Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3890 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28573
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17014)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11559)

V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuV-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
27.08.2007 21:04

V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

Biro
 Veteránista 

Ikona

dobry den moudry motorajde :-D :-D

..taze ide o t0 ze fotrik chce z ameeriky doviezt motorku pre seba a raz nevime jaku.. malo by to byt cestovne enduro, ktore by sa nebranilo ani nejakemu tomu terenu..ako su napriklad lesne a polne cesty, sem tam aj luka.. ale aby to aj po ceste islo, aby na to mohol nalozit kopu kufrov, mamu a vyrazit po slovensku, bulharsku....

Co som pozeral, chcelo by to nieco typu BMW R 1200 GS, ale to je moc drahe.. potom je tu transalp, ale to je slabe ako caj, V-Strom mi pripada cisto cestny, KLE zase nema bohvieaku ochranu pred vetrom, versys je tez cestak... afrika je tez ideal, ale uz sa nevyraba(alebo hej??)

Hlavne kriteria su:* Kapalinou chladeny 2-valec, najlepsie do V
*rozmerna a hlavne chraniaca kapotaz
*elektricky starter
*mala by byt nova!!
*Objem v rozmedzi 500-650..nemal by to byt liter, to je silne..
*dajaka lepsia nosnost
*aspon aka taka prejazdnost terenom..najlepsie styl afriky alebo gs od bmw
*the end of the list.. so now, could u say me which motorbike is the bast for my father, dude?? :-D :-D :-D :-D

thanks all handsome people who will write their ideas.. :-D


27.08.2007 21:16

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ked ti pripada strom cisto cestna motorka tak prosim navstiv stranku [www.mototour.sk] a zistis ze tvoje zdanie je chybne

fakt nevidim v tej kategorii pre teba lepsiu volbu ako maleho stroma, mal som afriku a nedam na nu dopustit, v terene je to kralovna aj s takym babrakom ako ja ale na dialnici na nej skapal pes a v zakrutach sa to trosku vlni plus ked posadis spolujazdca a nalozis tak smolka

transalp ma len jediny nedostatok a to je vykon (je to posledne ozajstne cestne enduro od hondy co sa este vyraba, uvidime aky bude novy)
KLE je este slabsie ako TA a v SR mas problem s ND lebo je to kawa
versys je cisto cestna motorka, pripomina mi skor supermoto ako enduro

a to o tom malom stromovi nepisem koli tomu ze mam jedneho na predaj, jazdim na GS a na afriku nedam dopustit aby bolo jasne

(maybe Im not handsome but my ideas are! :-))) )

Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (27.08.2007 21:20)


27.08.2007 21:26

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

rado48
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Mas urcite kriteria do ktorych sa vmesti par motoriek s ktorych si vsetky okydal.
Takze co by si potreboval?

V-strom 650 je spičkova moderna motorka vhodnejsia pre stredne a vyssie postavy.
Po drobnych upravach je to celkom schopne cestne enduro.
KLE nemam skusenosti
Transalp je starsia technologia avsak velmi spolahliva a vhodna aj na cesty necesty.
neviem co je slabe ako caj ale mne postacuje. Tankvak, zadny kufor, bocne kufre, ja manzelka plne nalozený a maximalka 160km. Na tie rychlosti to ale nie je stavane.
Ja by som tie motorky moc neporovnaval. Ak chces novu nie je o com. Predvadzacky vybavit a uvidi sa co tatovi vyhovuje.


27.08.2007 21:27

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

karel
 Turista 

Ikona

pozri Varadero, * kapalinou chladenié ;-)
*rozmerná a chrániaca kapotáž ;-)
*elektrik start ;-)
*mala by byt nová ;-)
*objem >:-) 1000
*nosnost ;-)
*prejazdnost terénom :-}
nahodíš kufre tatka,mamku a ešče to furt ide. pre tatina odporúčam


27.08.2007 21:29

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

Biro
 Veteránista 

Ikona

oh thanks my little god of motoride site :-))) :-))) , I'll see the results.. but are u sure that V-strom is really useful in countryside?? because Strom has cast wheels, and I'm afraid that I can easilz breake them while riding off-road.. 8-) 8-)

sorry za ten ang text ale pred tyzdnom som sa vratil z anglicka a este som mierne mimo.. :-D :-D :-D

ale karel..ja som vravel ze to NEMA byt liter... :-D :-D

a ja som chcel ze ci neni este nieco ine.. co ja viem od aprilie..atd... :-O

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Biro (27.08.2007 21:34)


27.08.2007 21:54

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

sorry? im not god for sure (maybe mephisto >:-) )
yes Im sure that little strom is pretty useful in countryside...

in fact it doestnt matter on the bike, the rider is importatnt

better rider on small and not too much strong transalp for example can be better in countryside as beginner on KTM adventure, Im pretty sure you will agree with me

and what about cast wheels? U can ask the travellers from www.mototour.sk and ask them if they were changing the wheels because the wheels were broken, ...for sure cast wheels are not for jumping but they were build to abide a lot (of course they are not good as wheels from africa for example)

im absolutely sure that small strom is the best solution for you

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (27.08.2007 21:57)


27.08.2007 21:55

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

od aprilie je pegaso ale to je kravina, od kadzivy je kanon a to je este vacsia kravina
od bmw je 650 dakar, tomu by som vycital iba to ze je to slabe inak nic


27.08.2007 21:59

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

karel
 Turista 

Ikona

no vidíš fšetko je slabé takže lliiiiiiiiiiiitteeeeeerr!!!


27.08.2007 22:13

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

trucktor
 Turista 

Ikona

africa je africa, nekupis novu, ale neobanujes.


27.08.2007 22:40

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

lotus
 Kávičkár 

Ikona

Transalpa v amerike nekupis takze ho mozes rovno vyskrtnut


27.08.2007 22:40

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

len keby mala aspon o 10 koni viac :'(
inak kultovapopicineznicitelnamotorka


27.08.2007 23:00

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Neviem ake velke mas svaly , lebo Varadero ale aj Africa su tazke masiny to neber.Najlepsie z toho by mohol byt Transalp ,ale to slabe BMW GS ,Pegaso ale aj XT ho vykonmi prevysuju a su lahsie.


27.08.2007 23:09

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

varadero 238.2 kg hmotnost bez naplni
africa 205 kg hmotnost bez naplni
transalp 191 kg hmotnost bez naplni

takze tak marek ;-)


27.08.2007 23:17

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

lotus
 Kávičkár 

Ikona

marek: ani jeden z tych jednovalcov vykonovo transalpa neprevysuje tak aby to stalo za rec ak vobec, takze neviem o com to hovoris.... :-O


27.08.2007 23:23

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

Cervo
 Edvenčr 

Ikona

raptor!!! ako mozes napisat ze pegaso je kravina?!?! pred pol hodinou som sa vratil na nom po troch dnoch a 1100km z ukrajiny jazdil som na nom po rozjebanych enduro cestach brodoch a co ja viem este po com s plnou bagazou a manzelkou...pred dvomi tyzdnami sme boli na nom po strechu nalozenom v skotsku 70% dialnice a nebol problem(5500km-12dni)...preco pises ze je to kravina?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cervo (27.08.2007 23:27)


27.08.2007 23:26

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

lebo si nesedel na KTM 950 adventure alebo bmw GS

lebo je to slaby jednobuch uvibrovany, to uz fakt radsej transalpa starsieho 600 ako toto

ked sa ti ten talian dojebe, (a kazda motorka sa raz dojebe) potom si to povieme ohladom nahradnych dielov dobre zlatko? :-))) :-)))


27.08.2007 23:56

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Raptor vsak hovorim ci pisem ze ten Transalp je z nich najlepsi.Ale je Varadero lahke? Ani Afrika nie je.Tie hmotnosti dobre ovladam.Poviem vam ze kamarat ani na Afrike a nie este na Transalpe nestihal na Pegaso!! Precitajte si zrovnavaci test Endur 650 cm3 asi to bolo v Motohause- Vstrom,Transalp,BMW GS, XT660.Jasne ze Suza najsilnejsia (SV motor) ale jednovalce zo vstrekovanim namerany rovnaky vykon ako Transalp a maximalka 169 BMW a 167 XT a 160 Transalp s karburatormi .A sprint tiez mali lepsi. Netestovali to nejaky smejdi.Kto povie ze Enduro nad 200kg suchej hmotnosti je lahke tak asi nejazdi v terene.S tymi vybraciami to tiez nie je az take strasne ako na starych endurach.Vyvoj ide dopredu aj u jednovalcov. 8-)


28.08.2007 0:05

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

Cervo
 Edvenčr 

Ikona

raptor, da sa povedat ze sedel...nehovorim ze pegaso je to naj, ale nedovolim si napisat ze je nieco kravina ked sa to vyraba uz tolko rokov a dokonca aj bmw si dalo na to svoju nalepku... ver tomu ze keby som mal v keseni o nejakych 200L viacej tak sedlam oranzadu menom KTM 950 adventure :'(

p.s. ked sa dojebe a pride problem potom ti dam vediet a mozes sa mi smiat ok?


28.08.2007 0:11

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

lotus
 Kávičkár 

Ikona

S tou maximalkou transalpa by som to nevidel az tak bledo, mne sa podarilo viackrat z mojho vyzmykat viac ako tachometrovych 180, a to je urcite viac ako 160 v skutocnosti. Kamos na novej cbr1000 isiel za mnou a mal to na jeho tachaci rovnako. To len tak ohladne tej maximalky na TA. Inak s tebou suhlasim ze na pegaso by som asi nestihal vdaka jeho modernejsej koncepcii, ale predsa dva vace su dva valce... Inak ako som uz pisal, neviem preco tu rozoberame TA, ked Biro chce moto z USA a tam sa TA nepredava!!!!!


28.08.2007 8:33

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Niektoré periodiká zaradili medzi cestovné endurá aj Triumph Scrambler a to je imidžovka ako sviňa , prípadne Triumph Tiger ,ktorý sa síce do terénu veľmi nehodí , no ale kto by ničil taký skvost jazdou po lúke . A určite dáva na frak všetkým hore uvedeným !!!


28.08.2007 8:45

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

owwidius
 Turista 

Ikona

podla mna si ich chodte okukat a osedlat, tak najlepsie zistite co by vam sedelo.


28.08.2007 8:48

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Ja som tiez siel na mojej Supertenere 200km/h a neviem kolko by bola skutocna rychlost .Ten test robili Anglicania a bol som prekavapeny.Myslim ze TA650 sa kludne moze rovnat Afrike, pricom je o 14 az 15kg lahsi a novy model zo vstrekovanim bude este lepsi.Urcite dvojvalec ma hladsi chod a vyssiu zivotnost ako single.Ale u Endura je hmotnost asi najdolezitejsi udaj -30 ci 40 kg je v terene riadne citit.Co mi je platne ze mi moja xtz da na trojke 150km/h ked mala a 80 kilo lahsia 125ka ma v terene hocikedy vypraska.


28.08.2007 9:06

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

Biro
 Veteránista 

Ikona

marek750: urcite ma vyjst novy TA?? bo ja som pocul iba famy ze ieco takeby sa mu zislo, ale oficialne stanovisko som nevidel.. :-O :-O :-O www.motoride.sk/sm/sr.gif
:-O

..a pravda je, ye na amickej stranke som TA nevidel... :-O

potom z toho najlepsie vychadza v-strom


28.08.2007 9:19

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Biro fakt neviem kedy zacnu vyrabat novsi TA.Tak to naozaj vyzera na V-strom.Ale Transalp je urcite viac Endurom ako V-strom a mne osobne by viac vyhovoval.


28.08.2007 9:34

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

cervo ked sa ti dojebe ja sa ti smiat nebudem :-~ tomu ver ze nie, ale mozme spolocne nadavat na talianov ktorych motorky v principe nie su zle len s ND a autorizovanym servisom na slovensku je to problem

marek750 to ci niekto stiha alebo nestiha s transalpom alebo afrikou na pegaso je podla mna predovsetkym o jazdcovi a nie o motorke

o tom ci je u endura hmotnost najdolezitejsi udaj sa da polemizovat vzhladom na hmotnost KTM LC8 adventure

biro novy transalp ma vyjst, ma mat 700 vtwin zo vstrekovanim ktory je uz v devilke, bud pockaj na neho alebo chod rovno do stroma


28.08.2007 9:42

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

Biro
 Veteránista 

Ikona

a kedy ma vyjst?? kedy?? a ci sa vobec bude v amerike predavat... :-) :-)

..skusim sa popytat v honde...uvidime...strom to isti.. :-D :-D


28.08.2007 9:44

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

bezdooo
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

podla mna, co som videl u 2841 doda tak na varadero zabudni, ak chces liezt niekde po polnych cestach. transalp co ma superflafla nebol az taky zly, aj sa mu to skrabalo po lesoch, na mna trosku nemotorne. ale raptak ma pravdu, ak mas love, kup KTM 950 adventuru


28.08.2007 11:21

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Raptor najdolezitejsi je pomer vykon/hmotnost .Kamarat ma KTM LC8 a nevedel som na nu vyliezt a to mam 180cm.On je skoro 2m chlapisko prenho nie je ani vysoka ani tazka (198kg).Viem ze ma 100konikov proste brutalny stroj.Ale ked rad jazdis do terenu radsej 50kg lahsie LC4 i ked 50k slabsie ,fakt menej strachu.Viem o com hovorim moja xtz ma 195kg a radsej stojim v stupackach a pozeram 100m pred seba aby nevliezol do nejakeho mociara.Vsetko je o tom kolko jazdis na ceste a kolko v terene podla toho treba vyberat motorku.


28.08.2007 11:23

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

marek vsetko je o tom aky si jazdec

ten kto vie tak vie na vsetkom ten kto nevie tak sa moze aj dosrat a kupit si co len chce aj tak vediet nebude

pozri si nejake videa na google ohladom LC8 a GSA a uvidis co vsetko sa s tymi motorkami da robit a to este nehovorim o KTM superenduro a HP2


28.08.2007 11:38

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Urcite je to hlavne o jazdcovi , ale na Enduro jazdenie treba naozaj aj silu aj vysku.A lahsia masina ta tak lahko neunavi.Vsteky tie superendura o ktorych pises su spica, ale ked si potrebujem pomoct nohami a nedociahnem alebo je stroj tazky a neudrzim ho na nohe tak to nie je az tak super.K velkemu enduru musis byt aj stavany nato aby si ho zvladol .


28.08.2007 13:12

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

Biro
 Veteránista 

Ikona

marek: piaaanko...vsak ale citaj na co to chcem..na cestovanie, cestovanie po lesnych cestach, lukach..ziadny velky off.. ja viem ake je to odrazat sa nohou na rozbahnenej kolaji...ale toto ma byt na ine pouzitie.. :-D :-D :-D

..peace 4eva.. :-P :-P


28.08.2007 13:32

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Biro: Na tvoje požiadavky a potreby tak ako píšeš sa mi zdá najlepšia voľba malý Strom. Ak viac do terénu tak F 650 GS

Awia


28.08.2007 14:12

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

marek750 prepac mam 195cm a 95kg,... trochu sa na to pozeram zo svojho pohladu
to co moze byt dostatocne silne pre niekoho kto ma 50-60 kil je pre mna slabe

a tiez si myslim ze do terenu su uplne ine motorky ako vsetky spomenute

taka 520 exc, 450 rmz, 400 wr ... kx250 atd


28.08.2007 23:17

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

duggo
 Kávičkár 

Ikona

takze po dnesnej jazde na V-strome 650 sa uplne priklanam k nazoru, ze je na nom lepsia jazda ako na Transalpe
je to velmi vydarena motorka a sedela mi ovela viac ako 1000cka


28.08.2007 23:24

Re: V-Strom, Transalp, KLE, Versys..co vlastne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

duggo ALELUJAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ako je 650 sikovna a dobra tak je liter prilis mocny negrajny tazkopadny

v zakrutach bude mat na vrch 650 a na rovinke liter ale iba trochu lebo maximalka je na 200km/h a 650 s KN a satanizmom da 190 ako nic



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.