Skrateny interval vymeny oleja..[waypoint null]
Inak ono zas je celkom potesujuce, ze 1250 mas v po zabehu 70000km doma a nemusis riesit 1300.
1300 si si vyzkusal a vies ze mas spolahlivo zabehnutu zaloznu moto. Trosku drahsiu zalohui na kratke vylety.
U starsich modelov R 1100 a 1150, bol vzdy cas zabehu, spojeny z polocasom rozpadu, okolo 100 000- 200 000 km do velkej GO.
Dnes je ina doba.
nove moto su vlastne lacny spotrebak, ktory ma trochu vyssie prevadzkove naklady.
Stare moto mozu byt pasca na peniaze, ak si servis nerobi clovek sam.
Nove moto maju zaruku a suciastky ako motor, su lahko nahraditelne, ak su vo vyrobe.
Mozno by stalo za uvahu, kupit na zaciatku rovno dve moto nove, abvy mohla byt jedna v servise. nekomplikuje sa tak zbytocne cas straveny v servise.
A ozaj, u moto to nefunguje ako u aut, ze ti davaju moznost na cas vymeny "oleja" / z motorom / nahradne vozidlo?
Inak doba popkrocila a v tvojom pripade je irelevantne menit v novej moto olej v motore, pretoze vymena oleja po zabehu cca 7000-10000 km nieje potrebna, pretoze sa meni uz cely motor.
Ja si to dovolim zhodnotit tak, ze sa znacne skratil u BMW moto interval vymeny oleja.
|