Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 712 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 1974
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (1176)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (798)

Zontes motorcycles

r 1150 r vs. bt 1100 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiur 1150 r vs. bt 1100 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

25.08.2008 16:00

r 1150 r vs. bt 1100

aiko
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Nazdar chlapi.

Po predchádzajúcich motorkách som sa rozhodol pre kardan a vzduchom chladený dvojbuch.
Mám ale dilemu či kúpiť BMW R 1150 R, alebo YAMAHA BT 1100. Za rovnaké peniaze dostanem asi novší ročník yamahy, ale bmw je overená a spoľahlivá značka.

Preto poprosím o radu tých, čo s tým majú aké také skúsenosti a dúfam, že sa na základe nich budem ľahšie rozhodovať.


25.08.2008 17:39

Re: r 1150 r vs. bt 1100

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Ver tomu že aj Yamaha je overená a spoľahlivá.Motor Buldoga sa vyrábal od 80tych rokov (Virago 1100 a Dragstar 1100) a jenenáročný a spoľahlivý.Na R1150R nemôžem povedať nič ešte som ju naživo nevidel .


25.08.2008 17:49

Re: r 1150 r vs. bt 1100

stiki
 Kávičkár 

Ikona

osobne by som bral tu yamahu. paci sa mi aj vzhladovo >:-) [dobre] ;-)


25.08.2008 18:09

Re: r 1150 r vs. bt 1100

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

podvozok a brzdy hraju jednoznacne pre BMW


26.08.2008 9:03

Re: r 1150 r vs. bt 1100

aiko
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

BT-cko je krasne a charizmaticke. Ma menší výkon, brzdy z R1 vcelku dobrý podvozok a je cenovo omnoho dostupnejsia.
R-ko je stroha nemecka dizajnerska robota, ale paci sa mi tiež. Ma väcsi vykon aj krutak a ako spomenul raptor - predny telelever je bezkonkurencny a brzdy su tiez vynimocné.

Co sa pohodlia posedu tyka, tak su asi na rovnakej urovni, len BT-cko ma seriovo uzke rajdy a nema dobru pripravu na bocne kufre.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.