Anketa:
Nové moto videá:
Chcem Talianku, čoho sa báť? - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuChcem Talianku, čoho sa báť? - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokChcem Talianku, čoho sa báť?
Na muske mam Ducnu Multistrada 1000 a 749. Su sice odlisne, ale nebudu na kazdy den, takze to je jedno. Mna vsak zaujima spolahlivost, narocnost servisu, co sa kazilo a co nie a na co si mam dat pozor. Osobne som skor prikloneny Multe, predsa vzduchac, jednoduchsi motor. Dakujem |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
KeĎ to chceš ako druhú motorku, tak sa musíš hlavne báť, že sa prestaneš voziť na Japonke.. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Druha nie je japonka, ale nemka duc bude namiesto japonky |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
co ti poviem, su to Ducati emocie.... sem tam sem tam ....ale jedno ti garantujem... vzdy ked ju opravis a sadnes nanu tak jej hned vsetko odpustis |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Tak sa prestaneš jednoducho voziť na všetkom a budeš jazdiť len Duck.. Vykašli sa na všetky kecy o drahom, náročnom servise a o tom, že Ducati má poruchovosť rovnakú ako spotrebu (7 porúch na 100km). Ja som najskôr kúpil manželke Monster 620ie v dosť biednom stave, lebo začínala.. Dali sme ho dokopy, jazdí, neštrajkuje. Bol som sa na ňom previezť pár krát a je to o niečom inom.. Preto som dal jednu veľkú poklonu svojej VFR 800, ktorú nahradila minulý týždeň 749 a neviem sa zbaviť širokého úsmevu.. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
dvenohy: "sem tam sem tam ....ale jedno ti garantujem... vzdy ked ju opravis..." Podľa profilu máš 848ičku r.v. 2009. Čo si už na nej musel opravovať? |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Je su to bezporuchove motorky, nic sa na nich nekazi... ok, ked sa dosmejem, tak co konkretne by si rad vedel? |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
chladic, senzor vyklopeneho stojanu, olejovy valcek, alternator, spojkovy valcek a hadice, svetlo, ojnicne lozisko - vtedy bola zaroven spravena aj kompletna generalka motora - pre istotu |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Že ti vyškriabe oči, keď si nájdeš druhú frajerku. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
popici strasne vela moc, take km cislo si este na motorke nevidel |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
dvenohy: No ne, vážne. Naozaj ma to seriózne zaujíma. Keď nechceš do témy, tak daj SS, ale myslím, že k téme to je. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
vcera som prekrocil 66k - ja viem, pre typickeho Slovaka ktory sa citi spokojne ojebany s 13450km je to uz srot zreli akurat tak na odpis Upravené 1 krát. Naposledy upravil dvenohy (26.08.2013 11:16) |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
dvenohy: Ved to je este v zabehu |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Za 4 roky - 66tis je veľmi slušné . Potom to s tými opravami nie je až taká katastrofa, lebo 66 tis km je slušná nájazd. Ale aj tak mi to vzhľadom na vek motorky príde ako plno zbytočných opráv. Záleži ešte aj ako sa jazdí no...hmmm. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
6k - olej, aj ked by stacil kazdych 12, ale tych 50e neni az taka velicina |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
"na 24tis-desmo servis" - To sa čo všetko robilo? |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Síce by som si teraz Ducati určite nekúpil, ale niekde vnútri vo mne drieme taký malý diablik, ktorému sa veľmi páči Diavel, Monster 8mička aj 1100, prípadne Streetfighter. No a keby to mal byť superšport, tak určite 848ička, lebo má prevzatý dizajn z 1098, čo je podľa mňa najsexi superbike aký kedy na tejto planéte vyrobili. O 848ičkme som čítal veľa testov, ale asi žiadne užívateľske skúsenosti, tak ma to zaujíma. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
hej hej ...blabla... to píšu v každom teste Podľa mňa nie je žiaden superšport ideálny na slovenské cesty ...ale to nebráni na nich jazdiť. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
zvolte, koľko Ducatiek sa Tebe osobne už pokazilo a nechali Ťa niekde v štichu? |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Chcem Talianku, čoho sa báť? - že bude z Talianska |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
kubo a keby len jeden motor, ale uz je objednany treti :D |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
ja mám Monstra 696, skoro 44000 km a šľape ako hodinky a to dostala poriadne na frak..... síce tí, čo ma poznajú povedia, že mám výhodu, že syn robí v Ducati servise |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Vsetko sa kazi a je jedno ci Japonec,Talian,Nemec,Pitomec....Kazdy stroj,pristroj aj motorka ma od vyroby v sebe ukryte iste KURVITKO ktore sa po case samo aktivuje zpravidla vzdy v najmenej vhodnu dobu,len Talianske motorky mavaju tie kurvitka zpravidla dve a viac Upravené 2 krát. Naposledy upravil bodusTE410 (26.08.2013 18:17) |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Ale také zlé to až nebude. Vzhľad, zvuk, výkon, jazdné vlastnosti to sú určite prednosti. Tá spoľahlivosť, to už je otázka Ale určite to nie sú žiadne sterilné moto, ale riadne zvieraratká |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
ze ti bude varit iba spagety pizzu a tie ich ravioly ci co to maju este |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
z druhej ruky. kamos jazdi 3 duchny a druhy tuono. a jazdia znamena jazdia. ziadne pufkanie, setrenie. Upravené 2 krát. Naposledy upravil gico (26.08.2013 22:39) |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
ja mám radšej Japonky. Sú malé, vrtké a jazdiť na nich môžeš ako len chceš, takmer všetko ti dovolia. Kdežto takú Talianku musíš doslova prehovárať a čičíkať, aby ti dovolila zajazdiť si. No a keď už aj jazdíš, tak to pripomína talianske manželstvo. Podobnosť so ženami čisto náhodná |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
trtken: Prave, ale potom to stoji za to, a to si clovek pamata |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Lako suhlas |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
preco spotreby? ja jazdim bezne za 6 - 6.5litra...na 134konovy SB celkom slusne.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dvenohy (27.08.2013 9:19) |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
moc dobre podvozky montuju do tych "crepov",fakt moc dobre.podvozok chvalim,cena dielov je taka aka je,kvalita motorov je o servise,myslim odbornom servise, |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
barlac: "...kvalita motorov je o servise,myslim odbornom servise" Správna pripomienka. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Rorschach - na SR mame isto dva fakt dobre servisy... BB a BA. Ostatne co maju neviem lebo nemam osobnu skusenost ale Tomas a Mino su fakt machri. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
ja si myslim a nemusi to byt pravda , ze cely servis(firma) je len a len o tom konkretnom cloveku(mech.) co v nom pracuje. takze ja som si radsej ako servis, nasiel dobreho mechanika... Upravené 2 krát. Naposledy upravil gico (27.08.2013 11:57) |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Ja na svoju monsterku ozaj dopustit nedam. Japonky nemaju ziadny charakter, su nudne. Talianka je jednoducho Talianka. Na mojej som zatial mala iba jeden problem (fuel pump - prelozte si sami ), ale to sa mohlo sa na hociktorej. V pohode ma toto leto previezla po Europe (skoro 6000km) a nebol ani jeden problem. Ale kamos na Japonke problem mal a jeho motorecka musela ist na opravu v Belgicku. Takze tak. Nic sa neboj a kupuj Ducati. Upravené 2 krát. Naposledy upravil saska21 (27.08.2013 12:34) |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
dvenohy: že sú dobrí, verím.... ale 2 servisy na celé Slovensko je kruto málo. Pre celý západ len v BA a pre stred v BB, to je blbé, ale najblbšie je, že na východe (tradične) žiaden. Verím, že niekto, kto by to vedel opraviť sa v KE aj v PO nájde, ale... |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
"na 24tis-desmo servis" - To sa čo všetko robilo? - to co pri 6 a 12 a naviac remene, Upravené 1 krát. Naposledy upravil dvenohy (27.08.2013 12:39) |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
V Košiciach je pár servisov, takých či onakých, bikeri z KE vedia, že to tu nie je ideálne, ale určite nie je žiaden špeicálne pre Ducatky. Ale to je jedno, dajak by sa to už vyservisovalo. Za koľko a ako, ťažko povedať, ale vyservisovalo. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Rorschach....jak ze neni? podla Ducati stranky je v Kosiciach autorizovany dealer, tak ten hadam servis ma.... |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
dvenohy: Homed už dávnejšie nefunguje. Môžeš sa o tom presvedčiť tu: maps.google.sk/maps?hl=sk&tab=wl |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
dvenohy: ten druhy servis nie je nahodou BS a nie BB? |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
dvenohy-preco spotreby? |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
tak kamos povedal ako sa tu pise dodrziavat servis a inak v pohode |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
no ze bude chlpata :D |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
velmi zabavne citanie ze japonka ta omrzi po par km tak treba tomu poriadne utnut nech mozes premyslat o zivote |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
motorky sa kazia a budu kazit ci japonske nemecke aj tie talianske dokonca som pocul aj americke sa kazia musia predsa mechanici tiez zarobit no nie? |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Sak to je jak s autami talianske krásny dizajn ale v garáži mate najviac nacipovanu Octavia,golfa alebo passata TDacerveneI.To neni nuda?Ci? |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
H600S - mna tiez dve. Ale jedna z nich bola 125-tka, tak to sa asi nerata. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
tu 695-ku ma aj kamoska a velmi si ju chvali. len rajdy vymenila za sirsie. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Az sa stastne vratim v nedelu z vyletu z Talianska,tak ti napisem coho sa bat,ci Talianok alebo Talianskych motoriek Idem na Multistrade 1100S. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
nieje Japonka ako Japonka mna moja MTcka prenaramne bavi a navyse je aj mimoriadne spolahliva |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Jáj, ta to parádna diskusia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wily (28.08.2013 23:50) |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
wily paradna ducatka 2005 a najazdene 24000km,musí vyzerať jak nova ja na mojej japonke 3 roky a uz 21000 km v tom to bude ten rozdiel že na talianke sa asi dá aj kochat a na japonke len jazdiť.Nic v zlom len uľahčuje. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Hlavne si berte vela americkej pasky, zide sa |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Uplne nie k teme, taky trosku OT ale... Nooo, davala som si do poriadku monstrika po predchadzajucom majitelovi, a neviem, co stale vsetci riesia servis, servis, a zas servis...sa mi nezdalo, ze by bol taky drahy ako to kazdy (kto nema/nemal taliana) tvrdi... (Mozno castejsi).. Uplne v pohodicke, cenovo porovnatelny so servisom na fazera. Jedine co ma trosku mrzi je kupa batoziny a niektore doplnky z toho som nejak nesvoja.. Na japoncov sa mi zdal na SK trhu sirsi vyber, teda moznost ziskat veci z buranic,z druhej ruky atd...mozno neviem hladat, a mohli by ste dat nejake tipy (okrem ebay, mam zbehnuty), aj do SS..budem rada |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Ja som mala tiez problem najst batozinu na moju monsterku. Nakoniec som skoncila s Ventura systemom, lebo nic ine poriadne na tu motorku neexistuje. Jedine ak chces Givi, alebo nieco podobne, co som ja nechcela. Bocne tasky mam sportove Oxford. Upravené 1 krát. Naposledy upravil saska21 (03.09.2013 12:24) |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Len toho že vždy bude na teba niekto pozerať a čuduj sa svete aj závidieť.... |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
Veľký brat sa pozerá vždy a závidieť Ti na Slovensku budú aj bicykel nemusíš mat ani Ducati. |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
na mojej mám originál topcase, givi rám na bočné kufre, príp tašky a kufor na 1,5 helmy, takže v pohode sa zbalím, na nádrž dávam sieťku, príp pripevním batožinu...v pohodse to stačí |
Re: Chcem Talianku, čoho sa báť?
kedysi som braval celtu a deku.... |