Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3165 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

Yamaha R6 01-02 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuYamaha R6 01-02 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

09.02.2007 15:46

Yamaha R6 01-02

Palino46
 Jogurťák 

Ikona

chalani prosim vas ake mate skusenosti s touto mašinou?mam ju v hlave už dlhšie no neviem sa rozhodnut..za info vam dakujem ;-)


09.02.2007 16:08

Re: Yamaha R6 01-02

mawy
 Kávičkár 

Ikona

akooo nad cim vahas???? overena kvalita..... :-)))


09.02.2007 16:21

Re: Yamaha R6 01-02

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

mawy a uz si sa vozil?? lebo aj mne sa pacila, ale po prvom zvezeni mi bolo jasne, ze pre mna osobne nevyhovujuce v kazdom bode, okrem vykonu, ten bol akoze v celku postacujuci.. ale posed a podvozok mi nevyhovovali, najme mi to pripadalo, ze sa drzim okolo stromu a idem... strasne kratka na moj vkus... ale zas zla masina to neni, len treba si zvyknut a vyuzivat ju na to, na co je urcena... ;-)


09.02.2007 16:26

Re: Yamaha R6 01-02

rissko
 Kávičkár 

Ikona

:-)))
Milujem ju, a vrelo doporucujem, prejdi sa a ked budes citit ako krasne a prirodzene pada do zakrut, inu nebudes chciet, tomu ver MAN >:-)
A to ze papa olej su bludy, mozno u rocnikov 99-00 ;-)


09.02.2007 16:33

Re: Yamaha R6 01-02

erique
 Kávičkár 

Ikona

teraz bol niaky test v Motocykli, ked dojdem domov ti to spisem...


09.02.2007 17:01

Re: Yamaha R6 01-02

Palino46
 Jogurťák 

Ikona

rissko podla mna každa Yama papa olej moja FZR tiež papala ale nebolo to strašne ale akože točil som ju stale tak sa ani nečudujem a nebol to novy stroj....Na R6 som iba sedel ale neviezol som sa mam obavy kvoli mojej vyske 185cm....nebude to problem?? ;-) o inej zatial ani neuvažujem mam ju v hlave už dost dlho >:-) modra je dobra :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palino46 (09.02.2007 17:04)


09.02.2007 17:01

Re: Yamaha R6 01-02

Palino46
 Jogurťák 

Ikona

erique diky to by ma potešilo 8-)


09.02.2007 17:08

Re: Yamaha R6 01-02

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

palino, testy ti nic nepovedia, hybaj si vyskusat, lebo pri tvojej vyske newem newem ako sa usadis.. ;-) urcite si ju odskusaj


09.02.2007 18:37

Re: Yamaha R6 01-02

rissko
 Kávičkár 

Ikona

Palino46, matvej ma pravdu, treba vyskusat, potom zistis co a ako. Ja mam 182 a nieje to az take tragicke, citim sa na nej so svojou vyskou dokonca lepsie ako na CBRke.

By the way - moja olej nepapa MAN >:-)


09.02.2007 19:03

Re: Yamaha R6 01-02

erique
 Kávičkár 

Ikona

Nejpozdeji v roce 1999, kdy byla YZF-600 predstavna, se Yamaha rozloucila s koncepci vsestranneho, sportovne zalozeneho stroje, jakym chtela byt Yamaha Thundercat. Misto toho Yamaha vsadila vsechny karty na vyvoj radikalne sportovniho stroje, jakym R6 bezesporu je. Ma k tomu take vsechny predpoklady: ultratocivy agregat (15 500/min), mimoradne agilni a i pri vysokych rychlostech stabilni podvozek stejne jako supervykonne komponenty podvozku a brzd. Pres veskere sportovni geny ale neni kazdodenni dojizdeni na R6 zadnym utrpenim, jizdni pozice je snesitelna i pri dodrzovani rychlostnich limitu. O miste urcenem pro spolujezdce se to jiz s takovou jistotou tvrdit neda, je dobre tak na kratky vylet ci nouzove prejeti. Fakt, ze zadna seriova R6 nedosahla udavaneho vykonu, nespociva v technicke nedokonalosti stroje, ale v eufemizmu marketingovych strategu. Dlouhodby test materskeho casopisu Motorrad na 50 000 km prestala R6 se cti a bez vetsich technickych problemu. Pravidelna inovace modelove rady se stara o staly prisun vice ci mene ojetych stroju. A to je dobre, protoze R6 je i u nas stale velmi zadanym artiklem.

Cenova relace:

Rok vyroby 1999-2002
Modely R6 s najetym poctem kilometru do 10 000 poridite uz od 150 000 Kc. Stejne stare stroje v puvodnim stavu, jez maji najeto mezi 10 000 a 20 000 km, jsou k dispozici za castku pohybujuci se kolem 120 000 Kc. Po prekroceni hranice 30 000 km klesa cena Yamahy R6 pod hranici 100 000 Kc.

Modelova pece:

2000 Zadne technicke zmeny, cena zvysena na 327 980 Kc.
2001 Prepracovani pistu a vacek za ucelem snizeni spotreby oleje, vacka zkracena o 5 mm, rozvodove hridele v prevodove skrini o mensim prumeru – hladsi razeni, zkracene interferencni trubice vyfukoveho potrubi, nove zakriveni a uchyceni riditek, zadni svetlo z LED diod, odlehceny drzak SPZ, lehci baterie, kompaktnejsi jednoka CDI, delsi ramena zpetnych zrcatek. Diky temto zmenam klesla celkova hmotnost o 2 kg, cena stoupla na 349 508 Kc.

2000 U motocyklu s vyrobnimi cisly RJ 0310 00031 az 0029567 a RJ 032 0000302 az 0002304 dochazelo k uvolneni sroubu postranniho stojanu, chyba byla napravena u mistnich dealeru.

Prohlidka:

Pri obhlidce stroje urcite neni od veci informovat se o poctu nejetych kilometru na zavodni draze. Caste ostre nasezeni na okruhu k zivotnosti agregatu pochopitelne prilis neprispiva, motor pracujici stale na plny vykon je namahan nesrovnatelne vice nez pri beznem provozu. U sportovnich stroju se doporucuje peclive prohlednout ram, zdali nevykazuje stopy prasklin po padu. Porizeni noveho ramu je vysokou investici, v pripade pochybnosti se radeji poohlednete jinde. U modelu s rokem vyroby 1999-2000 je treba overit podle vyrobniho cisla, jestli nebyly zahrnuty do svolavaci akce, a paklize ano, zda byly zavady skutecne odstraneny.
U Yamahy R6 plati stejne pravidlo jako u ostanich spotrovnich strou-cim mene tuningu, tim lepe. Novy majitel oceni spise originalni stav motocyklu nez domaci prestavbu ve stylu streetfighter. Tak ci onak, veskere tuningove doplnky podlehaji homologaci. Potrvzeni o jejich homologaci je treba vyzadovat.


09.02.2007 22:08

Re: Yamaha R6 01-02

R46M1
 Jogurťák 

Erique}Tomu poviem odporna vycerpavajuca odpoved.................Ked pojdes hladat R6,tak neobzeraj sa po najlacnejsichh,ale vyber skor z tej vyssej cenovej ponuky,lebo majitel vacsinou vie preco za nu tolko pyta.........co sa tyka toho papkania oleja,tak to BOLO,JE A VZDY TO BUDE individualne zaviesiet od tech.stavu,niekomu zevraj zere a napr.co mam ja ,tak je to rocnik 00 a na 6000 km som nedolial ani kvapku oleja a ked som ho isiel menit,tak na ryske bolo asi o 1 cm menej oleja ako na zaciatku,takze v podstate mi nic nezozralo a to ma nabehane 26000 km.A pri kupe sa km neboj,resp.na ten udaj neklad velky doraz.Netes sa ked natrafis na inzerat ze r6 01 ; 9000 km,to by som radsej bral,ze r6 01 35000 km..........inak je to super masina,fakt,budes spokojny ked dobre kupis,vykon super,jazdne vlastnosti excelentne a ja s tym v pohode beham niekedy aj dost po meste a v pohode..............



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.