Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Pan European ST1300 r.v. 2003 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPan European ST1300 r.v. 2003 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (3 hodnotení)
Diskusia k článku: Pan European ST1300 r.v. 2003
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Pan European ST1300 r.v. 2003
Mas flek na tvari sa bojis ci co? Inac pjekna masina. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
moj ksicht je vzhladom na obsah clanku ci hodnotenie Pan Europeanu absolutne nepodstatny |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Aktualne "sedlam" Deauvilla, ale tato motorka je moj sen a verim, ze max. o rok-dva mi bude hovorit pane. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
šrác Neregistrovaný |
dempsey zdielam tvoje pocity :o) |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
No pekne si to popisal . To zryclenie je sila vzhladom na vahu motorky.Velmi pekna je. Vela stastnych kilometrov. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
zeze je to kvalitna klukata cesta podobna ako ide cez certovicu alebo donovaly ale zakruty su ostrejsie a maximalny bocny naklon dosahujes uz v 60 - 80 kmh, nieco ako cez pezinsku babu ale dlhsie |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
zeze ak tu cestu nepoznas a teda nevies aky charakter cesty som myslel tak podobne cesty, rovnako skvele ako keby stavane na motorku su napriklad : Vernarsky priesmyk Hranovnica - Dobsina, alebo Besenova - Tvrdosin alebo Brezno - Cierny Balog - Detva, alebo Spisska Nova Ves - Roznava, alebo Roznava - Telgart |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
čabrej Neregistrovaný |
zeze skor naraza na preklep, ze ide o Turcianske teplice |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
cabrej aaaa doslaka samozrejme ze som mal na mysli turcianske teplice, tu chybu som zistil az teraz ked si ma upozornil |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
čabrej Neregistrovaný |
kašli nato, vieme čo si myslel a tí čo ťa majú v zuboch si nájdu milión ďalších vecí v tvojom článku, na ktoré sa dá výborne ironicky reagovať. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
riči to je tajne hehe |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
ST je jedna z najcharizmatickeších mašín na svete, treba si na ňu ale zvyknúť a potom si ju človek začne ceniť, ako ozajstnú partnerku na cestách životom. Ja mám ST1100 a verím, že 1300ka je ešte vymakanejšia a lepšia. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
No, nezaprel si sa, ze nemas rad chopre a jogurty, cudujem, sa ,ze ta za to este nikdo tunak neskritizoval V casti Design si ich maximalne odsudil... |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
šrác Neregistrovaný |
GAbo a este chces predata toho Pana? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Celkom slušný článok až na tie hlúpe prirovnania v časti Design. To si si mohol odpustiť. Ži a nechaj žiť. PS: Máš peknú prilbu. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
vidicon isli sme na pane aj jeden cely den v riadnom dazdi a nic mi do ksichtu nevystreklo. Ten otvor pod kapotazou je na to aby sa za kapotazou netvorili turbulencie |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Jjaro, ja som na tom nejazdil, len reprodukujem, a tusim to nazval "otvorom na chadenie predneho reflektora", ale uz za to ruku do ohna nedam. A myslim ze nema tento novy model, ale starsi. A este mi spominal, ze pri 100km/h mu tam zacne piskat vietor, potom to zase prejde. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
vidicon no to je mozne ze ten starsi model mal nejake nedostatky. Inak novy model by mal byt v roku 2006 |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Me se moc libi ta poznamka o prevodovce. Vzhledem k tomu, ze jsem na STX 1300 taky jezdil a protoze mam ST 1100 v garazi (jehoz motor se chova podobne, prestoze neni tak silny a odstupnovatni prevodovky je prakticky stejne), musim rict, ze te nechapu. Tedy nechapu te ve vice vecech. Ale s celkovym zaverem souhlasim, STX je velice vydarena motorka. Snad bude mit i tu legendarni vytrvalost staryho ST. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
r.gs odstupnovanie prevodovy ST1100 a ST1300 nie je rovnake ale podobne, ale charakteristika motora je uplne ina. Podla mojho nazoru je 4. a 5. prevodovy stupen od seba prilis vzdialeny, to je vsetko co som chcel povedat, a poznam este minimalne jedneho cloveka co ma na vec rovnaky nazor, a na ST 1300 nabehal vyse 15.000 km. Moznoze si na ST1300 nabehal primalo km, alebo moznoze ti to nevadi pretoze mas sportovejsi sposob jazdy, a nie plynuly turisticky, vtedy to odstupnovanie samozrejme nevadi ked masinu viac vytacas do otacok. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
No, najel jsem na tom jen 2400 km behem sesti dnu. To je asi fakt malo. Ve dvou lidech. A vim naprosto presne, ze na petku se da stovkou nejen jezdit, ale i predjizdet. Proste si myslim, ze pises hovadiny. Ostatne, kde jsi vzal tu informaci, ze to ma TCS? To mely za priplatek jen jedenactky. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Hmm... mne sa teda na patku s dvoma ludmi a s kuframi jazdit a predbiehat nedalo, to je moc malo otacok na moj vkus, taka jazda uz nie je ani plynula ani pravidelna ani nema tah a do kopca je to nemyslitelna. Proste na 100 kmh sa mi zdala 5ka prilis male otacky a 4ka zasa prilis ziva, preto som napisal ze vzdialenost tychto prevodov je moc velka. Urcite sa mi lepsie paci sprevodovanie na Varadere, kde je 5ka rychlobeznejsia ale je tam pridana este pomalobezna 6ka. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
r.gs mimochodom ani na mojom Varadere nemozem jazdit na sestke dlhodobe menej ako 150 kmh. Sestku proste zaradim az pri 150 kmh - vtedy toci 5.000 otacok, isteze na dialnici ide zaradit aj skor, ale ved to je hovadina jazdit na nejakych malych otackach napriklad 3.000/min, ked ides plynule po dialnici a nefuka narazovy vietor tak to moznoze ide, ale v beznej premavke musis niekedy spomalit par kmh koli autu pred tebou, alebo mas mierny stupak, alebo ti zafuka protivietor, cize je totalna hovadina jazdit na nejakych 3000 otackach trvale, lebo to by si musel kazdu chvilu zaradovat nizsi prevodovy stupen, cize je pre mna ovela pohodlnejsie ist Varaderom na 5ke ked chcem ist cestovnou rychlostou 130 kmh, a potom nemusim preradovat vobec pri miernych zakolisaniach rychlosti alebo zatazenia (protivietor, stupak). Na ST1300 sa mne osobne javilo vhodne hodit pomalobeznu 5ku az v rychlosti 130 kmh, nie skor. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Asi kazdy jezdime jinak. Varadero neznam, nemuzu srovnavat, ale PanEuropeany jsou prave delany tak, aby se moc tocit nemusely. Kdyz nechces. Kolik ti to pri tomhle zpusobu zralo? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
zralo mi to asi tak rovnako ako mi zere Varadero, cize v priemere 7l/100km |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
h.stx Neregistrovaný |
jjaro: Jelikoz sem uz nejaky ten patek vlastnikem vyse zmineneho stroje, akorat v ABS verzi, musim se k nekterym tvym znacne "čudným" nazorum vyjadrit. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
stx : 1. to ze TCS sa uz na ST 1300 nemontuje som nevedel, ale je mozne ze vo verzii pre USA sa to montuje a preto to bolo v tamtom teste napisane (?) |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
stx a este jedna poznamka : skus si prenajat na nejakych tych 1000 km varadero, a uvidis ze mam fakt pravdu a ze sa s nim da ovela lahsie dosiahnut pravidelna jazda ako s Panom, nakolko ma 6 prevodovych stupnov a motor nie je tak zivy v strednych otackach a dvojvalec ma rovnomernejsi narast vykonu. Varadero ide pravidelne ako keby samo a na Pane musis davat pozor aby siel plynule a nevyrazal kupredu. Mne sa pacia obe motorky, kazda ma nieco do seba. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
HAHAHA a aku spotrebu maju na Pane nemci ? pozrite si link, tusim ze ten moj udaj 7 litrov bol realny, a aj ten moj sposob jazdy bude asi "normalka", v tomto fore udavaju vsetci spotrebu okolo 6.5 - 8 litrov u svojich panov, presvedcte sa : |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
h.stx Neregistrovaný |
jjaro: No co uz s tebou nadelam, vezmeme to postupne: |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
h.stx: Robis zasadnu chybu ze sa hadas s jjarom, lebo: |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Aiwa prosim ta vymaz tu mishkovu tradicnu picovinu, lebo diskusia sa celkom zaujimavo a vecne rozvija. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Mishko, osobne si o tebe myslim, ze si dost idiot. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
stx |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
No, ked mozem pridat moj skromny nazor, tiez neverim, ze by mal pan take problemy pri jazde. Mam CBR1000F a to starsiu, ale co sa mi na nej najviac paci je vykonny motor a vacsi krutiak (87Nm co je menej ako ma pan) Na 6-tke na CBR nemam provlem jazdit od 60km/h po 250km/h. Motorka aj na tej sestke zrychluje perfektne a bezproblemov si poradi s beznym autom. Krutiak je dobra vec. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
stx celkom rad by som s tebou prediskutoval este jednu vec, ale odpoviem asi az poobede lebo mam robotu. Preco sa podla teba udava krivka tociveho momentu ? Ved tocivy moment je vlastne vykon deleno momentalne otacky. Cize ak ma motorka v urcitych otackach vyssi vykon, tak musi mat v tychto otackach aj vyssi tocivy moment. Podla mna ma skor vyznam hodnota maximalneho tociveho momentu, lebo ta ti zhruba povie aka je vykonova krivka plocha. Co ti ale povie to ze je krivka tociveho momentu plocha ? Nic... Ved keby to bola hoci aj horizontalna ciara tak to znamena jedine tolko ze krivka priebehu vykonu je vtedy presna hyberbola, nic viac. Nezda sa ti ? Ak sa mylim oprav ma, fyziku som mal naposledy na gymnaziu. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Aiwa ano, samozrejme, dvojvalec ma minimalne pouzitelne otacky cca dvojnasobne ako styrvalec. Cize ak mozes ist na styrvalci uz pri 1500 otackach, dvojvalec ide pravidelne bez kopania az od 3000. Ale zasa nad tych 3000 otacok ma dvojvalec linearnejsi narast vykonu ako styrvalec a preto su zaciatky zrychlovania bez prudkeho kopnutia ci vyrazania, proste pravidelne, preto si dvojvalcove znacky ako Ducati ci Aprilia nachadzaju stale tolko priaznovcov, proste pre ten pravidelny pocit z jazdy pri strednych otackach. Osobne celkom nechapem snahu jazdit vo velmi malych otackach. Ved ak sa snazis jazdit v otackach 2-3 tis tak musis predsa stale prehadzovat, aby si neklesol pod kriticke otacky, rovnako ako ked sa snazis jazdit sportove, stale vo vysokych otackach pri cervenom poli, tak musis stale prehadzovat aby si nevhupol do cerveneho pola, preto sa mi zda najpohodlnejsie jazdit v otackach okolo 5000 a potom nemusis prehadzovat skoro vobec ked je treba trosku spomalit alebo zrychlit. Tak jazdim na varadere a tak som jazdil aj Panom. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Cau jjaro, |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Aiwa urazat mozes niekoho nielen vulgarnymi slovami. Niekedy pouzijes vulgarne slovno v zmysle citosloviec alebo v urcitom kontexte a nemusi to byt vobec urazlive, a niekedy mozes niekoho urazat a aj s pouzitim len slusnych slov sa spravat ako hulvat. Chcel som aby si to vymazal lebo je to od temy a je to len primitivna urazka namierena voci mojej osobe nic viac. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Boha jeho, to jsem si zase neco precetl |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro, |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Doufam, ze muj posledni prispevek nikdo zbabele nevymaze. Cenzura je svinstvo a je silnou zbrani prave pro takove demagogy, jako je jjaro |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
r.gs a pekne by si si neosprchovany posmrdkaval a setril by si na benzine a mal by si pocit ze cesi vobec, ale vobec nie su ako skoti )))) |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
no je fakt, ze ty vase slovenske kempy zvetsiny moc luxusem neoplyvaji, takze nejake sprchovani studenou vodou v tech hlinikovych boxech spolecnych i pro zachody neni zrovna labuz. Ale v civilizovanem svete je hygienicke zarizeni v kempech na tak slusne urovni, ze i k drsnemu zivotnimu stylu inklinujici motorkar nema problem prolezt vecer sprchou a usnout po mirnem poziti ohnive vody s kamarady bez virutalniho golfu. Tak nejak to patri k atmosfere jezdeni na motorce. Kdyz budu chtit spat po hotelich, nechat se obskakovat v luxusnich restauracich, chodit se cachtat s hotelovejma stetkama do perlicek a predvadet se u virtualnich trenazeru pred ostatnima snobama, co jsem to za frajera, bude asi lepsi, kdyz to budu obrazet v nejakem luxusnim aute a ne oblepenej mouchama z motorky. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
r.gs vies aky je rozdiel v povahe slovaka a cecha ? Slovaci ked nemaju peniaze lebo su napr este mladi tak tiez setria peniaze ako sa da, ale ked ich uz maju tak si chcu uzit a nechovaju sa ako skoti. Uz som od vas cechov pocul ze slovaci su snobi, ale to nie je snobstvo snaha si nieco uzit ked na to mam, snaha mat pekny dom alebo upravenu zahradu a mat cisto. Skus prehovorit rakusanov aby sli motorkou a potom spali v stane, uvidis ze vacsina bude mat za debila teba a kazdy ti povie ze ked cely den jazdi tak potom potrebuje sprchu a cistu izbu |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs a v tych spolocnych sprchach dostanes mykozu medzi prsty na nohach ale budes rad ze ako si usetril a ako si sa paril v stane a nevyspal sa na nafukovacke a rano bol ako polamany |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
brenda nie on sa asi urazil ze narazam na cesku povahu ale sama vies ze ja proti cechom nemam v podstate nic ze aj moj stary otec bol z ciech, ale ta skrblikovost vacsiny cechov je uplne zrejma, ze si nechaju za korunu koleno vrtat, a ked vidia niekoho kto nema problem pustit nejake peniaze tak je pre nich hned debil, tato cast ceskej povahy "hlavne ze to je levny a ze je toho hodne" je uz znama aj v rakusku a nemecku, ako som sa od niektorych ludi dozvedel, nie je to teda len nieco o com vedia iba slovaci |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
r.gs aha som myslela, ze ti nejako ublizil alebo take daco? a inak o com to meles ? perlickovy kupel hotelove stetky, golf? inak si v pohode? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: ty tve rozdily, to je jak z jednoho vtipu: Vis, jaky je rozdil mezi americanem, cechem a slovakem? Kdyz americanovi reknes, ze je typickej amik, je na to hrdej, kdyz reknes cechovi, ze je typickej cech, je mu to jedno a kdyz slovakovi, ze je typickej slovak, strasne se nasere |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
r.gs: neznizuj sa k porovnavaniu slovenskych kempov. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
r.gs mas pravdu necitala som to vsetko, to posledne co si napisla si vyprosim, to pis niekomu koho poznas a myslim to vazne bez srandy.Ja ta tiez neurazam. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Brenda: no vy budete asi parecek k pohledani To neni urazka, to je ciste konstatovani |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Brenda: to bolo iba konstatovanie, podla tvojich reakcii.... vobec na nic som sa nepytal... vsjo jasno... |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Brenda: a predsa ma iba jedna otazka napadla..... Preco si IBA tandem, a nejazdis sama..????? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs ked mi povies ze som typicky slovak tak sa urcite neurazim, akurat poviem ze to nie je pravda nakolko ani jeden z mojich predkov slovak nebol (ani madar), ale ja sa za slovaka povazujem a nevidim na tom vobec nic urazlive ked mi povies ze som typicky slovak. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
r.gs |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
majou ona vodicak na velku motorku ma ale vlastnu motorku zatial nechce lebo ma problem kde ju parkovat. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
no uz radsej nebudem pisat nic lebo sa z toho stane najcitanejsi clanok a to nepravom. Skoda ze sa tymito hovadinami od veci uplne utlmila celkom fajn odborna diskusia o tocivom momente, dvojvalcoch a tak. Presne toto som predpokladal, ze sa tak stane, a preto som ziadal aiwu aby prispevky od temy vymazal. Skoda, diskusia k veci je uz zrejme v prdeli. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
nema garaz ani pivnicu, na ulici parkovat masinu v bratislave je riziko, je tu plno debilov ozranov fetakov ktori ti masinu v noci len tak zo srandy poskodia alebo ukradnu. Alebo mas ine skusenosti s parkovanim vonku ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: ja ti nerikam, ty demagogu, ze jsi typicky slovak. Ja jen rek, ze to tvoje prirovnavani mi propomnelo tenhle vtip. To je vsechno. Ja te totiz za slovaka nepovazuju, popravde, mam problem te vubec povazovat za cloveka. Prijdes mi spis jak pocitacovy program. Bez smyslu pro humor, sam presvedceny o sve dokonalosti, bez schopnosti pochopit jiny nazor, bez alternativ. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs ty si teda ale hovado ! |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: muahaha, ted jsi to narovnal Moj kokotsky vtip? Ja preci nechtel aby se ti zdal vtipny. Jen jsem nerikal, ze jsi typicky slovak a ty ses toho hned chytil jak hovno boty, presne jak v tom vtipu |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs no vies, pointa vtipu a hlavne tych kamenakov je nieco co sa vysvetlovat neda, alebo to pochopis hned alebo to nepochopis nikdy |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
r.gs: Mas moje sympatie, chlape. Myslim si o tych dvoch presne to iste ako ty a je nas tu takych viac. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: presne, vtip se vysvetlit neda, ja ho po tobe vysvetlit ani nechtel. I kdyz tve pokusy vysvetlit cokoli jsou nesmirne zabavne. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
r.gs: :o)))) No ak plati ze "vrana k vrane sada" tak by bola docela fajn.....ale na cesnaku :o)) |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Mishko, rgs jjaro uz prestante. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Mishko: no je fakt, ze urcite moralne-volni vlastnosti tam musi byt spolecne. Nebo ze by jen nedostatek vyberu? Kdo vi. Vranu jsem jeste nejedl a dost me to mrzi. U nas je tusim dokonce chranena Ale krtek taky neni spatny, nekdy se treba potkame a udelame mezinarodni kulinarske preteky |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
hmmm, hulvati... Nema to vyznam, naozaj treba kaslat na to |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: Ved prave v to vsetci dufame a ty stale pises a pises... |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
skoda hosi. Prislo mi to daleko zabavnejsi, nez nejaka donekonecna opakovana debata o tocivem momentu doplnena sitovym grafem nebo o prime umernosti poctu valcu na pouzitelnych otackach, kdy by jjarovi dokonce vysly minimalni pouzitelne otacky u jednovalce na 6000/min (kdy jich vetsina naopak konci) |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Teda, je dost odveci sa tu takto hadat, Co takto sa vsetci stretnut, to by bola parada, to by som si pozrel, asi by ste prisli nato, ze ste normalny ludia a mozno by bola standa... |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Moja rec , kazdy nech si robi to co uzna za vhodne. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Kazdy normalny clovek je z tejto vasej debaty dost znechuteny. Ja som ale nastastie uchyl, a tak sa dobre zabavam :o) |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
aiwa ja som v stane uz stanoval a dokonca raz to bolo az 14 dni v kuse, a naozaj som sa poriadne nevyspal a nepacilo sa mi to, v noci mi bola aj dost zima, a aj ked som mal k dispozicii spolocnu sprchu tak bola 500 m odo mna a nejak mi to cele ani po hygienickej stranke nevyhovovalo. Inak nemysli si zasa ze brenda ma nejake vazne ochorenie chrbtice alebo co, proste iba ked spi na niecom nekvalitnom tak ju rano boli chrbat, okrem toho niektori ludia su cistotni a su v kupelni zalezeni dlho a stale sa umyvaju, kupu, sprchuju, pouzivaju rozne peny do kupela sprchove gely a cojaviem co a maju z toho potesenie, ini to zasa par dni vydrzia hoci aj uplne bez umyvania alebo im staci narychlo nejaka spolocna sprcha. Ja vobec neodsudzujem to ked niekto nema peniaze a ide radsej do stanu ale je pre mna nepochopitelne ako moze niekto povazovat niekoho za debila iba zato ze ma radsej hotel ako stan. Podla takejto logiky je potom debilov celkom urcite vyse 90% rakuskych a nemeckych motorkarov ktori by v stane nespali ani bohovi, na jednom nemeckom fore takato tema nadhodena totiz bola a asi takto sa k tomu vyjadrovali, 9 ludi bolo za motorkovy hotel a 1 za kemp. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Brenda, pozri si temu: |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro mam skoliozu ci ako sa to vola a vobec by som nemala jazdit na motorke |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
ale prosimta skolioza je bocne vybocenie chrbtice a to ma 90% ludi, malokto ma chrbticu uplne stopercentne rovnu, aj ja mam na RTG od detstva miernu skoliozu tak ako vacsina ludi |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jestli spat v hotelu nebo ne, to myslim nebyl hlavni duvod nasi debaty. Staci si precist, jak to zaclo. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
r.gs jednoduche riesenie: posli clanok + fotoze na adresu motoride@motoride.sk a webmajster ho tam pod sebou prida, ale samozrejme ako autor clanku budes uvedeny ty. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
hehe brenda uz to ze je niekto pravak a niekto lavak sposobi ze napr. pravak ma pravu cast tela so silnejsim svalstvom, ze drzi nastroj napr. tenisovu raketu v pravej ruke alebo lopatu ako pravak a uz toto samo osebe sposobi mierne vybocenie chrbtice do strany a je z toho skolioza a potom ta moze boliet chrbat.... bolesti chrbtice ma clovek preto ze chodi vzpriamene po nohach, opice skoliozu nemaju lebo pouzivaju na opieranie ruky, zvierata co chodia po styroch taktiez nemavaju skoliozy a bolesti chrbta. Dvojnohe zvery ako vtaky zasa maju inu stavbu chrbtice, tie sa vyvinuli z jasterov a postavenie sa na zadne nastalo uz v druhohorach a chrbtica sa na to mala cas evolucne adaptovat, ale clovek sa postavil na zadne nie pred 200 milionmi rokov ako jastery ale pred 2 milionmi rokov a preto chrbtica este nie je na chodzu po zadnych adaptovana a tak ma problemy s chrbticou skoro kazdy, okrem toho clovek pouziva stranove specificke nastroje a pomocky co stav este zhorsuje |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs neviem ci ty alebo ten druhy cech ste mi napisali ze som chuj lebo som povedal ze panu by sa zislo 6 prevodovych stupnov, ale na moj argument ze BMWK1200GT ich ma 6 ste uz protiargument nenasli, asi su ti konstrukteri BMW tiez chuji, ze ty genius ? |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
Zdravim r.gs, |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
jjaro: uz lehni. STX by mozna potrebovalo 6 kvaltu, to je fakt, ale ne proto, ze by se nadalo jezdit na petku stovkou. To je jen tvuj vyvod, navic vydedukovany z toho, ze srovnavas nesrovnatelne, totiz Varadero s dvouvalcem a PanEuro se ctyrvalcem. |
Re: Pan European ST1300 r.v. 2003
rgs lehni si sam, a podla moznosti do psej budy !!! |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce