Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1445 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26135
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15797)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10338)

Honda - neskutočný prístup k zakazníkom - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda - neskutočný prístup k zakazníkom - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
03.05.2007 11:40

Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

PalinoTDM
 Turista 

Ikona

Ake mate skusenosti s dodavkami dielov od Hondy???

Pekne po poriadku: 31.3. 2007 som mal smolu - idiot na aute čo sa hral na angličana, ma vytlačil z cesty tak, že mi zostala voľná len priekopa, kde som skončil svoju usmiatu sezonu a samozrejme ušiel. Na moju smolu som si ani ja ani pan zo zahradky za plotom čo situaciu videl nestihol všimnuť špz. No nič vravim si hlavne že som celý, podliatiny sa zahoja a motorka sa dá do poriadku, veď je to nový model nebude problem s dielmi. Ale ouvej, veľmi som sa mylil.. do dnešneho dňa som pešiak čo je viac ako mesiac, lebo mi nedokážu dodať bočný plast na moju CBF 1000, po písomnej urgencii cez portál Hondy, bola jediná zmena, v servise mi ukazali monitor a tam pri dieli Otaznik a že objednane množstvo 0???? Tak po mesiaci si pripadám ako rukojemník veľkeho bordelu menom HONDA.
Samozrejme že si u importéra nenašli ani kusok slušnosti mi na dotaz odpovedať a tak sa pýtam tu: stretol sa už niekto s takýmto jednaním???


03.05.2007 11:46

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Nebolo by od veci, keby si aj napísal, s ktorou Hondou(teda predajňou) máš tieto skúsenosti, aby sme sa vedeli vyvarovať. Dík.

Heňo


03.05.2007 11:46

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Tommy911
 Bahniak 

Tak ked ja som si objednal so Suzuki packu prednej brzdy tak trvalo vyse 5 mesiacov kym ju dodali, medzi tym im dosla spojkova a zistili ze to ona nieje..Naposledy mi nevymenili vzduchovy filter,lebo ze im ho nedodali....myslim ze maju zle vztahy s dodavatelmi a mali by si ich poriesit..Dnes uz viem ze nic nemienim objednavat cez oficialneho importera,ale cez net a ine firmy a nevravim o cene ktora je pri originalnych dielov ovela vyssia....


03.05.2007 11:56

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

VitaminXXL
 Skútrista 

Ikona

Tak nebudete verit co sa stalo kamaratovi v predajni Honda v KE.. Isiel kupit brzdovu packu na Honda CR250-- je to crosa--so vsetkymi znakmi crosy. No a ked k nemu ten neochotny predavac nakoniec dosiel a oni si opytali packu na prednu brzdu, tak on im na to s prekvapenim na xsichte povedal, ze HONDA CROSY NEVYRABA.!!???!!! tak neviem ci vobec tie motorky co sa volaju crosy co mate daktori doma su fakt crosy ved ked to povedal predavac z predajne ??? zdoraznujem ze toto sa stalo kamaratovi a nie mne takze ja som to od neho pocul---ale URCITE nema dovod klamat.!!!! potom jak chce predavc predat motorku ked mozno ani nevie ci ma predny alebo zadny nahon :-D


03.05.2007 12:08

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

akoze ja nemozem kriveho slova povedat, boli sme objednavat v blave kapotu na nsr 99rok, brzdove platnicky a este nejake hadice... za tyzden nam volali, ze maju secko, na kapotu nam nevedeli v tedy este povedat cenu a priblizne nam povedal, ze to bude 4000 sk... ked dodslo k plateniu, tak vypytali 2500... brzove dosticky original stali menej ako sunky co sa predavaju v kazdom bicyklovom obchode.. (490 SK). zatial vsetko co som xcel som s usmevom na tvari vybavil a rychlo...


03.05.2007 12:17

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Doki
 Kávičkár 

Mne na otazku kolko by stalo horne plastove voditko sekundarnej retaze na kyvnu vidlicu na Honda XL 600 v predajni Honda v BB povedal pan pri pocitaci po 10 min. hladani že okolo 19 500 Sk bez DPH !!! Po tejto info som stratil reč a chuť s takymto diletantom čo ani približne nevie o aky diel ide komunikovať.
P.S.nechcel som ho uraziť možno ovlada ine veci len neviem prečo sedí v predajni Honda


03.05.2007 12:19

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Milan Zuščík
 Kávičkár 

Ikona

objednaval som diely na cbr asi dva krat , a vsetko bolo do 48 hodin skladom - HONDA TT. A nejednalo sa iba o standardne diely. Ine ako original by som do svojej moto nedaval, je to sice moj nazor, ale nehovorim to iba na zaklade slov. Neoriginalne diely spravidla dosahuju ovela kratsiu zivotnost ako povodne diely a cena byva v niektorych pripadoch este mensia ako za neorigo. 8-)

Milan


03.05.2007 12:19

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

PalinoTDM
 Turista 

Ikona

Whiteboss: asi si to zle pochopil ide o Hondu ako celok , v trenčíne to objednali a visi to niekde v ich systéme, v blave či v prahe či bohvie kde???

Tommy911: Hej maš pravdu že sa da zohnať všeličo pomimo importéra, kym som mal Yamahu tiež som to tak riešil. žiaľ nahradný výrobcovia kapotáže robia poväčšine len na jogurty. A kvoli tomu že som chcel mať pokoj so zhaňaním som kupoval novu motorku, ale ako vidim, mýlil som sa.

Najviac ma se.e ten ich laxný prístup, že nieje nikoho zodpovedného čo by sa k tomu vyjadril a vysvetlil čo sa deje, jednoducho na slušvý dotaz čo som im poslal do toho ich systemu nereagujú!!!!


03.05.2007 12:21

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

squelch
 Turista 

Ikona

Aj ja mam v celku dobre skusenosti s Hondou OMNIA na Tomasikovej ul. V celku ochotni a vyznaju sa. Objednaval som tam uz nieco aj na moto (XRV), aj na auto (HRV).


03.05.2007 12:28

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Tommy911
 Bahniak 

palinoTDM: Tak kaptoz bude problem zohnat asi niekde inde....Skus pozriet nejake fora forum.motorkari.cz/viewforum.php?id=4
Alebo stranky fanusikov Hondy...Inak by ma zaujimalo co vsetko si objednal, teda co mas poskodene a aku ti povedali priblizne cenu?


03.05.2007 12:35

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

duggo
 Kávičkár 

Ikona

akurat som dosiel z centra Hondy v BA na Prievozkej ulici ...bol som sa tam informovat ohladom jednej motorky a COC a homologizacii a veci s tym suvisiacich , po hodine rozhovoru som odchadzal s uplnou spokojnostou. Sice som velmi sklamany zo Slovenskych zakonov vo sfere dovozu starsich automobylov-motoriek a nielen sklamany ale aj nasraty :-((((((

hlavne ten svatojansky dokument COC by som ministrom otrepal o ich hlavy

Upravené 2 krát. Naposledy upravil duggo (03.05.2007 12:38)


03.05.2007 13:36

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

PETO1
 Bahniak 

Ikona

Honda v ZA - len tie najlepšie skúsenosti. Na diely, ktoré nemajú skladom sa čaká minimum, čo sa nedá povedať o suzuki alebo yamahe (čo majú kamaráti), akurát cena je vyššia. Keď treba niečo na hondu, tak v ZA môžem zájsť aj tu www.motocas.sk

Možno aj preto už nechcem inú moto ako hondu...


03.05.2007 13:41

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Na tom ich portále na môj dotaz rovnako neodpísali...je to tam iba na parádu...


03.05.2007 13:54

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Duggo: na Prievozskej je nejaka Honda???

PalinoTDM: v rakusku mas vsetky nahradne diely do 2-3 dni, sem tam to trva tyzden, ked je nejaky problem. A este aj lacnejsie ako na SK. Takze problem je len v tomto narode.


03.05.2007 13:55

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

palino, skus zavolat na centralu a slusne ich popros, ci ti mozu pomoct vyriesit tvoj problem.. ja vzdy volam tovno na najvyssie miesta a vzdy som dobre pochodil ;-)


03.05.2007 14:01

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Cistic
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Nesťažujte sa na značky ani Honda ani Suzuki ani Yamaha a Kawasaki za to nemôžu, za to môžu len ĽUĎIA čo v týchto servisoch pracujú čiže my SLOVÁCI. Sme jednoducho národ holubičí jedným slovom máme v ... :'( Keby vedely vysokí zástupcovia týchto značiek ako u nás fungujú tzv značkové servisy teda ako pracujú ľudia v nich tak by im okamžite zobrali licenciu.
Na druhú stranu ja nepracujem a nemám skúsenosti s tým s čím musia bojovať tieto servisi ale ako zákazníkovy je mi to vlastne úplne u prdele rovnako ako netrápi mojich zákazníkov s čím bojujem ja vo svojej firme.
O honde v Za som počul tiež iba chváli až teda na tie ceny a hlavne je treba aby si mal Hondu a nie inú značku :-(


03.05.2007 14:12

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Heno
 Edvenčr 

Ikona

squelch...S Honda Omnia na Tomašíkovej v Bratislave mám aj ja len veľmi dobré skúsenosti. Nedávno sa nám podarilo položiť VTX 1300. Prídem ta a hovorím chalanovi: "Kukni na to." Menili sa padáky, rúčky, späťák, kufre, predný blatník a dokonca aj nádrž. Motorka bola ako nová za necelý týždeň!

Heňo


03.05.2007 14:19

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Cistic
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Ale zase ruku na srdce. Čo ak je chyba v nás? Čo ak je chyba v našom prístupe? Nezabudli sme mi náhodou na nie tak dávne časy, že bez fľašky a obálky sa škodovečka len veľmi ťažko opravovala. Myslím že toto je to čo sa od ozaj dobrého zákazníka čaká.


03.05.2007 14:24

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Tommy911
 Bahniak 

Cistisc: to bolo myslene ako vtip,ze???...Ako ja im mam este aj nieco davat pod pultom ked si pytaju nehorazne ceny za nahradne original diely??? :-)))


03.05.2007 14:30

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Cistic
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Tommy911 keď ja sám neviem. Vieš povedz si sám. Dáš niekomu 500 do vačku a budeš sa voziť o mesiac skôr hmmmm kruté že. Na začiatku opravy by som bol hrdina a povedal že nie ale po prvom mesiaci čakania by som pokojne dal aj viac...

p.s.: jasné že som to myslel zo srandy 8-)


03.05.2007 14:31

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Vidicon Prievozka 6 - 4te poschodie, je tam Hodna co bola v Poluse , v Poluse uz neni Honda.


03.05.2007 14:44

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Justy
 Turista 

Ikona

Tommy911: Nazdar, ked sa mi ulomila packa spojky na SV, zohnal som novu (nie original) u Styxa v Ivanke za zlomok ceny originalu (mali na sklade).. :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Justy (03.05.2007 14:46)


03.05.2007 15:01

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

PalinoTDM
 Turista 

Ikona

Hmm, tak ako to tu čítam tak mam smolu len ja ??? to sa mi nezdá.... mesiac čakania je veľa aj na vola...
Hondu už v živote nekúpim, a to som chcel ešte vymeniť mašinu manželke... Prešiel som mnohými značkami či už auta, alebo motorky, ale s týmto som sa fakt nestretol, jednoducho ignoranti..


03.05.2007 15:12

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Neviem co sa nad tym rozculujete ja som pisal email do yamaha presou petro a spol a maju v pici aj odpisat ta co by vobec nieco zistovaly naco ale keby ze polozis love za hotovu vec ta to hej a potom sa staraj. Neni to chyba v japonsku tam maju vsetko od nas s firmi tam chalani chodia bezne na skolenia tak viem ake su vztahy v obchodoch a japici o tych nasich predavacoch ani nepoculi lebo objednavaju hotove veci a nie aby niekto vypisoval papiere na plast abo packy to ti spravia hocikde v garazi to je nas slovensky pristup nam netreba ani kravy ani sliepky staci ist do polska tam maju vsetko mleko meso syry ta zhanaj plasty tam isto zozenies skorej jak u nas slovakoch co chcu len prachy a zadarmo


03.05.2007 15:15

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

SPRAVNE CISTIC NAROD HOLUBICI!


03.05.2007 15:16

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

rapid
 Turista 

Ikona

s cakanim je to ako kde v suzuki som cakal na original brzdovy kotuc na burgmna 650 necely tyzden a to na Sk sklade urcite nebol.

vela je na pristupe ludi na SK co tam pravcuju.

napr. nokia ma tak premakanu logistiku a objednavanie ,ze ked rano objednam diely na druhy den cez obed ich mam u seba. A to ide z Holanskeho skladu.


03.05.2007 15:27

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Honda má, alebo mala reklamný slogan: "75% náhradných dielov do 24 a 99% do 48 hodín." Ja ho len môžem potvrdiť. Je ale pravda, že z košickej Hondy som po prvých skúsenostiach začal chodiť do Prešova.
Palino, asi máš smolu na to 1%. Alebo na nesprávne dvere.


03.05.2007 16:07

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Cendina
Darca Krvi  Turista 

Ikona

milanz: vidíš....a já mám zase přesně opačnou zkušenost. V době kdy jsem začínala (myslím že to byl rok 2001 nebo 2002) s hondou NSR 125, byl v ČR sice už jakýsi funkční trh s motorkami i náhradními díly (tedy Suzuki tenkrát ještě sklad v Evropě neměla a vše tahala z Japonska ovšem honda jakž takž fungovala), jsem zjistila že pokud chci jezdit nic jiného než kupovat repliky nezbývá. U motorky s prodejní cenou 30.000,- stála regulace v originál balení kolem 14.000,- Kč a replika vyráběna českou firmou 2.700,- Přičemž životnost byla prokazatelně u obou typů daleko za dobou po kterou jsem motorku vlastnila.

Po čase, když brácha začal pracovat jako vývojářský projektant pro firmu Continental, jsme rychle zjistili jak je to s náhradními díly, jejich cenami, použitým materiálem a jaký je rozdíl mezi replikami a originál díly. Ovšem nejsem si jistá zda by to většina motorkářského světa ráda slyšela....


03.05.2007 16:30

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

PalinoTDM
 Turista 

Ikona

Pilgrim: začínam mať dojem že pre mňa maju snaď ešte inu kategoriu a testuju kolko vydržím. neviem čo je na kapotáži tak výnimočne, myslim že naopak je to spotrebný material...

Cendina: kludne to sem hoď. Ono to s tými replikami niekedy nieje tak zlé, originál vyrobcovia to v snahe o čo najväčšie uspory tiež riadne stenčuju, ja som ju zložil do mäkkej hliny a kapota sa rozletela na milion kuskov, trsatka na gitaru su väčšie. Vieš ono mne o cenu ani nejde ... ak to bude hneď !!!!!


03.05.2007 16:36

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

cucpo
 Kávičkár 

Ikona

PalinoTDM caf palo stale cakas ???? :-O to je sila aj ze to uz mas hotovo No myslim ze Honda je fakt iny cirkus tiez sa nam uz podarilo cakat ved ty vies je len otazka ci taksito nebudem cakavat na yamahu alebo suzu


03.05.2007 16:55

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

slave
 Edvenčr 

Ikona

Honda Omnia na Tomašíkovej v Bratislave
Moto CBF600S
prava brzdova packa
nozna brzdova packa
1 den cakania na ND praca 1 den - rano som to tam dal o 7:45 poobede o 14:15 som si ju vyzdvihol ked som siel s prace ...

Max spokojnost aj zo servisom ... howgh


03.05.2007 16:58

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Cendina
Darca Krvi  Turista 

Ikona

PalinoTDM: většina originál dílů je stejné kvality jako repliky a občas i ze stejné fabriky.... jen se to pěkně proveze do originál fabriky, tam to dostane originál odznáček a originál baleníčko a cena se zvýší kolikanásobně?????? No....kdopak to ví? che che. Ale je fakt že onen pocit bezpeční a jistoty je nenahraditelný - téměř jako u pemprsek....

Třeba takové uchycení zrcátka na řidítka u Suzuki GSF1200N. Vlastně jen jedna půlka toho uchycení, takový ten samostatný pidi-dílek co se přiloží k řiditku a přišroubuje k druhému pidi-dílku a do toho se zašroubuje tyčka od zrcátka. Jednoduchý tipuju že sériově lisovaný výrobek s výrobní cenou cca do 100,- Kč a to hodně nadsazuju, brácha říkal něco o 30,- Kč. Bez znalostí místního trhu téměř nesehnatelný v replice - páč se to nevyplatí, tolik se jich nerozbije. Konečná cena originál dílu od suzuki 869,- Kč.

Mnohdy je použití repliky i lepší. Například, každý vobčas motorku položí, nemusí to být vždy havárka, ale neudržíš to, podvrkne se ti noha a jemně ji složíš na asfalt. Popraskaj ti úchyty na plastech a můžeš lepit leukoplastí abys dojel a vyvařovat nový úchyty. Někdy to praskne i tak že to je vidět navenek.... Vlastně často to takhle praská. Proč nenechat originál plasty doma nebo napospas osudu, když vemou za svý v nějakým příkopě a nekoupit si laminát? Když nic jinýho tak je zatraceně levnější. A lakování? Che che.
Originál lakovna - 8 vrstev průhlednýho laku na značkové barvě + opět GSF1200N (nádrž a podsedlovka) = 8000,- Kč. Lak popraskal na jednom místě na podsedlovce cca za 4 měsíce. Automobilová lakovna - neznačková barva dle výběru + 2 vrstvy průhlednýho laku (SV650 s polokapotáží - nádrž, polokapotáž, podsedlovka) = 1 flaška fernetu a cca 1000,- Kč. Dodnes je lak OK. Jen občas přibývají šrámy z dalších pádů :-) páč kdo nepadá, jezdí pod svý možnosti.

Na trhu replik je důležitý vědět po čem se dá sáhnout, je to jak u vietnamce - taky nejni všechno kvalita a někdy mezi snesitelným zbožím s normální dobou trvanlivosti najdeš šmejd. Ovšem značkové oděvnictví už dávno bere zboží ze stejných šikmookých hnízd.


03.05.2007 16:59

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

CUCKA
 Kávičkár 

Ikona

Moje osobne skusenosti s HONDA TN - vyborne.


03.05.2007 17:09

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Cendina
Darca Krvi  Turista 

Ikona

PalinoTDM: když nefunguje zastoupení hondy na Slovensku, respektive ta jedna firma a tobě záleží víc na čase než na ceně, proč se neozveš jinde? Třeba u jiné firmy na Slovensku nebo v ČR nebo Rakousku? Třeba by se zachovali přeci jen trochu více tržněji....


03.05.2007 17:10

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

PalinoTDM
 Turista 

Ikona

Cucka: Ja ju mam v Trenčíne, proti nim žiadne namietky su to kamoši :-))) ale diely idu z centra.... Daj pozor nech neprídeš o bočny plast, lebo sa zaradíš vedľa mňa :-))) mašiny mame rovnake akurat moja je čierna.


03.05.2007 17:13

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

wert
 Turista 

Ikona

ja mam s hondou zatial len dobre skusenosti..co sa tyka pristupu a dodania nd za dva dni mi vzdy vsetko prislo.


03.05.2007 17:19

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

taaat
 Ľadvinka 

ja som si objednal v honde v breclavy veci na yamahu a nevadilo im to velmi slušní až na to že LP stupačku som dostal až na tretí pokus , ale to im poslal ten trubka z yamahy (asi niečo bere) ak si z ba tak to môžeš skúsiť dooporučujem...
:-D


03.05.2007 17:36

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

copy
 Skútrista 

Ikona

ja mam doma dodnes jeden zeleny bocny plast na Transalpa r.98.. ten kym dosiel tak som predal motorku..


03.05.2007 19:16

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

HusaberGFE600
 Bahniak 

Ikona

ja ked som sa smykol do zakruty s motorkou som objednaval zrkadlo a blinker za 3 dni to doslo secko v poho aj pristup ale s cenami je to inak :-(((((( zrkadlo 1100 a blinker 950 :-(((((( ale inac je to v poriadku Honda motomax Nr


03.05.2007 19:28

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Diger
 Turista 

Ikona

no ja som bol v Honde v TT a tam som sa stretol s takou neochotou, ze az no. Keby aj neviem co, tak tam uz nejdem a nenecham tam ani korunu.


03.05.2007 19:37

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

rapid
 Turista 

Ikona

HusabergGFE600 motomax je v NZ nie v NR ;-)


03.05.2007 19:55

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

PalinoTDM> Co radsej nejazdis na TDM?

Ale k veci. Zaujmava diskusia a este ked ide o Hondu v TN. Kupoval som tam prilbu. V tomto smere boli ohladuplny, ostal som asi 20 min. po zaverecnej bez problemov.
Ale s dielmi je to asi horsie. Brat objednaval 2 tesnenia asi za 200 Sk, po troch urgenciach to asi za 3-4 tyzdne zohnali. Pritom z hlavneho skladu v Prahe to vedia poslat do 3 dni. To len personal v Honde musi byt schopnejsi, objednat to a venovat sa zakaznikovi.
Cakaju az kym im tam neplaces, ze to iste surne chces a beries a potom to objednaju. No nic, asi popri tomto maju vela roboty. :-(((


03.05.2007 20:12

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

rapid motomax ma pobocku aj so servisom uz aj v NR. Je to v krskanoch, tam kde bol predtym orange alebo sapeko. Hned za prvou svetelnou od NZ na lavej strane, pod tymi velkymi satelitmi.


03.05.2007 20:33

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Palino, aj keď sú to kamoši, naozaj skús inde.

Aj PC sa vozia z jedného centra. A moja skúsenosť? Mal som v obchode u "kamoša" objednaný monitor. Po týždni som sa šiel spýtať - nič. Druhý týždeň nič, ešte mi povedal, že nemusím chodiť, má moje číslo, keď monitor dôjde, zavolá. Keď som sa prišiel spýtať o tri týždne, už sa na mňa osopil, že mi vravel, nech nechodím. Až monitor príde, tak mi zavolá.
To som sa už nasral a išiel som inde. Predajca zdvihol telefón, zavolal do Blavy, tam monitor doviezli na letisko a o päť hodín som ho už mal v predajni v Košiciach.


03.05.2007 20:33

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Spiritik
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

na motomaxx len vrele odporucania.. perfektny pristup.. .vsetko co som cez nich objednaval(a malo toho teda nebolo) trvala dodavka 3 - 6 dni.. a to nemam ani motorku co je v kazdom slovenskom meste....


03.05.2007 20:45

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Hurican
 Kávičkár 

Ikona

u nas v TN ked bola este stara Hooondaaaa a mal som Hondu VF 750F, to bolo asi tak, ze som si sam musel v pocitaci najs co som chcel objednat :-)
ked tu otvorili novu predajnu, neviem aky je ich pristup teraz a je mi to asi jedno, vzhladom na to ze mam Suzuki :-D
ale clovek nikdy nevie .....
ale mam podobnu skusenost so Suzuki a to konkretne Styx v BB a vo Vrabloch. Je to sto a jedno... asi uz do Banskej nepojdem a neni som sam....
ked to zhrniem asi je jedno co mas, kedze uz davno sa nasi predavaci neriadia heslom:
NAS ZAKAZNIK, NAS PAN.... inak aj ja som predavac v jednom nemenovanom elektre :-D


03.05.2007 22:41

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Omnia na Tomašikovej...zatial doviezli vsetkoco som potreboval ...a vcas.. a to som objedanval veci na uplne stare veci a nie priliis bezne..a doviezli.


03.05.2007 23:13

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

PalinoTDM: Je mi luto ze ti nie sme schopny zabezpecit diel ktory potrebujes. Niekedy sa skratka stane ze pri tom mnozstve dielov ktore si honda vyraba sama alebo si ich nechava vyrabat u subdodavatelov nastane nejaky pruser. Bohuzial vacsinou je to prave ten diel ktory potrebuje " zakaznik" V tomto pripade ty. Verim ze ludia ktori to maju na starosti v honde slovakia a aj v honde Europe robia co sa da. niekedy vsak vo firme takych rozmerov ako je honda nefunguju veci tak ako by mali. niekedy je to birokracia inokedy zlyha ludsky faktor. Tym nechcem nikoho ospravedlnovat, len sa snazim vysvetlit ze urcite nie je zaujem nikoho z nas z Hondy ukratit s tvojej moto sezony, niekedy len veci idu proti nam. Sam vies ze vo vacsine pripadov su diely do 48 hodin u nas a v pripade ze Mechanik nema zlomenu ruku :-))) su aj promtne namontovane a motorka odovzdan.

Nevo: fakt sorry za trochu pokaslane vybavnei tvojej zakazky, urcite to bola nasa chyba sme si toho vedomi. Sem tam sa nasim chalanom podari si objednavku tak dobre zapisat a ukryt ze si nevedia spomenut kam u dali. Zastav sa u nas pytaj sa na foxa alebo mi napis sukrom. spravu nejak to reciprocne odcinime.

este nieco k dielom. Je pravda ze Honda ako jedina v SR sa snazi drzat 90% dielov skladom, V takom pripade sme schopny tento diel dodat do 24 alebo 48 hodin. Ak vsak diel nie je na sklade jeho dodatocne dodanie moze trvat pomerne dlho. Je to sposobene kampanovityou vyrobou. Ktora prebieha Sposobom tento tyzden sa vyrabaju zadne kapoty preto nemozeme vyrobit prednu kapotu. No a ak ma zakznik stastie tak ako Palino ze diel ktory potrebuje je na plane az na (obrazne povedane) 365 mieste moze to trvat pomerne dlho. A bohuzial do vyrobnych planov ako diler nevidime, preto neviem povedat kedy bude diel k dizpozicii.


03.05.2007 23:52

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

duroslav
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ja chodim, ked musim, do race, su tam dvaja chalani, ten so strojcekom na zuboch sa vzdy tvari, ze ho otravujem....ten druhy je fajn


04.05.2007 5:50

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Honda Tuhovska,celkom spokojnost. Ale najrozumnejšie je skusit net.


04.05.2007 8:32

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Tommy911
 Bahniak 

Justy: Ved uz ani nebudem objednavat od nich nic,heh, bud teda do Styxu,alebo nejake repliky kupim trebars z Louisa


04.05.2007 8:34

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

PalinoTDM
 Turista 

Ikona

Nevo: na TDM by som jazdil.. ale ti čo vedia... vedia ako na tom bola Yamaha vlani.. menil sa importer či tak akosi... bolo bezvládie a keď mi povedali že mi novu TDM ku dodaju do "tak troch mesiacov" podlomili sa mi kolená a skončil som v Honde. Po tejto skusenosti s fungovaním honda servisu sa k nej čoskoro vrátim.

fox024: dik za podporu o vas v tn som sa vyjadril vyššie, viem že zlyhava system, tak neviním vas v TN.... no teda skoro, veď asi vieš čo myslím. Konečne po dvoch mailoch sa mi ozval aj dotyčný pán z Hondy Slovakia ale nepotešil ma napísal mi to ako ty, čakať a čakať a čakať... len stale nechápem prečo to po mesiaci a urgencii riešia až teraz, ak reklamujem dodavky nd do 48 hodín, tak by im to snaď mojlo automaticky trubiť po 96hodinách že niečo zlyháva.... a nečakať kým sa otravný zákazník bude niečoho domáhať, a tým otrávi život nielen sebe ale aj všetkým dotknutým v ceste k tomuto dielu.


04.05.2007 9:15

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

AAAAAAROBO
 Kávičkár 

Ikona

Mne po mesiaci a pol čakania v jednom nemenovanom servise v Ba pondelok konečne oznámili že náhradné dieli na moju Suzuki došli a že im mám zavolať štvrtok. Včera im volám ako blázon, nakoniec mi oznámi nejaký chlapík že zajtra ide do budapešti a že dieli sú už objednané-??????????????? hovorím mu: ale ved už pondelok ste ich mali, nie? a on že hej, ale dodali úplne niečo iné! --chápete po mesiaci a pol čakania im dodali zlé dielce!!!! zložil som telefón a začal kydať na našich južných susedov. asi po hodine im zavolal otec a vtedy sa moja mienka zmenila. týpek ktorý s ním hovoril, ho ukludnoval že čo sa stresujeme ved náhradné dieli boli objednané len minulý týžden lebo oni akože čakali na vyjadrenie sa od nás či ju dáme opraviť. a ked sme mu vraveli že nech nás nesere, ved vyjadrili sme sa už cca. pred šiestimi týždňami, tak mi vravel že to nieje možné- a sranda je v tom že v servise som bol minimálne každý týžden a stále som sa vypytoval že kedy to bude hotové.--- ja už nechápem!!!! :-O :-O :-O :-O :-O :-O :-O :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(


04.05.2007 10:00

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Fox024: a co velke sklady vo Viedni a Hamburgu (ak sa nemylim)? Neviete sa na ne napojit?


04.05.2007 10:53

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

kukolarik
 Kávičkár 

Ikona

Chalani, necital som to cele, ale mam svoj nazor po mojich skusenostiach...
Mam skuter Honda PS. Ako vyrobok je to super, motoriscky fajn, teda proti vyrobcovi zleho slova nemam...
Ale pristup zamestnancov siete Honda je smutny.
Honda na zlatych pieskoch BA je bieda. Predajca je vacsi laik ako 16 rocny chalan, co sa zaregistruje na motoride, lebo ma babetu po dedkovi. Servisny technik, ten co prijima je zvlastny clovek, nikdy nepovie termin, cenu, nic a navyse, odrbavaju kde sa len da.
Honda na Tomasikovej BA: Predajca by este aj usiel, aj ked nemam s nim skusenost. Az na to, ze v ramci garancnej prehliadky nevie co sa robi... Servisny technik, konkretne elektrikar tiez je fuser, zobral sommu zapojit alam PitBull Johny 686, ten co je teraz testovany na hlavnej stranke, zapojil ako alarm vsetko, ale uz dialkovy start nezvladol. Najprv teda vyslovene povedal, ze oni to z bezpecnostneho hladiska nespravia, ked som pytal o tom ich pisomne vyjadrenie, zmakli, povedali, ze nejako to pode, ale ze nepojde, lebo to ma bocny stojan. Ja reku ze nema. Oni ale ze keby som ho dokupil, tak to nebude fungovat. Ja ze da sa dokupit? Hlada v katalogu a prisiel na to ze nie. Tak teraz v pondelok tam idem len na instalaciu dialkoveho startu...
Honda Trnava: Som chcel ist ku nim na garancnu prehliadku + instalaciu dial. startu/ked to uz v BA nezvladli/, pisal som mail, ze objednavka sluzieb niekedy v polovici aprila, prisla odpoved, ze skor ako 18 maja to nepode. Ja zas dovtedy cakat nemozem, lebo pri 4000km musim na prehliadku... inak skusenost s nimi nemam...

Mne to pripada tak, ze nejaky velky sef hondy zo zahranicia, by si mal obehat tuto predajne, aby sa stretol s pristupom svojich zamestnancou a ich vedomostami a keby bol kruty, tak 90% z nich ma vypoved.
Zaver?
Honda ako znacka a vyrobca je fajn.
Honda ako maloobchodna siet, predajca a servis je bieda, vacsia s akou som sa kedy stretol!


04.05.2007 10:59

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

TheBoss
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Honda Tomášikova BA - 100% spokojnosť


04.05.2007 13:36

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Ono keď sa v špajzy hľadá, vždy sa za regálom nájde nejaká zapadnutá klobáska. Netreba vždy čakať na zabíjačku.
Ale to by chcelo hľadať...


04.05.2007 15:19

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

PalinoTdm: Nechcem aby to tu viznelo ze vsetci su zly len my v trencine sme ok. V zasade reprezentujeme znacku ktora ti slubila nieco co teraz nevie splnit. samozrejme ze toto je presne ten stav ktorý nikto z nas nechce. Bohuzial tak ako som napisal toto hovno leti z vysky z urovne logistov na ktoru my nemame ziaden dosah a pristava pekne na hlavach nas predajcov ktory sme prvou liniou v strete s vami zakaznikmi.
Zo vztahu s Hondou Slovakia viem ze v ak existuje nejaka moznost ako zakaznikovy vyhoviet tak to urcite urobia. Toto je presne ten pripad ked vybavenie tohto problemu je v rukach niekoho v Taliansku alebo Anglicku. Preto ani Honda slovkia nema schopnost to nejak expresne potlacit. Toto je bohuzial nedostatok velkej organizacnej struktury Hondy.
To vsak neospravedlnuje to ze ti mohli odpisat slusny ospravedlnujuci mail uz ovela skor.

Vidicon: taketo spojenie nema ziaden diler hondy. My mame moznost nahliadnut len do lokalneho slovenskeho logistickeho systemu ktory sa aktualizuje na zaklade udajov od Honda moto Europe. My v zasade ani neviem z akeho skladu nam tu ktoru suciastku posielaju. Take napojenie ake ty hovoris by bolo neskutocne komplikovane a to nehovorim o jeho cene.

Pilgrim: Skus si predstavit zapadnutu klobasu v spajzi ktora ma 15000 m2 a potom ju skus najst :-D


04.05.2007 15:20

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

copy
 Skútrista 

Ikona

kukolarik: to mas vo vsetkom. Nielen v Honde. To je o nasej mentalite, slovenskej. Stalo by sa ti niekedy ja neviem, v Nemecku napriklad, ze sedis v krcme na pive, blizi sa zaverecna, a personal zhasne vsetky svetla ty vychadzas pomaly poslepiacky? A ked sa spytas, ze preco stvrt hodiny pred zaverecnou, este ta zdrbu ze oni musia poumyvat?
Keby ten velky sef z Hondy povyhadzoval 90% ludi z personalu na slovensku, tak kto by to robil.. myslis ze hned najdes ludi, ktori by ich nahradili? Ze ti sedia doma a cakaju na taku prilezitost? Mozno by tam dosli este horsi.


04.05.2007 15:30

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

PalinoTDM: Ten system o ktorom pises t.j. ze sa im niekde v system rozsvieti cervena lampa ak sa nejaka objednavka oneskori o X hodin, by bol celkom fajn, urcite im to skusim navrhnut


04.05.2007 15:31

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

Copy, Kukolarik: Sef Hondy nema koho vyhodit lebo to nie su jeho zamestnanci.


04.05.2007 15:36

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

tak tak copy, problem je v tom, ze zamestnanci su slabo plateny a robit nieco navyse a zadarmo ti nebude nikto... A to este budte radi, bo masina neni tak komplikovana ako auto, lebo co som ja pozazival v servisoch renolt a PSA, tak dovi dopo... vdaka zle zapojenemu konektoru dokazu vymenit pol auta :-@ a dojdem dedinskemu elektrikarovi a za 10 minut auto facha... preto serem cele autorizovane servisi.. :-(((((( mne zatial nikdy zavadu v autorizovanom servise nevyriesili, ale odzubali ma uz o poradne prachy...


04.05.2007 15:58

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

copy
 Skútrista 

Ikona

Fox024: ja to viem, moje prac. posobenie (ako zamestnanec) bolo u SK autoimporterov. Nejake paky na zmenu personalu sa vzdy daju najst (teda u zmluvnych dealerov), zatlacit sa da cez vselico. Aj ked dnes je uz situacia ina - uz neexistuje ani statut tzv. exkluzivneho importera, vid napr. BMW vs. AutoMotiv..

matvej: asi to zle vyznelo, ta "slovenska mentalita" - jasne ze aj na Zapade su mnohi ludia lajdaci, napr. s autami ked robia test servisov v nejakom casopise, z 10 zavad na odstranenie objavia v servise trebars iba tri ci styri. A za rovnake zavady kazdy uctuje inac..

Slovenskou mentalitou nemyslim ale iba zamestnancov, ale aj majitelov. Svojho casu predavala Omnia na Tomasikovej Saaby - hned vedla Hondy. Znamy sa ma pytal ci neviem o nejakych vhodnych zamestnancoch - no a kamarat ktoremu som poradil, prave chcel menit flek - dosiel odtial vysmiaty.. ze vraj oni hladaju veduceho predaja, kravata sako, VS vzdelanie, jazyky, nadcasy - za 12 hrubeho.. to bol rok cca 2001 myslim. Chapes to? To akoze ten clovek, ktory ma predavat auta od miliona vyssie, sa bude usmievat na zakaznikov so svojimi 9 tisic cisteho? Asi nakoniec predsa takehonasli, lebo ta predajna tam chvilu aj fungovala - par rokov. Potom to premalovali na Ssangyong - a teraz maluju zas..


04.05.2007 16:11

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

Vo vseobecnosti nepoznam zamestnanca ktory by vnutorne citil ze je dobre zaplateny. A niekomu aj ked das 100 litorv mesacne tak bude na teba srat a robit si svojim slimacim tempom. vela krat to nie je otazka penazi ale ako Copy aj matvej naznacil je to v mentalite a schopnosti vazit si pracu a robit ju zodpovedne. toto musime naucit dalsiu generaciu lebo sucasna je uz zdeformovana. v tomto su nemci ( a vlastne vacsina zap. europy) uplne niekde inde.


04.05.2007 16:31

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

MartineR
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Fox024viem ze trochu odveci, no buduci tyzden mi konecne vratia papiere a potrebujem co najrychlejsie vymenit zadnu pneu (mam uz kupenu). Mam sa objednat, alebo staci jednoducho prist?
PalinoTDM neuveris mi, ale ja som ani nevedel, ze si padol :-O drzim palce, nech sa to co najrychlejsie vybavi k Tvojej spokojnosti ;-)


04.05.2007 17:14

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Fox, ale moje klobásy nemajú na boku tie bielo-čierne prúžky...

Inak v rakúskom Linci som zháňal pre kolegu foťák. Prídem do Mediamartu, kukám... nemajú. Pýtam sa predavača, ten že už sa vypredali, ale že za dva týždne im prídu zasa. Ja že to už budem doma. Prišiel k PC, niečo tam poťukal a že vraj v ich sieti predajní žiaden nie je. Zatváril som sa moc sklamane, tak dvihol telefón a obvolal konkurenciu. Za desať minút mi doniesol lístok s adresou predajne, kde ešte mali dva kusy a jeden vraj mám rezervovaný. Ale to len tak na okraj k 15000 m2.

Spojenie s veľkoskladmi in-line, to si vysvetlil. Ale v takomto konkrétnom prípade, keď moto pre jeden diel stojí mesiace, nedá sa tam zavolať?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (04.05.2007 17:25)


04.05.2007 17:55

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

Martiner: : radsej si predom zavolaj na servis, moze sa stat ze bude vela prace, tak aby si zbytocne necakal, je vzdy lepsie predom zavolat a dohodnut termin. takze brnkni na 032/640 04 30 o dohodni sa servisakom.

pilgrim: No kupovat fotak ( t.j. novy vyrobok nie diel) je dost odlisne ako zhanat suciastku na bike. Skus prist do elektra a povedat ze potrebujes novu sosovku alebo ze ti fotak spadol a potrebujes nove telo fotaku. A budes vidiet ten rozdiel. A to nehovorim o rozdiel v charaktere elektronickeho pristroja ktoreho sa po Eu predavaju radovo tisice kusov a plastu na bike ktoreho sa predavaju radovo desiatky resp stovky. A to uz nehovirm o marziach ktore su na fotaku a na biku. Takze tu by som paralelu nehladal.

A okrem toho ak by bola moznost ze to niektory diler ma skladom tak si bud isty ze ten plast tu uz davno je. bohuzial v tomot pripade tento konretny diel nebol a nie je dostupny pre celu Eu. takze ten diel nebol "k mani" nikdeu ziadneho dilera pretoze sme vsetci dileri napojeny na rovnaku distribucnu siet.

A zavolat do skladu kde denne obsluhuju stovky alebo tisice objednavok spoziadavkou typy, dobry den volam vam ci nahodou tam niekde nemate jeden zabudnuty plast na tu a tu masinu, ja sice vidim ze v systeme to nie je ale co ak predsa. toto nejde, to asi uznas sam.
okrem toho bohuzial nie su mi ani zname cisla do centralnych skladov.

Pilgrim myslis akoze pruzky Adidas :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fox024 (04.05.2007 18:04)


04.05.2007 18:57

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Ono to nebolo o kúpe foťáku... A práve pre ten nepatrný rozdiel sa možno Palino ešte nevozí.

Je pravda, že do práce predajcov, dodávateľov, dílerov... nevidím. Boli to len také moje amatérske úvahy, tak to nechám tak.


05.05.2007 11:11

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

PalinoTDM
 Turista 

Ikona

Bolo tu napísane veľa pravdy... všetko je v ľuďoch.. je smutne že mnohokrat zamestnanci nerobia ani to základne, čo maju v popise prace a potom to vyzerá, ako vyzerá a každemu z nas je to akosi jedno, kým sa ho to nedotkne. Ako obchodnik viem o čom to je, aj o tom, že ak je chuť riešiť situaciu, vždy sa dá urobiť prekvapivo veľa... ale to sa treba snažiť!!!


05.05.2007 14:22

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

maestro
 Jogurťák 

Ikona

Honda NZ - 110% spokojnost - uz inde ani nechodim a to som z BA

BTW. tiez som objednaval veci na horneta v BA na zlatych pieskoch a uz je tomu mesiac a ani chyru ani slychu - kazdopadne, docela ich chapem, maju tam strasny naval objednavok (zac. sezony a tak) a je tam na to len 1. chalan + dodavatelaia maju asi SVK dost na salame, tod moj nazor.


11.05.2007 12:29

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

PalinoTDM
 Turista 

Ikona

No ďalší čas uplynul a ja som na tom stale rovnako, to je neskutočné, ako môžu takto vôbec fungovať.


11.05.2007 13:09

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

HusaberGFE600
 Bahniak 

Ikona

to rapid: myslis ze som dilino motomaxx je v NR aj v NZ ;-) motomaxx.sk/modules.php?name=Obchod&&file=contact


11.05.2007 13:10

Re: Honda - neskutočný prístup k zakazníkom

rasto1303
 Turista 

Ikona

Po negativnych skusenostiach v Honda-BB som zacal chodit do Hondy-Presov(RP Moto) a na ich adresu vôbec nemusim setrit slovami chvaly, maju fakt profesionalny pristup.

Palino TDM..co keby som ti ten plast hodil cez kopirku... :-))) ...ale nie skus to v inej Honde.. 8-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.