Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3819 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26412
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15927)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10485)

BMW F 650 GS - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBMW F 650 GS - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
18.07.2008 23:35

BMW F 650 GS

Mates818
 Kávičkár 

Rozmyslam nad touto motorkou a bol by som rad keby som si tu vypocul daky nazor,radu,alebo podobne.Je vhodna ako prva.......casom by som ju chcel vyuzit aj dlhsie cesty do zahranicia a pod.Dakujem....Mates


19.07.2008 0:48

Re: BMW F 650 GS

duroslav
Darca Krvi  Turista 

Ikona

...prva? a co ten hornet v profile?


19.07.2008 8:05

Re: BMW F 650 GS

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

F650 GS je vhodna ako prva moto, co neznamena, ze netreba mat rozum aj pri nej. Nie je to ziadna raketa, ale do rychlosti 130 km/hod sa vyrovna aj vykonnejsim moto. Je to jednoval a netreba ju az tak tocit aby isla, ale urcite musis narabat s plynom a spojkou citlivejsie ako na radovom 4 valci. Motor ma slusny krutiaci moment aj brzdny ucinok a treba davat pozor pri podradovani na zablokovane koleso. Urcite viac priatelska a znesie aj hrubsie zaobchadzanie je motorka so 4 valcami. ;-)


19.07.2008 9:04

Re: BMW F 650 GS

Mne osobne sa páči verzia Dakar. Vozil som sa raz na nej a je to parádna motorka čo sa týka jazdenia.

JuriK to zablokovanie kolesa si trošku prehnal, to by jej musel riadne skoro podradiť.


19.07.2008 14:24

Re: BMW F 650 GS

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

kxbibo mozno som sa zle vyjadril. Zablokovat zadne koleso na kratku chvilu nie je problem ked podradujes vo vyssich otackach samozrejme sa bavim o podradovani z 3 na 2 a na 1 stupen. Ked je hladka vozovka alebo mokra vozovka a necitlivo clovek pracuje zo spojkou ide to skoro same. Je to len na kratku chvilu a koleso sa vzdy chyti a nie je problem, ale pri radovom 4 valci by sa mu to za tych istych podmienok asi nestalo.
Napriek vsetkemu je to skvela motorka a pre mna idealna. :-P
Porovnavam to podla seba, v jeden den som sa vozil na novom Hornete a CBF 1OOO co su 4 valce a tam som mohol robit co som chcel a nic a potom som dostal do ruk noveho Transalpa a Deauville co su V-Twin a tam som uz nemal problem zablokovat na zlomok sekundy zadne koleso pri raznejsom podradovani a trocha zapiskat a pocarbat cestu. :-))) >:-)


19.07.2008 16:20

Re: BMW F 650 GS

Chrámať tam prevody pri podradení tak, že ti čarbe koleso na cestu je trošku zlý štýl jazdy na ceste. Pri podradení ti pomôže medziplyn, mierne zvýšenie otáčok motora pred záberom spojky a už sa ti to nedeje, brzdiaci efekt si vykompenzuješ pribrzdením. Tak je určite lepšie podraďovať na klzkom povrchu. Ja viem o brzdení jednovalca dosť mne na mojej Husqvarne stačí rázne ubrať plyn a koleso je na chvíľu v šmyku, samozrejme pri jazde v teréne.


19.07.2008 19:26

Re: BMW F 650 GS

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ved si zas nemysli, ze som carbal na cestu ako so supermotardom, ale proste som dostal do ruky motorku na ktorej som nikdy nesedel a pred tym som jazdil iba 4 valce a mal som na jej zoznamenie iba 15 minut. Musis uznat ze jednoval a V-Twin vyzaduje jemnejsie zaobchadzanie. ;-) Po prvom podradeni a zablokovani si to zapamatas a uz je to v pohode.
Len som chcel tym povedat, ze zaciatocnik si musi zvykat na tieto motorky o nieco viac ako na hladky radovy 4 valec, nic viac.
Dnes som spravil na GS asi 17 km v stupackach v neznamych lesoch na Morave, ked som zabludil a musim povedat, ze sa drzalo v pohode. Na ten teren, ktory je tato motorka stavana vzhladom k svojej vahe si myslim, ze mi staci aj klasika GS a nevidim velky rozdiel oproti Dakaru. Inac spotreba 3,6 L je u mna overena. [dobre]


20.07.2008 18:06

Re: BMW F 650 GS

BURTOV
 Turista 

Mates818, rozmýšľaš nad F 650 GS (jednovalec) alebo F 650 GS Twin (dvojvalec, objem 800 cm3) ?


20.07.2008 19:43

Re: BMW F 650 GS

Mates818
 Kávičkár 

ide mi o spolahlivost,nizku spotrebu a co som kukal recenzie,tak jednovalec je celkom schopna moto na urovni.Co myslis?........ake pre a proti ma Twin?


21.07.2008 11:38

Re: BMW F 650 GS

BURTOV
 Turista 

Ja mám svoj Twin len veľmi krátko, najazdil som na ňom len cca 2200 km, ale so spotrebou som veľmi spokojný. Priemer mám 4.6 L/100 km a to jazdíme celkom svižne. Na jednovalci som nikdy nešiel takže neviem porovnávať, ale podvozok na Twine ma veľmi príjemne prekvapil ovládateľnosťou a stabilitou v zátačkach. Twin má vyšší výkon (71 k) a vyšší krúťak (75 Nm) a to už pri nízkych otáčkach. Motor ma taktiež veľmi príjmene prekvapil. Trošku mi vadí bavorácke zapínanie a vypínanie smeroviek a trošku tvrdšie sedadlo. Spoľahlivosť na Twine vzhľadom na krátkosť času od jeho uvedenia na trh neviem posúdiť. Mne odišiel po 800 km imobilizér, v rámci záruky bez problémov vymenený.


21.07.2008 23:50

Re: BMW F 650 GS

duroslav
Darca Krvi  Turista 

Ikona

...klasika, podla toho co chces jazdit...kratsie cesty, ci lahsi teren - jednobuch, dlhsie pohodlnejsie cestovanie, turistika - dvojbuch...


22.07.2008 9:01

Re: BMW F 650 GS

bobakk
 Edvenčr 

Na tomto bavoraciku jazdim od jari a tiez je to moja prva motorka. Zatial najazdene asi 6000km a ziaden problem. S tym vytacanim to je pravda tak napoly kedze ono je to nizkootackova motorka aj tak.. nad 3500 otacok taha celkom svizne. Plne nalozena nad 4. Spotreba medzi 3.3 - 3.7l/100km. Okrem toho pri mojej vyske je to asi najvyssia zvladnutelna motrka.. ale ked na nu sadol 120kg, 2 metrovy kolega vyzeral ako trol na trojkolke.. v piatok mam v plane prvu dlhsiu cestu.. sice len taliansko a cele to ma mat len 4500km ale snad budem mudrejsi.. ale co jazdim po slovensku nemal by to byt ziaden problem motorke nic nechyba :-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.