SRV550
Pri tomto modely platí, že fakt nie je čo testovať /na 99% to robí čo má, tak ako to výrobca ponúka/. Alebo už ste počuli od testerov, že začnú recenziu slovami, slušne to jazdí, nemá to žiadny výrazný nedostatok a tým by mohol test skončiť. Keď som to počul prvykrát, tiež som sa usmial, ale pri tejto motorke obe tie vety platia.
Najpríjemnejšia motorka z trojice. Motor som už opísal aj pri SRT550. Bez vibrácií, rovnomerný záťah, od 7000 ot. sa mi zdal ešte jemne vyšší záťah, príjemný na štvorku či päťku po dedine. Posed taktiež na prvú dobrý. Nič by som nemenil. Príjemne zalomené nohy, dostatok miesta v prelisoch na nádrži, príjemne široké riaditka. Zvuk motora pekný, po dedine si to užiješ /zas pripomínam, počul som v tom KTM s laďákom/. Predné strmene radiálne, bez výrobcu, ale krásne to brzdilo. Brzdenie ma fakt bavilo, vieš, že sa môžeš spoľahnúť. Motorka obratná. Displej LCD, ale krásne veľké číslice rýchlosti, k čitateľnosti bez výhrad, fakt ma bavilo sa naň pozerať. Zadná brzda bola tak do počtu, moto mala 4800km, ale zabrzdila len tak pod 40km/h /zabudol som poznamenať, na 800vke zadná brzda to vedela aj v pohode ubrzdiť z 90tky/. Na juhu Slovenska moc zátačiek nie je, ale podvozok bol OK, trošku tvrdší ako komfortnejší, ale ušlo to.
Jediné, čo mi prekážalo /a stalo sa mi to prvykrát v živote na moto/, že radenie rýchlosti hore som nekopal hore, ale skôr viacej ťahal tu páčku k sebe. A nevedel som či som zaradil či nie /stále som pozeral na displej, či to preradilo/. Dolu to išlo pekne, hore pocitovo horšie. Prevodovka za jazdy fajn, no ako na SRT550, ak som zastavil na štvorke, tak do trojky to išlo cez medzistupeň, buď pustiť spojku, alebo 2x zaradiť, aby skočila trojka. Potom už z trojky dolu, či z dvojky do N v pohode.
Asi som ovplyvnený posledné tisíce km naháčom čo aktívne jazdím /aj do práce/. Naposledy ma očarila Kawa Z900RS, teraz tento naháč od QJMotor.
|