Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3185 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

Nahac ci supersport? - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNahac ci supersport? - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

01.07.2009 16:42

Nahac ci supersport?

frickar
 Jogurťák 

Ikona

Zdravým vas, momentalne mam kawu Z750 ale rozmyslam nad jej predajom a kupou supersportu. hmm na supersporte som este nejazdil, ake su vyhody a nevyhody tychto dvoch kategorii? dakujem


01.07.2009 16:46

Re: Nahac ci supersport?

Varan
 Jogurťák 

Ikona

tvrdsi podvozok (zalezi na nastaveni), kapotaze (ktore aj tak pred vetrom chrania len ked zalahnes), tocivejsi motor s ostrejsou vykonovou spickou a slabsim tahom odspodu, nizke rajdy, vyssie stupacky atd atd.. odvez sa a uvidis..


01.07.2009 17:02

Re: Nahac ci supersport?

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

dokola furt to isté ale furt [dobre]


01.07.2009 17:02

Re: Nahac ci supersport?

majlou
 Jogurťák 

Na nahaci som este najzdil ale vraj uz pri 170-200 je citit dost prudke narazi vetra, a citis ako by si normalne letel ved to sam vies, u SS to nepocitis, kapoty pekne rezu vzduch.
Nad akym SS rozmyslas o aky mas zaujem?Ja zas do buducne rozmyslam bud nahac alebo nejaky zavodny ssmotard, ved co rokom to horsie cesty a s SS to uz nie je ono :-}

Upravené 1 krát. Naposledy upravil majlou (01.07.2009 17:03)


01.07.2009 20:56

Re: Nahac ci supersport?

Tomcat
 Kávičkár 

Ikona

hmm teda ja mam ss ale uz pri 130 mi drbe vzduch do prilby :-)))

podvozok sa da naladit aj na ss na makko {ja tak jazdim po BA}
myslim ,ze najvacsi rozdiel je asi v posede
vykon mozes okaslat pretoze tak ako vyuzijes nahac v meste tak vyuzijes aj ss


01.07.2009 23:51

Re: Nahac ci supersport?

frickar
 Jogurťák 

Ikona

hmm dakujem ... ide my hlavne o to, ci sa na SS lepsie a lahsie klopí, SS je iste narocnejsie pre telo, akoze viac zkrceny ... Dakujem


02.07.2009 0:24

Re: Nahac ci supersport?

frickar
 Jogurťák 

Ikona

neviem, bud CBR600RR, alebo ninju 600 daku 2001 alebo aj R-6 ...


02.07.2009 0:32

Re: Nahac ci supersport?

satan77
 Jogurťák 

Ikona

no myslím že až taký markantný rozdiel medzi dajme tomu R6 a tvojou nie je.
Má to samozrejme lepší, prilnavejší, tuhší podvozok, ale zase výkonovo - pocítiš to, ale nie je to skok ako o život....
V zákrutách sa lepšie klopí, kapotáže vedú väčšinu vzduchu okolo teba, posed zhrbenejší, ale dá sa... Nižšie ťažisko, a tak... Myslím že na tieto veci by si prišiel aj sám. Každopádne sa treba odviesť na dačom... Ale ako sa vraví: Keď ťa ťahá srdce za dákou, tak kludne kup.
To chceš novú, či jazdenku?


02.07.2009 1:00

Re: Nahac ci supersport?

borto
 Kávičkár 

Ikona

Z vlastnej skusenosti ked som presedlal na nahac.

Cesta domov 200km BA-ZA
Na SS: posed utrpenie, ruky, prudenie vzduchu OK
nahac: posed pohodicka, chrbat ma neboli, kedy vdaka predkloneni sa a prudeniu vzduchu mi telo drzi vztlakom v rovnovaznej polohe. Jak taky superman :-))) cca 160km/h

V meste:
SS: treba narabat vela so spojkou, brzdou. prehrievanie motora. nevhodne sprevodovane pre pomale rychlosti. jazda v kolone(plyn, brzda) na slucku. Trasie pri nerovnostiach.
nahac: idealne do mesta. 1-6 furt to ide. Ovela lepsie a lahsie manevrovanie. Maky podvozok.
Necitim jamy. Bez problemov na obrubnik, zvlada nerovnosti.

sport: SS akcnejsie, lepsie zrychlenie vo vyssich otackach, vyssi posed, tazsie klopenie. narocnejsie manevrovanie.
nahac: zatah odspodu, lepsie klopenie, doslova samo sa to pyta do obluka.

spolujazdec: urcite uprednostni nahac.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil borto (02.07.2009 1:05)


02.07.2009 7:55

Re: Nahac ci supersport?

Morph
 Kávičkár 

Ikona

Borto: to akoze porovnavas tu svoju gsr 2007 so starou cbrkou z roku 92 ??? Je tam rozdiel IBA 15 rokov, myslis ze sa to da porovnavat? :-}
ps: jazda v kolone-ved mas motorku, tlac sa dopredu :-D


02.07.2009 9:00

Re: Nahac ci supersport?

Terror
 Jogurťák 

Ikona

Mal som nahaca Bandita a pred 3 rokmi som presadol na SS. Vsetky reakcie co su napisane su pravdou. Osobne ak mam ist do mesta len na otocku co je cca pol hodku sadnem radsej do auta ako na motorku. Ked som mal nahaca tak nerobilo problem ist motorkou. Nie ze by som zlenivel ale do mesta a specialne na nase cesty je to o hubu, ale na druhu stranu rychlik je rychlik a ma tiez vela pozitiv. Treba vyskusat ja som spokojnejsi.


02.07.2009 9:36

Re: Nahac ci supersport?

frickar
 Jogurťák 

Ikona

Borto: chces povedat ze sa lepsie a lahsie klopi na nahaci?


02.07.2009 9:38

Re: Nahac ci supersport?

Martin Kňaze - matox
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

SS by som do premavky uz asi nechcel. Okrem ineho na dobrom nahaci si rychlejsi ako na SS. Samozrejme ak neratam rovinky na dialnici.


02.07.2009 10:04

Re: Nahac ci supersport?

Tomcat
 Kávičkár 

Ikona

ja by som len dodal ,ze borto je dlhyyyyyyyyyyyyyyy ako sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz

:-D


02.07.2009 10:23

Re: Nahac ci supersport?

borto
 Kávičkár 

Ikona

je to moj subjektivny opis:
Ano, jednoznacne sa mi lepsie klopi na nahaci vdaka nizsiemu posedu a tazisku.
Jazdil som istu dobu aj na Suzuki GSXR 750.

Ano, chyba mi 5cm do 2metrov :-D


02.07.2009 10:23

Re: Nahac ci supersport?

tombar
 Skútrista 

Ikona

jasne ze nahac, aspon liter! :-D


03.07.2009 0:07

Re: Nahac ci supersport?

frickar
 Jogurťák 

Ikona

no moj je "iba 750" ale myslim ze staci :D :D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.