Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3519 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28572
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17013)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11559)

Zephyr 550 - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuZephyr 550 - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Administratíva.

08.01.2008 21:01

Zephyr 550

KolaceK
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

nedavno som pozeral inzeraty u nemcov a padla mi do oka kawasaki zephyr 550 tak sa chcem spytat ci ma niekto s tymto strojom skusenosti ak ano ci sa o ne podeli?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil KolaceK (08.01.2008 21:03)


08.01.2008 23:28

Re: Zephyr 550

heso
 Edvenčr 

Ikona

napis ss loobo-vi on ju ma , urcite ti poradi...ja mam zephyr 1100,je to good masina,som s nou spokojny.550 by mala byt to iste len v mensom vydani..bezudrzbovy motor,dobry vykon,pekny vzhlad,komfortna sedacka aj pre ladvinku...nemam co vytknut. ;-)


09.01.2008 8:55

Re: Zephyr 550

Pepi
 Geriatrik 

Ikona

no ak ta striktne nelimituje druh vodicaku a financie, tak sa skus poobzerat aj po Zephyre 750. Tiez sa da zohnat za dobre peniaze a je to tiez pekna klasika. Ja mam ZR-7, tam je vynoveny motor prave z tohto zephyra + elektronicky riadene karbesy. Inak, ako povedal heso, su to spolahlive drziaky a okrem pravidelneho nastavovania ventilov a vymeny oleja ta nemusi nic trapit. ;-)
Hej, a ked je limitujucim faktorom iba vodicak do 25kw, tak sa skus poobzerat aj po nejakej priskrtenej ZR-7, co by mala v papieroch 25kw. Jednak ten moto bude zachovalejsi, lebo bol priskrteny a ked ju otvoris, tak budes mas slusnu a dobre vyzerajucu moto s vokonom 75koni. Ta asi tak...


09.01.2008 9:04

Re: Zephyr 550

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

A presne taku som mal a predal, papierovo skrtenu ZR-7 ale v reály odskrtenu. Furt na to musim spominat aka to bola dobra moto, taka priatelska. Zdedila dobre geny zo Zephyrov, ten motorcek siel ticho a hladucko ako zamat....udrzba ziadna okrem vymeny oleja, sviecky pisali ze menit len v pripade potreby :-) kupil som ju ked mala 13 tis km, bola ako nova.



09.01.2008 9:40

Re: Zephyr 550

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Zephyr 550 = GPZ 550 z roku 1981 vtedy športové žihadlo.Kedˇten motor robia 27 rokov ,musí byť spoľahlivý.


09.01.2008 10:21

Re: Zephyr 550

Zephyr
 Turista 

Ikona

Zephyr - mal som Zephyra 750, za 5 či 6 sezón som na ňom čo to, prejazdil, okrem iného veľký kus Álp ... Spolu s CB750 je to jedna z mála klasických moto, ktoré sa dajú ešte z času na čas zhliadnuť. Čo sa motora týka, tak 550 aj 750 patria k veľmi spľahlivým motorom, pokiaľ majú pravidelne menený olej a nerobí sa s nimi stunt riding, tak vydržia veky.

Ale aby som len nechválil - "problémom", resp. charakteristickým znakom najmä 750, ale aj 550 je to, že prevod medzi kľukovkou a primárnym hriadeľom je cez reťaz. Táto reťaz nemá žiadný napínací mechanizmus a v prípade ak sa časom vyťahá, dokáže spolu so spojkovým košom, najmä pri studenom a nenastavenom motore na voľnobehu vydávať veľmi nepríjemné zvuky, ktoré po miernom zvýšení otáčok zmiznú. Výmena tejto reťaze je trošku problém, najmä cenový, keďže samotná reťaz stojí cca 230 Eur plus/mínus a hlavne treba rozobrať celý motor, pretože reťaz je umiestnená v strede kľukovky. Je to veľmi veľa roboty. Nepríjmené na tom je, že po výmene reťaze a najazdení rádovo 30.000 km (opäť záleží na tom akým štýlom) sa tá reťaz začne na voľnobehu ozývať znovu :-( Druhá menej príjemná vec, môže byť spojkový koš, ktorý najmä na ojazdnených modeloch (opäť najmä 750) rádovo 80.000 km a viac je často nutné vymeniť, robota relatívne jednoduchá, ale koš stojí opäť cca 350 Eur, takže žiadna sláva. Prvé modely 550 (B1) mávali sem-tam problém s napínakom rozvodovej reťaze, občas sa zasekával, náprava je možná výmenou za napínak z novšieho modelu 550 (B2)

Celé by som to uzavrel len takou drobnosťou, prvé ročníky, opäť najmä 750, ale aj niektorých 550 mali nie príliš vydarené ovládanie sytiča, nastavenie sytiča je príliš citlivé na zmenu polohy páčky, ťažko sa to reguluje, ale to považujem ozaj len za drobnosť

Čo sa ZR-7 týka, áno, motor vyšiel práve zo Zephyra, má trošku hranatejšie tvary a na väčšine modelov je v čiernej frabe. Podstatným rozdielom je to, že primárna reťaz už má napínač a motor ide na voľnobeh, čo sa hlučnosti týka skutočne ako alabaster. Veľa vecí z motora ZR-7 má presne tie isté katalógové čísla ako Zephyr 750. ZR-7 má trošku dlhší sekundárny prevod, reťazové kolečko na výstupnom hriadeli prevodovky má 16 zubov oproti 15z. na Zephyrovi

Tak či onak, Zephyr mi ostal hlboko zarytý v pamäti, vždy sa za ním na ulici otočím.

Pepi:ZR7 nemá na karburátoroch elektronicky riadené nič. Je tam len snímač polohy škrtiacich klapiek, ktorého signál sa používa pre riadenie predstihu zapalovania, s karburátorom nemá nič spoločné. Na niektorých modeloch sú len karburátory vybavené elektrickým vyhrievaním hrdiel, ktoré sa zapína ak je teplota nasávaného vzduchu v airboxe pod cca 10(alebo 15, už si presne nepamätám) stupňov

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zephyr (09.01.2008 10:34)


09.01.2008 10:29

Re: Zephyr 550

Zephyr
 Turista 

Ikona

a ešte taká drobnosť - posledná 550 bola oficiálne dovezená do Európy niekedy koncom 1999, ak to budeš dovážať, treba si to dať pozor, aby neboli problémy s prihlásením. COC podľa mojich informácii na to neexistuje a vzhľadom na momentálne chaosy okolo kontroly originality to nemusí byť jednoduché.

a na záver ako inšpirácia jedna veľmi dobrá stránka venovaná práve Zephyromwww.zephyr-treff-ruhr.de


09.01.2008 10:52

Re: Zephyr 550

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

Ja som mal tu verziu s vyhrievanymi karburatormi, tych kablikov stadial trcalo fakt dost, na to ze to elektronika neriadi. To snimanie polohy škrt. klapky malo dopomôcť k hladkemu priebehu krutiaceho momentu. Ten motor ide skutočne hladko a krasne si pradie, žiadne zvlaštne mechanicke zvuky ako tomu bolo napr. pri GSX. Rozhodovať sa o týchto moto tak idem do nejakej velmi zachovalej ZR-7, aj kvoli tej reťazi a vydarenemu designu. Aj ked nie je to už ta krasna klasika ako origo Zephyr, ma to taky moderny strih.


09.01.2008 11:15

Re: Zephyr 550

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Kolacek ja ti odporúčam XJ 600 ,rovnaká klasická koncepcia.Pri kúpe malo moje XJ 50 tisíc km a za tri roky som pridal ďalších 50 tisíc.Pri 100 000 km som zabrúsil sedlo len na jednom ventile a menil púzdro spojkového koša -kamarát mi ho za 100 vku urobil na sústruhu.Menil som len jedno tachomerové lanko ináč absolútne bez porúch.Po rokoch som videl svoju Yamahu na zraze a mala 140 tisíc km.


09.01.2008 11:28

Re: Zephyr 550

Zephyr
 Turista 

Ikona

misobiker: súhlasím, na ZR-7 ide motor skutočne nádherne, snímanie polohy škrtiacej klapky sa v tomto prípade používa na to, že v oblastiach malých zaťažení motora sa zväčšuje predstih zapaľovania, tým sa motor stáva o niečo živším, lepšie reaguje na pridanie plynu. Priebeh krútiaceho momentu je práve jedna z vecí, kde sa ZR7, či Zephyr stáva zaujímavou motorkou. Síce nemá nejakú extrémnu výkonovú špičku vo vysokých otáčkach, ale veľmi slušne ťahá v širokom rozsahu otáčok (samozrejme myslené vzhľadom na kategóriu moto). Z času na čas, keď ma to chytilo :-) , som v alpských serpentínach dobre potrápil aj jazdcov s oveľa silnejšími strojmi, aj keď o tom to nie je.

otázka dyzajnu je samozrejme veľmi subjektívna, ak chce niekto klasiku v štýle dva výfuky,radový 4 valec, minimum kapotáži, tak možno skôr siahne po legende CB750, alebo možno aj po Zephyrovi, ktorý je aj vo verzii s vypletanými kolesami, ktorý síce nemusí mať sametový zvuk ako CB, ale vzhľadom na inak odstupňovanú prevodovku je o niečo živsí.


09.01.2008 11:29

Re: Zephyr 550

loobo
 Kávičkár 

Ikona

Cau KolaceK,
Ja mam Zephyr 550. Maly retro naháč je vybaveny radovym vzduchom chladenym 4 valcovym motorom, take male „de-luxe“ medzi 500 vkami :-)
Lahky klasicky naháč vhodny aj na zaciatok, cenovo dostupny. Veeelmi pekny zvuk motora, charakteristicky zvuk prevodovky kt. trochu pripomina zvuk „sijaceho stroja“, jednoducho balzam na uši. Vykon 50 konikov na pohodovu jazdu staci. Vibracie minimalne. Je vhodna pre nizsie postavy, ja mam 173 cm. Velmi dobre ovladatelna a zmesti sa vsade.
Problem s dielcami /zatial/ nemam ziadny a cez Ebay su takmer za facku, niekedy je postovne drahsie nez samotny diel :-) Vacsie opravy motora mozu byt drahsie, preto vyberaj zachovale kusky. Tu moju caka skrášlovacia kúra, technicka aj opticka.
Suhlas zo zephyr:
Ano, pravda je ze sytič nedrží polohu takze počas zahrievania motora ho treba vracat do nadstavenej polohy. Studeny motor je hlucnejsi, no ak sa zohreje tak „podozrive“ zvuky miznu aj v mojom pripade.
A dovoz?...Kvoli COC certifikatom ich tu moc nejazdi a situacia s kontrolou originality je zatial v plienkach.


Upravené 1 krát. Naposledy upravil loobo (09.01.2008 11:32)


09.01.2008 11:38

Re: Zephyr 550

clean0750
 Kávičkár 

Ikona

loobo: len tak pre zaujimavost sa chcem opytat, co chces skraslovat a zlepsovat na takom klasickom stroji? je este vobec co?

kolacek: ja mam hondu cb 750. tiez som poskuloval po zephyrovi, len ich moc nebolo a nevyhodou oproti honde je nutne nastavovanie vole ventilov...skus kuknut este inazumu. vo vseobecnosti tychto masin na webe moc nie je. kto ich ma tazko sa ich vzdava. ale kto ju kupi, neprehlupi :-)


09.01.2008 11:52

Re: Zephyr 550

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

loobo ten zephyr je krásny, nic by som na nom nemenil.... :-)
no a k tej inazume, tu som zhodou okolnosti tiez mal a je to takisto veeeeelmi zaujimavy stroj a velmi pekny, retro a zároveň moderný. Zvuk motora je neporovnatelný so ZR, je to hlučnejšie no výkon na špici je to, čo ťa nenecha chladnym (vykon pri Zume 750 skoro 90 koní), na klasický naháč vzduch+olej ide to moto fakt skvele.


09.01.2008 11:55

Re: Zephyr 550

OLDSoHE
 Kávičkár 

Ikona

loobo

pekná to fakt :-)


09.01.2008 12:01

Re: Zephyr 550

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

toto bola moja cica:
[img]
img142.imageshack.us/img142/5469/p6030067smallgm3.jpg[/img]


09.01.2008 12:11

Re: Zephyr 550

Zephyr: Prečo musíš rozobrat pol motora ked meníš reťaz? To sa neda rozpojiť nanitovať novu pretiahnuť .znovu roznitovať a už len spojiť novú /mne tak menili na CB 750 a bolo to raz dva/Bavime sa dufam o rozvodovej reťazi?


09.01.2008 12:40

Re: Zephyr 550

Zephyr
 Turista 

Ikona

cazzo: nie nebavíme sa o rozvodovej reťazi. Na Zephyre su reťaze dve, jedna rozvodová, a druhá ktorá spája kľukovku s primárnym hriadeľom, ktorý následne ozubeným kolesom poháňa spojkový kôš. Čiže bavíme sa o reťazi, ktorá prenáša celý výkon motora na prevodovku. Pokiaľ viem tento prevod je u CB ozebenými kolesami, tak ako na skoro každej inej moto. Táto reťaz je tak isto ako aj originálna rozvodová reťaz normálnym spôsobom nerozpájateľná. To, že sa to v prípade rozvodových reťazí, dá niekedy riešiť aj tak ako píšeš je iná vec. Túto reťaz by som roznitovávať neodporúčal a navyše je tam oproti rozvodovej reťazi veľmi málo priestoru, tá reťaz je oproti rozvodovej dosť krátka a neviem si dosť dobre predstaviť ako by sa to dalo urobiť.

pre ilustráciu, tá reťaz vyzerá asi takto shop.wemoto.com/pictures.dyn?k=HL-409450

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zephyr (09.01.2008 12:49)


09.01.2008 12:48

Re: Zephyr 550

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

to jak na jawke 350, tam bola tiez tato primarna retaz, ale bola pristupna lebo bola pod lavym deklom. Aj ked bola zdvojena, rychlo sa vyťahala a potom to šramotilo o kartre. Výmena však nebola nič hrozneho. Ked sme to porovnávali s MZ tak sme nadávali, ta mala primarny prevod tymi ozubenymi kolesami a bolo to tiche a bezproblemove.


09.01.2008 12:52

Re: Zephyr 550

Maš pravdu ,pred 30 rokmi som mal čz 125 aj tam bola tuším ta reťaz čo poháňala spojkový kôš,


09.01.2008 12:54

Re: Zephyr 550

Zephyr
 Turista 

Ikona

misobiker: presne tak, v prípade Zephyra, treba len zobrať do úvahy, že motor vychádza z GPZ750, resp KZ750 niekde okolo roku 1980....


09.01.2008 13:13

Re: Zephyr 550

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

hmm, to zavana nefalsovanou klasikou :-)
Inazuma je tiez retro, motor vychadza z GSXR750 Model91 (92-ka bola uz vodou chladena) ale korene siahaju asi az do 85-teho, kedy prvy krat GSXR750 vybehla...samozrejme dost ho inovovali (napr. modernejsie karbece, jemnejsia vačka...)


09.01.2008 15:56

Re: Zephyr 550

Pepi
 Geriatrik 

Ikona

Zephyr: tou elektronikou som myslel presne to riadenie polohy klapiek a takisto to nahrievanie karbecov. Len som sa vynadril jak taky onyyyy. Pisal som to dost v rychlosti. ;-)


09.01.2008 19:05

Re: Zephyr 550

Zephyr
 Turista 

Ikona

Pepi: v pohode .... písal som to len pre upresnenie, nie ako výčitku ;-) ono to trošku klame telom, je tam naťahaných viac vodičov a preto sa na prvý pohľad môže zdať, že to robí niečo úplne iné, ako v skutočnosti


09.01.2008 19:41

Re: Zephyr 550

loobo
 Kávičkár 

Ikona

clean0750 : nebudu to zasadne zmeny, len taka "kozmetika".
Chcel by som instalovat retro štít, rozmyslam o rukovetiach, blinkroch v rukovetiach. No hlavne ju dat "dokopy" po preventivnej technickej stranke. Takmer vsetko mam uz nakupene a cakam kym sa oteply :-)

Pozri obrázok

Pozri obrázok

clean0750: peknucke CBčko.
misobiker: Nooo pekná cica ;-) Inazuma je štýlovica.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil loobo (09.01.2008 19:44)


09.01.2008 20:22

Re: Zephyr 550

KolaceK
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

dakujem seckym za rady
ako som sa na nu poriadne namotal krasnucky klasicky nahacik secko jak ma byt
teraz uz len musim rozlusknut dilemu zephyr-cb500-er5-gs500 :-) asi najskor z DE bo tu u nas toho moc nenachadzam

loobo: nadherna masinka

Upravené 1 krát. Naposledy upravil KolaceK (09.01.2008 20:29)


09.01.2008 21:38

Re: Zephyr 550

chooki
 Edvenčr 

Ikona

no chalani krasne motorky...hlavne ten zephyr...je to jedna z prvych motoriek ake som zacal vnimat na zac. 90tych rokov a musim povedat, ze je to jednoducho krasa...hlavne ta 550, ma krasne vyvazene tvary..., tie vacsie su uz trochu baculatejsie...kolacek, drzim palce...inak tak trochu laicky, co si teraz pisal, tak tie cb500, er5, gs500 su vsetko 2 valce...to uz je troska o inom...menej krasy a vychutnavania a skor do mesta a nizsie naklady...si myslim..proste trochu ina kategoria ako tie 4valce


09.01.2008 23:08

Re: Zephyr 550

KolaceK
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

moze byt ze to je trosku ina kategoria ale aj dvojvalce maj u svoje čaro

mno ja len napisal medzi cim sa rozhodujem


09.01.2008 23:53

Re: Zephyr 550

pind
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tiez mam rovnaku dilemu a podobny gulas v hlave, CB, Er alebo GS, tak podobne moto a predsa kazda vynimocna :'(
Ozaj tazke rozhodovanie. Ale zas je vyhoda, ze nech vyberies hociktoru, tazko spravis chybu


10.01.2008 0:37

Re: Zephyr 550

matobaf
 Kávičkár 

Ikona

tak tak chalani, Zephyr je krasny stroj, ked som pred rokom hladal masinu, bol to moj favorit, 750 neboli, ale nasiel som jendu 550 , uz mal svoje za sebou, bolo by ho treba dat do poriadku, ale inak na krase mu tie drobnosti neuskodili..... no nakoniec sa mi do cesty zazrakom pritrafila CB-cka, nebolo nad cim premyslat, ani vysia cena ma neodradila...klasika je ptroste klasika, tu svoju fifinu si uz nepredam.....
stastnu ruku pri vybere a veeela km bez nehody....


10.01.2008 0:44

Re: Zephyr 550

andYboy
 Kávičkár 

Ikona

to loobo: ruky od toho prec, ta uz krajsia nemoze byt! ;-) Je to fakt pekny retro nahac.


10.01.2008 7:36

Re: Zephyr 550

Zephyr
 Turista 

Ikona

loobo: ja osobne by som, tak ako viacerí písali, na tom tvojom Zephyrovi neupravoval nič. Podľa mňa je nádherný tak ako je, každopádne by som tam žiadny štít, aj keď retro, nedával a smerovky do riaditiek už vôbec nie. Tie čo sú tam origo sú podľa mňa tak akurátne. Ale ako sa hovorí proti gustovi žiaden dišputát, je to len na Tebe a ak sa to bude páčiť Tebe, tak na ostatných nezáleží. Každopádne pamätaj na to, že takýto krásny klasický naháč bude mať vždy najvyššiu hodnotu v originálnom stave, najmä čím bude starší. Normálne mi je ľúto, že som toho svojho dal preč, ale bohužial momentálne nemám miesto na dve motorky. Ale silno uvažujem nad tým, že si časom jednu takúto 550 zadovážim, vzhľadom na dnešný trend bude stále väčší problém vidieť kus "skutočnej" motorky

KolaceK:ak riešiš dilemu zephyr-cb500-er5-gs500 a ťahá Ťa to ku klasickej motorke, tak podľa mňa nemáš nad čím uvažovať, ja by som bral bez rozmýšlania Zephyra. Druhá vec je tá, že ich je na trhu podstatne menej ako CB, či GS a o to ťažšie sa bude zháňať kus v rozumnom stave, pravdepodobnosť, že sa ti podarí zohnať dobrý kus v DE je miliónkrát väčšia, tam ich jazdilo/jazdí celkom dosť


10.01.2008 7:46

Re: Zephyr 550

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

loobo v tom motore spoznavam ZR-ku, ešte aj padáky som mal rovnake, akurat čierne.
Ešte aj ten chladič, prívod oleja k nemu, všetko take iste... :-)


10.01.2008 8:02

Re: Zephyr 550

Zephyr
 Turista 

Ikona

misobiker: to je presne to čo som písal vyššie, že ZR7 má veľa vecí, čo sa motora týka identických so Zephyrmi, najmä 750, niečo aj s 550 ... akurát, keď sa pozerám na to ako má loobo namontované tie padáky, tak som si nie istý, že ich má dobre, väčšinou boli uchytené na jednej z tých dvoch predných skrutiek toho držiaka motora a nie na skrutke motora. Takto sú oprotí rámu trošku vychýlené, je to vidieť aj na tej fotke. Tak isto predpokladám, že ak budú uchytené priamo na ráme, tak to bude aj pevnejšie, oproti stavu ako to má teraz (cez ten duralových úchyt motora). Samozrejme nemusím mať v tomto prípade pravdu, pretože tých padákov je viacero typov, ale čo som videl tak to tak bolo ...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zephyr (10.01.2008 8:17)


10.01.2008 14:03

Re: Zephyr 550

loobo
 Kávičkár 

Ikona

to zephyr:
Na tie padaky sa skusim pozret doma, nemontoval som ich a pozrem sa na to...je mozne ze niesu spravne montovane.

Inak som nasiel na tipmote
[inzerat www.motoinzerce.cz/inzerat.php?mid=130551 zephyra s padakom]


Pozri obrázok

Upravené 2 krát. Naposledy upravil loobo (10.01.2008 14:08)


10.01.2008 14:32

Re: Zephyr 550

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

no ja som ich mal naskrutkovane na rame, čiže ta horna časť padaku bola viac vpredu.
ani som si nevšimol, že je hore uchyteny na motore...


10.01.2008 15:14

Re: Zephyr 550

heso
 Edvenčr 

Ikona

rozmyslal som aj ja nad padakmi,ale neviem ci sa na 1100 daju namontovat..nevie niekdo???


10.01.2008 15:44

Re: Zephyr 550

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

heso určite, toto by malo byť aha: www.louis.de/_20367b3b9dc5bde8fa1db21354480212da...
]


10.01.2008 16:12

Re: Zephyr 550

matobaf
 Kávičkár 

Ikona

inak tu som nasiel asi najlacnjsie padaky...motoprislusenstvi.centrum-nakupu.cz/kategorie...


10.01.2008 18:42

Re: Zephyr 550

Zephyr
 Turista 

Ikona

loobo: to je presne to, čo som mal na mysli ;-) Mne osobne to aj opticky sedí takto trošku lepšie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zephyr (10.01.2008 18:45)


10.01.2008 19:30

Re: Zephyr 550

loobo
 Kávičkár 

Ikona

Zephyr:
...naozaj mas pravdu. Dik ze si si to vsimol. Premontujem ich tak jak tam maju byt... ;-)


10.01.2008 19:48

Re: Zephyr 550

Zephyr
 Turista 

Ikona

loobo: nemáš začo, z času na čas si niečo všimnem, hlavne sa o Zephyrika dobre staraj nech Ti ešte dlho robí radosť



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.