Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3269 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28588
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17020)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11568)

je to na reparat! - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuje to na reparat! - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Diskusia k článku: Triumph Speed Four - štvorvalcový naháč z Anglicka...

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
06.02.2002 14:56

je to na reparat!

sudruzka ucitelka
Neregistrovaný

1, Nemyslite si však, že Speed Four bude lasnejší stroj, ktorý bude konkurovať japonským nahatým 600-vkám ako Yamaha Fazer, Honda Hornet alebo Suzuki Bandit.
2, Pokiaľ TT 600 zaostáva za najlepšími Japonskými športovými 600-vkami celkovým výkonom, jeho podvozok patrí medzi najlepšie v triede.
3, Potenciálny majitelia, však ocenia ešte jednu výhodu nižšieho výkonu a to vo svojich peňaženkách.
4, 98 koní bolo zvolených preto lebo v niektorých Európskych krajinách je to práve hranica, ktorá zabezpečí Speed Four lacnejšiu poistku.


07.02.2002 10:00

Re: je to na reparat!

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Dakujem, pani ucitelka
Chybycky su uz vychytane :-)))

Nabuduce sa snad uz nebudu opakovat...
Awia



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.