Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3889 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28537
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16996)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11541)

z WR400 na 2T 250/300 - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuz WR400 na 2T 250/300 - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
23.01.2013 12:41

z WR400 na 2T 250/300

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

Caute

Rozmyslam nad presedlanim s WR400vky na ktorej jazdim styri sezony na dvojtakt,obsah je otazny ale pravdepodobne by volba padla na 300cc.Hlavna vec kvoli comu by som to robil by bola vaha.
Mate skusenosti s presedlanim na dvoj takt?Preco presedlat na dvoj takt,vyhody...


23.01.2013 14:23

Re: z WR400 na 2T 250/300

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

dusifuk: presedlal som, nelutujem a niečo som o tom napísal najprv v teoretickej a potom aj v praktickej rovine.

A keď dojde RHplusB, tak ten sa určite rozpíše tiež :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (23.01.2013 14:23)


23.01.2013 14:47

Re: z WR400 na 2T 250/300

daniel2807
 Kávičkár 

Ikona

Tiez mam skusenost. Najprv som 2T odcudzoval a nechcel som nic take. Jazdil som na 250 - 4T a presedlal som na 125 - 2T.

Vyhodou by som aspon ja bral hlavne vahu. U 2T som bol prekvapeny aj vykonom nizke otacky tam netreba nic hladat ale staci klepnut po plyne a rozvasnis vsetky koniky. 2T ti neodpusti v kopci to ze nepodradis. U 4t je zas vyhoda ze pekne potiahne v nizkych otackach.

Mne tiez 2t motory ucarovali pretoze aj s malym obsahom dokazes vselico staci vediet ako na to.

Jedinou nevyhodou u 2T by som povedal ze v nizkych otackach takmer ziadny vykon. A mozno castejsie servisne intervaly. Ale 2T je jednoduchy motor jedine co by bolo drahsie je nikasil.

tod moj postreh :-)


23.01.2013 14:49

Re: z WR400 na 2T 250/300

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

asi treba ale spomenút, že je rozďíl 125 2T kros a 250-300 2T enduro.

300 2T enduro ide furt krásňe a dobre, akurát hore ide šíleňe >:-)

úprava: clanok 4808 tu sem ňeco napísau aj o 300fkovej KTM], citujem: Tá čo ma dostala z endúr úplne najviac, tak tá ma privítala skoro nemožným nakopnutím štartovačkou. Musel som použiť štartér. Chytila na brnk a hneď sa ozýva krásný brnkotavo-pleskajúci zvuk. Ten zvuk milujem a pri moto asi krajší ani nepoznám. Každý už určite vie, o akú moto sa jedná. Dvojtaktná trojstovka ide skoro od voľnobehu. To by som ozaj nečakal, že už pri nizučkých otáčkach dokáže ponúknuť toľko sily, že mi to stačilo na celú trať.

Lenže s tým som sa neuspokojil a samozrejme som musel preveriť aj moju predstavu o tom, ako musí ísť v točkách. A znova ma trojstovka prekvapila. Hore ide úplne ako besná.

Nechápem, ale až sa mi to zdalo priveľa. Našťastie mi hneď asistovali jedovaté Brembíčka a ich okamžité zakročenie. Predná bola OK, ale zadná by mohla byť aj s trošičku menším nástupom. Pár krát sa mi stalo, že som len pri slabučkom brzdení blokoval koleso a následne zadusil motor. Ešte dobre, že tu je ten štartér. Neviem, či by som ju dokázal každý krát nakopnúť. Možno tak na začiatku, keď sú ešte sily, ale neskôr s prichádzajúcim vyčerpaním určite nie.

Nemám absolútne nič, čo by som mohol tejto mašine vytknúť. Motor úplná paráda, brzdy detto a podvozok? Ako inak, vynikajúci. Možno by som pri dlhšom jazdení a na iných terénoch prišiel na niečo iné, ale pri čase ktorý som na nej strávil, mi podvozok vyhovoval. Možno by som ho neskôr o trošičku povolil, ale teraz som na to nemal dôvod.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (23.01.2013 14:52)


23.01.2013 14:52

Re: z WR400 na 2T 250/300

daniel2807
 Kávičkár 

Ikona

tak urcite ano s tym stebou suhlasim no ale mal som v rukach aj aj .. momentalne mam enduro 125ccm 2T ale to tahaaaa :-)

Ked ta 2T pusti do privery tak to je sila :-D

dusifuk myslim si ze ked presedlas na nejaku 300ccm 2T tak budes nad mieru spokojny ...


23.01.2013 16:57

Re: z WR400 na 2T 250/300

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

Velmi zalezi od toho, co s tym budes jazdit.
Mne sa na dvojtaktoch paci, ze krasne reaguju na zmeny v karburatore. Staci posunut ihlu o jednu ciarku a je to hned citit. Co je minutova robotka aj priamo na trati.
Pokial si trochu manualne zrucny, tak nie je problem vymenit piest doma v garazi. Netreba k tomu ani vela naradia.
Vyhodou-nevyhodou je slaba trakcia. Rozbehnut sa s dvojtaktom do kopca na smyklavom povrchu nie je ziadna brnkacka. Na druhej strane je to v zakrutach uzasna zabava, lebo stale ide sregom.
Na stvortakt treba byt hnusne agresivny, lebo jak sa ti to v zakrute drapne, tak bye- bye...
Stvortakt ide jak rozbehnuta lokomotiva a je ho tazsie zlozit do zakruty.
Ale aj tak su to vsetko somariny, pokial do dvojtaktu nebudes liat ricinovy olej. Ta vona stoji za vsetky drobne.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil RHplusB (23.01.2013 16:59)


23.01.2013 17:46

Re: z WR400 na 2T 250/300

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

no neríkám :-D


24.01.2013 0:53

Re: z WR400 na 2T 250/300

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

jak si vedel? 8-)


29.01.2013 14:28

Re: z WR400 na 2T 250/300

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

dusifuk: možno bi biuo dobré, aj sa vijadrit... :-}


30.01.2013 20:58

Re: z WR400 na 2T 250/300

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

...ale sak vydrz nak precitam. Ci potrebujes nejaky zaver s toho? ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.