Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1635 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26105
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15783)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10322)

KTM 990 Adventure R - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKTM 990 Adventure R - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 3 |

01.02.2011 13:33

KTM 990 Adventure R

marnod
 Edvenčr 

Ako prechádzam diskusiu ohladom KTM 990 Adventure R tak prechadzam, ale nenesiel som nic co by sa tohoto stroja tykalo. Ludia mate nejake konkretne skusenosti najma s poruchovostou masiny? Vela som o tom pocul ale skusenost zatial nemam. Ak by boli aj ine info ohladom servis intervalov dostupnosti a kvality servisu, ale aj realnej spotreby a pod. dajte prosim vediet. Aby som nezabudol mam na mysli nove stroje 2009-2010.


01.02.2011 13:45

Re: KTM 990 Adventure R

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

No,KTM-kam tu prave psenka nekvete :-D Sa opytaj Chestera ;-)
Zábava - Video, Audio, Foto: Zlomena-KTM

Moto poradňa: KTM - prasknuty zvar na vyfuku,...
Ale mne sa paci a je mozne,ze si ju raz kupim [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lako (01.02.2011 13:58)


01.02.2011 13:59

Re: KTM 990 Adventure R

fitko
 Kávičkár 

Ikona

www.lc8.cz/


01.02.2011 14:01

Re: KTM 990 Adventure R

marnod
 Edvenčr 

Ach jaj toto som tusil ze oranzovy .... :'( ale mozno ten co to sedla napise ..... budem cakat


01.02.2011 14:01

Re: KTM 990 Adventure R

Minerva
 Turista 

Ikona

Lako - a preco by sa nemal pytat napriklad Matusa? :-P

Marnod - na tomto webe www.lc8.cz najdes kvalifikovanejsie odpovede ako tu od niektorych zlomyselnikov...
S KTM mam skusenost rok a cca.10 tis.km a bez jedinej poruchy!
Spotreba sa pohybuje od 5,5-7L. Servisny interval by malo mat SMT a Adventure rovnaky, t.j. 7500km. Do servisu chodime Zuborovi, spokojnost.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Minerva (01.02.2011 14:06)


01.02.2011 14:03

Re: KTM 990 Adventure R

marnod
 Edvenčr 

fitko dik za stranku ale uz ju dost dlho sledujem len to nie je ono...alebo som mozno aj ja slepy a to co by ma zaujimalo som nenasiel.

No nebudem chodit okolo horkej kase, co znamy motorkar kazdy ma odhovara ze su to silno poruchove stroje... No ale zase ich enduro vlastnosti sa v tejtto kategorii a kubature nemozu meret s nicim... :-( a tiez ved je cas krizy a spotreba nie je asi pravdepodobne tiez najmensia...ale to by som este ako tak rozdychal asle ked ostanes v portugalsku stat niekde v lese....to je ina

Upravené 1 krát. Naposledy upravil marnod (01.02.2011 14:07)


01.02.2011 14:15

Re: KTM 990 Adventure R

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

Minerva-Len psina.Ja mam ku KTM a vobec europskym strojom velmi blizko ;-) A prave 990 adv. si viem predstavit ,ako dalsiu moto


01.02.2011 14:41

Re: KTM 990 Adventure R

fitko
 Kávičkár 

Ikona

ak to bude 2009-2010 tak sa bat nemusis a v BA bude novy SERVUS tak ze v pohode....


01.02.2011 14:49

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Ocino ju má. Niečo som už na nej odjazdil a moje pocity sú nasledovné:
- je to veľmi nadržaná kobylka. Veľmi nadržaná!
- aj na dvojke sa hrabe do driftu.
- mäkké pruženie
- brutálny zvuk
- je vysoká ako sviňa a veľká ako sviňa
- vysoká spotreba. S tou 22L nádržou (či koľko to je) má veľmi mizerný dojazd.
- parádna geometria na jazdu v stojí
- dobré svetlá
- vyššia a silnejšia ako predošlá verzia "S"
- určite kontaktuj člena matus, má 990-tku, odjazdil dosť. Má skôr turistické rady.
- určite kontaktuj člena haro007, mal 990-tku S, odjazdil dosť. Má offroadové skúsenosti.
- určite kontaktuj člena mpenm, tem ná verziu "R".

Drž sa.
A jedna rada na záver. Pokiaľ to nemáš v hlave zrovnané, ser na to...je to mašina pre skúsených! Už som čo to odjazdil, ale na tú R-ku by som si netrúfol.

Heňo


01.02.2011 15:10

Re: KTM 990 Adventure R

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

fitko - servis v BA je Ti na dve veci, ked sa Ti ta masina pokazi niekde v horach na ukrajine, alebo podobne :-}
950-tky dost zrali olej, co som pocul. aj o tej spolahlivosti sa hovorilo, ze napr GeeSo je spolahlivejsie, ALE na ten funfactor a moznosti a obratnost adventury sa nechyta..


01.02.2011 15:14

Re: KTM 990 Adventure R

fitko
 Kávičkár 

Ikona

a čo som mal napisat? nekupuj si tu oranžovu kokotinu?


01.02.2011 15:34

Re: KTM 990 Adventure R

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

fitko - teraz narazas na mna? :-@
nikto nehovori, ze si oranzovu kokotinu nema kupovat. len hovorim, ze Tvoj argument je pri adventure masine, ktora "moze ist na koniec sveta" dost chaby dovod na kupu stroja.. :-P


01.02.2011 15:36

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Chalani, nehádajte sa!
Áno, fitkov argument je nezmyselný, ak niekto kupuje Adventúru, aby na nej robil naozajstnú Andentúru...ALE...kto povedal, že on na nej tú Adventúru robiť bude? :-O


01.02.2011 16:18

Re: KTM 990 Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

heno neviem uplne presne ktoru predchadzajucu verziu 990S myslis ale ak nou bola nahodou 950S tak vedz ze ta bola vyssia a pocitovo silnejsia (karburatory)

kontaktovat moze este clena martiner alebo BozskyKaja


01.02.2011 16:29

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Tuším máš pravdu.


01.02.2011 17:27

Re: KTM 990 Adventure R

raz som sa na nej viezol po asfalte a to na sturci :-)
pacilo sa mi to za jazdy ale s mojimi 180cm som pri zastavovani a rozbiehani sa maval nozickami :-)
co sa tyka jazdnych vlastnosti tak som bol velmi milo prekvapeny, na tych "tenkych stuploch" drzalo vazne dobre. dokonca aj pri rychlych rakrutach okolo 150km/h bol podvozok stabilny. motor slusny a prekvapivo kultivovany ak to porovnam s inymi modelmi KTM.
a ako heno spominal je to obrovska krava :D pokial nemas 2metre tak nad Rkou vobec neuvazuj.


01.02.2011 17:43

Re: KTM 990 Adventure R

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

X rokov dozadu som na Simsona stveral pomocou murika pri plote a tym istym stylom aj pristaval a z masiny schadzal. Teraz som masinu zdvihol tak, ze na krizovatky musim byt vysadnuty na pol rite a aj to smatram LLT špičkou. Preto by som výšku masiny ako relevatný argument "preco nie" nebral. Zalezi od toho na co sa dotycny citi, co uz mal pod zadkom a co s tym naradím "umí".


01.02.2011 18:06

Re: KTM 990 Adventure R

marnod
 Edvenčr 

Chlapi vsetkym dik za info. najma za kontakty na tych spravnych ludi co to uz jazdili. no neni som najmensi 189 na 100. Dufam ze v hlave to mam zatial v poho :-))) ale ved clovek nikdy nevie co bude zajtra a to myslim aj s hlavou :-) No a adventurka je to iba presne preto ze tu adventurku sa robit chystam. nehovorim ze hned neprekonatelny hard teren...to na zaciatok asi nie ale ked tu zatial este mame moznost trochu dobrodruzstva u Rumunov, Ukrajincov, dufajme ze o chvilu spat Albansko a Tunis a pod....bola by to skoda nevyuzit a chodit len po zrazoch


01.02.2011 18:08

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Takáto motorka na zrazoch nemá čo hľadať [zle]


01.02.2011 18:09

Re: KTM 990 Adventure R

fitko
 Kávičkár 

Ikona

heno[b][/b] [dobre] a aby som nezbudol štastie praje pripraveným :-) ak budes na nu jebat, pokazi sa aj v modre na zmrzke, ale ak nie, prejdeš celý svet :-P :-P :-P


01.02.2011 18:09

Re: KTM 990 Adventure R

teplak
 Edvenčr 

Ikona

skus pozriet este sem ak vies anglicky: www.advrider.com/forums/forumdisplay.php...


01.02.2011 18:10

Re: KTM 990 Adventure R

marnod
 Edvenčr 

AAAA heno to si nemyslim zraz je o zaujme, ludoch a niekoho vyclenovat neni good


01.02.2011 18:36

Re: KTM 990 Adventure R

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

tiez silno po nej pokukujem, ale take nieco az ked budem velky 8-)
isto si pozeral toto [null www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/ktm...]


01.02.2011 21:52

Re: KTM 990 Adventure R

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

marnod, 990adv je skvela masina,rozhodoval som medzi nou a BMW GS800(aj ked baworov velmi nemusim).Nakoniec som sa rozhodol pre BMW.Preco? Aj ked 990 bola skvela,neprisla mi lepsia o 3000 libier(4000eur).Ma sice WP pruzenie ale otazka znela....vyuzijem niekedy naplno potencial tej moto?Dalsou a poslednou vecou bola spotreba ktoru spomenul aj Heno, ktora sa u tej moto pohybuje okolo 9tich litrov na 100vku.Dakujem neprosim.GSko je spokojne so 4mi litrami.Ale je to len moj individualny nazor.


01.02.2011 22:24

Re: KTM 990 Adventure R

marnod
 Edvenčr 

RadoR6
u mna su vo finale 990, 800 a 12 GS. Takze ako slape doteraz tvoja ? Poruchy a pod?


01.02.2011 23:47

Re: KTM 990 Adventure R

f00k
 Kávičkár 

Ikona

...Tiger 800 xc si nezvazoval?


01.02.2011 23:54

Re: KTM 990 Adventure R

Ceny v predajni v ČR:
T800 8950 e
T800abs 9500 e
T800XC 9980 e
T800XCabs 10680 e


02.02.2011 9:52

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Inak hej!
Ten Tiger je tiež skvelá voľba...dobrý výbava, silný motor, spotreba bude prijateľná, super pruženie...múch by som sa nebál...určite to vychytali ;-)


02.02.2011 10:21

Re: KTM 990 Adventure R

Cervo
 Edvenčr 

Ikona

kua, sa ti paci tak si ju kup a nespekuluj... musis sam vidiet aka ta motorka je! Co ste male deti do riti? Pise sa o tom v kazdom druhom casopise a na nete. ja by som nemenil za nic...

p.s. mam na hovno naladu ale je to pravda...


02.02.2011 10:26

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Cervo... [dobre]
V konečnom dôsledku aj tak platí Cervove tvrdenie...ak sa Ti to páči a máš na to, kúp si ju!


02.02.2011 12:54

Re: KTM 990 Adventure R

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Co je take brutalne na 100 konovej enduro motorke ? Treba sa povozit na nejakom litri ss..
Inak pekna do terenu a polnacky, ale na daleke dovolenky pre mna urcite nie. Bal by som sa poruchovosti.


02.02.2011 13:00

Re: KTM 990 Adventure R

marnod
 Edvenčr 

Cervo no mas pravdu ved prave ze pise. ale prave od teba by som potreboval vediet realitu. ty to jazdis, tankujes a opravujes a servisujes a ..... To co je napisane na nete a skusa to "objektivny chlapik" su super info len tak trochu na rit.on s tym v Tunisku ci Maroku neostane stat bez pohnutia a mozno ani nenastupi na trajekt lebo nedojde... Kazdy kto to jazdi velmi dobre vie co za to dal kolko ho stoji prevadzka a ecka sa dnes fakt aspon pre mna nedaju najst len tak na ceste. mosis na to silno robit a ked si uz kupis stroj za X rokov roboty tak moc nechces aby si pol roka prestal v servise a druhy zase s nervami v kybly. Takze preto ten zaujem a ten zaujem tiez preto ze opticky a povahovo sa mi ten stoj fest lubi....ale...sori za dlhe reci ale musel som napisat co si myslim. dik za nazory

Upravené 1 krát. Naposledy upravil marnod (02.02.2011 13:02)


02.02.2011 13:10

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

ernesto bol s 950tku v Mongolsku.


02.02.2011 13:21

Re: KTM 990 Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

heno to je prva cast pravdy.. a teraz povedz tu druhu


02.02.2011 13:41

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

:-D
"...ale prave od teba by som potreboval vediet realitu..."

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Heno (02.02.2011 13:42)


02.02.2011 14:34

Re: KTM 990 Adventure R

Keď to HEŇO nechce priznať, tak dopĺňnam,
že vtedy mal ERNESTO peknú motorku
a teraz má dobrú motorku...


02.02.2011 14:52

Re: KTM 990 Adventure R

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Teraz mi napadá, prečo pre LWR nakoniec KTM cukla a chalani museli ist do BMW?


02.02.2011 14:58

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Presne to bežalo hlavou aj mne :-D


02.02.2011 14:59

Re: KTM 990 Adventure R

Menton
 Skútrista 

Ikona

superflanker: KTM ultimately declined to provide them with their bikes, citing concerns that the team might fail...


02.02.2011 15:06

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

KTM ultimately declined to provide them with their bikes, citing concerns that the bikes might fail...

Toto je myslím správna interpretácia [zle]


02.02.2011 15:09

Re: KTM 990 Adventure R

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Menton: iste :-D

Heno: [dobre]


02.02.2011 15:13

Re: KTM 990 Adventure R

Menton
 Skútrista 

Ikona

superflanker: to by malo byt oficialne vyjadrenie... neviem, co presne bolo za tym... kazdopadne reklama skvela... pre obe znacky... a to este zvazovali Hondu... >:-)


02.02.2011 15:15

Re: KTM 990 Adventure R

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Menton: vsak ja som to sledoval. V kontexte to ale vyznelo asi tak ako to interpretoval Heno. Nehovoriac o tom, ze im o oznamili na takuto cestu s min. casovym predstihom.


02.02.2011 15:18

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Vtedy KTM u mňa úplne klesla, keď som to pozeral. A keď som to dopozeral, BMW si vylepšilo u mňa ranking.
A Hondu? Nebodaj Varadero? :-D


02.02.2011 15:47

Re: KTM 990 Adventure R

Menton
 Skútrista 

Ikona

superflanker: aj ja som to tak pochopil, Heno to trefne vystihol... ;-) a aj Jakes bol minule vo Funradiu a veru pekneho slova na KTM nepovedal...


02.02.2011 15:50

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Jakeš :-D Ja, že kto je "džejks".
Nuž, videli sme, čo položilo Svitka, všakže [zle]


02.02.2011 15:59

Re: KTM 990 Adventure R

motofan
 Turista 

Ikona

Myslim, ze otazka spolahlivosti sa tu trochu zvelicuje z pohladu noveho motocyklu, viete niekto povedat, ktora sucasna znacka alebo model je vyslovene rizikova kupa ak sa nebavime o specialoch, cinskych motorkach ale o motocykloch z obchodu, urcenych pre standardneho spotrebitela? Tie prihody, ze raz sa nieco stalo tomu alebo inemu zase toto, nehovoria v podstate nic, na kazdej sa nieco moze obcas nieco pokazit ale dnes uz vela ludi pouziva motku podobne ako auto, to znamena ze leju do toho benzin a chodia na pravidelne servisne prehliadky.

To Heno: keby si cital napr. diskusie BMW majitelov, tak by si si mozno myslel, ze BMW nevie vyrobit poriadnu motorku ale je potrebne vidiet pomer poruch na pocet predanych modelov. To, ze nedojdes tam, kam planujes, nezalezi vylucne od spolahlivosti stroja, takze ja by som skor hodnotil vhodnost modelu pre ucely, pre ktore planujem motocykel vyuzivat, moznost dovybavenia, pokial mu v zaklade nieco chyba, co by som tam rad mal a k tomu pridal fakt, ci na to mam bubaky a ci sa mi ten model paci. Ale to je tiez relativne, niekto vybera srdcom, niekto rozumom, niekto kombinaciou ;-)
Kto chce absolutnu istotu, ze sa nic nepokazi, nech si radsej nekupuje nic...


02.02.2011 16:01

Re: KTM 990 Adventure R

motofan
 Turista 

Ikona

Heno: Nuz, videli sme, aka motorka vyhrala Dakar, vsakze... [dobre]


02.02.2011 16:06

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Obávam sa, že všetko, čo odznelo v tejto diskusii je pravda [dobre]
Je to o peniazoch a sympatiách ku stroju. O ničom inom.


02.02.2011 16:20

Re: KTM 990 Adventure R

Menton
 Skútrista 

Ikona

no hlavne to, ze ma jedna moto 1000 spokojnych zakaznikov nevie okrem nich skoro nikto, ale to, ze jeden ma problem, vedia vsetci... co uz, zle spravy sa siria rychlejsie a je to zaujimavejsia tema...
motofan: dobre si to napisal... ale porovnavat vitaznu moto (alebo aj druhu) s vacsinou ostatneho startovneho pola je dost nekorektne... ale asi viem, ako si to myslel... [dobre]


02.02.2011 16:42

Re: KTM 990 Adventure R

motofan
 Turista 

Ikona

Menton: no prave, na motocykloch tejto znacky dosli do ciela (uz to samo o sebe je vyborna vizitka) aj sukromni jazdci, ktori nemali taku tovarensku podporu ako vitaz ale to len potvrdzuje moju myslienku, ze nema zmysel porovnavat specialy znaciek v takychto podmienkach a aplikovat to na beznu prevadzku...


02.02.2011 17:40

Re: KTM 990 Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

najviac sa pobavim, ked sa ludia, co tu motorku nemaju, bavia o spotrebe.
Tak, chlapci, tu su realne cisla:

www.spritmonitor.de/de/detailansicht/248471.html

to je moja motorka a moje cisla za ktorymi si stojim. A ver tomu alebo nie, ale Babcimu to zerie vzdy o 1 liter menej a Dzodzovi este menej...

9 litrov? Tolko mi to nezralo v dunach v Tunise... Samozrejme taka spotreba sa da dosiahnut aj na ceste, ale nech dotycny potom povie, ako s tym isiel. Lebo ja urobim cez 10l spotrebu aj na 600ccm len ta jazda podla toho aj tak vyzera.


02.02.2011 17:44

Re: KTM 990 Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

marnod ma kontaktoval cez SS, tak davam sem, co som mu odpisal, lebo par ludi to nasere a z toho mam radost:

poruchovost - ked neratam bateriu, ktora sa posrala mesiac po kupe moto, tak zatial 0 poruch, a to sa s tou motorkou dost neserem, vid cestopisy a amaterske rally.
Poruchovost sledujem aj u inych a nie je to bezproblemova motorka, avsak poruchy su pekne zmapovane, takze sa to da pekne vychytat.
Nahodne poruchy takmer neexistuju, vsetko su to systemove chyby, ktore vznikli zlym technickym riesenim a vyrobca ich priebezne upravoval, a samozrejme spatne zvolaval - co si treba overit ak beries jazdenku, cez VIN u dealera. (kazda servisna uprava sa zapisuje do elektronickej servisnej knizky do dealernetu)

Ak ides kupovat novu motorku, tak nemas co riesit, lebo rocniky 2007 a vyssie su uz bezproblemove. Ak chces kupovat jazdenku, tak napr na www.ktm950.info si pekne najdes ake poruchy maju ktore rocniky a ako sa odstranuju. Nie je toho vela, nemas sa coho bat.

Ak hladas motorku, s ktorou chces jazdit aj teren, tak nemas co riesit, lebo lepsie velke enduro neexistuje, to je proste fakt. Ak chces jazdit iba asfalt, tak stale je to skvela motorka, ti co tvrdia nieco ine na tom nikdy nesli... S GSom znesie porovnanie, akurat ze na KTM je zabava a na BMW ta zeru mrle. (to je osobny nazor, inak povazujem GSo za skvelu masinu a RT si raz kupim)

Fakt je ten, ze ja osobne si myslim, ze pre dvoch ta motorka uz nie je ono, ale napr babci ma na nej so zenou najazdene cez 60.000km a obaja ti povedia presny opak a nemenili by... Ale ako hovorim, to je jedine, co by som zvazoval, lebo som mal pocit, ze moto je uz potom moc zatazena vzadu a predok je taky volnejsi. Ale mozno mensi tlak v prednej gume by to spravil.

co sa tyka autorizovaneho servisu, tak nie je to lacna sranda. V BA momentalne autorizovany servis nie je, ake bude mat ceny neviem. Vymena oleja je co 7.500km a velky servis (sviecky, filter, ventily + par dalsich veci) co 15.000km. Maly servis je asi 3h roboty, velky servis 8h roboty + nahr dielce. Ceny teraz neviem, ale maly servis rataj do 100 eur, velky asi 250 eur.

Ked budes vonku zo zaruky a nie si total drevo, tak maly servis si urobis sam.

ad spotreba - na dialnici 140km/h podla GPS mi to paradoxne berie najmenej - 6.5l. Na okreske asi 7 no a teren aj 10 :-)

tu su detaily
www.spritmonitor.de/de/detailansicht/248471.html

prakticky, cim ides rychlejsie, aj v terene, tym to berie menej :-)
este by som dodal, ze mam akrapovice aj s mapou, co je +- 5 koni navyse a vyssia spotreba. Babci jazdi pravidelne za 1 liter menej. (ma origo mapu, predtym mal origo vyfuky, teraz ma Laser so zvodom 2-1 ale spotrebu mu to neovplyvnilo)

inak neviem co by som napisal. Keby som mal znova vyberat velke enduro, tak znova kupim ju. Reciam chalanov, ktori pisu aka je KTM srot su iba kecy, proste zavidia, ze si motorku za 13.000 eur nemozu kupit a jebat s nou o zem v terene... Chod na www.lc8.cz kde je asi 30 majitelov LC8, co je uz slusna vzorka, a kazdy riesi len co na tu motorku navesat aby bola dokonalejsia :-) Sem tam sa riesi technicky problem, ale vzdy je to nieco, na co uz vyrobca ma recept...


02.02.2011 21:33

Re: KTM 990 Adventure R

Cervo
 Edvenčr 

Ikona

OK, mam na nej cez 20000km a to uplne v kazdych podmienkach, v ramci reklamacie vymeneny predny reflektor lebo sa zacal rosit, a tesnenie v zadnej brzde tiez menene v zaruke. Takze ziadna zavada co by zasadne ovplyvnila jazdu na moto. A to s tym niekedy naozaj dobre jebnem o zem... :'( Servis tak ako pise matus -ja u Zubora v BB(spokojnost) spotreba cca od 6,3 turisticky vo dvojici, okolo 10 v tazkom terene. Motorka je super ovladatelna aj na ceste aj v terene... vyfuky mam original chcem si dat akrapy a novu mapu lebo bude mat lepsie vyladeny vykonovy spodok... na R som nesedel tak neviem...

ernesto co ja viem tak isiel na rocniku ´03 bez vymeny zasadnych veci co vsetci vedeli, ze sa na tom rocniku kazia aspon podla mojich info.

a na LWR som to pochopil tak ze im KTM nechceli dat najma kvoli kazachstanu pretoze sa bali o ich bezpecnost... ale skoda mohli to risknut ako BMW ktore akosi tiez kameramanovi v mongolsku nevydrzalo museli ho tam nechat a isiel dalej na IZI... :-O


02.02.2011 22:16

Re: KTM 990 Adventure R

mammutk
 Turista 

Ikona

keby som mal pred rokmi o sto litrov viac ,asi dnes tiez sedim na KTM,ale s "Helmutom" som nadmieru spokojny a uz ho asi zoderiem po rajdy :-) -To je ta zavist...nemal som vtedy 13tisic evri.I ked tak teraz ratam so vsetkymi vecami co som na BMW navesal od TT mohol som mat rakusanku :-~


02.02.2011 22:26

Re: KTM 990 Adventure R

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

marnod aj ked som mal obavy ohladne spolahlivosti pred kupou GS800 musim povedat ze som s nou nemal ziadny problem.Vyzera to tak ze za tie dva roky stihli vychytat jej muchy.
Heno,s tym vychytanim much u XC800 by som si nebol tak isty.Muchy vychytavaju zakaznici pouzivanim moto v realnom svete(co chvilu trva) a nie testovaci jazdci pri jazdach na predprodukcnych kusoch.Dalsia vec ktora hovori v neprospech Triumphu je servisna siet v porovnani so sietou KTM alebo este lepsie BMW.Posledna vec co by som chcel zazit je nepojazdny Triumph XC800 niekde v Azii alebo Juznej Amerike.
marnod co na zaver.Nikdy nevies kedy dobre spravis pokial neskusis.Chod do toho po com ti srdce najviac pisti.


02.02.2011 22:52

Re: KTM 990 Adventure R

mammutk
 Turista 

Ikona

RadoR6 [dobre]
jedine co mi trochu vadi pri F 800 GS je jazda s "plnou polnou" -tj. kufre plus bag. vaha na zadnom v spojeni s natankovanou nadrzou pod sedlom.... Rozlozenie vahy medzi prednym a zadnym kolom.Hlavne pri zrychlenych presunoch po cestach slaby pritlak na predok.A ak mam obute michelin desert- des nad 110km/h ani nesnivam..


03.02.2011 0:18

Re: KTM 990 Adventure R

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

hmm, mám tiež 800GS ak ked trochu pritiahnem zadnú pružinu, tak ten zadok nejak výrazne nevnímam. Ale je fakt, že ak by som mal ísť dlhú cestu vo dvojke, tak by to nebolo to pravé orechové. No asi aj na 990 je to podobne.
Možno bude mnohým tento názor cudzí, ale ak si kúpim moto za veľký peniaz, tak od nej chcem aby mala aj "kultivovanú" spotrebu. No pri rozdiele spotreby 3.5 až 4 litre /800 mi chodí na 4,5 na nádrži robím 350 až 420 km/ zoberie 990 na 10 000 KM o 500 eur viac. Takže len za rozdiel v spotrebe si kludne dokúpim nielen to vybavenie , ktoré má 990 v štandarte. 990 má určite lepší podvozok na šantenie - amatérske relly a podobne. No ak uvažuješ o dlhších adventure jazdách, bol by si ŠIALENEC keby si pri nich využíval jeho kvality pri skokoch s ovešanou moto a podobne. Vtedy je podľa mňa vhodnejšie komfortnejšie pruženie, ktoré sa pri šantení dostáva na doraz. Čo sa týka porúch, rovnako ako KTM /a čaká to aj tigríka preto z môjho pohľadu bz prichádzal do úvahy až o rok/ si 800 gs prešla detskými poruchami na odstránenie ktorých sú už známe postupy. Viacelý na nej prešli cesty typu Mongolsko - napr.SISOBMW, dokonca aj v dvojke. Šíma na nej robí i ked nie asi celkom objektívny 200 000 km test. Ale hlavné je, ktorá Ti lepšie sadne do ruky a po zadok, potom je jedno, ktorá je "akože " spoľahlivejšia ...


03.02.2011 9:10

Re: KTM 990 Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

tryskac> k tomu pruzeniu. 990 ma nastavitelny predok v 3 parametroch a zadok v 4 parametroch. Vdaka tomu si ten podvozok urobis makky na dlhe adventure jazdy alebo tvrdy na blaznenie, alebo stred. Je tam velmi vela moznosti.

mamutk> .A ak mam obute michelin desert- des nad 110km/h ani nesnivam..

na 990 na desertoch 140km/h gps nie je problem. A presne o tom to je...


03.02.2011 11:08

Re: KTM 990 Adventure R

Cervo
 Edvenčr 

Ikona

tryskac tak jasne asi sa vsetci zhodneme ze univerzalna moto nemoze existovat a preto si kazdy vyberie podla chuti... a ani ta Sisova 800 neprisla z mongolska tiptop vsakze... neviem o tom ze by ernestovi odisli tlmice, napr.


03.02.2011 11:33

Re: KTM 990 Adventure R

mammutk
 Turista 

Ikona

matus>jasne verim,aj mne to ide na deserte tolko- prazdnemu,ale ked mam plne nalozene nie je to velmi stabilne..... :-~
U KTM je este vyhoda 18" zadny rafik-vacsi vyber terenneho obutia.Na 800 je to bieda

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mammutk (03.02.2011 11:35)


03.02.2011 12:58

Re: KTM 990 Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

mammutk> skus to na taketo dialnicne presuny co najviac pritvrdit (pruzenie) a odpustit z gum, napr na 1.8


03.02.2011 13:00

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Odpustiť na diaľničné valenie? :-O


03.02.2011 13:10

Re: KTM 990 Adventure R

Cervo
 Edvenčr 

Ikona

HENO bude viacej stuplov dosadat na plochu...chapes...tlmiaci ucinok a pod.


03.02.2011 13:11

Re: KTM 990 Adventure R

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Jasné, chňápem.


03.02.2011 13:11

Re: KTM 990 Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Heno> Odpustiť na diaľničné valenie? :-O

preco nie?

na LC8 nijako zvlast neriesim tlak v gumach, furt tam mam 1.2-1.5 (jazdim hlavne v terene) a ked idem na cestu/dialnicu, tak sa mi nechce na pumpe klacat a merat to, potom zasa niekde pred terenom to vypustat... tak serem na to. A motorka je stabilna, gumy vydrzia dost, neviem preco by som mal menit svoje zvyky.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (03.02.2011 13:12)


03.02.2011 13:13

Re: KTM 990 Adventure R

mammutk
 Turista 

Ikona

odpustat z pneu na ceste sa mi tiez velmi nepozdava...Ale to bolo len raz (cestou na XXL do Malaciek) Nechcelo sa mi prezuvat na mieste tak som z L.M. prebehol na stoploch a po dialnici sme sli len kusok.


03.02.2011 13:52

Re: KTM 990 Adventure R

samko1
 Jogurťák 

Ikona

Inak na sezonu 2012 sa chysta novinka 1200 Adventure a 1200 SuperDuke. Motor budu mat prevdepodobne zo superbiku RC8. Odpoved na Multistradu a Streetfightera...

Predstavenie mozeme ocakavat na jesennych vystavach 2011.


03.02.2011 14:06

Re: KTM 990 Adventure R

marnod
 Edvenčr 

Takze uz aby sa nam pocasie vylepsilo a dalo sa ist skusit tu aj tu ...ale vnutorne mam taky pocit ze asi budem oranzovy. Dik chlapi za nazory


03.02.2011 14:13

Re: KTM 990 Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Inak na sezonu 2012 sa chysta novinka 1200 Adventure

:'(
uz sa o tom hovori roky, dufam ze si to rozmyslia.
Radsej by som chcel 800 adventure s vykonom a rozmermi 990tky a hmotnostou niekde okolo 170kg.


03.02.2011 17:39

Re: KTM 990 Adventure R

samko1
 Jogurťák 

Ikona

matus, toto si precitaj. Pisu aj o novej 700 Adventure...

www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/ktm...


04.02.2011 9:05

Re: KTM 990 Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

to uz sa lepsie cita!


04.02.2011 9:22

Re: KTM 990 Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ta 1200 adventure je holy nezmysel :-~ LC8 je pocitovo asi najsilnejsie cestne enduro sucasnosti ( a to som jazdil asi vsetky okrem stareho tigra, multistradu ani tigra 1050 za cestne enduro neratam )

ale pokial tu 700 spravia twin a nie jednobuch tak preco nie [dobre]

p.s. ano ak plavas na stuploch po dialnici treba znizit tlak, vyskusane minuly rok na velku noc na mojej GSA - po dialnici nad 110km/h som mal pocit ze idem s E09 po piesku, ta motorka to v zivote nerobila, po prichode na pumpu a odpusteni "odoka" sa to rapidne zlepsilo a uz nebol problem

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.02.2011 9:24)


04.02.2011 10:49

Re: KTM 990 Adventure R

rgw
 Skútrista 

Nesuhlasim s doporucenim znizovat tlak v pneu pri dialnicnych presunoch,nakolko znizovanim tlaku a zvysovanim rychlosti klesa nosnost pneu.Pri dlhsej jazde vysokou rychlostou na podhustenej pneumatike sa zvysuje teplota a vplyvom prehriatia dojde k separacii behuna,pri stoplovych gumach k odtrhnutiu stoplov.Jazda na 30% podhustenej gume znizuje zivotnost pneu o cca 50%.Prave na plne nalozenych tazsich strojoch pri rychlych dialnicnych presunoch treba zvysit tlak v pneu ,mozno ze subjektivny pocit z ovladania bude horsi,ale nosnost pneu /ako aj zivotnost/ bude ovela vyssia.


04.02.2011 10:55

Re: KTM 990 Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

rgw - tu to nechcem rozbabravat ale tie 3 E10 boli nafukane na najvyssi mozny tlak

ja som pred rokom to rumunsko na E09 dusovej krasne odjazdil aj bez duse, po tej ceste sla do kosa ale to preto ze uz ked som ju obyval (ako nahradu za moju milovanu E10) bola tak na dojazdenie a ziadny stuplik sa z nej cuduj sa svete neoddelil


04.02.2011 11:04

Re: KTM 990 Adventure R

Cervo
 Edvenčr 

Ikona

rgw, to je tiez jasne :-) ale ze to vysvetlujes ty? musis napisat kaslat na pneu...ved si kupite nove :-)


04.02.2011 11:19

Re: KTM 990 Adventure R

rgw
 Skútrista 

Raptor,ja som tu nepisal o 3 ks E 09,ale o tom ze nesuhlasim s podhustovanim pneu pri dialnicnych presunoch,co ste tu doporucovali.
Teraz k Mitas E09:Ta guma jednoducho nevydrzi jazdu trvalou vysokou rychlostou /okolo 150/na dialnici pri vyssich teplotach na plne nalozenej motorke typu Varadero,alebo GS 1150-1200.lebo na to nie je ani urcena.Aby ta guma vydrzala dlhsi dialnicny presun,treba nafukat na max.mozny tlak /mozno ze ku skode komfortu jazdy/ a trvalu rychlost udrziavat do 120-130km/h /aj v zavislosti na vonkajsej teplote.


04.02.2011 11:31

Re: KTM 990 Adventure R

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ja mam na stuploch najazdene celkom dost km (aj po dialniciach, resp dialnicnymi rychlostami) a jednoducho, to co popisuje RGW som nikdy nespozoroval a to aj pri teplotach cez 30st v tieni. Hovorim o pneu Metzeler Karoo a Michelin Desert.


04.02.2011 13:04

Re: KTM 990 Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

rgw - lenze skusenosti chlanov (aj moje) su take ze E09 boli skratka bezproblemove - na E09 si sa mohol spolahnut bez ohladu ako nalozeny si jazdil a pri akych teplotach (schvalne aky rychlostny index ma E09?) ja to z hlavy neviem

nehovoriac o tom ze prve dni ich vyletu mali dost zle pocasie (nizke teploty), kazdopadne este raz, vrela vdaka za tvoj obrovsky support napriek neobvyklym reklamacnym podmienkam - to sa musi nechat [dobre] keby kazdy pristupoval k rieseniu problemov ako ty, bol ty to raj na zemi [dobre]


04.02.2011 15:14

Re: KTM 990 Adventure R

mpenm
 Edvenčr 

Ikona

Tak som si prečítal zopár príspevkov, s niečím sa dá súhlasiť a s niečim nie. Ja som si túto mašinu kúpil z dôvodu, že som potreboval zmenu. Na starom dobrom Varane som spravil skoro 45 000 km a chcel som vyskúšať niečo nové.
Čo sa týka jazdných vlastností, na podiv pohodlnejšia pre spolujazdca ako Varan - žena mi už na nej za jazdy aj zaspala a ja osobne si na nej na ceste dovolím viac ako na Varane. Výkon na takýto typ motorky ? No myslím, že asi najlepší s pomedzi cestných endur, mal som možnosť porovnávať s Varanom a 1200 GS. Spotreba ? Pri naloženej plnej polnej a manželkou za chrbtom spravím na cca dotankovanie 15 l od 250 - 280 km. Tak si to spočítajte, nie je to ani zďaleka to, čo tu niektorí popisujú a nechodím 90-kou a už vôbec nie komótne. Na tomto stroji sa to ani nedá. Je pravda, že na nej nemám štuple, ale cestné pneu pre adventure. Poruchovosť ? Tak mám zatial na nej len 15 000 km a jediné čo doplňam je benzín a mažem reťaz. prešiel som na nej dva krát Chorvatsko a jeden krát celé Rumunské Transylvánske Alpy.Cena servisu ? Chodím na servis do Čiech a malá prehliadka po 7,5 tis. km ma stála 2.800,- Kč. Väčšia aj so sviečkami po 15 tic. ma ešte len čaká.
Keď to zhrniem, nemenil by som, som nadmieru spokojný, mašina mi sadla a ak má niekto na ňu zálusk, ja mu ju len doporučím. A to nie preto, že by som bol nejaký ortodoxný zástupca KTM, ale preto, že je to výborná mašina. Nedoporučím ju len motorkárom pod 180 cm výšky, ktorý z nej naozaj nedočiahnu na zem.


04.02.2011 16:17

Re: KTM 990 Adventure R

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

mpenn - vidis je to vec nazoru, bozsky kaja na svojej LC8 Adv. prerabal sedlo aj koli ladvinke a tvoja zienka je asi jedna z promile ktorej sa LC8 vidi pohodlnejsia ako Varan (ktory je naozaj komfortny)

tych 6l/ 100km - podla mna to solichas, uz som sa o spotrebe bavil z viacerymi majitelmi LC8 a takato sa da dosiahnut ustalenou turistickou jazdou pri cca 130km/h

co sa tyka poruchovosti - nema zmysel to tu odzaciatku rozbabravat, kazdopadne uprimne drzim palce aby si o bezporuchovosti mohol rozpravat minimalne tolko km co si odjazdil na varane


04.02.2011 16:51

Re: KTM 990 Adventure R

mpenm
 Edvenčr 

Ikona

Raptor : tých 6 l spotrebu som mal, ked som naozaj valil dlhší čas po dialnici 160-170, nemám najmenší dovod si niečo nahovárať, alebo prikrášlovať, spotreba je vec, torá ma pri kúpe zaujímala ako jeden s posledných argumentov, čo sa týka toho pohodlia, na Varane je sedlo strašne široké, takže to tiež nieje bohvie čo, je to samozrejme vec názoru.


04.02.2011 23:04

Re: KTM 990 Adventure R

finestorm
 Turista 

Ikona

zahod za plot [zle] [zle] [zle] pomaranc sama chyba


04.02.2011 23:13

Re: KTM 990 Adventure R

mammutk
 Turista 

Ikona

z dlhsie sem pisu ludia k veci,takze som len cakal,kedy niekto podobne zahviezdi ;-)
Asi mal a zahodil za plot


04.02.2011 23:30

Re: KTM 990 Adventure R

marcom
 Bahniak 

Ikona

No prispejem aj ja mojou troškou aj keď mám na "ERKE" všehovšudy najazdené tak okolo 2000km na klasickom je toho o niečo viac. A hlavne by som mohol niečo hovoriť o poruchovosti. Neuvádzaš o aký modelový rok máš záujem konkrétne, takže začnem od roku 2008. V tomto roku dostal motor poslednú verziu spojkovej vytláčacej tyčky(menila sa asi 3-4 krát), no s časti pretrvával drobný problém s netesnosťou spojkového valčeka(dole) väčšinou tak okolo 10000km. Taktiež bola v tom roku zvolávačka na výmenu brzdového vedenia zadnej brzdy(len u verzie s ABS-takže R sa to netýka,vtedy sa vlastne volala "S") 2009 žiadny problém ani so spojkou,možno občas nejaké to odpadnutie farby z plastov, a možno ešte netesnosť nového displaya. a tiež dostal aj imobilizér. Od toho roku takmer žiadne technické problémy aspon nie plošného rázu. Motorka je takmer na konci svojho výrobného cyklu a všetky "choroby" sú vychytané.
Čo sa spotreby týka osobná skúsenosť na normálnej verzii naložená zo spolujazdcom 6,3l/100km(južná morava,južné čechy cca 1000km trip).
Nech si hovorí kto-chce čo chce ale každá motorka sa ti môže pokakať. U KTM máš pri kúpe novej ešte Europe Assistance ktorý ti bezplatne pomôžu(odťah,kontakt najbližieho dealera, ubytovanie a pod.) [dobre]


04.02.2011 23:35

Re: KTM 990 Adventure R

marcom
 Bahniak 

Ikona

to finestorm: ty tu tvoju ťažkú chujovinu nezahodíš za plot ani keby bol vysoký ako kolajnice :-D
nič v zlom ;-)


10.12.2016 18:48

Re: KTM 990 Adventure R

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Tak to tu po 5 rokoch a 10 mesiacoch trochu oživím. (a budem rád ak to bude pokračovať ďalej)
Práve som prišiel. ......zmrznutý na kosť :-~ , vyškerený jak lečo [dobre] :-))) , s hnedým pásikom na gatiach >:-) , čo sa mi pri tejto moto teraz stáva často. :-D Ale to bude len tými zjazdenými starými cestnými gumami, slizkou cestou a nízkou teplotou. Inak je to velice-prevelice návykové. [dobre]
Prvá nádrž 7.5l/100km, samé rýchle rozbehy, skúšanie, ....aj veľmi, velmi vysokých rýchlostí. Priznám sa trochu ma to prekvapilo ale nečudujem sa. Nemalo to nič spoločné s bežnou svižnou jazdou. Druhá nádrž trocha kľudnejšie, 6,3l. Uvidíme čo bude ďalej. Ale úplne kľudne na "prdkáča" jak na afrike sa to jednoducho nedá. ...alebo to zatiaľ neviem. :-)
Mimochodom nesvieti to ani prd. [zle] 20 ročná afrika svieti oproti tomuto kráľovsky.
Uvidíme..... (jak ten slepý povedal) 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (10.12.2016 18:50)


10.12.2016 19:23

Re: KTM 990 Adventure R

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Hlavne , že tu všetci tvrdia , že keď má človek hlavu v poriadku , tak môže aj ako začiatočník ísť rovno na liter .
Neverím , že to funguje (u mňa určite nie) , tak som si dal strop - 100 koní , takže na tomto sa ja nikdy nepreveziem .

Raz tu písal Haro007 článok o tomto KTM , kde dôrazne upozornil , toto nie je moto pre začiatočníkov !

Samozrejme , tým začiatočníkom nemyslím bacaono , len to , že by tu 100 ľudí radilo nejakému začínajúcemu , že to je v pohode , že tie prvé jazdecké krôčky dá aj na nej . 8-) :-)


10.12.2016 20:59

Re: KTM 990 Adventure R

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

No tak tu po takmer 6mich rokoch od mojho prispevku 01.02.2011 21:52 prispejem zase. GS800 mi nikdy neprirastla k srdcu a jeden jediny raz ked som sa povozil na 950 Adventure sposobil ze som odvtedy nemohol spavat.Tiez bolo treba do GS800 dost investovat aby sa stala motorkou (to co clovek vytiahol z predajne bol taky "polotovar"). Tak v Septembri 2012 posla z domu, aby v Novembri zavitala do garaze 990R.... a zostala dodnes :-} . Spotreba ktora bola u mna pred 6mi rokmi dolezitou vecou ma od jej kupy nikdy nezaujimala. V realite sa to pohybuje medzi 6-7 litrov, bacaono to pekne popisal [dobre] . A pekny popis aj k tomu co to je za moto. Na tom sa normalne kludnejazdit neda. Ak by som ju prirovnal k zenskej, tak je to kurva zo sadomaso sklonmi a nymfomanka v jednom >:-)


10.12.2016 21:34

Re: KTM 990 Adventure R

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: bacaono: bohatstvo Ondrik a ty co si dostal dalsiu krizu stredneho veku? Najprv kladivo do blata a teraz toto? :-O
Uzivaj v zdravi [dobre] 8-)


10.12.2016 22:21

Re: KTM 990 Adventure R

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: Menton: Vladko veď vieš že mám rád legendy. A LC8 už legenda je, a pokiaľ bude v motorkách pribúdať všelijakých jazdných asistenov, tak ňou aj dlho zostane. Na tomto sa musíš naučiť existovať bez nich, lebo chyby neodpúšťa, a zachraňovať ich nemá kto okrem jazdca. Ale pôžitok a emócie sú o to silnejšie. A nieje to iba o krotení šelmy, ale hlavne o krotení seba. (A teraz v začiatkoch ešte aj o veľkom pude sebazáchovy. >:-) )
Pokukoval som po nej už dlho, a ako brazel píše, nie je to pre začiatočníkov. Pár krát som sa už dávnejšie aj previezol, ale rešpekt stále zostával a zostáva možno až príliš veľký. Tomu že je u mňa napomohla len zhoda náhod, alebo správna konštelácia. Ako si navzájom sadneme ešte netuším. Meno už má, uvidíme ako sa vzťah vyvinie ďalej. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (10.12.2016 22:27)


10.12.2016 23:15

Re: KTM 990 Adventure R

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Nechcem mudrovať ale... Brazel pri všetetkej úcte, nezdieľam Tvoj názor. Výkon a začiatočník. Všetko je v hlave. Na silnejšej moroke je všetko jednoduchšie. Skôr je problém pre začiatočníka veľký dvojvalec a plynulosť jazdy s ním. Čo sa týka jazdných vlastností tak sa na tom zvezie aj bicyklista. Na všetkých KTM mám niečo najazdené /na ceste, ako sa to chová v bahne nehodnotím/ a kto povie že je to zlá motorka drísta. Nedostatky typu /a to platí aj u Supevradvedutre/ že hreje koleno zadného valca, zvuk motora a pod. neriešim. Kto chce "dokonalosť" nech si kúpi japonca. Kto aj u japoncov nájde nedostatky /a sú aj takí :-)/ nech si kúpi auto. Najlepšie s-kový mercedes a nech zabudne na motorky, lebo na tom aj fúka :-)


11.12.2016 1:17

Re: KTM 990 Adventure R

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Tak ono je rozdiel ovládať 100 ťažných koní, 100 plnokrvníkov, 100 vydrezúrovaných parkúrových, alebo 100 splašených koní.
....či nebude ten rozdiel pre začiatočníkov v tom. ;-)

PS: .....trebárs pozerám na niektorých jazdcov pionier-cupu, a cítim sa aj pri tých 3,5 koňoch volajako stále jak začiatočník. :-)))


11.12.2016 1:49

Re: KTM 990 Adventure R

Retro
 Jogurťák 

Ikona

balcano presne tak čo sa týka menších kubatúr a som rád že si dal príklad pionier cup. Asi si z marsu /nič v zlom/. Určite si myslel Peťa Sada. Je to PÁN JAZDEC ktorý má niečo odjazdené! Motorku mu pripravuje jeho otec P Á N GABRIEL SADO bývalý továrenský jazdec Tatranu!!!! Tu vidno že malú kubatúru treba vedieť pilotovať! Drísty typu "som začiatočník stačí mi Kawa Ninja 600" sú na hlavu. Tá motorka ide od 8000 hore a vie to pilotovať len skúsený jazdec. Samozrejme ísť s tým na nákup vie každý.
Takže asi tak. Neviem či ste pochopili o čo ide. A už idem spať, lebo buudem robyť pravopysné chibi :-D . A hovorte si čo chcete :-)))

Dôvod úpravy: debilne napísaná kubatúra Kawy ninja :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (11.12.2016 1:50)


11.12.2016 11:02

Re: KTM 990 Adventure R

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Retro: Táto motorka je o teréne a môžeš to mať v hlave akokolvek vyrovnané neužiješ si ju tak ako by si mal, ked nemáš nalietané/naskákané na "ostrých " terénnych motorkách dostatok hodín.
Terénne prvotiny skušať na tomto je drahé a bolestivé :-) a napreduješ strašne pomaly.
Inak,velmi rozmýšlam urobiť jej miesto v garáži :-)


11.12.2016 12:02

Re: KTM 990 Adventure R

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

alexa7 hlavne z dovodu napredovania a "drahe a bolestive" rozmyslam nad predajom R6 a kupou nejakej Husky FE250 alebo nieco podobne. Skratka mensie a lahsie co mozem hadzat po zemi.


11.12.2016 13:18

Re: KTM 990 Adventure R

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: RadoR6: môj postup bol : 650SXC/toto som vobec nemal kupovať ako prvé/potom 450 4T, 300 2T, Teraz 250 4T a táto mi na staré kolená dáva najviac :-)


11.12.2016 13:25

Re: KTM 990 Adventure R

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Presne pre to som si už dopredu začal zvykať na XR650R. Tá "príprava" pri mojej neschopnosti asi nikdy neskončí, ale XR dosť pomohla.
Pomer váha/výkon majú XR a 990 podobné, ak nerátam absenciu spodku pod 3000ot. na 990, tak aj prejav motora. XR výjde skoro všetko aj na "klepáka".Na váhu som zvyknutý z afriky, a aj napriek tomu je to niečo nové a iné. Za týždeň dva už by snáď mohli byť aj normálne gumy, tak potom snáď skúsim viac.


11.12.2016 17:05

Re: KTM 990 Adventure R

rmacko
 Skútrista 

Ikona

baca - gratulace, tak nech dobre slúži a užívaj ;-) [dobre] [dobre] [dobre]

P.S. : dám aj ja troška k tej tolko omielanej BRUTÁLNEJ spotrebe - mám dlhodobo cca 6,3 (45000 km), k poruchám - 0, za celú dobu 1 defekt :-P >:-) ...


Predchádzajúce | 1 2 3 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.