skoro sterilne, jeste vcera divoce parit nejaci nemyti vagusove prolezli impozantni sbirkou infekcnich chorob, kteri nahodou na nadrazi okradli toho spravneho cloveka a tudis meli nahodne na utratu. Prijde ti to jako blbost? Takhle ale uvazujes ty.
Brenda: jen se usmivej, tady muzes. Vedle jjara to bude asi velmi vazny zivot, plny hlubokeho hloubani nad souvislostmi a premitani o vlastni dokonalosti :-)


08.07.2004 10:50

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

majou
 Kávičkár 

jjaro: a ty kde parkujes masinu..????


08.07.2004 11:01

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

rgs ty si teda ale hovado !
Podla teba niekto nema zmysel pre humor len za to ze sa mu nezda smiesny tvoj kokotsky vtip? Ale dobre, ja ti poviem tiez jeden kokotsky vtip o cechoch, ze aky mas zmysel pre humor ty.
Stretne sa cech a slovak. Cech sa pyta : hele, jak se jmenujes ? Slovak povie : Kocis. Cech na to : jooo to ja znam takovou povidacku na to jmeno, "Kocis, Kocis, pro pivo mi skocis !" A slovak na to : a ty sa ako volas ? Cech hovori : Novak. A slovak : no to ja na to meno tiez poznam taku basnicku ! A cech sa pyta : jooo, a jakou ? no tak rekni, to muze byt zajimavy ! A slovak na to : no tak dobre, tak teda ti ju poviem : "Novak, Novak, si ty ale kokot !"


08.07.2004 11:01

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

majou ja parkujem v garazi pri aute


08.07.2004 11:11

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

jjaro: muahaha, ted jsi to narovnal :-) Moj kokotsky vtip? Ja preci nechtel aby se ti zdal vtipny. Jen jsem nerikal, ze jsi typicky slovak a ty ses toho hned chytil jak hovno boty, presne jak v tom vtipu :-)))
A ten tvuj vtip - tak nejak mi prijde, ze ten slovak na nic vtipneho neprisel, tak jen sproste zautocil. Presne jako ty :-))) Fakt mi to vtipny neprislo, skoda urcit pro me, mam humor rad. Proto si tady s tebou taky pisu.
Ale klid, kamosi z nas holt asi nebudou, na tom svet nestoji.


08.07.2004 11:13

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

rgs no vies, pointa vtipu a hlavne tych kamenakov je nieco co sa vysvetlovat neda, alebo to pochopis hned alebo to nepochopis nikdy


08.07.2004 11:15

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

r.gs: Mas moje sympatie, chlape. Myslim si o tych dvoch presne to iste ako ty a je nas tu takych viac.

Brenda: Co si o mne ty myslis je mi ukradnute ako lansky sneh v Tatrach, cica. Spolahni sa ze ak by som mal oznacit jednym slovom vas dvoch s jjarom tak slovicko co si pouzila by ani zdaleka nestacilo, ale to je vlastne jedno, ze? :o)

Awia: Vdaka ze nepodliehas natlaku. Zabavam sa na tom a najlepsie na tom je ze ten ktory ziada mazanie prispevkov sam uraza inych ako na beziacom pase, o jeho partnerke ani nehovoriac.


08.07.2004 11:24

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

jjaro: presne, vtip se vysvetlit neda, ja ho po tobe vysvetlit ani nechtel. I kdyz tve pokusy vysvetlit cokoli jsou nesmirne zabavne.
Mishko: me je Brenda nahodou sympaticka. Loajalni partnerka. Kdyby nesedavala za tym chujom, treba by byla docela fajn.


08.07.2004 11:27

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

r.gs: :o)))) No ak plati ze "vrana k vrane sada" tak by bola docela fajn.....ale na cesnaku :o))


08.07.2004 11:30

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

Mishko, rgs jjaro uz prestante.
Osobne si myslim, ze ste v reale normalni chalani, urcite sa s vami da v pohode vychadzat.Toto nadavanie si a urazanie nema cenu.Kaslite na to.
Mischko omluva za toho idiota ok?


08.07.2004 11:36

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

Mishko: no je fakt, ze urcite moralne-volni vlastnosti tam musi byt spolecne. Nebo ze by jen nedostatek vyberu? :-) Kdo vi. Vranu jsem jeste nejedl a dost me to mrzi. U nas je tusim dokonce chranena :-) Ale krtek taky neni spatny, nekdy se treba potkame a udelame mezinarodni kulinarske preteky :-)
Ale se slovakmi neradno vtipkovat. Jsou mocni z bryndze a rychli z zincice, to je fakt o drzku :-)))


08.07.2004 11:58

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

hmmm, hulvati... Nema to vyznam, naozaj treba kaslat na to


08.07.2004 12:00

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

jjaro: Ved prave v to vsetci dufame a ty stale pises a pises...


08.07.2004 12:01

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

romo
 Kávičkár 

Ikona

jo :-)))


08.07.2004 12:11

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

skoda hosi. Prislo mi to daleko zabavnejsi, nez nejaka donekonecna opakovana debata o tocivem momentu doplnena sitovym grafem nebo o prime umernosti poctu valcu na pouzitelnych otackach, kdy by jjarovi dokonce vysly minimalni pouzitelne otacky u jednovalce na 6000/min :-) (kdy jich vetsina naopak konci)
Tak se tu mejte hezky.
Brenda: ruky bozkavam a nezapomen, i jini ho maji... :-)))


08.07.2004 12:16

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Teda, je dost odveci sa tu takto hadat, Co takto sa vsetci stretnut, to by bola parada, to by som si pozrel, asi by ste prisli nato, ze ste normalny ludia a mozno by bola standa...

Skoda tych urazok... To ma mrzi...

No a k teme. Osobne vela penazi nazvys nemam, Ale myslim si, ze stanovanie k motodovolenke a k mototuristike patri. Ja osobne si to neviem bez toho ani predstavit. Je to dobrodzuzne, zabavne a mozno aj romanticke... Jednoducho vecer postavit stan, grilovat a tak...

Cize aj keby som mal nazvys 1000Eur, tak by som bral stan so sebou... A co sa tyka hygieny. Kempy na zapade su o niecom inom, (chladnickym feny, sprchy atd) A svedci o tom aj ich obluba u vsetkych Nemcov, Rakusanov a Holandanov. Tie kempy su vkuse preplnene Kempujucimi turistami, ktory urcite na ten hotel maju.

On sa to totiz vola Zelena Dovolenka. V dome byvas cely rok....

Cize komu sa ako paci, tak nech byva... Ja ostanem verny stanovaniu...
Awia


08.07.2004 12:30

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

Moja rec , kazdy nech si robi to co uzna za vhodne.
Ja spat v spacaku nemozem kvoli chrbtici.
Niekomu vyhovuje to inemu ono.Nikomu ale za to nenadavam, ze spi v stane.
r.gs to bolo fakt vtipne


08.07.2004 12:32

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Kazdy normalny clovek je z tejto vasej debaty dost znechuteny. Ja som ale nastastie uchyl, a tak sa dobre zabavam :o)
Podla mna ste vsetci fasa chalani, len sa nesmiete stretnut v jednej diskusii (mozno osobne), ze Mishko.
Prepacte mi tuto moju psychoanalyzu.


08.07.2004 12:36

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

Vadim uchyl?


08.07.2004 12:39

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

aiwa ja som v stane uz stanoval a dokonca raz to bolo az 14 dni v kuse, a naozaj som sa poriadne nevyspal a nepacilo sa mi to, v noci mi bola aj dost zima, a aj ked som mal k dispozicii spolocnu sprchu tak bola 500 m odo mna a nejak mi to cele ani po hygienickej stranke nevyhovovalo. Inak nemysli si zasa ze brenda ma nejake vazne ochorenie chrbtice alebo co, proste iba ked spi na niecom nekvalitnom tak ju rano boli chrbat, okrem toho niektori ludia su cistotni a su v kupelni zalezeni dlho a stale sa umyvaju, kupu, sprchuju, pouzivaju rozne peny do kupela sprchove gely a cojaviem co a maju z toho potesenie, ini to zasa par dni vydrzia hoci aj uplne bez umyvania alebo im staci narychlo nejaka spolocna sprcha. Ja vobec neodsudzujem to ked niekto nema peniaze a ide radsej do stanu ale je pre mna nepochopitelne ako moze niekto povazovat niekoho za debila iba zato ze ma radsej hotel ako stan. Podla takejto logiky je potom debilov celkom urcite vyse 90% rakuskych a nemeckych motorkarov ktori by v stane nespali ani bohovi, na jednom nemeckom fore takato tema nadhodena totiz bola a asi takto sa k tomu vyjadrovali, 9 ludi bolo za motorkovy hotel a 1 za kemp.


08.07.2004 12:41

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda, pozri si temu:
Vadim je zakompleksovany uboziak.


08.07.2004 12:45

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

jjaro mam skoliozu ci ako sa to vola a vobec by som nemala jazdit na motorke


08.07.2004 12:47

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

ale prosimta skolioza je bocne vybocenie chrbtice a to ma 90% ludi, malokto ma chrbticu uplne stopercentne rovnu, aj ja mam na RTG od detstva miernu skoliozu tak ako vacsina ludi


08.07.2004 12:49

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

bla bla bla


08.07.2004 12:50

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

jestli spat v hotelu nebo ne, to myslim nebyl hlavni duvod nasi debaty. Staci si precist, jak to zaclo.
Zakladem byl ten test ST1300, o ten slo prioritne. Buhuzel nejsem registrovany, (a i kdybych byl, do testu se nedostanu) takze sem nemuzu vlozit svuj srovnavaci test STxSTX, ktery jsem psal pro jeden cesky motocasopis. Pak by to aspon nevypadalo, ze tu napadam jjara za jeho vyvody a pritom sam nic napsat nedokazu.


08.07.2004 12:52

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Maco
Darca Krvi  Kávičkár 

r.gs jednoduche riesenie: posli clanok + fotoze na adresu motoride@motoride.sk a webmajster ho tam pod sebou prida, ale samozrejme ako autor clanku budes uvedeny ty.


08.07.2004 12:57

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

OK, proc to nezkusit. Fotek ale moc nebude.


08.07.2004 13:03

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

hehe brenda uz to ze je niekto pravak a niekto lavak sposobi ze napr. pravak ma pravu cast tela so silnejsim svalstvom, ze drzi nastroj napr. tenisovu raketu v pravej ruke alebo lopatu ako pravak a uz toto samo osebe sposobi mierne vybocenie chrbtice do strany a je z toho skolioza a potom ta moze boliet chrbat.... bolesti chrbtice ma clovek preto ze chodi vzpriamene po nohach, opice skoliozu nemaju lebo pouzivaju na opieranie ruky, zvierata co chodia po styroch taktiez nemavaju skoliozy a bolesti chrbta. Dvojnohe zvery ako vtaky zasa maju inu stavbu chrbtice, tie sa vyvinuli z jasterov a postavenie sa na zadne nastalo uz v druhohorach a chrbtica sa na to mala cas evolucne adaptovat, ale clovek sa postavil na zadne nie pred 200 milionmi rokov ako jastery ale pred 2 milionmi rokov a preto chrbtica este nie je na chodzu po zadnych adaptovana a tak ma problemy s chrbticou skoro kazdy, okrem toho clovek pouziva stranove specificke nastroje a pomocky co stav este zhorsuje


08.07.2004 13:04

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

rgs neviem ci ty alebo ten druhy cech ste mi napisali ze som chuj lebo som povedal ze panu by sa zislo 6 prevodovych stupnov, ale na moj argument ze BMWK1200GT ich ma 6 ste uz protiargument nenasli, asi su ti konstrukteri BMW tiez chuji, ze ty genius ?


08.07.2004 13:19

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Zdravim r.gs,

Tak ako napisal maco, Kludne mi to posli mailom ak mas zaujem, clanok ude bez problemov uverejneny...

jjaro: Jasne stanovanie niekomu nevyhovuje, niekomu ano, aspon ze si vsetci mozeme vybrat ...

Awia


08.07.2004 13:22

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

jjaro: uz lehni. STX by mozna potrebovalo 6 kvaltu, to je fakt, ale ne proto, ze by se nadalo jezdit na petku stovkou. To je jen tvuj vyvod, navic vydedukovany z toho, ze srovnavas nesrovnatelne, totiz Varadero s dvouvalcem a PanEuro se ctyrvalcem.
Ale je fakt, ze sest kvaltu by i u tehle motorky bodlo, hlavne kvuli rozlozeni tech prvnich, bo kdyz na tom projizdis plne nalozeny utazenou alskou vracecku, tak nevis, jestli si vybrat jednicku nebo dvojku.
Ja nemam nic proti vice rychlostem, nesouhlasim jen s tou hovadinou, ze pod 120 se s tim na petku jezdit neda a ze se to podtaci.
A uz na to fakt kaslu, precti si muj test, jestli se tu nekdy objevi. Pohadame se zase tam, OK? :-)


08.07.2004 13:31

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

rgs lehni si sam, a podla moznosti do psej budy !!!
pod 130 sa mne osobne na 5ke na Pane jazdit nedalo... nie ze by sa tak nedalo ist vobec, tak to nebolo myslene, ale proste v beznej premavke kde treba zrychlovat, predbiehat, spomalovat, bola pre mna 5ka v tejto rychlosti leniva, ja mam radsej sviznejsie zrychlenia, su mimochodom aj bezpecnejsie, ked mas predbiehaci manever co najrychlejsie za sebou. Uz ked som ti to napisal takto polopate tak si na 5-ty raz moznoze konecne pochopil co som mal na mysli. Je mozne, ze ked ma niekto komotnejsi a uspornejsi sposob jazdy ako ja, tak mu 5ka v 100 kmh moze aj vyhovovat, lenze podla mna potom absolutne nevyuziva vlastnosti svizneho Pana, pri tak defenzivnom sposobe jazdenia.
Viac sa uz k teme 5ky nevyjadrujem, komu to stale nie je jasne o com sme sa bavili nech si precita starsie prispevky.


Predchádzajúce | 1 2 3 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.