Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2499 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26296
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15871)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10425)

Rozdiel v značení pneu - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuRozdiel v značení pneu - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Kolesá, Pneu.

01.03.2008 15:58

Re: Rozdiel v značení pneu

Marino
 Kávičkár 

Ikona

Nuke, 160/60 ZR18 TL 70W sa robia okrem iných napr.

Continental Conti Force cca. 3.860 Sk
Bridgestone BT 020 RU NT cca.4.410 SK
Pirelli DIABLO STRADA cca.4.810 Sk
Metzeler ME Z 4 Steel Radial cca.4.870 Sk
Dunlop Sportmax D 220 ST cca.4.900 Sk

alebo 160/60 R18 RF TL 76V M/C
Metzeler ME 880 Marathon cca.5.110 Sk

P.S. podotýkam že cenníkové ceny sú podstatne vyššie, ale za toľko sa to už dá zohnať, záleží od predajcu...
...a tebe by na 4-stovku v poho stačila aj tá CONTINENTAL

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marino (01.03.2008 16:02)


29.02.2008 16:14

Re: Rozdiel v značení pneu

Nuke
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

:-D :-D :-D tak v tom prípade ja by som silne potreboval nejakú zadnú stým rozmerom.....


29.02.2008 14:50

Re: Rozdiel v značení pneu

Nuke: Diablo Front je predná!!! Tú určite nemáš 160-ku. >:-)


29.02.2008 12:30

Re: Rozdiel v značení pneu

Nuke
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Dik Vadim.... mam internet a potreboval by som 160/60-18 :-~

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nuke (29.02.2008 12:30)


29.02.2008 10:26

Re: Rozdiel v značení pneu

Nuke: Ty nemáš internet? - Diablo Strada 110/80-18 a 120/70-18


29.02.2008 10:11

Re: Rozdiel v značení pneu

Nuke
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Vyrába Pirelli DIABLO FRONT aj 18?


28.02.2008 20:06

Re: Rozdiel v značení pneu

Marino
 Kávičkár 

Ikona

Dík za odpoveď Vadim. Fakt si ma potešil, že aspoň niekto reagoval...
R potom znamená radiálna-normálna ? :-D
A čo ma tam zamotalo? Noo to ZR je tam 2krát.
1.krát ZR – radiálna konštrukcia (u diagonálnych pneumatík nie je uvedené)
a
2.x ZR nad 240

A tak som si nevedel vybrať...

Tá Pirelli DIABLO FRONT 120/70 R17 TL 58H , M/C, čo som si vybral je motardová, či nie?
Mala by byť i ľahšia, keďže nie ja zosilnená-ja gumy čo mám aj vážim 8-)


28.02.2008 8:34

Re: Rozdiel v značení pneu

ZR je zosilnená radialna konštrukcia určená pre vysoké zaťaženie pri vysokých rýchlostiach.
Čo ťa tam zamotalo? :-O

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (28.02.2008 8:35)


28.02.2008 2:58

Re: Rozdiel v značení pneu

Marino
 Kávičkár 

Ikona

Poradíme, pomôžeme: 20. časť: Pneumatiky
tu by mal byť ten link čo ma ešte viacej zamotal 8-)


28.02.2008 2:04

Rozdiel v značení pneu

Marino
 Kávičkár 

Ikona


Vie mi niekdo poradiť aký je rozdiel medzi týmito dvomi pneu:

1. Pirelli DIABLO FRONT 120/70 ZR17 TL 58W M/C a

2. Pirelli DIABLO FRONT 120/70 R17 TL 58H , M/C,

Okrem rýchlosti
W do 270 km/h
H do 210 km/h
je tam aj rozdiel v písmenkách ZR a R. Tá druhá je asi na motardy a mala by sa rýchlejšie zohriať, ale nie som si istý.
Hlavne ma zaujíma čo znamená R a ZR? Hoďte i nejaký link.
Vadim totiž píše v: [clanok null Poradíme, pomôžeme: 20. časť: Pneumatiky]
Príklad: 180/55-ZR17 TL 62H M + S 1606

180 – šírka dezénu v mm
55 – výška profilu v percentách zo šírky dezénu
ZR – radiálna konštrukcia (u diagonálnych pneumatík nie je uvedené)
17 – priemer (ráfika) v palcoch
62 – index nosnosti (62 znamená 265 kg)
H – rýchlostný index (L-120, P-150, S-180, T-190, H-210, V-240, W-270 , ZR nad 240 )
1606 – týždeň a rok výroby
TL – Tubeless: bezdušová (TT - Tubetype: dušová). Rozdielna je konštrukcia pätky.
M+S – Mud + Snow (blato a sneh)

1.krát je ZR radiálna
2.krát je ZR nad 240 km/h

Tú 2. chcem dať do predu na BT 1100 Bulldog (vzadu mám BRIDGESTONE BT 012 180/55 ZR17 (73W) TL)
Ďakujem



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.