Anketa:
2T superšport (RG 500, NSR 400) - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiu2T superšport (RG 500, NSR 400) - Diskusné fórum - Len Tak
![OO](images/watchlist.gif)
2T superšport (RG 500, NSR 400)
Caute. Velmi sa mi pacia starsie 2T supersporty. Chcem sa Vas len opytat, ci niekto z Vas nema nahodou nejake skusenosti (mozno niekto zo starsich clenov), nejake zvlastne zazitky, ci ich niekto nevlastnil, a tak dalej. Proste hoci ake zaujimavosti. Mam na mysli konkretne modely Suzuki RG 500, Honda NSR 400 a ine vacsie objemy. V minulosti som jazdil na NSR 125 R, cize viem o com je 2T motorka. |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
No neviem ci bude niekto taky ktory mal moznost sa na takom niecom vozit.... Tieto masiny sa u nas nevyskytovali, alebo bola by to slat iba vidiet a pocut nazivo |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
500 vka 2T |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
z casu na cas sa to objavi na okruhu, ma to strasne moc vyfukov a moc to smrdi |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
nerd: Robia s tym lepsie casy ako so ss 600 4T? Jasne, ze zalezi od jazdca, ale vo vseobecnosti. |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
V prvom rade bude zazrak ked nejaky vobec zozenies v dobrom stave, lebo robit na tom GO a servis je hotova katastrofa, teda co sa tyka dobreho mechanika a cien ND... Upravené 1 krát. Naposledy upravil jarro (18.06.2008 16:44) |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
jarro: Nasiel som jednu v Nemecku, aj ked neviem v akom je stave... Nejdem ju prave teraz kupovat, len sa o to tak zaujimam. S tymi cenami ND mas pravdu, ale ktore ND su lacne? Mozno tak ND na Jawky a MZ-tky... |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
no to netusim... ale vzhladom na to ze su to relativne stare motorky a vyvoj nezastavis tak asi budu ties 600 lepsie |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
Ja som mal RD 350 a po 2 rokoch som ju predaval s tym ze som prerobil 40000 a pocitom ze to nieje motorka na bezne vozenie, jedine sem-tam v nedelu sa povozit a potom ja zas pichnut do garaze...Pokial si ju nezgeneralkujes nevies co ta caka...stale cakat nez sa zohreje, pocas toho kopec dymu a hukotu, potom točky jak o zivot lebo do 6000 to ide jak jawa, furt pocuvat ci nahodou nejdu z toho cudne zvuky lebo dalsia oprava by vysla zas na celu vyplatu a pod. Treba mat na to nervy. Najlepsie je mat takuto nejaku raritku ale k nej este nieco prakticke, na normalne behanie... |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
tak si kup 500 MZ-tku a budes mat lacne ND |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
jarro: |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
No ja ked raz budem velky a bohaty Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pepi (18.06.2008 17:26) |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
Super volba, ta Bimota. Skoda, ze to je take drahe. Ale urcite sa to skor oplati ako tie starsie. |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
Lenze ma priame vstrekovanie a to ked odide...mamamia. |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
samko1 s tou 4T 125cc mas pravdu, je to neporovnatelne napr. s Hondo NSR 125 alebo Yamahou TZR 125 , nezazivne jazdenie, slaby vykon nudaaaa |
Re: 2T superšport (RG 500, NSR 400)
neno urcite aj AF 1 dokaze narobit vacsi rozruch ako 4T 125cc |