Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4185 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28571
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17013)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11558)

VFR V-tec... či? - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVFR V-tec... či? - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

22.12.2010 10:32

VFR V-tec... či?

Tomy055
 Kávičkár 

Ikona

Možno blbá otázka, stojím pred kúpou moto, veľmi sa mi páčia vfr-ky a myslím že premňa najideálnejšie z hladiska využitia a štýlu jazdenia... Akurát nemám stále jasno, či kúpiť ročník 2002-03 s V-tecom, ktoré sú o niečo drahšie ako staršie bez - 2000-01. Rozpočet 4000 evri a myslím že za tie prachy kúpim staršiu vo veľmi dobrom stave, možno aj novšiu, ale nie tak vymaznanú... prosím poraďte mi :-}


22.12.2010 10:50

Re: VFR V-tec... či?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

mal som tu cest jazdit obe

tazko povedat ktora z nich je jednoznacne lepsia volba
VTECOVA ma dravsi dizajn, o trochu viac koni, mozno aj ABS ale nema "dozivotny" rozvod s ozubenymi kolieckami ako jej predchodkyna 800 bez Vtecu + obcas trpia tym ze im klepu napinaky rozvodovych retazi ale nie je to pravidlo

ja osobne zo vsetkych VFR povazujem prave 800 bez Vtecu zo vstrekovanim za najpodarenejsiu VFR - ten dizajn uz asi nepatri medzi nieco svieze drave a neopozerane ale o zivotnosti toho motora koluju legendy, spotreba je vynikajuca, slabym miestom boli reglery (klasika honda) takze odporucam pri kupe zvazit aj to ci uz ma vymeneny regeler lebo ak nie tak ta investicia ta caka

motoride.sk/?P=inz_detail&ID=180871 tuto motorku osobne poznam, ma sice par kozmetickych nepodstatnych nedostatkov ale vsetko funguje ako ma a za ten peniaz je to podla mna vynikajuca kupa (regler Ignitech) ak by si premyslal o tej starsej

p.s. ak sa niekde docitas ze VTecova VFR je "zivotu nebezpecna" koli tomu ze ti moze ustrelit zadok ked ju v zakrute vytocis a zapne sa ti Vtec tak vedz ze to je uplna kravina a nezmysel


22.12.2010 13:40

Re: VFR V-tec... či?

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

nekukávam "Smotánku" ale ket to moja kuká, bívam vječinu v izbje a tá osoba tam použije asi 5864x ČI? Vám to uš s teho mosí hrabat...Sem na to aš alergickí uš

sori za odbočeňí...nedauo mi... I-GRR


22.12.2010 13:45

Re: VFR V-tec... či?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

miku > ???!?! :-}


22.12.2010 14:14

Re: VFR V-tec... či?

za 4 litry zozenes aj dobry v-tec len asi nebude mat kufricky a ine doplnky co zas starsie vyzerajuca nevetecova vfra za tu cenu bude nieco mat aj navyše si myslim
a to co pisal raptor jedna ma pekny vyzor druha nenarocny motor .napriklad nastelovat ventile na v-tecu je troska mastnejsie >:-)


22.12.2010 14:23

Re: VFR V-tec... či?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

dobra poznamka - draha robota tak na cca 6 hodin


22.12.2010 15:24

Re: VFR V-tec... či?

Tomy055
 Kávičkár 

Ikona

mno hej, ono mi ide samozrejme aj o nejakú tú údržbu a si myslím že nová V-tec bude mať všeobecne drahší servis, výzorovo sa mi viac páči... ale zas, mno neviem či kúpiť cukríček staršiu alebo v-tec ktorý za tie prachy nemusí byť tip-top


22.12.2010 15:35

Re: VFR V-tec... či?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

no tuto volbu budes musiet asi urobit sam, ani jedna z nich neni vyslovene oproti tej druhej zla, kazda ma svoje za a proti

nasiel som este honda-vfr.autobazar.eu/800-v-tec-id2009052.html

ale je za 5


22.12.2010 15:44

Re: VFR V-tec... či?

richo
 Jogurťák 

Ikona

VFR je dobra volba, sportovo-turisticka

tak tato ma aj kufre a aj cena je lepsia:honda-vfr.autobazar.eu/800-id1947984.html


22.12.2010 18:14

Re: VFR V-tec... či?

hrac
 Edvenčr 

Ikona

V-tec funguje v Hondách už cez dve desaťročia a nie sú s ním žiadne problémy....Honda po skúsenostiach z F1 usúdila že V-tek je mnohonásobne spoľahlivejší ako turbo a preto nikdy nevyrobila sériové auto s turbom........doživotný rozvod je dobrá vec ale nieje to niečo čo by ma presvedčilo pre kúpu staršieho modelu VFR...((na turisticky jazdenej moto musí roz.reťaz vydržať 100tkm)

Ja by som bral novší model...je to krasavec [dobre]


23.12.2010 13:11

Re: VFR V-tec... či?

gabo1985
 Turista 

Ikona

Ju vlastnim vtecovu uz druhy mesiac, mam na nej najazdenych celych 10 km, takze keby si mal dake otazky kludne sa mi ozvi :-D :-D :-D


23.12.2010 14:50

Re: VFR V-tec... či?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

hrac

en.wikipedia.org/wiki/Honda_C_engine


23.12.2010 15:43

Re: VFR V-tec... či?

hrac
 Edvenčr 

Ikona

Raptor:

tak toto ma prekvapilo..o hondách som dačo počítal ale totok nikde nebolo :-@ [dobre]

No keď som to dobre pochopil bola to verzia len pre Japonsko....asi sa báli to pustiť do sveta aby si nepokazili meno a to že v tomto trende nepokračujú tiež o niečom svedčí...

krásny príklad Japonskej vyspelosti je motor v Honde S 2000 2l objem a skoro 250 koní...o otáčkach netreba ani hovoriť..... >:-)


23.12.2010 15:54

Re: VFR V-tec... či?

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

a co potom taká RX8 ? S víkonem 240 koňí a pri poctatňe menším objemje? :-}


23.12.2010 16:02

Re: VFR V-tec... či?

Itali
 Kávičkár 

Ikona

Mikulec ale RX8 ma wankelov motor...


23.12.2010 16:19

Re: VFR V-tec... či?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

hrac priznam sa ja nemam hlbsie nacitane o motoroch honda ale neslo mi do hlavy zeby honda nerobila turbiny a ajhla hned prvy odkaz mi dal za pravdu, ci to robili len pre japonsky trh fakt neviem.. ;-)

ako pise italy - RX8 ma wankel

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.12.2010 16:19)


23.12.2010 16:26

Re: VFR V-tec... či?

Itali
 Kávičkár 

Ikona

Raptor ta vfr z prveho inzeratu ma najazdenych 68tkm, kolko este vydrzi ten motor? Mne sa to uz na motor motocykla zda dost... Je realne pri normalnych podmienkach najazdit povedzme 120 tkm?


23.12.2010 16:30

Re: VFR V-tec... či?

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

já vím že to je wankel :-} , proto sem to dau, že tá honda neňi aš takí úžas :-P

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (23.12.2010 17:31)


23.12.2010 16:47

Re: VFR V-tec... či?

ta rajcinina vfrka musi v pohode dat 120 000km . myslim ze takych co maju cez 100 tu behaju mraky len na tacho maju furt 30 000 km :-D


23.12.2010 17:30

Re: VFR V-tec... či?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

itali - jedna z mnoha stranok o VFR
www.simonevans.co.uk/v-four/v-fours.htm

68tkm na ten motor je prepytujem trt barani - videl som nejaky clanok o anglickom postarovi co na nej natocil 700tkm a potom len vymenil motor a jazdil dalej ale preposlat ti ju neviem a hladat sa mi to nechce

XY dvoj, troj stvor a viac valcov da s prstom v nose200tkm bez generalky, viem o goldwingu a GS ktore dali milion a presne ako pise motokiller na slovensku je takych 200tkm tiez mrte len maju na tachometroch 30tkm

ale ak mas realny zaujem a ak ti to pomoze povedz si kolko chces aby ta motorka mala kilometrov a po kupe sa urcite niekto najde kto ti to ochotne stoci :-)))

na ukazovatel poctu najazdenych km nepozeraj ako na smerodajny udaj o tom v akom stave je motorka, kecupinu VFR poznam lebo ja som jej ju vyberal a ako som napisal az na par kozmetickych detailov je ta motorka vo velmi dobrom stave

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.12.2010 17:32)


23.12.2010 18:03

Re: VFR V-tec... či?

inak taku peknu motorku predavat za 2500€ sak to je zadarmo [dobre]
na rajcininom mieste skor jak o predaji uvazujem o posilovni ked jej je tazka :-))) ;-)


23.12.2010 19:12

Re: VFR V-tec... či?

hrac
 Edvenčr 

Ikona

Mikulec:

nemíšaj jabká s hruškama


23.12.2010 20:13

Re: VFR V-tec... či?

Tomy055
 Kávičkár 

Ikona

btw, je velký rozdiel v ročníkoch 98 a 00-01? som niečo čítal, ale nemam žiadne skúsenosti, je to veľký rozdiel?


23.12.2010 21:00

Re: VFR V-tec... či?

Kecupa
 Kávičkár 

Ikona

MotoKiller: vdaka za radu... aj posilka bude, ale ta mi nepomoze narast aj do vysky :-~ :-~ . A po tom co som dala skusobnu jazdu na monstri 796 mam jasno v tom, na com chcem jazdit ;-) aj ked tato vfrka neni zla, len tazka, co som pri kupe mojej prvej velkej motorky akosi nebrala do uvahy... :-} :-}


23.12.2010 21:10

Re: VFR V-tec... či?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tomy a v com by mal byt rozdiel`?


23.12.2010 21:42

Re: VFR V-tec... či?

Tomy055
 Kávičkár 

Ikona

nie som si istý, som dosť antitechnický typ, nejaká elektronika sa spomínala, viem že imobilizér už majú tie od 2000 a nižšiu spotrebu vraj vďaka neviem čomu


23.12.2010 22:08

Re: VFR V-tec... či?

michalvfrK
 Kávičkár 

Cawte.mam tretiu sezonu VFR 800 r.v.2003 a som s nou maximalne spokojny.Tato motorka dizajnovo a technickymi rieseniami predbehla dobu,dovolim si tvrdit o desat rokov.Co sa tyka V-tecu,myslim si ze zo zaciatku si treba trochu zvyknut ale,potom je to v uplne v pohode.Ked chces mozes jazdit turisticky a ked chces da sa na tom jazdit pekne ostro.Co sa tyka zapinania Vtecu v zakrutach,ja sa snazim pri väcsich klopeniach jazdit tak aby som mal pripravene otacky,ci uz nad,alebo pod hranicou zapinania vtecu.Jedna sa ale o to ked sa snazim ist do zakruty na "hranu".Inac je to vec zvyku.
Myslim si ze za 4litre kupis v pohode vfr r.v.2002-.
Trosku nevyhodou mi pride spotreba,ked pri sportovej jazde papa 7l.Ale inac parada. ;-)


23.12.2010 22:24

Re: VFR V-tec... či?

blade46
 Kávičkár 

Tomy055: ked kusok prihodis po sviatkoch budem mat Vtec 2009 s 5300km za 5000,-


23.12.2010 23:54

Re: VFR V-tec... či?

Tomy055
 Kávičkár 

Ikona

michalvfrK: z čoho pozostávala údržba? nieje moc drahý servis? raptor vyjadri sa aj ty, evidentne s tym mate nejaké tie skúsenosti

blade46 moc, moc lákavá ponuka, ale bohužial aj keby som sa pos.... viac ako 4 nenahrabem, aj posledné dám do moto, takze ziadna rezerva. Ale keby som vyhral športku, dám vedieť :-) ďakujem za ponuku


27.12.2010 8:16

Re: VFR V-tec... či?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tomy055 moje skusenosti zo servisom VFR su velmi male, ked som kupil Vteca tak som tam automaticky vymenil olej a olejovy filter a vzduchac a jazdil som, nic sa neposralo a nemal som ju dlho

na tvojom mieste by som este popremyslal aj o tom aspekte ze by si nemal dat vsetky peniaze za motorku a ostat na nule - ono sa to nezda ale poistka, mozno bude treba nejaka nova guma, olej, alebo oblecko a takisto za nieco treba aj natankovat a ist sa vozit - urcite si nechaj nejaku financnu rezervu - niet vacsej zlosti ako ked si kupis svoju vysnivanu a nemozes sa ist vozit lebo nemas love na benzin


27.12.2010 21:03

Re: VFR V-tec... či?

ta prva je na foto celkom v pohode len cesta+ papiere a fakt ze libra neni euro ;-) si na 5000€ ani nevies jak

Upravené 1 krát. Naposledy upravil MotoKiller (27.12.2010 21:05)


28.12.2010 8:32

Re: VFR V-tec... či?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

MotoKiller , 5000 by na ňu bolo asi málo . :-)))


29.12.2010 19:40

Re: VFR V-tec... či?

Tomy055
 Kávičkár 

Ikona

raptor: oblečko a podobne to uz mám, teraz by som dal vsetky lova na motorku, samozrejme s prepisom a poistkou počítam, ale zas viem, že v lete na benzín bude 100%, len nech nemam naku važnu zavadu na motorke čo by ma aj o gate obralo


29.12.2010 19:47

Re: VFR V-tec... či?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tomy nikto z nas nema rontgenove oci a nevidi do motorky ci je tesne pred preskocenim rozvodovej retaze (obrazne povedane) ale urcite ju chod kupovat s nejakym kamosom co sa vyzna alebo este lepsie, jazdi rovnaku motorku a zaroven nech je to niekto kto ta dokaze pribrzdit ak by sa ti nahodou prilis odkrvila hlava ;-)

p.s. ta kecupina VFR sa dnes predala


29.12.2010 20:06

Re: VFR V-tec... či?

kecupa dúfam neopustí jednoramenné kyvky >:-)


29.12.2010 20:12

Re: VFR V-tec... či?

by som sa cudoval kebyze sa nepreda za tu cenu :-)))


29.12.2010 20:23

Re: VFR V-tec... či?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

matoob - neni som si uplne isty jednoramennou kyvkou ale kazdopadne mozes byt ako Duc. patriot uplne pokojny :-)))

motokiller odisla za menej :-~ a ta motorka je fakt vo velmi dobrom stave

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (29.12.2010 20:26)


29.12.2010 20:53

Re: VFR V-tec... či?

michalvfrK
 Kávičkár 

ked som kupoval moju vfr, tak som vedel od koho ju beriem,co je velka vyhoda pri kupe jazdenky.tak ako pisal raptor.bezna udrzba,t.j vymena oleja,kvapalin a pod. tak ako sa patri.
mam doma manual a tam su popisane kontroly podla km.toto dodrziavam a navyse ked uz je motorka na vymene oleja alebo gum tak dam skontrolovat celu motorku.
teraz mam najazdene 40 tis.km a ziadnu poruchu(musim 3krat zaklopat)som nemal.akurat ziarovka mi odisla na zadnom svetle.
co sa tyka servisu-platim rovnako ako plati ten co ma suzuki,ci yamahu kedze hodinova sadzba je rovnaka.pri beznych veciach ako filtre,kvapaliny pod. nevidim velke rozdiely v cenach nie su.
ked chces vediet ceny dielov tak pozri partsdepot.cz ;-)
;-)


06.01.2011 17:13

Re: VFR V-tec... či?

Michal750F
 Kávičkár 

Ikona

Chcem sa spitat ci tu dakto nevie ake ma casovanie a vôle ventilov Honda VFR 750f rc24.Neviem to nikde naist.Dakujem


06.01.2011 19:25

Re: VFR V-tec... či?

palio84
 Turista 

Ikona

Ja mam svoju 03 Vtec CBS uz 1 a skoro 2 roky kupoval som ju s 28000km teraz mam 62 tis. dal som do nej iba olej a filtre, sviecky iridiove su od vyroby, KN filtre, Leo Vince vyfuky uz mala, ma krasny zvuk vidlicoveho stvorvalca, Vtec ma vobec neirituje jazdil som s nou aj po okruhoch a vobec som ju nesanoval, pohodlne cestovanie aj vo dvojke, padaky su ale trocha drahsie ako normalne lebo musis menit nadobku na chladiacu kvapalinu. S rozvodmi ziaden problem, motor ide ako hodinky to na nej jazdim za kazdeho pocasia aj v minusových teplotach ako napriklad dnes. CBS system je velmi dobry hlavne na mokro, ABS nemam, v buducne by som uz hladal asi s ABS. Dal som ju na brzdu a dala mi 107 koni na zadnom kole a krasnu krivku az na ten Vtec ale to ma iny ucel. Nemozem na tu motorku povedat jedno zle slovo, na to co sme spolu zazili [dobre] vela stastia vo výbere



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.