Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3401 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

Aku turisticku motorku? - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuAku turisticku motorku? - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 3 |

25.12.2007 13:39

Aku turisticku motorku?

Chcem kupit nejaku turisticku (cestovnu) motorku tak do 300000sk. Viete mi poradit aku? Potreboval by som vediet vase skusenosti s konkretnou moto.
Celkom sa mi pozdava Honda Pan european,Yamaha FJR ....BMW su pridrahe :-}


25.12.2007 15:00

Re: Aku turisticku motorku?

bohusact
 Kávičkár 

Chcel by som mať tvoj problém s takým finančným limitom !!!


25.12.2007 15:19

Re: Aku turisticku motorku?

STX 1300, jasná volba , není o čem .


25.12.2007 15:23

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

BMW R1200RT za 300 000 by si mohol zohnat, je to velmi turisticka moto. Viacej ako FJR a podobne .


25.12.2007 15:31

Re: Aku turisticku motorku?

v jízdní dynamice se RT na Paňáka nechytá ani omylem


25.12.2007 15:34

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tiez si myslim ze 12RT do 3 kil zozenie
vozil som sa na FJR a to bola parada, na 5 kvalte som zaknedlil pri 2 tisic otackach a ta stodola zahucala a bez cukania zrychlila a pripravovala sa na vzlietnutie...
a paneuropeanom urcite nic nepokazi

myslim ze sa nepomylis bez ohladu na to ci kupis FJR, PAN alebo RT

wingu-otče o jazdnej dynamike RT 1200 a PAN samozrejme nemozem rozpravat ale BMW bude mat tutovo vyrazne mensiu spotrebu a je o 70kg lahsie v suchej hmotnosti

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (25.12.2007 15:43)


25.12.2007 15:41

Re: Aku turisticku motorku?

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Podľa mňa je tiež FJR lepšie ako Pan , je o poriadnych 23 kg ľahšie a 18 koní silnejšie.RTčko má úsporný motor a je najľahšie z nich.


25.12.2007 15:46

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Wing, elektro nastavovaci podvozok, vacsia ochrana proti vetru - zime, podla mna pohodlnejsi posed. A urcite lepsia spotreba ked uz sme pri tom. Dynamiku ma zevraj tiez velice dobru, a mozno aj lepsiu ako Pan... pan, fjr su mensie motorky ked ich postavis vedla seba. RT je moja volba :-)

uz si predstavujem ako sa na tom vezieme dvaja niekam na dovolenku ....


25.12.2007 15:47

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html...


25.12.2007 15:48

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

pisem len moj nazor, na ziadnej spominanej motorke som sa nevozil


25.12.2007 15:49

Re: Aku turisticku motorku?

jasně že ani jedna není špatná, záleží na tom, co soudruh preferuje. FJR má nejsilnější motor z trojice, ale padá do zatáček, motor má vibrace, nízko stupačky, starší "kulaté" modely měly
krátkou 5-ku a hřály od motoru neskutečně. RT je lehčí než Pan, nemá tak silný motor,vzducháč, vzpřímenější pozice řidiče a tzv charakter motoru i mota, Paňák je múj favorit z téhle trojky ,ale koupí jakéhokoliv mota z této trojky ,chopper77 neprohloupí, přesně jak pravil Raptor.
Jsem zapřísáhlý hondista, tak se nedivte. :-D Chopper77 ,někde v minulosti v archívu na Motoride, je velmi dobrý článek o STX.... udělej si obrázek sám.


25.12.2007 15:58

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

neprohloupí :
-nestupi vedla
-neurobi chybu
-nepopali sa

:-D

ked si niekto sadne na FJR a RT okamzite musi zistit, ze RT je ovela pohodlnejsie vozidlo


25.12.2007 16:03

Re: Aku turisticku motorku?

bruno76
 Kávičkár 

Ikona

ano ano moja gsxr je najpohodlnejsia :-))) :-D :-D


25.12.2007 16:06

Re: Aku turisticku motorku?

duggo-ESA podvozek je za příplatek to nemají všechny, stejně tak u Paňáka "A" je ABS a elekrický plexi taky za příplatek v kombinaci s ABS. O těch slavných či neslavných spotřebách, mám takovou teorii, a nemusíte s ní souhlasit : KAŽDÁ moto, co má vstřikování ŽERE STEJNĚ. Při konstantní rychlosti cca 130km/h se překonává pouze odpor vzduchu / každá moto + - stejně a odpor pneumatik / a potřebný výkon je v této rychlosti je cca 25-35 koní, tj spotřebované energie, tj spotřebovaného paliva. Navýšení spotřeby u stříkaček vidím já osobně pouze v tom, že některé mota více, některé méně, svádí jezdce k agresivnější jízdě a s tou roste i spotřeba. Netvrdím že tato teorie je 100% pravdivá, ale mě se ukázala v praxi jako realita. Jak jinak si lze vysvětlit u gw 1800 prúměrnou spotřebu 5,7 l a při konstantní 130km/h na dálnici 6,3l/100km. Jiné EFI mota mají jakou spotřebu ? Podobnou.


25.12.2007 16:09

Re: Aku turisticku motorku?

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Nechcem radiť, keďže na žiadnej z preberaných motoriek som nemal tu česť. Ale poväčšine cestujem sám a tak sa po večeroch túlavam kempmi či večernými mestami a okrem žien obzerám aj motorky. U západoeurópskych turistov je RT-čko v drvivej prevahe. Náhoda?


25.12.2007 16:16

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

no ale kolko valcekov ma Pan a kolko RT , cim viac valcekov tym viac Honda. carlos pisal o kombinovane RT spotrebe 4.5 litra. A cital som o Pan spotrebe okolo 6 a viac iltra. Ten podvozok je urcite riadna cena ako vsetko co je za priplatok .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (25.12.2007 16:18)


25.12.2007 16:31

Re: Aku turisticku motorku?

duggo-kolik lidí , tolik chutí . Někdo chce sametový " bezpohlavní " vodník 4 válec, někdo chvějící se 2- válec vzducháč . ESA je za příplatek ano, a co se týkalo Paňáka , tak
v SK se prodávali, co je mi známo, pouze STX 1300A, tj v plný palbě s ABS a elekrickým štítem.
Poslední poznámka ke spotřebě : když múj soudruh na Velkým Fazerovi zabíhal nové moto , jezdil jsem s ním do kilča light ,většinou po rovině , se spotřebou 4,8 , ve dvou , a moto má 460 kg samotná. A není to na benzín 98 okt ale 95, i když čidla klepání v hlavách má.


25.12.2007 18:00

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

wingu otce.. nesuhlasim s tym ze pri rovnakej rychlosti zeru motorku cca rovnako
boxer ako motor je znamy svojou nizkou spotrebou paliva ktora je pri turistickej jazde este nizsia :-} naopak u Pana neni problem jazdit za 6 litrov turisticky /viac valcov, vyssia hmotnost/

duggo mne FJR prisla ako velmi pohodlna motorka, jediny nedostatok bol ze mam 195cm a tak som mal viac pokrcene nohy ako by mi bolo pri dlhsej ceste prijemne

tiez by som jednoznacne siel do 1200RT ak by som sa musel rozhodnut prave medzi tymito motorkami

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (25.12.2007 18:13)


25.12.2007 18:14

Re: Aku turisticku motorku?

redtwins
 Kávičkár 

Ikona

Ja si osobne myslim ze to je len na tom ktora mu viacej padne do oka.Urcite vsetky tri tu spominane tourery su perfektne aj ked kazda ma uplne iny motor a charakter.


25.12.2007 18:22

Re: Aku turisticku motorku?

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona

viezol som sa len na FJR co sa mne na nej nepacilo bola strasne hlucna prevodovka a kardan ale inac jej nemozem nic vycitat


25.12.2007 18:32

Re: Aku turisticku motorku?

Raptore múj milovaný Synu - samozřejmě jsem rád, že nesouhlasíš, alespoň múžeme diskutovat. Nuže milý synu, sděl mě tatínkovi, v čem múže být , nebo je, tzv 2 válcový boxer při konstantní rychlosti ve výhodě oproti jiným konstrukcím, z hlediska spotřeby paliva ? Např 4 válcovým motorúm , nebo vodníkúm. Rád si to přečtu neboť nevím, dle mě je to mýtus a blud . Naopak velký dvojválec je v nevýhodě z hlediska spotřeby paliva, neboť má velký spalovací prostor na válec, což je z hlediska dokonalého víření a dokonalému prohoření výbušné směsi , ve velkých spalovacích prostorech problém. V čem je ono " tajemství " malé spotřeby BMW ? Větší komprese to nejsou, u 4V hlav nějaký jiný geniální tvar spalovací komory také nevymyslíš. A že by vstřikování BMW bylo tak geniální o tom pochybuji, každé EFI při konstaní rychlosti jede v max chudém režimu, i moje honda má čidla klepání a to jede na max předstih, co 95okt benzín umožňuje. Milý nezdárný synu, dovolím si přetlumočit svúj nesmělý názor, že tzv" malá spotřeba " u BMW je pouze mýtus turistú co jezdí
dlouhé trasy, konstatním tempem = pomalým tempem . V tomto režimu, by jakákoliv jiná stříkačka měla stejnou spotřebu, ne-li menší. Múj názor, Helmuti nebíte mě :-D


25.12.2007 18:45

Re: Aku turisticku motorku?

salli
 Turista 

ja by som bral yamahu fazer 1000.pohodlna silna masina s dobrym podvozkom.treba si uvedomit ze na masine jazdis cely rok a na dovolenku sa ide raz v roku.kamos ma a aj spotreba bola super.treba kazdopadne sadnut na kazdu spominanu masinu.


25.12.2007 18:55

Re: Aku turisticku motorku?

salli - "starý " fazer litr s trubkovým rámem, je óber pecka moto . Motor bzučí na karbcích jak elektromotor, bez vibrací, je lineární, necuká, nežere nic, a jede jak z praku , narozdíl od nových, ucukaných stříkaček .


25.12.2007 19:25

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

wing - moj argumentami ovenceny taťulda :-))) ... mala spotreba u BMW nie je mytus ale faktovereny nespocetne krat ...nove litrove varadero zo striekackou papa viac / o karbecovom predchodcovi ani radsej nehovorim/ takisto caponord, vstrom a o LC8 radsej ani nehovorim..a to ma BMW o 130ccm pri motoroch rady 1150 a 170ccm pri motoroch rady 1200 viac, mam jedneho znameho ktory ma Pana a rozpraval o 6 litroch priemernej spotrebe pri turistickej jazde vo dvoch a plne nalozeny

chod napriklad na forum www.bmwgs.cz a opytaj sa ich aku maju priemernu spotrebu... a dopracujes sa k cislu cca 5,5l / 100km... a aby toho nebolo malo 1100 motory su zname este nizsou spotrebou ako 1150 napriek tomu ze nemaju 6 kvalt, opytaj sa clenov menom spirit alebo GaST aku maju spotrebu..

pisal si ze si sa pri zabiehani velkeho fazera dostal pri dvoch jazdcoch na 4,8 litra zo svojim GW nebude mi vacsou radostou ako nechat teoriu teoriou a prejst k praxi... pojdeme sa pekne spolu vozit ale predtym dotankujeme doplna a potom na dalsej pumpe po 300km uvidime kto z nas kolko dotankuje, ziadne palubne pocitace a priemerne spotreby na nich.. bude to iba lahka matematika


25.12.2007 19:44

Re: Aku turisticku motorku?

milý Raptorský zlobivý synu. Začnu od konce, Tvé velemilé zprávy. Bez problému synu, zkouška není problém . Nasadíme kilčo , zapneme tempomat a když nebude ultra protivítr , hondí titanic jede při 100km/h tacho na tempomat = 95 km/gps za 4.8l/100km s pohohovostní váhou 460kg+ cca 140kg posádka= 600kg celkem. Spotřeba bude 4,75-4,90l/100km ani bohovi víc. Vícekrát vyzkoušené. Ano souhlas, jak říkáš že jiné dvojválce spotřebují víc, viz múj předchozí příspěvěk o víŕení ve velkých válcích, ale znovu se ptám proč ne u BMW ? Já se ptám PROČ ? Litrový Fazer s karbem, co má 125k na kole, bere při tachometrových 100km/h = 4.1l/100km. Ano 4.1, a je to karburátorový 4válec.
Opět netaktně opětuji svúj dotaz, V ČEM spočívá tajuplnost nízké fiktivní spotřeby BMW ?
V čem?



25.12.2007 20:02

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

ako mozete porovnavat RT a lirovy Fazer ?

a proc zere BMW najmenej ? mozno koli absencii vodnej pumpy ;-)


25.12.2007 20:47

Re: Aku turisticku motorku?

romdo
 Skútrista 

Wing - tvoja otazka je dost komplikovana , ale nie je nerealne, ze to funguje...
v podstate ide o zakladnu problematiku asi tu>
www.inovace-dmt.fs.cvut.cz/studijni_materialy...


25.12.2007 21:19

Re: Aku turisticku motorku?

tvrdas
 Turista 

Ikona

este by som FJR-u chrakterizoval ako motorku so sportovejsim posedom s vacsim navazenim na ruky ako pri Pan a RT. cize zavisi aku turistiku chces robit.
Salli: suhlas, aj podla vyuzitia pocas celej sezony by som vyberal.

bmw motor moze prekonavat mensi odpor na svoj beh a preto menej spotrebuje hmm ?


25.12.2007 22:25

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

wing a uplne najpodstatnejsiu vec napisal tvrdas... som na to pozabudol a pritom som to mal napisat ako prve, boxer je najefektivnejsi z hladiska prekonavania odporu a sil posobiacich pri behu motora ktore su dane jeho konstrukcnym riesenim

tuto problematiku vsak neovladam uplne presne ale herghott mi to raz celkom pekne vysvetlil na kofole na zubore, tusim po boxeri bol najefektivnejsi 2V a potom 4R ale to som si neni zicher isty

velmi sa tesim na ten test tvojho GW vs moje GS, pricom si samozrejme nedovolim tvrdit ze trepes ale nesmies mi mat za zle ked napisem ze uverim az ked uvidim na vlastne oci

apropo.. este jedna info, viaceri ludia potvrdili ze pri dlhodobej turistickej jazde na 6kvalte sa na GS da ist pod 5 litrov

a nizka spotreba u BMW nie je fiktivna, to je realita

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (25.12.2007 22:27)


26.12.2007 1:09

Re: Aku turisticku motorku?

Raptore synu - cituji : " boxer je nejefektivnějším.... dané konstrukčním řešením."... to co je za triboteorii ? Co je na vzduchem chlazeném 2 válci efektivní ? Že je to 4V hlava, vzducháč a dvojválec ? Co je na něm geniálního, mimo nejsnazšího vyřešení problému s vyvážením /protiběžné písty / a díky tomu nižžímu těžišti ? Dle mě nic. Nevím, co Ti mohl vysvětlit hergott , snad jen ,že dle akademické teorie, dvojválec bude mít nižší třecí ztráty než 4V a vyšší efektivnost díky chybějící vodní pumpě. Na to si dovolím oponovat / že účinnost spalovacího motoru je jen asi 30 % , a třecí ztráty na klice a pístech jsou cca 5% dle rúzných pramenú/ že vzducháč boxer má olej 20W s vyšší základní vizkozitou , tudíž větším vnitřním odporem, převodovka u GS se točí stejně rychle jako klika v hustém převodovém oleji, ergo vyšší hydraulické ztráty uvnitř motoru, než klasika 4V moto. Co se týká velkoobjemových dvojválcú jiných výrobcú, vše je odvislé od bohatosti směsi, resp co výrobce od motoru očekává, a jaké jízdní parametry má mít. Klasické karburační naháče pracují s přebytkem +10% bohatosti směsi, kdy je nejvyšší kroutící moment z motoru, narozdíl po tzv úsporných moderních cesťákú s TPS senzorem, které pracují až s -10% chudou směsí, oproti optimu .Jestliže výrobce chce, aby jeho moto byla v středním otáčkovém rozsahu dynamická ,obohatí tam směs. Nic víc, nic míň. Na tom je založená výbušnost třeba karburačních Varader, či klasických naháčú. Ano žerou, ale jedou díky krouťáku velmi razantně. Jestliže by bmw boxer měl mít ve stejných jízdních režimech menší spotřebu , musel by spalovat palivo o větší výhřevnosti, nebo jej spalovat efektivněji. Paliva, benzíny 95 či 98 , mají výhřevnost stejnou, čili připadá do úvahy jen druhá možnost. Spaluje efektivněji. Větší komprese nepřichází do úvahu, čili jediná možnost je spalování chudší směsi než konkurence. Aby si zapálil chudou směs a ta dokonale prohořela, je třeba větśí víření směsi ve válci, jiný tvar spalovacího prostoru.Ani jedno ani druhé boxer, co je mi známo, nemá diametrálně odlišné , narozdíl od litrového výkonu motoru , od konkurenčních motorú.
Proto synu, opakuji svou tribologickou teorii : bmw boxeři žerou to co jiná moto se vstřikováním, při porovnatelných jízdních rychlostních prúměrech...... Jo v létě to skusíme! Uvidíš, že nekecám, nemám proč


opr:preklep

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing (26.12.2007 1:22)


26.12.2007 8:41

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

wing boxer ma ide odspodu rovnako dobre ak nie lepsie ako karbecove varadero napriek tomu ze ma cca o 10 koni menej

pises ze vsetko je zavisle od bohatosti zmesi, co je urcite nesporne logicky zaver a... teda mi vychadza ze vsetci ostatni davaju zamerne bohatsiu zmes len BMW dava zamerne chudobnejsiu zmes... otazka je preco? preco by vsetci ostatni davali zamerne bohatsiu zmes na strojoch ktore su urcene na turistiku kde je spotreba dolezitym faktorom?? odpovedz mi na toto

bmw boxer ma v rovnakych jazdnych podmienkach nizsiu spotrebu ako ostatne litrove 2V ci zo striekackou alebo bez, prosim nebavme sa o tomto, toto je overeny fakt, keby si toto povedal na nejakej boxer stranke tak ta zozeru aj z topankami :-)))

a na margo 20w50.. skus dat tvoj tip ake straty vykonu ma na svedomi hustejsi olej ako je 20w50 oproti 10w40


26.12.2007 9:09

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

kardan ! kedy uz niekto spomenie kardan ! >:-) ten je tiez predca efektivnejsi v prenasani sil ako retaz ..

inac zacinate tu rozoberat veci o ktorych nevedia ani samotni konstrukteri, slamenny klobuk dole :-D


26.12.2007 9:10

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

duggo to s tym kardanom si nemyslel vazne vsak...


26.12.2007 9:18

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

myslel, kardan je mensi pohlcovatel sil ako retaz. To mi moja prababka vravievala.


26.12.2007 9:22

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

duggo kardan je menej pruzny ako retaz a su na nom vacsie straty pri prenose sily na zadne koleso pokial viem ja

pozdravujem prababku


26.12.2007 9:39

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

vsak prave preto, ze je pruzna, pruznost pohlcuje silu ...to mi vravieval zasa pradedko

Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (26.12.2007 9:51)


26.12.2007 10:20

Re: Aku turisticku motorku?

romdo
 Skútrista 

www.dinamoto.it/DINAMOTO/on-line%20papers...

je tam par zakladnych vzorcov, fyzika nepusti...


26.12.2007 11:43

Re: Aku turisticku motorku?

Za nizkou spotrebou motocyklov BMW stoji nenapadny objav skotskeho fyzika Jamesa Clerka Maxwella, tzv. Maxwellov Demon (castokrat nespravne nazyvany aj ako Boltzmannov fantom).
Maxwellov Demon sikovnym trikom usmernuje pohyb molekul tak, ze dokaze vo vhodnej chvily znizit entropiu termodynamickeho systemu a tym zvysit ucinnost obehu.
Vyuzitim Maxwellovho Demona sa zapodieval aj rakusky fyzik Ludwig Eduard Boltzmann, ktory urcity cas posobil ako sef Katedry Teoretickej Fyziky na univerzite v Mnichove.Odtialto to bol uz len krocik, aby si tento genialny objav nasiel uplatnenie vo vojnovej masinerii fasistickeho nemecka. Prvym motorom vyuzivajuci Maxwelowho Demona bol legendarny M2B15 (vsimnite si M , B v oznaceni,M-Maxwell, B- Bolzmann) od BMW. BMW nasledne predstavili prvy motocykel vlasnej vyroby "R32", prvy z dlheho radu modelov, kde z dovodov utajenia technologie, prestaly pouzivat pismena M a B v oznaceni.
Po vojne sa tento objav dostal do ruk vitaznym mocnostiam. Americania montovali tento dvojvalcovy boxer do Harleyov. No vsak Bezuspesne.
Rusi ukradli nemcom dokonca celu vyrobnu linku a zacali vyrabat vlastne motocykle M-72 (M-ako Maxwell !!!) s rovnakym motorom ako mal nemecky R 71. Taktiez treba dodat ze bez vacsich uspechov.
Je faktom, ze pre ucinne vyuzitie Maxwellovho Demona je nutne mat dvojvalcovy motor s protibeznymi piestami chladenymi vzduchom. Ale preco sa Maxwellovmu Demonovi dari obchadzat druhy zakon termodynamiky iba v motocykloch BMW, ostava doteraz zahadou.
V poslednej dobe sa dokazala pritomnost Maxwelovho Demona v supravodivych magnetickych frekvencnych rezonatoroch Fuellmax, v kozmodisku, ci kolennom pase Dr. Lewina.


26.12.2007 11:47

Re: Aku turisticku motorku?

raptor - ok, to múže být vyšším objemem motoru, kratším celkovým převodem, nebo tím že boxer má jiný poměr vrtáníxzdvih a síla na kliku, od pístu púsobí na delším rameni, či kombinací všech těchto faktorú . Ale máš pravdu, udělejme v létě pokus , vemte s duggem boxery, snad se k nám přidá ještě někdo jiný se stříkačkama a udělejme kolečko 300km po Slovensku.
Takový test spotřeb rúzných moto při běžné jízdě. Velice bych se divil, kdyby rozdíly mezi jednotlivými moty byli větší než 1l/100km při běžné jízdě. Samozřejmě že to nebude 100% prúkazné, rúzní lidé - rúzné styly . ale lecos to napoví. Zkusme , uvidíme.
Romdo- co konkrétně, jaký vzorec, nebo co se týká efektivnějšího využití paliva tam máš na mysli ?
duggo, myslím si že s tím kardanem je to naopak, již jen kvúli zadnímu převodu na kolo, mazané olejou náplní


26.12.2007 12:36

Re: Aku turisticku motorku?

Vdaka za pomoc. Dam na vase radi a tie motorky si najprv vyskusam. Aj mne sa najviac pozdava BMW R1200RT no musim vyskusat aj STX 1300 .
duggo,vdaka za tip :-)


26.12.2007 12:56

Re: Aku turisticku motorku?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

chopper77 ,
ser na hore spomínané modely a kúp si Triumph Sprint ST 1050 ABS >:-)
Do 300 000,- hravo-dravo !
A tiež pár typov : suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=...


26.12.2007 12:58

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

som vedel ze ked sa sem zapoji brazel tak sa tu budu ponukat triumphy a na ostatne znacky bude treba srat :-~

brazel ozaj preco prave triumpha a nie hociktory iny stroj z trojice RT, FJR, STX


26.12.2007 13:13

Re: Aku turisticku motorku?

raptor - protože má řetěz a nádrž na 20 litrú, narozdíl třeba od STX co má kardan jako každá z výše uvedené trojice, a nádrž jen na 29 l což je pro turisty nevýhodné


26.12.2007 13:17

Re: Aku turisticku motorku?

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

chopper77: ak by si chcel byt prvy, kto prdi do svojho sedadla, NTV 700, v Kosickom BMW ostalo smutne F 800ST s bohatou vybavou a splna Tvoj cenovy limit.


26.12.2007 13:17

Re: Aku turisticku motorku?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor , keď si vedel , tak čo sa čuduješ ?

Apropo , chopper77 chce kúpiť cestovnú motorku do 300 000,- Sk ! Nepíše , že 350 , 400 ...
A v tej cenovej hladine možno ešte FJR 1300 : suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=...

Ak to nemá byť starina . ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (26.12.2007 13:21)


26.12.2007 13:34

Re: Aku turisticku motorku?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Raptor, niektore motorky zeru viac, niektore menej, ale rozdiely su velmi male. Ked som testoval superzrave LC8, tak priemerna spotreba mi vysla 7 litrov (na 600km, zmiesane, aj offroad)
Isiel so mnou kamos na superuspornom GS1200 Adv. Jeho priem.spotreba podla palubaka na tej istej trase a tou istou rychlostou 5,5. Ked zoberiem klasicke BMW zaokruhlovanie :-) tak realita mohla byt niekde do 6 litrov. Tzn 1 liter na 100km berie naviac to "superzrave" LC8 ;-)

Ano zerie viac. Avsak, ked ma 1km na motorke stoji nejakych 15-20sk, myslis, ze ma bude srat rozdiel 50sk na 100km, cize 50 halierov na 1km?

Takze spotrebu by som vobec neriesil, lebo to je naozaj ta najmensia nakladova polozka na prevadzke motorky.
Ine by bolo, keby sme sa bavili o lietadlach, to je jasne, lebo jedno berie 300 litrov na hodinu a druhe 1200 litrov na hodinu, ale riesit 6 a 8 litrov pri nejakom 10.000km rocnom nabehu je naozaj nemiestne.

Wing> tak pekne si to napisal o tom velkom fazerovi, az rozmyslam ci ho naozaj mam predat, alebo nie :-)


26.12.2007 13:42

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

wing, kazdy jeden clanok, kruzok na retazi sa musi zachytit o zub ozubeneho kolesa, zapadnut, pootocit sa a vratit sa do povodnej rovnej retaze, pritom vznika podla mna vacia strata ako ked mas kardanovy prevod. Ved uz len ked si zoberies opotrebenie retaze a ozubenia...tam sa nejaka sila musela stratit...

som uplny odbornik :-D

Wing, taketo testy tu uz boli, ked spolu isli Herghot a Awia na dovolenku, vzdy mal Herghot vacsiu spotrebu, nikdy nemal mensiu ako Awia.



26.12.2007 13:51

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

kolko vas stoji 1 km jazdy na motorke ? 20 korun ? volako tomu nerozumiem, a nie, ze by som nechcel

minulorocne naklady na moto ..
spotreba ccca 6 litrov na 100km = 2.4 sk na km pohonne hmoty
vymena oleja 1000 korun rozdelene do 10 000km ..0.1 sk na 1km

= vseho vsudy 2.5 sk na km

nasledny posezonny predaj motorky, predal som ju o cca 10 000sk drahsie ako som ju kupil, nemenil som nic iba olej. ziadne platnicky, gumy,plasty,garminy a ladaky.

len pisem, ze aj tak sa da ;-)

a porovnavat fazera s RT .. si seba predstavim na Fazerovi so spolujazdcom, obaja obleceni v turistickom volnom textilnom obleceni, nabaleni na dovolenku a iduci 160 po dialnici, fakt luxusna jazda ako pre jazdca tak aj pre spolujazdca ...


26.12.2007 13:56

Re: Aku turisticku motorku?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ano, s vyssim stitkom ziaden problem. A 3x 48l kufre nema ani FJR.

ad naklady> nekupujem jazdene motorky a do nakladov pocitam vsetko, t.j. okrem oleja aj stratu ceny, gumy, PZP, oblecenie, helmu a pod...
Keby som do toho naratal aj ubytovanie a stravovanie po ceste, dialnicne poplatky a pod bolo by to este viac. A je jedno na akej motorke to ides.


26.12.2007 13:58

Re: Aku turisticku motorku?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

btw nechcem porovnavat FJR s FZS, to je asi naozaj neporovnatelne, to bola len poznamka d Duggovej poznamke :-)


26.12.2007 14:01

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

za to, ze ty potrebujes jest a niekde prespat moze tvoja motorka :-@

:-D

ale ne ja tomu rozumiem, ale pri turistike..kde nejazdis len okolo domu a spravis za rok aj 20 000km ti lepsia spotreba spravi aj 10 000sk usporu. Potom su tu aj dalsie veci..retazova sada..7000 sk. to je 17 na rok, podrzis dva tri roky, mas 45 000 usporu a ziadnu starost, to som este nepocital olejovanie a cistenie retaze pocas tych 50 000km ..


26.12.2007 14:03

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

ale ako uz bolo spomenute, ked ju milujes nieje co riesit :-)

su to len fakty


26.12.2007 14:06

Re: Aku turisticku motorku?

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

no, ja, odbornik na vsetko, co som zjedol mudru smotanu a teraz ju mam v gatiach, sa pridam tiez...

Takze k spotrebe: Honda VFR800, r.v. 2000, 106 koni, cirka 210 kg sucha hmotnost, 2 osoby, 3 kufre, velky tankvak, na top-case nalozena mriezka az nad hlavy, rok 2005, dialnica Wien-Villach (je podla mna mierne z kopca), rychlost 120 km/h, spotreba 4.6 l/100km, rok 2004, dialnica Wien Linz, spotreba 5 l/100km. Priemerna spotreba za celu dovolenku po Alpach v rokoch 2004 aj 2005 5.1 litra. Spotreba v meste nepresiahla 5.7 litra. Este nejake myty o neprekonatelnej spotrebe a ucinnosti baworakov? >:-)

Ale Chopper77 asi hlada nieco vacsie, takze toto mu moc nepomohlo. No, moja VFR uz aj tak nie je napredaj, asi si ju uz necham, nebudem vymyslat, konecne mam nieco, co funguje, tak si to musim vazit...


26.12.2007 14:11

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Vidicon je znamy v tom, ze sustavne bezohladne porusuje rychlostne odporucania minimalnej rychlosti na pozemnych komunikaciach :-D


26.12.2007 14:13

Re: Aku turisticku motorku?

duggo-s tím řetězem, zkus zatočit kolem na moto co má řetěz, a na moto s kardanem, uvidíš
které kolo a na jaké moto se ti zastaví dříve, a to i jen při ručním roztočení a které moto bude klást větší odpor byť jen při protáčení rukou. Jestliže nebude řetěz rezatý, a bude namazaný, tak řetěz to nebude, kdo se zastaví první .Ohledně jízdy Awii a Hergotta snad jen to, že Hergi má karbec ne ? Já stále hovořím o motorech se vstřikováním a plynulé konstatní jízdě. Náklady na moto km nevím, nepočítám, proč taky. Výpočtem a celkový sumářem je nesnížím. Ale jakmile jezdíš měkkčí gumy na silný moto , co mizí gumy před očima, klidně to múže být ta částka na km, co píše matúš. A s tím Fazerem by ses divil jak je pohodlný a jezdí jen na "benzínové výpary", a to je jen karburátor, ale s menšími spalovacími komorami, kde dojde k dokonalému promísení a prohoření směsi.
PS : opakuji otázku, díky čemu je tzv boxer " úspornější ", co se týká spotřeby paliva. Jaká technická finesa v tom je ?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing (26.12.2007 14:16)


26.12.2007 14:24

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

tym 20sk na 1km chapem, tiez mam Yamahu TT, dal som do nej asi 10 litrov plus benzin a najazdil "az" 2000km, ...to je asi 5000 na benzin, to je 15 spolu, predavam o 10 lacnejsie, to je 25 000sk na 2000km, to je 12.5 na km. fuuu taketo pocty :-)

kez zatocim kolesa na oboch moto len tak, ledva sa pootocia o jednu otacku, to sa neda len tak...uz len to, ze retaz je uvolnena a lezi na vodiacej gume a veci podobne ..


26.12.2007 14:29

Re: Aku turisticku motorku?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

duggo> aby retaz vydrzala iba 20tis km, to by si sa o nu pri R4 vobec nestaral. Ved viac vydrzala Kaprovi v terene na V2.

Ad spotreba> no rekord mam 4,4 na tej istej dialnici ako Vidi ale isiel som opacnym smerom, takze do kopca, ale 90-100km/h, a tiez dvaja s kuframi.
Priemerna spotreba Alpy 2006, 3800km, 5,48l/100km.


26.12.2007 14:38

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

ja som to len tak z brucha pocital, ale mna viacej hreje pri srdci, ked mam peknu spotrebu ako nepeknu, to svedci aj o kvalite vozidla no ne ?
ja som siel na dovolenke s kamosom, obaja motorky obsahu 650 len ine znacky, ja spotreba 4.5 a on spotreba 6, pocas celej 4000km dovolenky.
Fazere maju tiez dobru spotrebu kludne hovorte, ze aj lepsiu ako BMW, su svatky pokoja a radosti .


26.12.2007 14:46

Re: Aku turisticku motorku?

duggo-svátky pokoja a radosti. Ok, ale slib že nebudeš smutný, že máš rozežraný bmw boxer , jo ? :-D


26.12.2007 14:55

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

ok, slibuji, inac tiez som bol Hondysta pokial som neskusil BMW >:-) ale zasa GW je kategoria sama o sebe, to uz neni ani Honda, to je Honda s boxerem, kardanem, radiem, spiatockou a kopec svetielkami :-)


26.12.2007 14:58

Re: Aku turisticku motorku?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Aby som túto tému (a člena chopper77 ) už úplne doplietol , skúsil som vo vyhľadávači iné podmienky , a suchen.mobile.de/fahrzeuge/miniSearch.html...

Je tam hrúza BMW K 1200 RS , a " za ty prachy ? No nekupte to ! "
Čo vy na túto motorečku ?


26.12.2007 15:10

Re: Aku turisticku motorku?

hrac
 Edvenčr 

Ikona

Vidicon:

Chod na operáciu lebo podla toho čo píšeš ti zrástlo pravé zápestie :-D


26.12.2007 15:13

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

zase ja,

mal som VFR 800 a mal som rovnaku spotrebu ako Vidicon


26.12.2007 15:37

Re: Aku turisticku motorku?

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Hrac: ak za tebou sedi milovana zena, spotreba klesa :-D


26.12.2007 16:53

Re: Aku turisticku motorku?

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

ked si chce kupit starsiu, tu je starsi test
www.motocykl-online.cz/index.asp?KatId=100...


26.12.2007 17:03

Re: Aku turisticku motorku?

romdo
 Skútrista 

ked sa uz bavite o fazer 1000, tak jedine verzia Grand Tourismo
www.autofun.cz/motorky/testy/yamaha-fz1-grand-tourismo-...

Wing - to je tak obsiahla a zlozita tema , ze tovja otazka je hlupa, lebo je to odpoved na malu diplomovku / suhlasim s tebou ze Hergott ked toto vysvetlil Raptorovi pri kofole, tak uplna kktina/

V podstate kazdy tu trieska vseobcne kecy typu...nekonecna debata po 10 pive...

Ale - skoro osobna skusenost - BMW GS 1150 - Varadero 1000 /2004 rocnik/ , " ta ista trasa cca 300km, dvaja s kuframi +- rovnaka jazda za sebou / , Varadero - tankuje, BMW este 100-150km moze ist - neviem to vysvetlit ale urcite sa tym neporusuje fuyikalny zakon


26.12.2007 17:26

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

len romdo je abstinent


26.12.2007 17:28

Re: Aku turisticku motorku?

romdo
 Skútrista 

duggo , nie akurat pijem deluxe, mnam


26.12.2007 17:30

Re: Aku turisticku motorku?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

romdo> obcas by to chcelo aj troska sudnosti, alebo mas pocit, ze motor ktory ma o 20k viac by mal mat rovnaku spotrebu?


26.12.2007 17:36

Re: Aku turisticku motorku?

romdo
 Skútrista 

matus , snad nezavisi spotreba motorky len od vykonu! je tam preda dalsich x parametrov nie?


26.12.2007 17:46

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

MajoKE, v tom teste sa pise ale o LT, RT je este lahsia a ma vacsiu kapotaz, co v tom teste brali ako nedostatok, plus ma zopar dalsich vylepseni...takze keby porovnavali teraz a zaradili by do testu RT, je jasny vitaz.


26.12.2007 17:52

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (26.12.2007 17:53)


26.12.2007 18:12

Re: Aku turisticku motorku?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Romdo, samozrejme ze to nezavisi len od toho, ale je prirodzene ked viac vykonny motor aj viac zoberie, resp je neobjektivne porovnavat spotrebu dvoch motorov s rozlicnymi vykonmi.
Potom sa mozme bavit, ze babetta je lepsia ako GS, lebo ma stvrtinovu spotrebu...


26.12.2007 18:14

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

brazel jednemu sa cudujem, ze clovek tvojich kvalit napise vyser sa na tieto tri a kup si triumpha

o mne je zname ze moja znacka je BMW ale nikdy by som si netrufol to uzavriet s tym ze ser sa na FJR a STX a kup si RT lebo BMW sa paci mne :-~

tu motorku si ide kupovat chopper77 a nie brazel alebo raptor preto ak vies o niektorej zo spominanych troch ze je na nej nieco zasadne napicu tak mu to treba napisat a nie tlacit mu nieco co ani nespominal

co sa tyka poznamky ze K 1200RS je hruza mozem sa len pousmiat... kde kto by to totiz mohol povedat aj o tvojej motorke

vidicon, nikde som nenapisal ze znacka BMW ma najlepsiu spotrebu na svete tak prosim ta netrieskaj o nejakych mytoch o neprekonatelnej spotrebe, ale schvalne zisti si aku spotrebu ma napr F800ST /2valec/a potom porovnavaj... a nie 4V 800 s 2B 1150

pre ostatnych pre mna je spotreba dolezita vec, tento rok som v podstate nikde nebol a vozil sa viac menej len okolo domu ale najazdil som cez 10tisic km ..skuste si preratat aky je to rozdiel ked sa niekto vozi za 5 a niekto za 6 litrov .. vyjde vam smiesna suma cca 4 tisic korun... lenze ak si tych 4 tisic korun rozmenite na benzin a nasledne na prejazdene km tak to az take smiesne nie je, ... ja neserem peniaze :-~


26.12.2007 18:16

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

matus ktory motor to ma od ktoreho o 20 koni viac? GS1150 od varadera? :-O :-@


26.12.2007 18:23

Re: Aku turisticku motorku?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

varan ma vyssi vykon, no nieje to 20k ale nejako okolo 13. No ale to je skoro 20%


26.12.2007 18:28

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

stare varadero 94 koni/papierovych/ a GS 1150 85 koni /papierovych/
takze tusim to vychadza na rozdiel 9 koni /papierovo/ na ktore sa pri spotrebe stareho varadera mozem z vysoka vysrat


26.12.2007 18:55

Re: Aku turisticku motorku?

romdo
 Skútrista 

Matus ty rozoznas len tak 10koni na Varadere a GS aked sa na tom prevezies??? to nemyslis vazne. a co krutak, hmotnost, typ motora a ine.

Potom sa mozme bavit, ze babetta je lepsia ako GS, lebo ma stvrtinovu spotrebu...

- toto si nemyslel vazne, ze?
Raptor - kup babetu teda


26.12.2007 18:56

Re: Aku turisticku motorku?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

romdo, rozmyslaj prosim


26.12.2007 19:01

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

romdo varadero je urcite pocitovo vybusnejsie ako GS najma v hornej polovici otackomeru kde uz GS taha len zo slusnosti

a babetu si nekupim .. by si zo mna robil srandu a nechcel sa so mnou vozit fnuk :-))) :-P


26.12.2007 19:07

Re: Aku turisticku motorku?

romdo
 Skútrista 

matus - to sa neda po flasi deluxe

raptor - nie nerobil - never vsetkemu co pisem na nete - realita je ina- nepoznas ma...

do moraviec obcas chodim, v pohode dame vyjazd...

prijemne vianoce cau


26.12.2007 19:13

Re: Aku turisticku motorku?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor , dal som link , kde sa nachádza hrúza BMW K 1200 RS . Čítaj poriadne !!!
Hrúza , chápaná ako množstvo !!! Nie hrúza motorka . Práveže sa mi celkom páči . >:-) ;-)
A zároveň som aj položil otázku , či niekto vie o tejto motorke niečo viac , ako sa sú len techn. dáta .(radový štvorvalec , uložený pozdĺžne , 96kW atď ...) suchen.mobile.de/fahrzeuge/miniSearch.html...

Okrem toho ešte raz pripomínam , že chopper77 ako prvé spomenul cenu do 300 000 ,- Sk .
A do toho sa s STX-kou , BMW 1200 RT aj Yamahou FJR 1300 zmestí veľmi ťažko . ( Ak majú byť v slušnom stave .) Možno ešte tá Yamaha , ale Pan Europan nehrozí .
Práve preto som dal link na tie BMW K 1200 RS .
Tak píš o nich , ak máš čo .

Dokonca už tá prvá (za 5900,-€) by asi stála za to . Naschvál nepíšem , že za hriech , lebo sa mi skutočne páči .

Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (26.12.2007 19:18)


26.12.2007 19:46

Re: Aku turisticku motorku?

brazeli - STX 1300A do 300 kil na Slovensku hrozí v pohodě , minulý rok jich bylo na prodej v SK 5 ks, kupované v SK, nepadnuté / mimo té předváděcky / a vše relativní cukríky po prvém majiteli .Vyvolávačky 270-280tSK, 02-03, na SK papírech, kupované v SK Samozřejmě s bočními kufry, ABS a el štítem , jak jinak. KáeRS je ucukaná, žere olej, krátký sekundár, vibrace motoru, moc váhy na předním kole.... měl sem 300km, a šla hned pryč. Navíc v SK jsou nabízené za vyvolávačku 180tSK, ale je to tzv "cihla" neboli stará konstukce ve všem, tak ta cena venku, není nijak mimořádně výhodná za morálně přestárlé moto.


26.12.2007 19:58

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

brazel tieto pozdlzne ulozene R4 vraj BMW moc nevysli, ked ju das na bocny stojan tak zle startuje a nevynikaju ani spolahlivostou, tiez som pokukaval po jednej ktora bola na predaj aj tu na motoride za 165 s HAFOM prislusenstva a doplnkov .. potom som o nej zacal guglit a nenasiel som nic co by ma presvedcilo ze by to bola dobra volba

FJR, STX aj RT za 3 kila kupis neburane a na papieroch betonovo!!


26.12.2007 20:02

Re: Aku turisticku motorku?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Wing , vďaka za vysvetlenie o BMW K 1200 RS .
Môžem ju teda pri eventuálnom výbere pustiť z hlavy . Pre mňa by asi bola nezvládnuteľná .

O tých Pan Europan-och verím pri ročníkoch , ktoré si napísal (2002-2003) . Ja som pôvodne mal na mysli čosi mladšie .


26.12.2007 20:08

Re: Aku turisticku motorku?

peter44
 Turista 

Ikona

Chopper77: Dobra volba pre cestnu turistiku je aj Honda Deauville. Za tvoj limit ju dostanes novu, so zarukou...
Necnosti ma minimum a prednosti ti opisem rad. 8-)


26.12.2007 20:11

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

devilka by bola perfektna motorka keby mala aspon 90-100 koni

kamarat ju ma a jedina vec co mu na nej nepasuje je nizky vykon, ale zas vozi sa za cca 4 litre 8-)


26.12.2007 20:16

Re: Aku turisticku motorku?

peter44
 Turista 

Ikona

raptor,
ak mi niekedy vykon trosku chybal, tak to bolo len v extremnych priesmykoch a dlhych tazkych stupaniach pri obsadeni dvomi - tam dostavala zabrat, ale drzala sa statocne.
Ked som isiel sam, bolo vykonu tak akurat presne. A to je pri mojej vahe nad 120kg co povedat.


26.12.2007 20:30

Re: Aku turisticku motorku?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Cestovateľ MajoKE načal zaujímavú tému Len Tak: Turistická motorka-dvihneš svoju...
a ten Deauville tiež nie je práve najľahší . Ak dobre čítám suchá hmotnosť cez 250kg , to je bohu otcu dosť .
A s nabalenými kuframi ? 300 ? Ako slušný (alebo neslušný) chopper .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (26.12.2007 20:33)


26.12.2007 20:39

Re: Aku turisticku motorku?

coffeeracer
 Veteránista 

Ikona

...ja by som si na tvojom mieste kupil Triumph Bonneville T100..je to na turistiku,na babenky,na kavicku,na pohodicku,na vozenicko,na slunicko do kazdeho pocasia (urcite ani vela nezere) a hlavne retro klasika aka nema obdoby..a hotovo..a za 3 kila ju mas novu..ser na tie nakladaky..to prenechaj kamionistom ako je Duggo a Raptak :-D ;-)


26.12.2007 20:45

Re: Aku turisticku motorku?

peter44
 Turista 

Ikona

brazel,
svoj stroj som dvíhal raz, ked som ho nedopatrenim nedal na hlavny stojan a blato pod nim bolo makke, Zvladol som to sam a bez problemov... Vahu som neriesil, riesil som obratnost - a ta je uplne ok


26.12.2007 21:01

Re: Aku turisticku motorku?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

peter44 , s Tvojimi proporciami , ako sa hovorí " ľavou zadnou " :-D
Nemám absolútne nič proti Honde Deauville . Ale tu sme v inej téme , takže kašlime na to .


26.12.2007 21:06

Re: Aku turisticku motorku?

Kurňa, kedy sa už zapojí aj Vadim so svojou spotrebou na BWM pri jazde naprieč Slovenskom. >:-)


26.12.2007 21:55

Re: Aku turisticku motorku?

majoBA
 Turista 

Ikona

FJR... mne vyhovovala takmer pokazdej stranke na jazdenie... ale kazdy je iny..


26.12.2007 22:59

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

BacilBA, to nebola jazda, to bola stihacia rychlostna skuska na predvadzacej motorke. Ale spotrebu mal excelentnu to sa musi uznat.


26.12.2007 23:39

Re: Aku turisticku motorku?

duggo
 Kávičkár 

Ikona

www.motocykl-online.cz/index.asp?KatId=224...


27.12.2007 0:33

Re: Aku turisticku motorku?

Winnetou
 Turista 

Ikona

chopper77 ak vies po anglicky tak ti poslem asi 10-12 stranovy test 5tich turistov z januaroveho bike. Je tam bmw gt a rt, pan, kawa gtr a yam fjr. Kazdu moto tam recenzuju aspon dvaja tak to je troska objektivnejsie (sto ludi sto chuti) Myslim ze ti to viac pomoze ako dohady. Ak budes mat zaujem povedz a ja to hodim na net


27.12.2007 12:59

Re: Aku turisticku motorku?

DaliXT
 Turista 

Ikona

Rad sa pridam do testu s litrovym varanom so striekackou. Len ci nebudu vo vysledkoch robit neplechu ladaciky SBK a sportovy filter. ;-)


27.12.2007 19:13

Re: Aku turisticku motorku?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

daliXT KN filter mam aj ja /spotreba sa vobec nikam nepohla/
ale samozrejme ze ta radi privitame

mozme no nazvat Spring Gas Mileage Tour Around The Slovakia :-)))

ci ladaky dvihaju spotrebu si netrufam povedat ale myslim si ze v zasade ani nie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.12.2007 19:16)


27.12.2007 19:30

Re: Aku turisticku motorku?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor , ale s KN filtrom Ti to išlo predsa pri rovnakých otáčkach rýchlejšie , čo vlastne znamenalo zníženie spotreby , minimálne preto , že si bol skôr v cieli . >:-)

Úprava.

Ach Bože , veď cesta je cieľ !

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (27.12.2007 19:36)


Predchádzajúce | 1 2 3 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.