Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3346 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28539
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11541)

pomocné kolieska na motorku - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiupomocné kolieska na motorku - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
03.08.2012 20:47

pomocné kolieska na motorku

trtken
 Kávičkár 

Ikona

Zdarec, chcel by som si zlepšiť techniku klopenia, natrénovať krízovky, nájsť svoje limity a tak podobne... Nechcem si popritom roztrieskať motorku a polámať hnáty, tak mi napadlo, že na to budú najvhodnejšie pomocné tréningové kolieska (tá konštrukcia na motorke čo zabraňuje pádu). By ma zaujímalo kde sa to dá zohnať a za aký peniaz. Na nete som pozeral, ale nič okrem detských minibajkov som nenašiel.

Pozri obrázok

btw školu jazdy som zvažoval, ale dať skoro 100€ za pár hodín trénovania je proste priveľa, lebo toto sa NEDÁ naučiť za jediný deň.


04.08.2012 7:01

Re: pomocné kolieska na motorku

Reeno
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

uff toto bude plodna teema :-D


04.08.2012 7:20

Re: pomocné kolieska na motorku

Granatka
 Kávičkár 

Ikona

čo je viacej? 100 € alebo svoje zdravie?


04.08.2012 8:07

Re: pomocné kolieska na motorku

Maťo ...
 Turista 

Ikona

Mas pravdu za den sa to nenaucis, ale ked budes pouzivat hlavu a rozmyslat pri jazdeni, ver ze nedolames hnaty ;) a tu motoskolu za 100Eur by som Ti odporucil, keby to bolo dade blizsie mojho bydliska, isto by som to siel skusit ;)


04.08.2012 20:51

Re: pomocné kolieska na motorku

trtken
 Kávičkár 

Ikona

Granatka
no na to, že to stojí toľko peňazí sa toho človek fakt naučí minimum. Podľa rozpisu motoškoly na SK ringu je najprv niekoľko hodín teórie v učebni, kde ti povedia čo a ako, ale to z teba ešte nespraví bezpečnejšieho jazdca. Na to treba prax. Tá však v rámci jednodňového kurzu trvá asi iba tri hodiny, čo je žalostne málo. Aby jazdec vedel zvládať krízovky v premávke efektívne (nie iba teoreticky) potrebuje pravidelný tréning. Pokiaľ viem, tak žiadna motoškola neponúka nejaké dlhšie tréningové sústredenie.

MatoR6
No momentalne tak jazdievam, hlavou a zodpovedne, len po svoje limity. A to je práve ten problém. Moje limity sú tak nízke, že nedokážem prejsť zákrutou dostatočne rýchlo a dostatočne bezpečne, takže sa šuchcem asi 50-tkou s mizernou stabilitou a trakciou. Celú techniku jazdy mám zlú a tým pádom som nebezpečný pre seba aj okolie lebo v podstate neviem správne "jazdiť". Práve preto chcem tú konštrukciu s kolieskami nech si náklony natrénujem kdesi na parkovisku, vyskúšať countersteering a tak.. bez toho, aby som dostal nejaký ten highslide. >:-) Teoretické vedomosti už mám. Motoškola by bola bonus no bez tréningu sa jazdec zo mňa nestane :-)


04.08.2012 21:47

Re: pomocné kolieska na motorku

CB750
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Tu je riešenie:
[
Video: http://www.youtube.com/watch?v=_x_VD_BSKbI ]


04.08.2012 23:26

Re: pomocné kolieska na motorku

noxik
 Kávičkár 

Ikona

zmes pneumatik,ich širka,vaha motorky,gyroskopický efekt motora.... tiež robia svoje

neviem ake široke gumy maš na CBFke ale tak na širšich sa lepšie klopy pretože ťa lepšie podržia,

nevravim že sa to neda aj na uzkych pneu aké maš ty na cbf,

a s vahou a gyroskopickych efektom by asi nemal byť veľky problem

hlavne nič nerob nasilu:,,že á teraz prejdem tu zakrutu čo najrychlejšie,,


04.08.2012 23:39

Re: pomocné kolieska na motorku

Feri Zubal - zeON
 Turista 

Ikona

trtken: Najprv sa zober na nejaké to asfaltové poľné letisko alebo podobnú plochu a trénuj v rámci svojich možností aby si nepadal. Nebude ti treba žiadne konštrukcie a uvidíš, že sa behom pár hodín viditeľne zlepšíš, len si svoje pokusy poctivo meraj. Vedz, že budeš výsledkami prekvapený. A keď chceš skúšať extrémy tak si kúp zváračku a vyrob si lešenie k motorke, potom brzdi ako zmyslov zbavený s flekujúcimi kolesami keď by ti motorka aj tak padla. Nedá ti to nič len falošný pocit, že niečo ustojíš.


05.08.2012 3:35

Re: pomocné kolieska na motorku

trtken
 Kávičkár 

Ikona

cbfka má skutočne úzke pneu, preto sa aj bojím do toho viac oprieť i keď som už počul o typkoch čo vraj na cbfkách drali stupačky :-))) široké gumy dávajú lepšiu istotu, lepšie sa s nimi klopí, ale tiež pre ne platí, že čím väčší náklon tým horšia trakcia. Najlepšie je technika vysvetlená v Twist of the wrist II, čo mi dalo úplne iný pohľad na jazdenie. Vlastne som zistil, že doteraz som jazdil úplne zle a to mám už vyše 2000km za sebou >:-)

ok, teda skúsim to na miestnom cvičisku. Aj ten nápad na domácu výrobu je celkom dobrý. Niekedy ho určite zrealizujem. Nateraz však bez padákov na kolieskach :-D


05.08.2012 8:08

Re: pomocné kolieska na motorku

taaat
 Ľadvinka 

trtken ideš na o nejak moc od lesa, úzke gumy-široké gumy(CBF-ka má gumy presne také - aké má mať) jazdi podla techn. možností motorky a hlavne svojich. Jazdenie na motorke je velmi jednoduché, stačí len čítať zákruty ale na to je 2000 km asi málo. Hlavne trpezlivosť, lebo potom budeš netrpezlivý kedy ťa pustia z nemocnice!! :'(


05.08.2012 9:18

Re: pomocné kolieska na motorku

Blazen054
 Jogurťák 

Ikona

Treba jazdiť jazdiť jazdiť, nič nerobiť nasilu, čím viac jazdíš tým viac máš mašinku v rukách a zisťuješ čo si môžeš dovoliť a čo nie. Občas je fajn pozvať nejakého skuseného motorkára na pivo a on ti rád zadarmo poskytne dosť teorie. Častokrát prídeš na mnohé veci jazdením aj sám, ale tá teória tiež nie je na škodu. Pretože mnohokrát som si aj ja myslel že už lepšie to robiť nejde, a po rozhovore som zistil že to robím uplne zle, po odkúšaní teorie som zistil 100% zlepšienie. Dobrá vec je si prečítať aj nejaké tie knižky, ako Dokonala jízda na motocyklu. Robiť si nejaké tie tréningy podla návodu.
Tú školu jazdy zvažujem aj ja, je dobre vedieť ako funguje fyzika, nech ideš s ňou nie proti nej.


05.08.2012 14:17

Re: pomocné kolieska na motorku

ombree
 Turista 

Ikona

Pred niejakym casom som cital v niejakom motocasaku clanok, tusim ho napisanĺa "vila Amalka" :-* o tom ako jej radil skuseny motorkar ako ma klopit do zakrut, on jej odpovedal, to mas jednoduche "cecok na nadrz a ides" [dobre] [dobre] [dobre] . Ono to funguje, ale treba aj mysliet 8-)


05.08.2012 15:29

Re: pomocné kolieska na motorku

demmoo
 Edvenčr 

Ikona


jazdi, jazdi a jazdi...2 tkm je žalostne málo..keď najazdíš 20 tkm, uvidíš, že to bude o inom..

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (06.08.2012 10:50)


05.08.2012 16:00

Re: pomocné kolieska na motorku

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

jedna vec je vedieť jazdiť (to si nedovolím povedať ani ja, v tomto s tebou súhlasím) a druhá vec je ovládať svoju motorku a byť si istý...jednoducho byť s mašinou "zožitý" a mať ju v ruke...


05.08.2012 20:26

Re: pomocné kolieska na motorku

wocom
 Kávičkár 

Ikona

Kamo jedina vec je jazdit, tym ziskas trosku skusenosti a hlavne odvahu. Ty a motorka musite byt ako jedno telo, ked nebudes verit jej a sebe, urcite to zle skonci. Pouzivaj rozum a hlavne si zapametaj, ze dolezite je prijst do ciela zivy a zdravy. A to ze beries zakruty 50tkou nic neznamena. Ja som zacal jazdit s ladvinkou a ked vidim v zkrute vodu alebo strk, tiez si to radsej pribrzdim. Jazdeniu zdar


05.08.2012 21:45

Re: pomocné kolieska na motorku

Bopsik
 Geriatrik 

Ikona

Ja osobne si neviem predstaviť, ako by som jazdil s pomocnými kolieskami. Asi je to blbosť. Ale nehodnotím dopredu, kým som to nevidel, neskúsil.

Keď klopíš do zákruty, musíš to cítiť (v rukách, v zadku, celým telom), že či si na hranici šmyku, alebo máš ešte rezervu.

Osobne by som radil kúpiť padáky na moto aj na knipel, keď chseš jazdiť "na doraz". Keď to položíš, motorku to síce nezachráni, ale škody sú menšie, ako bez padákov.


05.08.2012 22:37

Re: pomocné kolieska na motorku

scooter68
 Kávičkár 

Ikona

Všetko sa dá...
www.mojevideo.sk/video/1596a/otecko_chce_mat_pretekara....


06.08.2012 13:36

Re: pomocné kolieska na motorku

Marvis
 Jogurťák 

Ikona

Škoda také srandy na CBFku ... zákruty nerež na silu, ale kľudne a keď bude zle nedobre, ucítiš to :-) ... len bacha na zlé cesty :-))) ... ale hlavne nepreceňuj seba a motorku [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marvis (06.08.2012 13:37)


06.08.2012 13:41

Re: pomocné kolieska na motorku

neverím, že Ty trtken môžeš mať vodičský preukaz.... :-}


06.08.2012 14:47

Re: pomocné kolieska na motorku

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Asi sa za prve netreba bat. Rovno vie ist kazdy 150 ci 200, ale v tej 150 prejst aj zakrutu, to robi problem vacsine plechovkarov ci mensine motorkarov. Ked sa nebojis, tak spoliehas na gumy, ze drzia a oni drzat budu, tak len jazdit a zatacat. Hladat idealnu stopu, na pekny obluk /kopu zaciatocnikov klopi zatacku na 3x, priklopi moc, vyrovna, zas priklopi a mozno este raz a az vtedy dokonci jednu zatacku/.
Najst si nejaky usek cesty s peknymi zatackami a jazdit to do zblbnutia. Ja som tak skusal na Sturci. Nikoho som nenahanal. Isiel som podla pogumovanych oblukov a to je a bola idealna stopa na pekny obluk. A casom potom zistis, ze zatacky, kde su cerveno-biele sipky /akoze prudke/, az taka prudka nie je /ked to vies priklopit, keby si to presvihol v rychlosti/ a odporucana 70-tka do zatacky sa da prejst aj v 90-ke bez strachu. Ale to praxou zistis.


06.08.2012 16:59

Re: pomocné kolieska na motorku

Marvis
 Jogurťák 

Ikona

nevo niekto si raz spomenie na tú tvoju poslednú radu a o piatej na hnojke bude "motorkár nezvládol riadenie a skončil v protiiducej avii" ... ale myslené to bolo dobre :-))) [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marvis (06.08.2012 17:00)


07.08.2012 18:04

Re: pomocné kolieska na motorku

Johno
 Kávičkár 

Ikona

najdi si usek cesty, kde su zakruty, za ktore vidis a kde je kvalitny asfalt a minimalna premavka. podla toho co pises, tak sa bojis moto co i len minimalne naklonit. pocit niekedy velmi klame, ked mas odjazdenych len 2000km. v zakrute mas pocit, ze moto je moc naklonena a ze ti ujde zadne koleso, ale v skutocnosti je moto len v uplne minimalnom naklone, na suchej ceste ti nehrozi, ze by ju smyklo. skus niekedy vybehnut s niekym na moto, a chodte dve motorky za sebou cez plynulu zakrutu v bezpecnej vzdialenosti tou tvojou rychlostou ktoru zvladas a vsimaj si motorku pred tebou, kolko je naklonena, potom vlastne zistis, kolko si nakloneny ty a uvidis, ze je to upne minimum a nemusis sa bat, ze by ti ustrelilo zadok. Ak tej pneu neveris, tak ju vymen za kvalitnejsiu, ale budes mat problem, lebo honda na tie 125ky dava atypicke rozmery pneumatik. Dalsia dolezita vec pre plynulu jazdu cez zatacku su otacky. Problem u 125tky je maly vykon motora, resp. slaba odozva motora na plyn. Preto treba drzat motorku vo vyssich otackach, to ale neznamena vo vyssej rychlosti. este pred zakrutou ktoru poznas a vidis, ze nejde auto v protismere si rozmysli stopu, ktorou by si ju chcel prejst, nemyslim idealnu stopu, ale povedzme stred medzi stredovou ciarou a krajnicou, proste aby si isiel stredom svojho jazdneho pruhu, aby si mal dostatocnu rezervu asfaltu z oboch stran. Uz pred vjazdom do zakruty musis mat konstantne otacky, to znamena ani nepridavas, ani nespomalujes. lepsie su vyssie otacky, a tym aj reakcia motora, teda ked zistis, ze ides cez zakrutu rychlejsie ako chces, tak privres plyn a moto pribrzdi motorom, hlavne nespanikarit a nestlacit silno prednu brzdu. ked sa ti zda, ze ides pomaly, zase len trochu pridas. to som ti vlastne popisal to, co v twist of the wrist nazyvaju "trakciou". zo zaciatku si vyberaj zakruty mierne, musis zistit, ktore otacky su na to vhodne, skus napr. zaradenu trojku a otacky okolo 6500, kde ma CBF najvyssii krutiaci moment, ale to som dal len odhadom, tie otacky si musis zistit sam, ja som na cbf 125 nikdy nesedel, ale mal som cbr 125. takze mierna zakruta cez ktoru vidis, pred vjazdom do zakruty konstantna rychlost a otacky, nie velka, v podstate taka, akou chces prejst zakrutu a uz len vojst do zakruty a nechat motorku zlahka naklopit. nad vecmi ako countersteering vobec nerozmyslaj, v twist of the wrist je to velmi pekne popisane, ale je to vec, ktoru robi vpodstate motorka sama, tym ze ju naklopis a ze pneu ma taky tvar aky ma, preto spravi na zaciatku naklonu volant minimalny protipohyb. kedze je zakruta mierna, naklon je minimalny a nemusis sa bat, ze spadnes. pri vyjazde zo zakruty, teda v momente, ked uz zakruta konci a vidis, ze ju bez problemov v tvojej rychlosti prejdes a moto je stale v naklone pekne pridas a moto sa zdvihne skoro sama. a uz len trenovat a skusat pozvolna motku naklapat cim dalej tym viacej a ono to pride aj samo, len treba jazdit a nepozerat tolko twist of the wrist :-D ked chces jazdit rychlo, musis jazdit plynulo, teda nie na rovinke tomu kurit a pred zakrutou ist na brzdy a potom cez zakrutu ako zosraty, ale pekne pomaly pred zakrutou nechat motorku pribrzdit motorom na rychlost a otacky ktorou chces zakrutu prejst, pekne si ju naklopit a pri vyjazde zlahka pridat. a potom si zacni skusat, ako prejst zakrutu idealnou stopou a postupne si zlepsuj techniku. mozno so mnou nebude niekto suhlasit, kazdy ma iny styl jazdy, kazdemu vyhovuje nieco ine, a vpodstate na to prides sam, len treba jazdit, hlavne opatrne, neskusat ziadne limity seba ani motorky, lebo to nemusi dobre dopadnut. tak hadam ti to nieco dalo...

Upravené 3 krát. Naposledy upravil Johno (07.08.2012 18:17)


07.08.2012 18:25

Re: pomocné kolieska na motorku

izirajder
 Kávičkár 

Ikona

skola jazdy Ti da viac ako pomocne kolecka, keby boli take super ako si od nich slubujes, tak by toho bolo urcite viacej na internete. Ak si myslis ze 100 euro je vela, tak si si zly konicek zvolil.


07.08.2012 19:17

Re: pomocné kolieska na motorku

trtken
 Kávičkár 

Ikona

Johno [dobre] [dobre] [dobre] dík za vyčerpávajúcu odpoveď :-)))

V podstate sa snažím ísť podľa toho. Skúšal som tie rady od Keitha z Twist of the wrist v tréningu na Tlstom vrchu a fakt to funguje. Práca s plynom je jednoznačne základ. Ja to robím tak, že pred zákrutou vysadnem na polriť, spomalím (motorom) a sledujem bod náklonu a apex zákruty. No nie vždy sa mi podarí trafiť ideálnu stopu a následok toho je, že ma začne vynášať. Ale to väčšinou skorigujem tak, že pridám plyn a zvýšim náklon. Hlavne sa snažím dodržať pomer zaťaženia 40/60 na kolesá, aby moto držala v zákrute. Predtým som sedel na moto ako buchta, telo som ani nenakláňal a v zákrutách som zatváral plyn, takže som robil snáď všetky jazdecké chyby aké môžu existovať :-D zavretú zákrutu som vtedy dával v 40tke LTT. Teraz v tréningu tú istú zákrutu (zavretú) dám v 60km/h na apexe a 80km/h na výjazde. Aj keď rýchlosť pri vjazde bola dosť malá cca 45km/h, časom sa to však zlepší.

Inak pred zákrutou väčšinou nepodraďujem, asi to robím zle aj keď 5 stupeň pekne ťahá, nevrčí, ale cítim, že tie otáčky tam fakt chýbajú. Takže dám na teba a skúsim podraďovať [dobre] No čo sa týka zatvárania plynu pri prepísknutí zákruty alebo spanikárení, to asi nebude najlepšie riešenie, moto sa dostane z rovnováhy a kolesá stratia trakciu. Radšej otvoriť viac plyn a dať tam čo najväčší náklon + zavesiť sa na motorku alebo sa pokúsiť o vedomý countersteering a poslať moto do väčšieho náklonu. Už pri malom impulze to začne ostro zatáčať tak, že sa predok ponorí dopredu na opačnú stranu, ale robiť sa to dá iba pri prekonávaní veľkých gyroskopických síl - teda vo vysokej rýchlosti.
Dokonca aj v knihe je písané, že väčšina bežných motorkárov nepridáva plyn až do druhej tretiny zákruty. Pridávať by sa ale malo podľa Keitha konštantne a po celý čas zatáčania. :-))) To sa snažím dodržiavať ako božie prikázanie :-D

btw nemôžem si pomôcť, ale fakt ma to video dosť ovplyvnilo, keď som za hodinu a pol so šokom zistil, že všetko čo som robil bolo zle a že sa dá jazdiť rýchlejšie, bezpečnejšie a istejšie. Dokonca mi už po pár tréningoch začali miznúť "chicken strips" z gumy :-D takže Twist of the wrist volume II jednoznačne odporúčam každému motorkárovi a to nielen začiatočníkom :-)


07.08.2012 19:46

Re: pomocné kolieska na motorku

Johno
 Kávičkár 

Ikona

pri prepisknuti zakruty ti jasne ze nepomoze zavret plyn, na to uz je neskoro, vtedy treba len priklopit, ja som myslel este pred najazdom do zakruty korigovat rychlost plynom, teda brzdenim motorom a nie brzdou. proste nebrzdit brzdou tesne pred tym, ako to naklopis, lebo vtedy to mozes zle odhadnut, da sa jazdit aj tak, ale to uz musis mat moto v malicku. najvacsia hlupost je v naklone sa zlaknut a chytit prednu brzdu. uvidis, vyssie otacky ti urcite pomozu, hovorim, neviem ako cbf, ale minimalne stvorku by som tam fukol a 5 ku pouzival len na rovinkach. kludne tu motorku mozes davat do otacok, nehovorim ze po cervene, ale nemas sa coho bat, ten motor je na to stavany a aj tak ju buduci rok predas a kupis nieco vacsie :-D [dobre]


08.08.2012 3:35

Re: pomocné kolieska na motorku

trtken
 Kávičkár 

Ikona

toto som našiel úplne náhodou...nejaké to videjkom o jazdeckých chybách + samozrejme názorná ukážka pomocných koliesok pre tých, čo si ich nevedia predstaviť (ja som si ich skutočne nevymyslel :-D len aby sa nepovedalo)

[
Video: www.youtube.com/watch?v=AK9f0nnmomM&feature=related]


08.08.2012 14:24

Re: pomocné kolieska na motorku

Marvis
 Jogurťák 

Ikona

Šak ju ani poriadne nepoložil :-D
Pozri obrázok


08.08.2012 14:32

Re: pomocné kolieska na motorku

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

no ste mu ozaj poradili [zle] [zle] to co zvazuje kupit je super brutal vec, ktoru by mal mat kazdy za sebou, minimalne by mali byt v kazdej skole zrucnej jazdy. tak sa nauci napr prejazd zakrutou v drifte, nauci sa prekonat strach z prebrzdenia predneho kolesa a bezpecne spozna limity motorky, za ktore by nemal ist.

rady uc sa jazdit a 2 tkm je malo maju u mna vypovednu hodnotu prd cela nula. co ked ho nedajboze za 3 km stretne nieco, na co nebude pripraveny?

najviac ludi na moto sa zabije prave kvoli strachu. boja sa viac pribrzdit, lebo nepoznaju limit masiny. boja sa v zakrute viac naklopit, lebo nepoznaju limit masiny a podobne..

trtken - ked to zozenes/najdes na nete, daj vediet. [dobre] [dobre]


08.08.2012 18:17

Re: pomocné kolieska na motorku

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ved v tomto vyssie ceskom videu to maju. Nie mozno kolieska, ale nejaku odpruzenu konstrukciu a v pohode to polozi. Je tam i stranka /ked to pozries na YT/, skus im napisat, odkial to maju, co to stoji a hotovka.

Nejaky Miroslav Lisy, tot ma stranku: www.motoshow.cz/kontakt.html
Za 20000 Kc Ti spravi show a mozes sa ho na tu konsturkciu popytat. >:-)
Napisal by som ju, ak je v pohode tak odpise. Ja som tiez pisal do Orionu a odpisali /ale Lidl nie/.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (08.08.2012 18:24)


09.08.2012 17:12

Re: pomocné kolieska na motorku

Trtken, aj keď máš fasa nick ;-) teraz si z teba fakt nerobím prdel, skús nasledovné, je to jednoduché:

nasaď si na moto motobrašne a poriadne ic vyplň niečím mäkkým - spacák, deka a pod.
na nohavice si daj vysoké bočné slidre a motorku si tiež oslajdruj. A jazdi a skúšaj - napríklad na prázdnom letisku, na prázdnom parkovisku a pod. A ak to náhodou preženieš a zdrbeš sa, motorka ostane celá ale ty budeš presne vedieť, kde ja tá hranica, za ktorú nesmieš.

PS: po odjazdení cca 100000 km to už bude lepšie ;-) Kto sa ani raz nevyváľal, jazdí pod svoje možnosti ;-)

Upravené 3 krát. Naposledy upravil Romanka (09.08.2012 17:16)


10.08.2012 15:11

Re: pomocné kolieska na motorku

Marvis
 Jogurťák 

Ikona

A nieje tá spomínaná hranica hneď za okrajom pneu ? :-D ... tak načo toľko hľadať


13.08.2012 20:06

Re: pomocné kolieska na motorku

trtken
 Kávičkár 

Ikona

ChesterTT [dobre] ak zistím kde sa to dá zohnať, určite to sem postnem

Romanka :-D [dobre]

nevo našiel som dokonca aj jeho FB stránku. Má tam pekne detailne pofotené tie motorky s tým rámom. Ale zdá sa mi, že to má vyrobené na objednávku špeciálne na ten typ motoriek. Už som mu napísal, tak som zvedavý či odpíše :-)


13.08.2012 20:25

Re: pomocné kolieska na motorku

Granatka
 Kávičkár 

Ikona

trtken- tak čo si mi napísal tak to sa strašne mýliš!!!!!!!!!!!! Ale presviedčať o tom, ako mne moc škola jazdy v Brne dala hneď na prvý krát a hlavne teória je asi zbytočné / pre teba / ;-)
ombre- cecek na nádrž a ideš sú moje slová,máš pravdu :-D Písala o mne Cendina a strašne sa jej to páčilo keď som jej to behom rozhovoru trepla z úst , tak tomu článku dala aj taký názov :-D :-D

PS: jazdiť neviem vôbec :-D :-D :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Granatka (13.08.2012 20:32)


13.08.2012 20:31

Re: pomocné kolieska na motorku

Granatka
 Kávičkár 

Ikona

zabudla som dodať, že hneď na prvej jazde za inštruktorom, som po dvoch 20 minutovkách drala stupačky na fazerovi,/ a to som si myslela, že to nikdy nedokážem a bála som sa ako nikdy v živote keď som išla na trať . Mala som najazdené cca 5000 km/. Teraz deriem kolienka na suze >:-) >:-) >:-) a stále keď je možnosť, tak som na okruhu a zlepšujem sa. Na cestách mi ovládanie motorky veľmi veľa krát pomohlo v krízovkách [dobre]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.