Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPoradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Diskusia k článku: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
![OO](images/watchlistNO.gif)
Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
zase fajn, strucne a jasne. Len som nepochopil to s tym parkovanim bokom ku svahu. Myslis "lavou stranou dolu svahom" (bez ciarky)? Staci maly sklon a motorka sa cez bocak prevali. A otocenim "riadidiel dolava" sa este viac navazi na bocny stojan, takze este horsie. Asi som ta nepochopil. Ja zasadne bokom ku svahu neparkujem. Radsej priamo so zaradenou jednotkou. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Vadim zase mas moju pochvalu. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Velmi dobry clanok, osobne si myslim, ze lepsi ako ten prvy (z tohoto serialu). |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Vadim dobry clanok, dobre sa to cita. Tesim sa na dalsie casti. pedro |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Vidi: ked mi predvedies (napriklad na mojej motorke), ako sa preklapa cez stojan, tak ti cely rok budem rucne umyvat ten zlty plastikovy vyrobok zadarmo. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
d.j. oNdRo Neregistrovaný |
ty kokso , no super vadim , ta krosacka fotka je najlepsia |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Vadim skusim to. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Pri jemnom potiahnuti riadidiel doprava sa motorka zacne naklanat dolava - kvoli tomu, ze tazisko sa dostane nalavo od stopy motorky. (resp. stopa motorky sa dostane napravo od taziska) Ja som to zistil aj sam, a najprv som si myslel, ze to je divnou geometriou a polohou prednej vidly (shadow 750 - dost pada do zakrut), aj ked na bikoch je to asi viac citit ako na choppriku... |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Ano, takisto si treba davat pozor pri jazde za nakladnym autom, specialne Tatrovka, Liazka, V3S a podobne s otvorenou korbou, pretoze odtial zvyknu vyletovat veci, igelity, kamene, smeti, blato z kolies, ak vezie piesok alebo strk tak sa pripravit na sprsku... takisto pozor na vzdusne turbulencie pri predbiehani kamiona, alebo nakladneho auta. A hlavne NEZDRZOVAT SA V SLEPOM UHLE SPATNEHO ZRKLADA AKEHOKOLVEK AUTA. Tu plati jedoducha zasada - pokial vidis vodica v jeho spataku ty, moze vidiet aj on teba. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
No Vadim skely clanok, pripajam sa k ostatnym chvalicom... |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Brano: Mas pravdu. Zabudol som na zebry a podobne biele zrady. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
ja tu moto radsej asik predam a zostanen pri pozeranisa na vas |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Aj by som ti zatlieskal ale taká technologia asi ešte neexistuje.Dik za slogan ktorý si uverejnil lebo ten sa stal mojim novým heslom Takže pozor Dárcovia DO SEDLA TA NETLACI SLNIECKO, ALE SKUSENOSTI. Cav cav |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Squelé a veľmi prepotrebné. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
gaizka: uz som si davnejsie vsimol, ze mas dobre napady! |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Lemmy, jaj ja mam: |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Awia, aj Ja mam taku podobnu skusenost. Fotrovu dveajpulu v tej dobe na mna este velka masina. Jako najäcsi macher si zastavim na trave a vyhodim bocak pravdaze naco kukat kam ho pokladas a uz to bolo noha pod motorkou a na nohe vyfuk pokym som to odvalil... |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
na trave sa da parkovat tiez, len treba pod bocak podlozit drievko. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Kua chlapi, este k tomu zatacaniu: |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Prosim vas vsetkých, ktorých dôveru som si ziskal seriálom poradime..., aby mi dôverovali aj v tom, ze keď maju akýkoľvek problém, môžu sa s ním obrátit na Motoride - Motoporadňa. Ja pri najlepšej vôli nestíham všetkým odpovedať osobitne a na Motoride chodia desiatky motorkárov, ktorí vám s mnohými problémami poradia lepšie, ako ja. Okrem toho, ja sa do fóra Motoride pozriem aj niekolko krát denne a keď viem, odpoviem. Niektorí hovoria, že až príliš často :o( |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
reskepta!ae skoro fsetko je relatiivne,bo nic neni pri roznyh situaaciach rovnako,tagze aj dobre naucena finta niekedy neviide...lesaaci dajuu zapravdu... |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
frodo Neregistrovaný |
Ked o obliekani, tak dufam ze budu nafotene aj blondinky. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Dobre napisane, strucne, vystizne a vtipne zhrnutie. Len ked budes zas vyberat fotky do smn, bud trochu prezieravejsi. Totiz tym ze sa stavas slavnym, zacinajuci bikeri si mozno budu chciet brat priklad z osobnosti ako ty. Cize mas nechtiac aj velku zodpovednost. K nej sa urcite nehodia fotky ktore hovoria o tom, ze jazdis bez prilby! Na taketo "detaily" pozor! |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Ja vítam každý príspevok, teda Vadim vďaka za každú radu, mne to vždy pomohlo |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Smrt na ceste, pred dvomi tyzdnami dvaja mantaci na cestovnom jogurte sa blaznilii v okoli Piestan, vysledok = kamaratov starky na babete je mrtvy. Chalanom sa nic nestalo!!! Prajem si vas stretnut niekde na zraze.... |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
zeze: uz som ti vysvetloval, ako je to s fotkami. Tie co su v SMN foti a vybera SMN, tie co su tu, od II. casti foti a vybera TTom. Vodic je POCAS JAZDY pouzivat riadne upevnenu .... Ja na tej fotke STOJIM. Prilby (odkedy ich predavam) samozrejme vsetkym nielen odporucam, dokonca od sezony 2003 aj pouzivam. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Vadim opatrnosti nie je nikdy dost!!! Pekne krvave fotoze mozno niekoho preberu zo sna, ze moto je bicykel s motorom. .. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Veru par takych krvakov mi uz zopar krat prislo do mailboxu... Radsej nemysliet ... |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Zasa super clanok, len tak dalej. Este male upozornenie, ked prave jazdite pomaly (do cca 15-25km) je motorka dost nestabilna vplyvom slabych gyroskopickych sil. Skuste jemne prislapnut zadnu brzdu, teoreticky by to malo bike trochu okabatit a bude si mysliet ze ide rychlejsie. Mozno sa tym brzda trochu viac opotrebuva ale takto sa nejazdi stale a je to myslim lepsie ako tahat za sebou nohy (mimochodom ak mate 300kilovy choper vam nohy prd pomozu akurat si ich dochramete). Keca sa mi to dobre ale musim sa priznat ze sam som tuto teoriu este nevyskusal nakolko som uz par rokov na "suchu", ale malo by to fungovat, budem rad ked sa niekto ozve kto to vyskusa, ale opatrne. Kym to niekto nepotvrdi zaciatocnici nech to radsej ignoruju. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
oh , a este jedna vec, polozit motorku pred prekazkou dokaze kazdy (ja som ziarivy priklad) ale ucelom je sa prekazke vyhnut. Takze zaciatocnici horsa spat na parkovisko zoberte tri koliky, dva postavte ako prekazku (sirka auta) a jeden kusok dalej (toto bude miesto kde zacnete brzdit). Zacnite s mensimi rychlostami a vacsimi vzdialenostami, postupne vzdialenost zmensujte a jemne zvisujte pociatocnu rychlost. Takto by ste mali byt schopny odhadnut vas limit a limit vasho biku. Este raz motorka by mala prekazku obist nie sa do nej zaborit, lebo potom mozete zostat " na suchu" aj na par rokov ako ja. Vy mozete jazdit super, ale su tu aj ini blbci na ktorych treba byt pripraveny. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Dalas Neregistrovaný |
Reagujem na diskuziu o prilbách. Aj ja som rád jazdil bez prilby len zo šatkou, ale po vzhlidnutí stránky www.ogrish. com som si to tak znechutil, že prilbu si dávam vždy už meter pred motorkou. Odporúčam vzhlidnúť a najme jogurťákom... |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Prvý som síce nečítal ale velmi by som chcel.Druhý bol parádny a tretím by si mohol oslovit slovenské mamički, ktoré sa tak mooc boja o svoje motorkárske deti že im berú kluče od mašiny.Však to už je trochu vela, ale na druhej stránke čo by si čakal od bývalej zdravotáčky.......maj sa |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Dalas Neregistrovaný |
Mohol by mi niekto pradiť, ako má byť správne našponovaná retaz na Honde VT 600 Schedow ? Koľko cm má mať previs a odkiaľ a ako sa to meria? Dík |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
motorke uz rozumiem, ale co takto napisat par rad ako porozumet zene....?? |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Demo, sklamem ta, mnohi uz tomu obetovali cely zivot ale bohuzial neuspesne. Dokonca mam dojem ze ani zeny im nerozumeju. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Nesuhlasim celkom s tym ze musis mat za sebou pad aby si poznal svoje hranice. Ja mam za sebou posledny pad z motorky pred 20timi rokmi, nic sa mi vtedy nestalo. Hranice v zakrute mozes poznat aj tak ze ides opatrne vzdy rychlejsie a rychlejsie a vzdy klopis trosku viac a viac az kym nedostanes mierny smyk, len taky par centimetrovy, ktory zvladnes a spadnut napriiek hranicnemu naklonu a smyku nemusis. A uz poznas hranice svojho stroja aj bez padu. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
jjaro: v mojich clankoch su ZAKLADNE a zjednodusene informacie pre zaciatocnikov. Keby sme sa mali bavit o detajloch, tak by z toho bola kniha a zaciatocnik by z nej mal kockatu hlavu. V kazdom pripade som rad, ze sa zapaja tolko motorkarov so svojimi skusenostami. |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
vadim no hej, ty si to moznoze aj bral z pohladu lahkeho dirty-endura, na nom su pady uplne normalne a bezne a nic vazne sa pri nich nezvykne poskodit, ked si ale predstavis ze niekto sa vysype s motorkou vaziacou cez 300 kg no tak to ma skodu zarucene cez 60 tis a okrem toho sa moze pokrivit ram, a aj pokrivenie geometrie o 1 stupen uz sposobi uplnu zmenu jazdnych vlastnosti a motorka uz nikdy nebude ako predtym (samozrejme jedine ze by sa kupil novy ram alebo stary nechal narovnat na original rovnacom stolci co tiez nie je lacne). Takze radsej treba skusat svoje schopnosti bez padov )))) |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
klobuk dole...clanok je super.... chcel by som len dodat k tym v plechovkach...bacha na prednost, oni vzdy myslia...vsak to len motorka, ja este stihnem... a tak dopadol kamos...teraz je po dvoch operaciach noh!!!! ...vela stastny kilometrov kazdemu... |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
hej fajn clanok,ale chcem sa opytat,to uplne bez srandy to zatacanie ked do prava,tak idem do lava plati aj pri babettach?dik,lebo nemozem to pochopit! |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Mňa napr. napadlo, že tomu, aby som predišiel takej pohrome, že by mi mašina spadla do rozmočenej zemi, by sa možno dalo predíjsť tým, že si so sebou budem vždy pod sedlom nosiť nejakú (dostatočne pevnú a dosť hrubú, aby sa nezohla) kovovú platničku (napr. 15 x15cm), na ktorej by som si urobil nejakú malú plôšku na stojan (aby sa motorka po nej nezošmykla) a tým by som zväčšil styčnú plochu so zemou a nemusel by som sa báť, že sa mašina pod svojou hmotnosťou do zeme zaryje... Opravte ma niekto, ak si myslíte, že je to zlý nápad, ale mne tých pár dkg hmotnosti navyše nepripadá ako zbytočná záťaž, keď to zabezpečí, že Ti mašina na rozmoknutej tráve nespadne... Veľa šťastných km praje -majo- |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
Cobra, vsak to tak aj niektori z nas robia |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
O.K., veď ja len tak, lebo niektorí o tom nevedia... čaf |
Re: Poradíme, pomôžeme: 2.časť: Nauč sa jej rozumieť
... autor - Upravené 1 krát. Naposledy upravil slobo (15.04.2008 22:22) |