Anketa:
Nové oficiálne videá:
Honda - neskutočný prístup k zakazníkom - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda - neskutočný prístup k zakazníkom - Diskusné fórum - Len Tak
![OO](images/watchlist.gif)
Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Ake mate skusenosti s dodavkami dielov od Hondy??? |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Nebolo by od veci, keby si aj napísal, s ktorou Hondou(teda predajňou) máš tieto skúsenosti, aby sme sa vedeli vyvarovať. Dík. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Tak ked ja som si objednal so Suzuki packu prednej brzdy tak trvalo vyse 5 mesiacov kym ju dodali, medzi tym im dosla spojkova a zistili ze to ona nieje..Naposledy mi nevymenili vzduchovy filter,lebo ze im ho nedodali....myslim ze maju zle vztahy s dodavatelmi a mali by si ich poriesit..Dnes uz viem ze nic nemienim objednavat cez oficialneho importera,ale cez net a ine firmy a nevravim o cene ktora je pri originalnych dielov ovela vyssia.... |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Tak nebudete verit co sa stalo kamaratovi v predajni Honda v KE.. Isiel kupit brzdovu packu na Honda CR250-- je to crosa--so vsetkymi znakmi crosy. No a ked k nemu ten neochotny predavac nakoniec dosiel a oni si opytali packu na prednu brzdu, tak on im na to s prekvapenim na xsichte povedal, ze HONDA CROSY NEVYRABA.!!???!!! tak neviem ci vobec tie motorky co sa volaju crosy co mate daktori doma su fakt crosy ved ked to povedal predavac z predajne ??? zdoraznujem ze toto sa stalo kamaratovi a nie mne takze ja som to od neho pocul---ale URCITE nema dovod klamat.!!!! potom jak chce predavc predat motorku ked mozno ani nevie ci ma predny alebo zadny nahon |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
akoze ja nemozem kriveho slova povedat, boli sme objednavat v blave kapotu na nsr 99rok, brzdove platnicky a este nejake hadice... za tyzden nam volali, ze maju secko, na kapotu nam nevedeli v tedy este povedat cenu a priblizne nam povedal, ze to bude 4000 sk... ked dodslo k plateniu, tak vypytali 2500... brzove dosticky original stali menej ako sunky co sa predavaju v kazdom bicyklovom obchode.. (490 SK). zatial vsetko co som xcel som s usmevom na tvari vybavil a rychlo... |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Mne na otazku kolko by stalo horne plastove voditko sekundarnej retaze na kyvnu vidlicu na Honda XL 600 v predajni Honda v BB povedal pan pri pocitaci po 10 min. hladani že okolo 19 500 Sk bez DPH !!! Po tejto info som stratil reč a chuť s takymto diletantom čo ani približne nevie o aky diel ide komunikovať. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
objednaval som diely na cbr asi dva krat , a vsetko bolo do 48 hodin skladom - HONDA TT. A nejednalo sa iba o standardne diely. Ine ako original by som do svojej moto nedaval, je to sice moj nazor, ale nehovorim to iba na zaklade slov. Neoriginalne diely spravidla dosahuju ovela kratsiu zivotnost ako povodne diely a cena byva v niektorych pripadoch este mensia ako za neorigo. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Whiteboss: asi si to zle pochopil ide o Hondu ako celok , v trenčíne to objednali a visi to niekde v ich systéme, v blave či v prahe či bohvie kde??? |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Aj ja mam v celku dobre skusenosti s Hondou OMNIA na Tomasikovej ul. V celku ochotni a vyznaju sa. Objednaval som tam uz nieco aj na moto (XRV), aj na auto (HRV). |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
palinoTDM: Tak kaptoz bude problem zohnat asi niekde inde....Skus pozriet nejake fora forum.motorkari.cz/viewforum.php?id=4 |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
akurat som dosiel z centra Hondy v BA na Prievozkej ulici ...bol som sa tam informovat ohladom jednej motorky a COC a homologizacii a veci s tym suvisiacich , po hodine rozhovoru som odchadzal s uplnou spokojnostou. Sice som velmi sklamany zo Slovenskych zakonov vo sfere dovozu starsich automobylov-motoriek a nielen sklamany ale aj nasraty Upravené 2 krát. Naposledy upravil duggo (03.05.2007 12:38) |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Honda v ZA - len tie najlepšie skúsenosti. Na diely, ktoré nemajú skladom sa čaká minimum, čo sa nedá povedať o suzuki alebo yamahe (čo majú kamaráti), akurát cena je vyššia. Keď treba niečo na hondu, tak v ZA môžem zájsť aj tu www.motocas.sk |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Na tom ich portále na môj dotaz rovnako neodpísali...je to tam iba na parádu... |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Duggo: na Prievozskej je nejaka Honda??? |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
palino, skus zavolat na centralu a slusne ich popros, ci ti mozu pomoct vyriesit tvoj problem.. ja vzdy volam tovno na najvyssie miesta a vzdy som dobre pochodil |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Nesťažujte sa na značky ani Honda ani Suzuki ani Yamaha a Kawasaki za to nemôžu, za to môžu len ĽUĎIA čo v týchto servisoch pracujú čiže my SLOVÁCI. Sme jednoducho národ holubičí jedným slovom máme v ... |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
squelch...S Honda Omnia na Tomašíkovej v Bratislave mám aj ja len veľmi dobré skúsenosti. Nedávno sa nám podarilo položiť VTX 1300. Prídem ta a hovorím chalanovi: "Kukni na to." Menili sa padáky, rúčky, späťák, kufre, predný blatník a dokonca aj nádrž. Motorka bola ako nová za necelý týždeň! |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Ale zase ruku na srdce. Čo ak je chyba v nás? Čo ak je chyba v našom prístupe? Nezabudli sme mi náhodou na nie tak dávne časy, že bez fľašky a obálky sa škodovečka len veľmi ťažko opravovala. Myslím že toto je to čo sa od ozaj dobrého zákazníka čaká. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Cistisc: to bolo myslene ako vtip,ze???...Ako ja im mam este aj nieco davat pod pultom ked si pytaju nehorazne ceny za nahradne original diely??? |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Tommy911 keď ja sám neviem. Vieš povedz si sám. Dáš niekomu 500 do vačku a budeš sa voziť o mesiac skôr hmmmm kruté že. Na začiatku opravy by som bol hrdina a povedal že nie ale po prvom mesiaci čakania by som pokojne dal aj viac... |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Vidicon Prievozka 6 - 4te poschodie, je tam Hodna co bola v Poluse , v Poluse uz neni Honda. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Tommy911: Nazdar, ked sa mi ulomila packa spojky na SV, zohnal som novu (nie original) u Styxa v Ivanke za zlomok ceny originalu (mali na sklade).. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Justy (03.05.2007 14:46) |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Hmm, tak ako to tu čítam tak mam smolu len ja ??? to sa mi nezdá.... mesiac čakania je veľa aj na vola... |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Neviem co sa nad tym rozculujete ja som pisal email do yamaha presou petro a spol a maju v pici aj odpisat ta co by vobec nieco zistovaly naco ale keby ze polozis love za hotovu vec ta to hej a potom sa staraj. Neni to chyba v japonsku tam maju vsetko od nas s firmi tam chalani chodia bezne na skolenia tak viem ake su vztahy v obchodoch a japici o tych nasich predavacoch ani nepoculi lebo objednavaju hotove veci a nie aby niekto vypisoval papiere na plast abo packy to ti spravia hocikde v garazi to je nas slovensky pristup nam netreba ani kravy ani sliepky staci ist do polska tam maju vsetko mleko meso syry ta zhanaj plasty tam isto zozenies skorej jak u nas slovakoch co chcu len prachy a zadarmo |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
s cakanim je to ako kde v suzuki som cakal na original brzdovy kotuc na burgmna 650 necely tyzden a to na Sk sklade urcite nebol. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Honda má, alebo mala reklamný slogan: "75% náhradných dielov do 24 a 99% do 48 hodín." Ja ho len môžem potvrdiť. Je ale pravda, že z košickej Hondy som po prvých skúsenostiach začal chodiť do Prešova. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
milanz: vidíš....a já mám zase přesně opačnou zkušenost. V době kdy jsem začínala (myslím že to byl rok 2001 nebo 2002) s hondou NSR 125, byl v ČR sice už jakýsi funkční trh s motorkami i náhradními díly (tedy Suzuki tenkrát ještě sklad v Evropě neměla a vše tahala z Japonska ovšem honda jakž takž fungovala), jsem zjistila že pokud chci jezdit nic jiného než kupovat repliky nezbývá. U motorky s prodejní cenou 30.000,- stála regulace v originál balení kolem 14.000,- Kč a replika vyráběna českou firmou 2.700,- Přičemž životnost byla prokazatelně u obou typů daleko za dobou po kterou jsem motorku vlastnila. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Pilgrim: začínam mať dojem že pre mňa maju snaď ešte inu kategoriu a testuju kolko vydržím. neviem čo je na kapotáži tak výnimočne, myslim že naopak je to spotrebný material... |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
PalinoTDM caf palo stale cakas ???? |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Honda Omnia na Tomašíkovej v Bratislave |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
PalinoTDM: většina originál dílů je stejné kvality jako repliky a občas i ze stejné fabriky.... jen se to pěkně proveze do originál fabriky, tam to dostane originál odznáček a originál baleníčko a cena se zvýší kolikanásobně?????? No....kdopak to ví? che che. Ale je fakt že onen pocit bezpeční a jistoty je nenahraditelný - téměř jako u pemprsek.... |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Moje osobne skusenosti s HONDA TN - vyborne. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
PalinoTDM: když nefunguje zastoupení hondy na Slovensku, respektive ta jedna firma a tobě záleží víc na čase než na ceně, proč se neozveš jinde? Třeba u jiné firmy na Slovensku nebo v ČR nebo Rakousku? Třeba by se zachovali přeci jen trochu více tržněji.... |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Cucka: Ja ju mam v Trenčíne, proti nim žiadne namietky su to kamoši |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
ja mam s hondou zatial len dobre skusenosti..co sa tyka pristupu a dodania nd za dva dni mi vzdy vsetko prislo. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
ja som si objednal v honde v breclavy veci na yamahu a nevadilo im to velmi slušní až na to že LP stupačku som dostal až na tretí pokus , ale to im poslal ten trubka z yamahy (asi niečo bere) ak si z ba tak to môžeš skúsiť dooporučujem... |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
ja mam doma dodnes jeden zeleny bocny plast na Transalpa r.98.. ten kym dosiel tak som predal motorku.. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
ja ked som sa smykol do zakruty s motorkou som objednaval zrkadlo a blinker za 3 dni to doslo secko v poho aj pristup ale s cenami je to inak |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
no ja som bol v Honde v TT a tam som sa stretol s takou neochotou, ze az no. Keby aj neviem co, tak tam uz nejdem a nenecham tam ani korunu. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
HusabergGFE600 motomax je v NZ nie v NR |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
PalinoTDM> Co radsej nejazdis na TDM? |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
rapid motomax ma pobocku aj so servisom uz aj v NR. Je to v krskanoch, tam kde bol predtym orange alebo sapeko. Hned za prvou svetelnou od NZ na lavej strane, pod tymi velkymi satelitmi. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Palino, aj keď sú to kamoši, naozaj skús inde. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
na motomaxx len vrele odporucania.. perfektny pristup.. .vsetko co som cez nich objednaval(a malo toho teda nebolo) trvala dodavka 3 - 6 dni.. a to nemam ani motorku co je v kazdom slovenskom meste.... |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
u nas v TN ked bola este stara Hooondaaaa a mal som Hondu VF 750F, to bolo asi tak, ze som si sam musel v pocitaci najs co som chcel objednat |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Omnia na Tomašikovej...zatial doviezli vsetkoco som potreboval ...a vcas.. a to som objedanval veci na uplne stare veci a nie priliis bezne..a doviezli. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
PalinoTDM: Je mi luto ze ti nie sme schopny zabezpecit diel ktory potrebujes. Niekedy sa skratka stane ze pri tom mnozstve dielov ktore si honda vyraba sama alebo si ich nechava vyrabat u subdodavatelov nastane nejaky pruser. Bohuzial vacsinou je to prave ten diel ktory potrebuje " zakaznik" V tomto pripade ty. Verim ze ludia ktori to maju na starosti v honde slovakia a aj v honde Europe robia co sa da. niekedy vsak vo firme takych rozmerov ako je honda nefunguju veci tak ako by mali. niekedy je to birokracia inokedy zlyha ludsky faktor. Tym nechcem nikoho ospravedlnovat, len sa snazim vysvetlit ze urcite nie je zaujem nikoho z nas z Hondy ukratit s tvojej moto sezony, niekedy len veci idu proti nam. Sam vies ze vo vacsine pripadov su diely do 48 hodin u nas a v pripade ze Mechanik nema zlomenu ruku |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
ja chodim, ked musim, do race, su tam dvaja chalani, ten so strojcekom na zuboch sa vzdy tvari, ze ho otravujem....ten druhy je fajn |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Honda Tuhovska,celkom spokojnost. Ale najrozumnejšie je skusit net. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Justy: Ved uz ani nebudem objednavat od nich nic,heh, bud teda do Styxu,alebo nejake repliky kupim trebars z Louisa |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Nevo: na TDM by som jazdil.. ale ti čo vedia... vedia ako na tom bola Yamaha vlani.. menil sa importer či tak akosi... bolo bezvládie a keď mi povedali že mi novu TDM ku dodaju do "tak troch mesiacov" podlomili sa mi kolená a skončil som v Honde. Po tejto skusenosti s fungovaním honda servisu sa k nej čoskoro vrátim. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Mne po mesiaci a pol čakania v jednom nemenovanom servise v Ba pondelok konečne oznámili že náhradné dieli na moju Suzuki došli a že im mám zavolať štvrtok. Včera im volám ako blázon, nakoniec mi oznámi nejaký chlapík že zajtra ide do budapešti a že dieli sú už objednané-??????????????? hovorím mu: ale ved už pondelok ste ich mali, nie? a on že hej, ale dodali úplne niečo iné! --chápete po mesiaci a pol čakania im dodali zlé dielce!!!! zložil som telefón a začal kydať na našich južných susedov. asi po hodine im zavolal otec a vtedy sa moja mienka zmenila. týpek ktorý s ním hovoril, ho ukludnoval že čo sa stresujeme ved náhradné dieli boli objednané len minulý týžden lebo oni akože čakali na vyjadrenie sa od nás či ju dáme opraviť. a ked sme mu vraveli že nech nás nesere, ved vyjadrili sme sa už cca. pred šiestimi týždňami, tak mi vravel že to nieje možné- a sranda je v tom že v servise som bol minimálne každý týžden a stále som sa vypytoval že kedy to bude hotové.--- ja už nechápem!!!! |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Fox024: a co velke sklady vo Viedni a Hamburgu (ak sa nemylim)? Neviete sa na ne napojit? |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Chalani, necital som to cele, ale mam svoj nazor po mojich skusenostiach... |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Ono keď sa v špajzy hľadá, vždy sa za regálom nájde nejaká zapadnutá klobáska. Netreba vždy čakať na zabíjačku. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
PalinoTdm: Nechcem aby to tu viznelo ze vsetci su zly len my v trencine sme ok. V zasade reprezentujeme znacku ktora ti slubila nieco co teraz nevie splnit. samozrejme ze toto je presne ten stav ktorý nikto z nas nechce. Bohuzial tak ako som napisal toto hovno leti z vysky z urovne logistov na ktoru my nemame ziaden dosah a pristava pekne na hlavach nas predajcov ktory sme prvou liniou v strete s vami zakaznikmi. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
kukolarik: to mas vo vsetkom. Nielen v Honde. To je o nasej mentalite, slovenskej. Stalo by sa ti niekedy ja neviem, v Nemecku napriklad, ze sedis v krcme na pive, blizi sa zaverecna, a personal zhasne vsetky svetla ty vychadzas pomaly poslepiacky? A ked sa spytas, ze preco stvrt hodiny pred zaverecnou, este ta zdrbu ze oni musia poumyvat? |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
PalinoTDM: Ten system o ktorom pises t.j. ze sa im niekde v system rozsvieti cervena lampa ak sa nejaka objednavka oneskori o X hodin, by bol celkom fajn, urcite im to skusim navrhnut |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Copy, Kukolarik: Sef Hondy nema koho vyhodit lebo to nie su jeho zamestnanci. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
tak tak copy, problem je v tom, ze zamestnanci su slabo plateny a robit nieco navyse a zadarmo ti nebude nikto... A to este budte radi, bo masina neni tak komplikovana ako auto, lebo co som ja pozazival v servisoch renolt a PSA, tak dovi dopo... vdaka zle zapojenemu konektoru dokazu vymenit pol auta |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Fox024: ja to viem, moje prac. posobenie (ako zamestnanec) bolo u SK autoimporterov. Nejake paky na zmenu personalu sa vzdy daju najst (teda u zmluvnych dealerov), zatlacit sa da cez vselico. Aj ked dnes je uz situacia ina - uz neexistuje ani statut tzv. exkluzivneho importera, vid napr. BMW vs. AutoMotiv.. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Vo vseobecnosti nepoznam zamestnanca ktory by vnutorne citil ze je dobre zaplateny. A niekomu aj ked das 100 litorv mesacne tak bude na teba srat a robit si svojim slimacim tempom. vela krat to nie je otazka penazi ale ako Copy aj matvej naznacil je to v mentalite a schopnosti vazit si pracu a robit ju zodpovedne. toto musime naucit dalsiu generaciu lebo sucasna je uz zdeformovana. v tomto su nemci ( a vlastne vacsina zap. europy) uplne niekde inde. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Fox024viem ze trochu odveci, no buduci tyzden mi konecne vratia papiere a potrebujem co najrychlejsie vymenit zadnu pneu (mam uz kupenu). Mam sa objednat, alebo staci jednoducho prist? |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Fox, ale moje klobásy nemajú na boku tie bielo-čierne prúžky... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (04.05.2007 17:25) |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Martiner: : radsej si predom zavolaj na servis, moze sa stat ze bude vela prace, tak aby si zbytocne necakal, je vzdy lepsie predom zavolat a dohodnut termin. takze brnkni na 032/640 04 30 o dohodni sa servisakom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fox024 (04.05.2007 18:04) |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Ono to nebolo o kúpe foťáku... A práve pre ten nepatrný rozdiel sa možno Palino ešte nevozí. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Bolo tu napísane veľa pravdy... všetko je v ľuďoch.. je smutne že mnohokrat zamestnanci nerobia ani to základne, čo maju v popise prace a potom to vyzerá, ako vyzerá a každemu z nas je to akosi jedno, kým sa ho to nedotkne. Ako obchodnik viem o čom to je, aj o tom, že ak je chuť riešiť situaciu, vždy sa dá urobiť prekvapivo veľa... ale to sa treba snažiť!!! |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Honda NZ - 110% spokojnost - uz inde ani nechodim a to som z BA |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
No ďalší čas uplynul a ja som na tom stale rovnako, to je neskutočné, ako môžu takto vôbec fungovať. |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
to rapid: myslis ze som dilino motomaxx je v NR aj v NZ |
Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom
Po negativnych skusenostiach v Honda-BB som zacal chodit do Hondy-Presov(RP Moto) a na ich adresu vôbec nemusim setrit slovami chvaly, maju fakt profesionalny pristup. |